Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (238)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (22)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
   7.03:001.891(477)
   І-18


    Іваненко, Світлана Олександрівна.
    Українське мистецтво в дослідженнях представників харківської мистецтвознавчої школи першої третини XX століття [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеню кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 26.00.01 - Теорія та історія культури (мистецтвознавство) / С. О. Іваненко ; Харківська державна академія дизайну і мистецтв, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Електронні текстові дані. - Харків, 2018. - 320 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 141-246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Історія мистецтва--Наукове дослідження--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
Рєдін Є. -- Шміт Ф. -- Сумцов М. -- Білецький О. -- Гордєєв Д. -- Берченко Є. -- Жолтовський П. -- Зубар М. -- Щепотьєва М. -- Чукін Д. -- Зуммер В. -- Сліпко-Москальців К.
Анотація: Дисертація присвячена вивченню наукової спадщини редставників харківської школи мистецтвознавства першої третини XX ст. У дослідженні використані наступні методи мистецтвознавчого аналізу: біографічний, компаративний, історико-системний, метод історико-мистецької типології та класифікації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://svr.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківська державна академія дизайну і мистецтв

Дод.точки доступу:
Харківська державна академія дизайну і мистецтв
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.922.76
К 95


    Кучманич, І. М.
    Психологічний супровід дітей із особливими потребами: системний підхід [Електронний ресурс] : монографія / І. М. Кучманич, Л. А. Опанасенко ; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : СПД Румянцева, 2019. - 153 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 137-149. - ISBN 968-956-2351-14-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічний супровід--Діти з особливими потребами--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- соціальні зв’язки -- класифікація особливих потреб -- потреби сім’ї -- педагогічна готовність -- психодіагностичне обстеження
Анотація: У монографії представлено теоретико-методологічні засади створення системної моделі функціонування, психодіагностики та психологічного супроводу дітей із особливими потребами. Наукове видання презентує результати аналізу поглядів сучасних вітчизняних і зарубіжних науковців на різновиди та специфіку прояву потреб дітей, які мають особливості розвитку. У ньому подано результати емпіричного вивчення потреб дітей даної соціальної категорії, запропоновано основні напрями системної роботи з сім’ями дітей із особливими потребами та тренінгову програму для педагогів інклюзивних класів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Опанасенко, Л. А.
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-056.264-053.4(075.8)
Т 76


    Трофименко, Л. І.
    Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. І. Трофименко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 71-72. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
фонетико-фонематична сторона мовлення -- лексична сторона мовлення -- граматична сторона мовлення -- зв’язне мовлення
Анотація: Зміст розділів посібника розроблено на засадах, які базуються на теоретичних положеннях про мовленнєву діяльність та психолінгвістичну структуру, розвиток мовлення в онтогенезі. Реалізовано системний, комплексний і послідовний підхід до формування усіх компонентів мовлення у дошкільників, метою якого є подолання загального недорозвитку мовлення з урахуванням мовленнєвих психологічних механізмів, які лежать в основі системного порушення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
781.2
О-34


    Овсяннікова-Трель, Олександра Андріївна.
    "Нова простота" як системний жанрово-стильовий феномен в сучасному музичному мистецтві [Електронний ресурс] : монографія / О. А. Овсяннікова-Трель ; Міністерство культури та інформаційної політики України, Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової. - Електронні текстові дані. - Одеса : Гельветика, 2021. - 448 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 389-445 . - ISBN 978-966-992-586-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Теорія музики--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
авторське композиторське слово -- музично-стильова парадигматика -- авангардна стильова парадигма -- мінімалістська стильова парадигма -- неостильова парадигма -- кіномузика -- семантика -- музичний романтизм
Анотація: У монографії досліджуються системні аспекти явища "нової простоти" як стильової категорії та актуальної тенденції розвитку сучасного музичного мистецтва, визначаються її предметний та категоріальний зміст. Пропонується оригінальна теоретична модель "нової простоти" як симбіотичного музичного феномену, що репрезентує магістральний вектор розвитку сучасної композиторської творчості у напрямі універсалізації музичної мови в контексті світоглядної парадигми постсучасності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://odma.edu.ua
Утримувачі документа:
Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової

Дод.точки доступу:
Міністерство культури та інформаційної політики України
Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
378
В 55


