Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (278)Каталог авторефератів та дисертацій (11)Наукові періодичні видання Університету (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=соціалізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98(075.8)/П 86
Назва : Психологія професійної діяльності [Електронний ресурс] : підручник
Вихідні дані : Тернопіль: ЗУНУ, 2022
Кільк.характеристики :255 с
Колективи : Західноукраїнський національний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-654-678-7: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна соціалізація--мотивація--командоутворення--трудові взаємовідносини--керівництво--лідерство--професійна кар’єра--тайм-менеджмент--підбір персоналу--трудові правовідносини
Анотація: У підручнику зосереджується увага на практичних аспектах психологічного супроводу професійного становлення фахівця, презентації сучасних технологій командотворення, управління часом, побудови кар’єри й розвитку лідерських властивостей особистості, й водночас на компетентностях щодо залучення правових механізмів врегулювання потенційних конфліктних ситуацій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.2/.3(072)/С 69
Автор(и) : Базиленко А., Бояршинова К., Гребенюк А., Давиденко Г.
Назва : Соціалізація молоді з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Талком, 2020
Кільк.характеристики :131 с
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". Інститут соціальних технологій
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 98-103. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7832-82-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.2/.3(072)
Предметні рубрики: Спеціальна педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): супровід навчання--студент з інвалідністю--аутизм--неформальна освіта--працевлаштування--мультидисциплінарна команда
Анотація: Посібник створений для поширення кращих практик соціалізації молоді з інвалідністю. Вміщені рекомендації із максимального включення студентів з інвалідністю у різні сфери життя: навчальну, позанавчальну (творчу, спортивну), працевлаштування. Відзначена роль у цьому процесі педагогічних працівників, батьків та інших супроводжуючих молоді з інвалідністю.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/В 11
Назва : Вісник науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки [Електронний ресурс] . Вип. V
Вихідні дані : Умань: ВПЦ "Візаві", 2019
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : , Рекомендовано до друку вченою радою факультету дошкільної та спеціальної освіти (протокол №8 від 19 березня 2019)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Наукова власність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): спеціальна освіта--соціалізація дітей--корекційна педагогіка--арт-терапевтичні технології--лего-конструювання
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://r.donnu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-053.2/Д 11
Назва : Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року
Вихідні дані : Київ: Симоненко, 2019
Кільк.характеристики :254 с
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-053.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : До питання підготовки освітнього перекладача жестової мови/ Н. Б. Адамюк. Психолого-педагогічний супровід дітей з ооп: оцінювання прогресу розвитку дитини/ О. О. Бабяк. