Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (240)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (22)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=системний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78. 01/Ч-49
Автор(и) : Черноіваненко, Алла Дмитрівна
Назва : Академічне музично-інструментальне мистецтво як предмет музикознавчої системології [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :704 с
Колективи : Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 615-697. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-599-2: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78. 01
Предметні рубрики: Музика-- Музикознавство-- Інструментальна музика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичний інструменталізм--семіологічна типологія
Анотація: Монографія присвячена дослідженню музично-інструментального мистецтва як специфічного системного феномену, який здатний інспірувати музичні звукосмислові та ідеально-концептуальні інтенції. Проведено системний аналіз виникнення, функціонування та самозростання феномену музичного інструменталізму від витоків до "вибуху" автономізації, з накресленням векторів подальшого розвитку і саморозвитку. Впроваджується концепція "немиттєвого інсайту" щодо виокремлення (автономізації) музичного інструменталізму в самостійну сферу творчості, що фіксується за часів бароко.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://odma.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/В 55
Назва : Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2020
Кільк.характеристики :115 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378
Предметні рубрики: Вища освіта-- Інновації
Зміст : Системний підхід в процесі теоретико-інструментальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва/ Л. Банкул, Л. Їтун. Використання інноваційних технологій у музичному вихованні школярів/ О. Бухнієва, Ц. Яоцюань. До питання національних особливостей мистецтва Китаю/ В. Шупен, І. Коваленко. Український музичний фольклор як основа навчально-педагогічного репертуару для викладання диригентсько-хорових дисциплін/ Н. Голубицька. Музичні інновації в сучасному світі (нім.)/ М. Граф. Новітні тенденції розвитку аранжування у вокально-хоровому практикумі української музичної освіти/ Е. Григорчук. Прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи/ А. Д’яченко. Леся Українка – дошколятам (інтеграційне заняття)/ Т. Затинченко. Музика як один із засобів естетичного виховання учнів початкової школи/ Р. Ісаєв. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва/ Х. Карайван. Здатність до різновекторної і багаторівневої інтеграції як інтегральна компетентність успішного вчителя нової української школи / Н. Кічук. Розвиток емоційної стійкості майбутніх фахівців-музикантів (теоретичний аспект)/ Т. Ковальчук. Слухання музики як засіб впливу на розвиток музичних здібностей дітей дошкільного віку/ Л. Комурзан. Сучасні технології формування позитивного психологічного клімату на уроках англійської мови/ І. Криворучко. Сучасні технології навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами/ Р. Криворучко. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності./ Л. Менсюе, І. Коваленко. Семіотичні основи композиційної побудови творів живопису/ Г. Паньків. Інтерактивні шляхи становлення фахівця в умовах бакалаврату/ І. Пастир. Прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва/ А. Сівцова. Вплив музичного мистецтва на виховання особистості/ В. Сердюченко. Інтеграція музичного та образотворчого мистекцтв як засіб формування емоційного інтелекту майбутніх учителів/ Ж. Сироткіна, І. Шишман. Хоровий клас як творча лабораторія в процесі підготовки педагога-музиканта/ Л. Чеботар, Х. Жуйпін. Горизонти мистецького краєзнавства Південної Бессарабії/ Т. Шевчук. Фасилітативна компетентність учителя іноземної мови в умовах дистанційної освіти/ О. Шикиринська.
Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.264-053.4/Т 76-618341157
Автор(и) : Трофименко Л. І.
Назва : Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 71-72. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.264-053.4(075.8)
Предметні рубрики: Логопедія-- Діти з вадами мовлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фонетико-фонематична сторона мовлення--лексична сторона мовлення--граматична сторона мовлення--зв’язне мовлення
Анотація: Зміст розділів посібника розроблено на засадах, які базуються на теоретичних положеннях про мовленнєву діяльність та психолінгвістичну структуру, розвиток мовлення в онтогенезі. Реалізовано системний, комплексний і послідовний підхід до формування усіх компонентів мовлення у дошкільників, метою якого є подолання загального недорозвитку мовлення з урахуванням мовленнєвих психологічних механізмів, які лежать в основі системного порушення.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 781.2/О-34
Автор(и) : Овсяннікова-Трель, Олександра Андріївна
Назва : "Нова простота" як системний жанрово-стильовий феномен в сучасному музичному мистецтві [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Одеса: Гельветика, 2021
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Одеська національна музична академія імені А. В. Нежданової
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 389-445 . - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-992-586-2: Б.ц.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 781.2
Предметні рубрики: Музика-- Теорія музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): авторське композиторське слово--музично-стильова парадигматика--авангардна стильова парадигма--мінімалістська стильова парадигма--неостильова парадигма--кіномузика--семантика--музичний романтизм
Анотація: У монографії досліджуються системні аспекти явища "нової простоти" як стильової категорії та актуальної тенденції розвитку сучасного музичного мистецтва, визначаються її предметний та категоріальний зміст. Пропонується оригінальна теоретична модель "нової простоти" як симбіотичного музичного феномену, що репрезентує магістральний вектор розвитку сучасної композиторської творчості у напрямі універсалізації музичної мови в контексті світоглядної парадигми постсучасності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://odma.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76/К 95
Автор(и) : Кучманич І. М., Опанасенко Л. А.