   
    Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет ; редактор Я. В. Кічук. - Електронні текстові дані. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. - 115 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Банкул, Л. Системний підхід в процесі теоретико-інструментальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва / Л. Банкул, Л. Їтун. - С .4
Бухнієва, О. Використання інноваційних технологій у музичному вихованні школярів / О. Бухнієва, Ц. Яоцюань. - С .8
Шупен, В. До питання національних особливостей мистецтва Китаю / В. Шупен, І. Коваленко. - С .11
Голубицька, Н. Український музичний фольклор як основа навчально-педагогічного репертуару для викладання диригентсько-хорових дисциплін / Н. Голубицька. - С .14
Граф, М. Музичні інновації в сучасному світі (нім.) / М. Граф. - С .19
Григорчук, Е. Новітні тенденції розвитку аранжування у вокально-хоровому практикумі української музичної освіти / Е. Григорчук. - С .22
Д’яченко, А. Прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи / А. Д’яченко. - С .26
Затинченко, Т. Леся Українка – дошколятам (інтеграційне заняття) / Т. Затинченко. - С .31
Ісаєв, Р. Музика як один із засобів естетичного виховання учнів початкової школи / Р. Ісаєв. - С .38
Карайван, Х. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва / Х. Карайван. - С .41
Кічук, Н. Здатність до різновекторної і багаторівневої інтеграції як інтегральна компетентність успішного вчителя нової української школи / Н. Кічук. - С .45
Ковальчук, Т. Розвиток емоційної стійкості майбутніх фахівців-музикантів (теоретичний аспект) / Т. Ковальчук. - С .49
Комурзан, Л. Слухання музики як засіб впливу на розвиток музичних здібностей дітей дошкільного віку / Л. Комурзан. - С .56
Криворучко, І. Сучасні технології формування позитивного психологічного клімату на уроках англійської мови / І. Криворучко. - С .61
Криворучко, Р. Сучасні технології навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами / Р. Криворучко. - С .67
Менсюе, Л. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності. / Л. Менсюе, І. Коваленко. - С .71
Паньків, Г. Семіотичні основи композиційної побудови творів живопису / Г. Паньків. - С .76
Пастир, І. Інтерактивні шляхи становлення фахівця в умовах бакалаврату / І. Пастир. - С .81
Сівцова, А. Прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва / А. Сівцова. - С .87
Сердюченко, В. Вплив музичного мистецтва на виховання особистості / В. Сердюченко. - С .90
Сироткіна, Ж. Інтеграція музичного та образотворчого мистекцтв як засіб формування емоційного інтелекту майбутніх учителів / Ж. Сироткіна, І. Шишман. - С .94
Чеботар, Л. Хоровий клас як творча лабораторія в процесі підготовки педагога-музиканта / Л. Чеботар, Х. Жуйпін. - С .100
Шевчук, Т. Горизонти мистецького краєзнавства Південної Бессарабії / Т. Шевчук. - С .106
Шикиринська, О. Фасилітативна компетентність учителя іноземної мови в умовах дистанційної освіти / О. Шикиринська. - С .111
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Інновації--Збірники

Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Кічук, Я. В. \редактор.\
Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
78. 01
Ч-49


    Черноіваненко, Алла Дмитрівна.
    Академічне музично-інструментальне мистецтво як предмет музикознавчої системології [Електронний ресурс] : монографія / А. Д. Черноіваненко ; Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової . - Електронні текстові дані. - Одеса : Гельветика, 2021. - 704 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 615-697. - ISBN 978-966-992-599-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Музикознавство--Інструментальна музика--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
музичний інструменталізм -- семіологічна типологія
Анотація: Монографія присвячена дослідженню музично-інструментального мистецтва як специфічного системного феномену, який здатний інспірувати музичні звукосмислові та ідеально-концептуальні інтенції. Проведено системний аналіз виникнення, функціонування та самозростання феномену музичного інструменталізму від витоків до "вибуху" автономізації, з накресленням векторів подальшого розвитку і саморозвитку. Впроваджується концепція "немиттєвого інсайту" щодо виокремлення (автономізації) музичного інструменталізму в самостійну сферу творчості, що фіксується за часів бароко.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://odma.edu.ua
Утримувачі документа:
Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової

Дод.точки доступу:
Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
376-056.263
Т 38


   
    Технології білінгвального навчання глухих та слабкочуючих [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. Б. Адамюк, О. А. Дробот, А. В. Замша. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. - 337 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-592-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Анотація: У посібнику представлено системний опис білінгвального (жестово-словесного) підходу до навчання здобувачів освіти з порушеннями слуху. Запропоновано періодизацію генезису ідей білінгвального підходу в сурдопедагогіці. Представлено результати порівняльного аналізу монолінгвального та білінгвального підходів до організації освітнього середовища осіб із порушеннями слуху. Обґрунтовано розмежування термінів «бімодальний білінгвізм», «жестовий білінгвізм», «мономодальний білінгвізм» і т.ін. Описано особливості проєктування бімодально-білінгвального освітнього середовища як найбільш доступного для здобувачів освіти з порушеннями слуху. Представлено класифікацію білінгвальних технологій двох груп – комунікативно-адаптуальних і бімодально-білінгвальних. Охарактеризовано завдання та специфіку реалізації навчальної та корекційно-розвиткової роботи для кожної з цих технологій залежно від типу комунікативних потреб, актуального і потенційного рівня сформованості комунікативної компетентності здобувачів із порушеннями слуху. Упровадження в практичну діяльність технологій білінгвального навчання, що запропоновано в посібнику, сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу глухих та напівглухих здобувачів освіти через врахування специфіки їхніх комунікативних потреб. Посібник адресовано педагогічним працівникам закладів, в яких здобувають освіту глухі та напівглухі особи, викладачам закладів вищої освіти педагогічного профілю, вченим у галузі спеціальної освіти, а також усім, кого цікавить питання жестово-словесного навчання глухих та напівглухих здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Адамюк, Н. Б.
Дробот, О. А.
Замша, А. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)