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми старшого дошкільного віку із моторною алалією в умовах компетентнісного підходу/ І. В. Баранець. Розуміння емоцій як умова успішної адаптації дітей з когнітивними порушеннями до школи/ Н. І. Баташева. Навчання української мови школярів з інтелектуальними порушеннями/ Г. О. Блеч. Організація занять з формування безпечної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Бобренко. Теоретичний аналіз проблеми мотивації в психології/ К. Б. Бужинецька. Сучасні технологічні вектори корекційної ритміки/ І. В. Гладченко. Складові діагностики порушень синтаксичного компоненту мовлення молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Г. В. Грибань. Особливі мовленнєві потреби: технологія індикації, аналізу, моделювання освітнього простору/ Е. А. Данілавічютє. Особливості та корекція емоційної сфери дошкільників з порушенням мови/ Л. П. Добровольська, Н. О. Лєзіна, І. С. Третякова. Цілі і завдання програм раннього втручання у роботі з родиною незрячої дитини/ К. С. Довгопола. Сучасні бачення формування готовності вчителів початкових класів до роботи в умовах інклюзивного освітнього середовища/ О. М. Дорошенко. Формування англомовної лексичної компетентності учнів з порушеннями слуху/ О. А. Дробот. Організаційні чинники психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами/ Н. В. Єзерська. Раннє втручання у системі супроводу дітей з порушеннями слуху/ В. В. Жук. Реалізація волонтерської ініціативи у допомозі родинам з дітьми з особливими потребами/ О. Д. Замашкіна. До проблеми навчання дітей із порушеннями слуху читанню англомовних текстів/ А. В. Замша. Визначення актуального рівня розвитку фонематичних процесів як одного з показників готовності до оволодіння читанням/ В. М. Ільяна. Входження дітей з емоційними порушеннями в інклюзивний простір дошкільного закладу/ Н. Б. Кутеньова. Можливості використання системи "інтерактивна підлога" у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ Наталія Володимирівна Кабельнікова. Арт-терапевтичні технології в процесі інклюзивного навчання/ Н. О. Квітка. Тьюторство як форма педагогічного супроводу дитини з ООП/ Н. Р. Кирста. Соціально-психологічні засоби створення позитивного образу людини з особливими потребами в сучасному суспільстві/ Є. А. Клопота. Психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами в освітньому просторі/ В. В. Кобильченко. Сучасні підходи до визначення рухових особливостей і можливостей осіб з інтелектуальними порушеннями/ О. В. Колишкін. Професійні якості психологів для фахової діяльності в інклюзивному освітньому просторі/ О. Б. Колодич. Формування культурної компетентності у дітей з порушеннями зору/ С. В. Кондратенко. Особливості сімей, які мають дітей з особливими потребами/ А. І. Конончук. Соціально-психологічна адаптація та реабілітація дітей з порушеннями зору/ Т. М. Костенко, Г. П. Самборська. Професійна підготовка майбутніх соціальних працівників до роботи в інклюзивному освітньому середовищі/ В. В. Костіна. Інклюзивна освіта як засіб реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ Т. В. Крижановська. Формування міжособистісних стосунків старших учнів з інтелектуальними порушеннями/ Т. Г. Кузнецова. Реалізація освітніх технологій в новій українській школі для дітей з порушеннями зору/ В. В. Купрас. Сім’я як важливий чинник соціалізації дітей з особливими освітніми потребами/ Л. І. Лавріненко. Структура особливих освітніх потреб/ А. В. Лапін. Особливості формування компетентності в галузі природничих науку дітей з порушеннями зору/ О. М. Легкий. Психолого-педагогічна характеристика дітей зі складними порушеннями розвитку/ Н. П. Лещій. Дослідження передумов формування навички читання у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення/ А. В. Логінова. Досвід використання мікрополяризаціїу корекційно-розвитковій роботі з дітьми із тяжкими порушеннями мовлення/ Н. А. Лопатинська. Особливості організації корекційної роботи у дітей з раннім дитячим аутизмом в умовах відділення медико-соціальної реабілітації/ Н. А. Маймуренко, М. Л. Піщанська. Проблема кадрового забезпечення інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Мартинчук. Сучасні