Пошуковий запит: (<.>K=сприйняття<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 18 |
>1.
| Попова Л. М. Інтелектуальна власність/Л. М. Попова, А. В. Хромов, І. В. Шуба. - 2021
|
>2.
| Основи теорії кольору/Черкаський державний технологічний університет. - 2020
|
>3.
| Прищенко С. В. Кольорознавство/С. В. Прищенко ; редактор Є. А. Антонович. - 2009
|
>4.
| Практикум основи кольорознавства/Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Інститут мистецтв. - 2006
|
>5.
| Норман Д. А. Емоційний дизайн: Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас/Д. А. Норман. - 2019
|
>6.
| Ткачук О. В. Методика художнього навчання/О. В. Ткачук. - 2019
|
>7.
| Результати всеукраїнського соціологічного опитування про знання та сприйняття діяльності Романа Шухевича та Української повстанської армії: повні результати/ЦДВР
|
>8.
| УПА заклала традицію спротиву агресору, — 70 % українців: за результатами дослідження .../ЦДВР
|
>9.
| Інноваційні культурно-мистецькі аспекти в сучасній картині світу/Херсонський національний технічний університет. - 2019
|
>10.
| Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття/Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук, Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт). - 2020
|
>11.
| Інтеграція навчальних предметів в початковій школі як ефективна форма/КНЗ Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради). - 2017
|
>12.
| Кравченко А. І. Камерно-інструментальне мистецтво України кінця ХХ-початку ХХІ століть (семіологічний аналіз)/А. І. Кравченко. - 2020
|
>13.
| Таранюк К. В. Лідерство та команда в публічному управлінні/К. В. Таранюк, Я. В. Кобушко. - 2020
|
>14.
| Коваль Л. М. Психолінгвістика/Л. М. Коваль. - 2021
|
>15.
| Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя/Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України. - 2019
|
>16.
| Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики/Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет. - 2022
|
>17.
| Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності/Луцький національний технічний університет, Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій , Черкаський державний технологічний університет, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка, Головне управління національної соціальної сервісної служби у Волинській області , Департамент соціальної політики Луцької міської ради . - 2022
|
>18.
| Управління конфліктами для потреб публічної служби/Т. Калениченко [та ін.] ; редактор Д. Проценко. - 2021
|
|