Назва : Психологічний супровід дітей із особливими потребами: системний підхід [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Миколаїв: СПД Румянцева, 2019
Кільк.характеристики :153 с.: іл.
Колективи : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 137-149. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 968-956-2351-14-6: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.922.76
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічний супровід-- Діти з особливими потребами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--соціальні зв’язки--класифікація особливих потреб--потреби сім’ї--педагогічна готовність--психодіагностичне обстеження
Анотація: У монографії представлено теоретико-методологічні засади створення системної моделі функціонування, психодіагностики та психологічного супроводу дітей із особливими потребами. Наукове видання презентує результати аналізу поглядів сучасних вітчизняних і зарубіжних науковців на різновиди та специфіку прояву потреб дітей, які мають особливості розвитку. У ньому подано результати емпіричного вивчення потреб дітей даної соціальної категорії, запропоновано основні напрями системної роботи з сім’ями дітей із особливими потребами та тренінгову програму для педагогів інклюзивних класів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.263/Т 38
Автор(и) : Адамюк Н. Б., Дробот О. А., Замша А. В.
Назва : Технології білінгвального навчання глухих та слабкочуючих [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2021
Кільк.характеристики :337 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-189-592-7: Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 376-056.263
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Анотація: У посібнику представлено системний опис білінгвального (жестово-словесного) підходу до навчання здобувачів освіти з порушеннями слуху. Запропоновано періодизацію генезису ідей білінгвального підходу в сурдопедагогіці. Представлено результати порівняльного аналізу монолінгвального та білінгвального підходів до організації освітнього середовища осіб із порушеннями слуху. Обґрунтовано розмежування термінів «бімодальний білінгвізм», «жестовий білінгвізм», «мономодальний білінгвізм» і т.ін. Описано особливості проєктування бімодально-білінгвального освітнього середовища як найбільш доступного для здобувачів освіти з порушеннями слуху. Представлено класифікацію білінгвальних технологій двох груп – комунікативно-адаптуальних і бімодально-білінгвальних. Охарактеризовано завдання та специфіку реалізації навчальної та корекційно-розвиткової роботи для кожної з цих технологій залежно від типу комунікативних потреб, актуального і потенційного рівня сформованості комунікативної компетентності здобувачів із порушеннями слуху. Упровадження в практичну діяльність технологій білінгвального навчання, що запропоновано в посібнику, сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу глухих та напівглухих здобувачів освіти через врахування специфіки їхніх комунікативних потреб. Посібник адресовано педагогічним працівникам закладів, в яких здобувають освіту глухі та напівглухі особи, викладачам закладів вищої освіти педагогічного профілю, вченим у галузі спеціальної освіти, а також усім, кого цікавить питання жестово-словесного навчання глухих та напівглухих здобувачів освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.03:001.891(477)/І-18
Автор(и) : Іваненко, Світлана Олександрівна
Назва : Українське мистецтво в дослідженнях представників харківської мистецтвознавчої школи першої третини XX століття [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеню кандидата мистецтвознавства за спеціальністю 26.00.01 - Теорія та історія культури (мистецтвознавство)
Вихідні дані : Харків, 2018
Кільк.характеристики :320 с
Колективи : Харківська державна академія дизайну і мистецтв, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 141-246. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18.09
УДК : 7.03:001.891(477) + 001.891(477) + 7.072.2(477.54)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Історія мистецтва-- Наукове дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рєдін є.--шміт ф.--сумцов м.--білецький о.--гордєєв д.--берченко є.--жолтовський п.--зубар м.--щепотьєва м.--чукін д.--зуммер в.--сліпко-москальців к.
Анотація: Дисертація присвячена вивченню наукової спадщини редставників харківської школи мистецтвознавства першої третини XX ст. У дослідженні використані наступні методи мистецтвознавчого аналізу: біографічний, компаративний, історико-системний, метод історико-мистецької типології та класифікації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://svr.pnu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)