підходи до методики корекції дизорфографічних помилок у школярів з тяжкими порушеннями мовлення молодшої ланки навчання/ З. С. Мартинюк. До проблеми проявів дисграфії у молодших школярів/ В. І. Махоня. Особливості психолого-педагогічного супроводу батьків дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. І. Мякушко. Інклюзія як сучасна модель розвитку освіти в Україні/ О. В. Нагорна. Особливості соціального розвитку дітей з розладами аутистичного спектра/ І. В. Недозим. Співробітництво як основа в процесі інтегрування дитини з особливими освітніми потребами/ Р. Г. Новгородський. Особливості організації інклюзивної освіти в закладі середньої освіти/ І. М. Овдієнко. Психологічні механізми усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку/ І. М. Омельченко. Становлення професійної свідомості корекційного педагога на різних етапах професіоналізації/ М. С. Омельченко. Чому ми помічаємо особливі потреби третини дітей, а всіх інших - ігноруємо?/ О. В. Орлов. Гра, як метод соціалізації дошкільника з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах/ Н. В. Піканова. Музичне мистецтво як спосіб інтеграції незрячих та слабозорих дітей в суспільстві на прикладі школи мистецтв при чернігівському музичному коледжі ім. Л. М. Ревуцького. Проблеми, шляхи вирішення/ Л. В. Пінчук. Труднощі підготовки аутистичних дітей до навчальної діяльності/ Ю. О. Почкун. Когнітивні порушення у дітей: аналіз проблеми/ Л. І. Прохоренко. Шляхи формування мотиваційної основи логокомпенсаційної роботи з молодшими школярами в освітньому просторі НУШ/ Ю. В. Рібцун. Сучасні підходи до психодіагностики дітей з особливими освітніми потребами/ О. В. Романенко. Ігри в обстеженні мовлення дітей логопатів/ В. В. Сильченко. Педагогічні орієнтири формування соціальної компетентності у дітей з порушенням зору/ Н. В. Сікора. Модель підготовки психологів до роботи в умовах інклюзивної освіти/ А. Г. Скок. Особливості психологічної адаптації до шкільного навчання дітей з порушеннями інтелектуального розвитку/ І. В. Сухіна. Шляхи удосконалення підготовки вчителів до співпраці з батьками дітей у системі інклюзивної та спеціальної освіти/ В. С. Товстоган. Особливості готовності дитини з порушеннями інтелектуального розвитку до навчання у школі/ К. С. Тороп. Особливості сенсорного розвитку у дітей з комплексними порушеннями розвитку/ С. В. Трикоз. Виявлення особливостей лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку з позицій психолінгвістичного підходу/ Л. І. Трофименко. Загальна характеристика професії асистента вчителя в Канаді/ Б. Б. Турко. Гуманістична педагогічна позиція майбутнього логопеда як ціннісно-смислова основа професійної компетентності/ Н. В. Федорова. Соціально-психологічні проблеми адаптації сім’ї до виховання дитини з особливими освітніми потребами/ С. В. Фера. Соціалізація дитини з обмеженими можливостями як філософська та соціально-педагогічна проблема/ С. Б. Фурдуй. Закономірності розвитку як проблема психологічних засад педагогічного впливу на дітей з особливими освітніми потребами/ О. П. Хохліна. Реалізація компетентісного підходу у навчанні школярів з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Чеботарьова. Партнерська взаємодія вчителя в інклюзивному інформаційному просторі сучасної школ/ С. В. Чупахіна. Психологія соціальної адаптації молоді з порушеннями функцій опорно-рухового аппарату/ А. Г. Шевцов, І. В. Чухрій. Дезадаптація підлітків як наслідок відсутності психологічного комфорту у взаємовідносинах з батьками/ С. Д. Яковлева. Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ Н. А. Ярмола.
Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/С 71
Назва : Спеціальна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ХІV Міжнародної науковопрактичної конференції 15-16 квітня 2021 р.
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Ковальчук О. В., 2021
Кільк.характеристики :197 с
Колективи : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської , Католицький університет , Інститут Юрая Палеша , Херсонський державний університет, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-95084-4-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Зміст : Доступність інформації для осіб з інвалідністю як ознака рівноправного суспільства/ Г. Афузова. Здоров’язбережувальні технології у створенні оптимальних умов навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами/ О. Ф. Білогаш. Діагностика та корекція нерізко вираженого загального недорозвинення мовлення у дітей/ І. О. Бабаніна. Особливості корекції фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням/ Х. Барна. Робота з батьками – дзеркало роботи педагога/ Г. Бацура. Особливості формування емоційно-вольової сфери у дітей із затримкою психічного розвитку/ Ю. Бойчук, О. Казачінер, А. Галій. Навчання в закладі музичного мистецтва як елемент соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями/ Н. Боловіна, О. Байєр. Особливості використання різних видів арт-терапії в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами/ Ю. Ю. Бугера, О. С. Брикова. Технологія «створення ситуації успіху» у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. Бура. Вплив батьків на формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями/ Т. Валько. Роль музикотерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами/ А. Веселовська. Сучасні аспекти організації роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку/ О. В. Гаврилов, Л. М. Акменс. До питання дослідження рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму/ Н. С Гаврилова, О. В Константинів, О. В Гаврилов. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями/ Ю. В. Галецька. Особливості сприймання музичного матеріалу дітьми дошкільного віку з порушеннями розвитку / В. Галущенко. Стимулювання мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку/ В. Галущенко, М. Іванова. Дослідження особливостей соціально-реабілітаційної роботи з сім’ями, які виховують дитину з особливими освітніми потребами/ Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик. Започаткування та розвиток в Україні системи підготовки науково-педагогічних кадрів спеціальних педагогів/ І. Гладченко, Д. Супрун, М. Супрун. Психологічні труднощі батьків при народженні дитини із порушенням розвитку/ К. О. Глушенко. Сутність впровадження методики «розвиваючого руху» Вероніки Шерборн/ Л. Голдобрей. Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення у дітей з порушенням слуху/ Н. Г. Гудзенко. Психокорекційна робота та соціальна реабілітація за методом короткотермінової терапії, сконцентрованої на вирішенні проблеми (BSFT)/ В. Гупаловська. Особливості формування правописної компетенції в учнів спеціальної школи/ І. Дмитрієва, Л. Одинченко, А. Іваненко. Голосові акустичні комунікації у фізичному розвитку дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату/ М. Єфименко. Напрямки роботи з батьками підлітків з інвалідністю/ Н. С. Івашура. Прогностичне значення неврологічної симптоматики у діагностиці стертої дизартрії в ранньому віці/ Н. Кабельнікова. Принципи трудотерапії у фізичній реабілітації дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату/ В. К. Кантаржи. Особливості психологічного консультування батьків дитини з особливими освітніми потребами/ С. Карсканова. Робота із слухопротезованими та імплантованими дітьми на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання/ В. Кирковська. Актуальні питання логопедичного супроводу у сучасних умовах/ В. Кисличенко. Психолого-педагогічні умови соціалізації та розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в гуртках художньо-естетичного напряму/ В. Коваленко. Командна робота в професійній діяльності корекційного педагога/ А. Косовська. Можливі напрями гідрокорекції в оптимізації психічного стану дітей із психомоторними порушеннями/ М. Литв’яков. Педагогічна реабілітація в системі комплексної реабілітації дітей з атиповим розвитком: концептуальні аспекти/ В. В. Ляшко. Гуманістична спрямованість як основа професійної підготовки фахівця інклюзивної освіти/ Л. Манчуленко. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного закладу освіти/ І. П. Марціновська. Використання новітніх технологій у роботі з учнями з порушеннями писемного мовлення/ Н. Матвеєва. Організація логопедичної служби в інклюзивно-ресурсних центрах України/ Ю. В. Пінчук. Історичний аспект вивчення оперативної пам’яті/ С. Притиковська, М. Вікол. Актуальні питання дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами/ Л. Прядко. Кейс-технології як сучасний інноваційний засіб формування професійного світогляду вчителів-логопедів/ Н. В. Савінова, К. М. Кутержинська. Альтернативна комунікація в системі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями/ А. В. Сімко. Особливості психічного розвитку дітей з ДЦП/ В. І. Співак, Н. С. Боршуляк. Вивчення особливостей голосових та поведінкових реакцій дітей раннього немовлячого віку/ О. М. Ткач. Інтерактивні технології в системі підготовки фахівців зі спеціальної освіти/ В. Товстоган. Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ Т. В. Хомик. Практичне засвоєння граматичних явищ мови дітьми старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення на лексико-граматичних заняттях/ Т. Швалюк. Розвиток освіти для дітей з порушеннями слуху в Україні (початок ХІХ – початок ХХІ)/ В. Шевченко. Ключові вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (2011-2017 рр.)/ С. Шевченко. Загальні закономірності формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом Дауна/ Ю. Шевченко. Методичні засади щодо оволодіння програмним матеріалом закладу загальної середньої освіти учнямиз дитячим церебральним паралічем/ Д. В. Шпачинський. Інтернальність як чинник психологічної готовності вчителів до інклюзивної форми навчання учнів із особливими освітніми потребами/ Д. І. Шульженко. Особливості розвитку творчих здібностей в дітей з порушеним інтелектом/ С. Д. Яковлева. Роль правових знань у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців спеціальної та інклюзивної освіти/ Ю. В. Сербалюк. Майбутнє логопедичної освіти: удосконалення та розвиток/ В. В. Тарасун.
Анотація: У електронному збірнику пропонуються тези доповідей, в яких представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних досліджень вітчизняних та закордонних науковців у напрямку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами різних вікових груп та нозологій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://logo.kpnu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4(075.8)/Е 88
Назва : Етнопсихологія [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Умань: Візаві, 2019
Кільк.характеристики :154 с
Колективи : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 142-154. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.25
УДК : 159.922.4(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Етнопсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнаціональна самоідентифікація--вундт--психологічна антропологія--релятивізм--абсолютизм--універсалізм--соціалізація--інкультурація--культурна трансмісія--ментальність
Анотація: Мета цього посібника - показати, що є етнічні відмінності з точки зору психологічної науки, допомогти зрозуміти, опанувати цей курс. У нім також представлені національно-психологічні характеристики народів нашої країни і зарубіжних держав, показана своєрідність стосунків між ними.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/О-75
Назва : Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми)
Вихідні дані : Суми: СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019
Кільк.характеристики :477 с
Колективи : Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка , Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Зміст : Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір/ О. Є. Блинова. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності/ Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях/ О. М/ Болотова. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості/ Г. С. Венгер, М. О. Шагай. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології/ А. В. Вертель. Едипів комплекс як передумова появи свідомості/ А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації/ Н. О. Видолоб. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України/ Н. П. Вовк, С. І. Головченко. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства/ О. М. Воронкевич. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів/ О. С. Галата. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані/ І. М. Галян. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій/ І. М. Гресько. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості/ Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах/ Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях/ В. Л. Зливков. Криза довіри в міжособистісних стосунках/ О. В. Котух. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві/ О. М. Лозова. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла/ М. С. Лугова. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості/ Н. Ю. Меженна. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу/ О. Г. Мирошник. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів/ Л. О. Ніколаєв. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь/ С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. Стратегії подолання студентами криз у навчанні/ Н. О. Обухова. Варіативність як якість особистості/ В. Г. Панок. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства/ К. М. Пасько. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики/ І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості/ Л. С. Пілецька. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді/ Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку/ А. О. Попович, І. С. Попович. Психологічні особливості творчої кризи особистості/ Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя/ Л. П. Українець. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану/ Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології/ А. І. Шевченко. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. Мотивація до влади студентської молоді/ В. В. Яремчук. Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток ; Вікові особливості сепарації дочки від матері/ Л. Н. Акімова. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології/ О. С. Аркатова. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці/ В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку/ К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів/ Н. О. Бурейко. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз/ С. О. Вікторенко. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку/ М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення/ І. О. Гаврилюк. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня/ С. М. Галушко. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест?/ І. М. Горова. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку/ А. А. Дереча. Тривожність як феномен кризи підліткового віку/ Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях/ А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю/ О. В. Завгородня. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці/ Н. О. Ідріс. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі/ Н. В. Коляда, В. Матвієнко. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури/ С. О. Копилов. Структура почуття цінності власного життя у студентів/ М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness/ I. Lytvynenko, T. Shcherbak. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки/ Л. М. Лисенко. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста/ М. В. Мартіросян. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності/ Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді/ Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях/ С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами/ В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. Проблема підліткової кризи/ К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України/ Н. В. Пейков, С. В. Пухно. Розвиток людини у світлі кризових явищ/ Є. В. Підчасов. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти/ С. В. Пухно. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини/ С. В. Пухно, І. В. Скринник. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи/ Д. М. Туркова. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів/ Л. Б. Фролова. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції/ І. В. Яворська-Вєтрова. Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя ; Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології/ О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. Ревнощі та техніки їх подолання/ С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій/ Ю. С. Бондарук. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів/ О. І. Галян. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям/ Н. В. Даниленко. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ)/ А. А. Дзюбенко. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді/ Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?"/ О. І. Звоновська. Фобії у хворих терапевтичного профілю/ Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами/ І. М. Кучманич. Особливості математичної тривожності сучасних школярів/ С. О. Лукомська. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами/ В. Г. Малес. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів/ О. А. Матеюк, А. О. Маковський. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації/ Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя/ В. Ф. Моргун. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами/ Т. О. Мотрук. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР/ С. О. Ніколаєнко. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків/ М. О. Нестеренко. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти/ В. Г. Панок. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи/ М. В. Папуча, М. М. Наконечна. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій/ Т. В. Петренко, О. В. Острівна. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок/ І. В. Пузь. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів/ О. В. Руденко. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти/ П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога/ Н. Г. Скрипник. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців/ Л. В. Тараскіна. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Д. Б. Усик. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС/ І. М. Ушакова. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву"/ Т. Д. Хенкіна. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя/ В. І. Шебанова. Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті ; Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників/ В. Г. Бабич, К. М. Пасько. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї/ І. М. Біла. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку/ А. А. Бударіна. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості/ А. О. Вагабова. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя/ С. Е. Важинський, Т. М. Демура. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах/ М. Й. Варій. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС/ О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента/ І. О. Вахоцька. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці/ Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності/ Т. В. Жванія. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом/ С. І. Крученко. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя/ С. Б. Кузікова, О. А. Богород. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності/ Т. М. Кузьменко. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування/ І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. Проблема мобінгу у робочому середовищі України/ В. А. Оверчук. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective/ Y. Y. Pashchenko, Hui Li. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби/ І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців/ Г. К. Радчук. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй/ O. Д. Caфiн. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів/ Л. В. Сіроха. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів/ О. О. Скиба. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів/ Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання/ Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки/ Г. ХарченкоТ. Соціалізація особистості в складних умовах життя/ Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти/ Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України/ Ю. А. Луценко.
Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78/Т 33
Назва : Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи [Електронний ресурс] : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ)
Вихідні дані : Івано-Франківськ: НАІР, 2018
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-2716-85-6: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-78
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Соціальні послуги
Зміст : Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність ; Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми/ Л. Березовська, А. Довгалюк. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера/ М. Верхоляк. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського/ Б. Мисак. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект/ Р. Петришин. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука/ С. Сміх. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах/ М. Коваль. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації/ А. Пахолок. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові/ І. Сабат. Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія ; Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект/ Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації/ О. Протас, Л. Михнюк. Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності ; Особливості взаємовідносин молодого подружжя/ Б. Ковбас, Н. Катрій. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах/ Л. Березовська, Т. Кіселик. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя/ Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія/ І. Кулик, І. Возняк. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка/ І. Кулик, М. Корчинська. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи/ Б. Мисак, Н. Байдюк. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку/ Б. Мисак, Н. Глов’як. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді/ Р. Петришин, Н. Мартинець. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі/ Р. Петришин, Х. Павлище. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва/ Л. Кудла. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Шматок. Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб ; Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога/ Г. Михайлишин, Н. Сабат. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації/ О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху/ Б. Ковбас, Т. Романів. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі/ Б. Ковбас, М. Шашкова. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї/ О. Ворощук, Н. Мадар. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами/ О. Ворощук, І. Плекан. Небажана вагітність у підлітковому віці/ О. Ворощук, З. Побігуща. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога/ В. Корнят. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство/ Г. Лемко, О. Джоголик. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку/ Г. Лемко, А. Досінчук. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі/ Б. Мисак, А. Балан. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема/ Б. Мисак, Н. Пилипів. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз/ Б. Мисак, В. Скавуляк. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема/ Р. Петришин, А. Токар. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї/ О. Протас, О. Афтаназів. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою/ О. Протас, О. Луштва. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування/ Н. Сабат, М. Магдич. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі/ Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї/ Н. Сабат, В. Семків. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум/ Н. Сабат, І. Барановська. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах/ Н. Сабат, І. Дутчак. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб/ Н. Сабат, Л. Стрілецька. Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі ; Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника/ І. Кулик, А. Мякенко. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра/ І. Кулик, В. Тацяк. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання/ О. Онипченко. Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи ; В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі)/ І. Курляк. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą/ E. Wolter. Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ ; Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери/ Л. Березовська, Н. Мартинюк. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності/ О. Ворощук, В. Жураківський. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід/ Р. В. Зозуляк-Случик. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри/ Б. Мисак, Х. Угриновська. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів/ Н. Сабат.
Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376:316.6/С 69
Назва : Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2019 р.)
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2019
Кільк.характеристики :156 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці праць. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376:316.6 + 316.6
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Соціальне партнерство
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ікт-компетенція--інноваційні технології--соціалізація дітей--мультидисциплінарне партнерство--комунікація соціономістів
Зміст : Потенціал музичної терапії в інклюзивній освіті/ О. А. Бухнієва, Л. Д. Банкул. Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами/ К. Буюклі. Розвиток ІКТ-компетенції педагогів інклюзивної освіти в системі/ О. Гайтанжи. Партнерська взаємодія як основа ефективного упровадження інклюзивного навчання в Україні/ Г. Грищенко. Специфіка соціалізації дитини з вадами мовлення в умовах інклюзії/ Н. Гусячкина. Теоретичні засади формування гуманістичних цінностей у дошкільників/ О. Дішлі. «Діти вулиці»: основні моделі соціально-педагогічної роботи/ І. Дія. Ігрова діяльність як засіб соціальної адаптації дошкільників в умовах інклюзивної освіти/ Т. Дудченко. Кінезіологія як спосіб розвитку дитини з порушенням мовлення/ А. Дьомкіна. Інноваційні технології в навчанні дітей з особливими потребами/ К. Єсавелюк. Причини правопорушень серед неповнолітніх/ Р. Єфременко. Використання адаптивної фізичної культури і спорту у соціальній адаптації осіб з обмеженими можливостями здоров‘я/ О. Замашкіна. Інновації в інклюзивній освіті на сучасному етапі/ В. Звєкова. Самосвідомість і самооцінка як складова особистості дошкільника в інклюзивній освіти/ О. Івченко. Формування комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивного навчання/ О. Ігнатьєва. Колорит омузичення творів український поетів/ В. Катриченко. Інклюзивна освіта в Україні : контекст педагогічних інновації/ І. Кірик. Роль емоційної складової психологічного здоров‘я студентської молоді у становленні її інклюзивної культури/ А. Кічук. Проблема здатності майбутнього фахівця до взаємодії з батьками як виду партнерських відносин в інклюзивній освіті/ Н. Кічук. Використання механізму соціального партнерства для розвитку освітнього простору/ О. Ковальчук. Використання спортивно-ігрових технологій як засобу фізичного розвитку дітей з особливими потребами/ С. Корнієнко. Сім‘я – родина як модель соціального партнерства сучасного інклюзивного закладу освіти/ С. Корнієнко. Позитивна соціалізація дітей з особливими освітніми потребами засобами творів візуального мистецтва/ Р. Криворучко. Організація мовної освіти національних меншин в інклюзії в США (англ.)/ O. Крсек. Методичні та концептуальні засади впливу кольором на дітей з дефектами звуковимови/ С. Лозова. Зарубіжний досвід інклюзивної тенденції в освіті/ Л. Лунгу. Перспективи мультидисциплінарного партнерства та комунікації соціономістів у процесі педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами/ С. Ніколаєв. Соціальна інклюзія як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливим потребами/ І. Павленко. Особливості формування творчої індивідуальності дитини першокласника в умовах інклюзивної освіти/ В. Памбук. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі/ С. Пенькова. До проблеми спеціальної професійної підготовки педагога інклюзивної освіти/ Р. Пріма, Д. Пріма. Методи вдосконалення спільної роботи батьків і школи в сучасному суспільстві/ І. Рафуля. Правові основи інклюзивної освіти/ С. Рашидов, С. Рашидова. Формування естетичної культури молодших школярів у позакласній виховній роботі/ С. Рогожа. Полікультурне виховання молодших школярів у закладах початкової освіти/ Р. Рошкан, О. Біла. Внутрішній рівень соціального партнерства в інклюзивної системи освіти/ К. Сейрик. Школа – осередок розвитку ідеї інклюзивної освіти в українському соціумі/ Ю. Сич. Формування психологічної готовності вихователів до роботи в умовах інклюзивного простору закладу дошкільної освіти/ В. Слободниченко, Д. Іванова. Репродуктивне здоров‘я молоді (можливі фактори ризику) – вплив на соціалізацію молоді/ В. Таранова. Актуальність спадщини В. О. Сухомлинського в сучасному дошкільному закладі з нахилом інклюзивної освіти/ М. Топалова. Виховання толерантних відносин між дітьми з різними можливостями здоров’я в рамках соціальної інклюзії/ А. Урсу. Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід/ С. Фурдуй. Особливості життєдіяльності та стану здоров'я сучасних дошкільнят/ Н. Хрістенко. Вивчення готовності педагогів до роботи в умовах інтегрованого навчання дітей з обмеженими можливостями здоров‘я/ Ю. В. Черевата. Розвиток креативного потенціалу дошкільників з обмеженими можливостями/ Н. Чумак. Партнерська діяльність вчителя в інклюзивному інформаційному просторі школи/ С. Чупахіна. Українське традиційне мистецтво як основа спецкурсів для удосконалення крос-культурної комунікації майбутніх вихователів/ А. Шевчук. Виховання міжетничної толерантності дітей дошкільного віку в контексті конструктивного досвіду зарубіжжя/ Ж. Шинкарева.
Анотація: У збірнику розглядаються нові підходи інклюзивної освіти, подані методичні рекомендації педагогічним працівникам інклюзивного навчання щодо співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності корекційної роботи. Висвітлено організаційні питання навчальної команди фахівців. Описана система комплексної корекційно-розвивальної допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзії, яка передбачає медичну, педагогічну, психологічну та соціальну допомогу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364(075.8)/С 69
Автор(и) : Омельченко С. О., Тернопільська В. І., Чернуха Н. М., Співак Я. О., Васильєва-Халатникова М. О., Бакуліна О. С., Костенко Д. В., Рутьян Л. І.
Назва : Соціальна робота: реалії та виклики часу [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Слов’янськ: Б. І. Маторіна, 2021
Кільк.характеристики :222 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Донбаський державний педагогічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7780-34-1: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364(075.8)
Предметні рубрики: Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--супервізія--соціальний педагог
Анотація: Пропонований навчально-методичний посібник побудовано на основі системології та її складових – технологічного і контекстного підходу. Посібник має п’ять розділів. Кожна тема складається з теоретичного та практичного блоків. Практичний блок містить проблемні питання, практичні завдання, тести, задачі тощо.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)