Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (30)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=стилізація<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01.012/М 65
Назва : Мистецтво та дизайн у художній мові мінливого часу: морфологія, семіотика, візуальність. Міжнародна науково-практична конференція 14 квітня 2022 року [Електронний ресурс] : збірник наукових матеріалів
Вихідні дані : Харків, 2022
Кільк.характеристики :135 с
Колективи : Харківська державна академія дизайну і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01.012
Предметні рубрики: Мистецтво-- Дизайн
Зміст : «Травматичний» символізм документальних відеозйомок: візуальний аспект 5/ А. М. Алфьоров. Морфологічний методологічний дискурс як інструмент мистецтвознавчих досліджень/ З. І. Алфьорова. Аспекти розвитку державного регулювання аудіовізуального мистецтва в Україні/ А. А. Батюк. Біофільний дизайн у формуванні дитячих майданчиків/ А. Б. Бган. Оновлення дизайн-ідеології: тези для обговорення/ О. Бойчук. Психологічна допомога студентам в екстремальних умовах воєнного часу/ Н. Т. Більдер. Засоби використання інтерактивних технологій у формуванні дизайну сучасного інтер’єру/ Б. К. Бондаренко. Архітектурна діяльність Томаса Джефферсона та становлення «Федерального стилю» як особливої форми неокласицизму/ К. Е. Бондаренко. Діяльність Невілла Броуді/ В. В. Бородченко. Періодизація існування «Жіночої теми» в китайському станковому живописі ХХ ст./ Чонг Ван. Прояви китайської традиційної філософії в сучасному дизайні візуальних комунікацій/ Runzhi Wang. Етапи еволюції натюрморту як жанру образотворчого мистецтва/ А. В. Вехник. Спільне та відмінне: харківські пейзажисти у колі імпресіоністів України/ В. Ганоцький, О. Станичнов. Зміни принципової основи морфології образотвочого мистецтва сучасного Китаю/ Сяотянь Гао. Особливості розробки фірмового стилю для шкіл сучасного танцю/ К. В. Глуховська. Сучасний графічний дизайн/ К. В. Глуховська. Щодо динаміки трансформацій тенденції сучасного українського мистецтва на прикладі медіуму фотографії/ Ю. Голік. Художня мова кольору/ Л. П. Горбатенко. Реакція фешн спільноти на війну в Україні/ В. В. Гурдіна. Три принципи дизайну Массімо Віньєллі/ А. Д. Дем’янець. Дослідження характеру мікологічного забруднення ікони «Благословення хліба і вина»/ Т. О. Дунаєва. Образотворчість, волоризація, контекстуальність мистецького сьогодення (на прикладі України)/ Д. В. Єрьомка. Колір як знак та його історичні змісти в китайському мистецтві/ Цзеюй Жень, Н. Є. Трегуб. Визначення характеру мікологічного забруднення ікони Святий Миколай (репліка Миколи Мокрого)/ Д. В. Ісаєва. Штучна контекстуалізація творів мистецтва як ознака метамодерністичного мислення/ Л. Касьяненко. Символізм в роботі Прохорова «Жниці». Переосмислення/ Т. В. Касьяненко. Відеофіксація як мистецький засіб. Роль та значущість «Відео привласнення» у мистецькому висловлюванні відеоарту в Україні/ В. А. Когут. Особливості художньої мови і символічні образи у творчості Романа Агасяна на прикладі картини «Початок»/ А. Ю. Корнєв, А. Манукян. Розвиток мистецького і культурного простору у інтернеті / Д. Косиченко. Живопис як «Антиковідна» рефлексія: візії щастя у творах харківських монументалістів/ Є. О. Котляр. Методика формування дизайну архітектурно-ландшафтного середовища на основі соціально-орієнтованої моделі (на прикладі робіт студентів спеціальності 022 «Дизайн»; програма «ДАЛС»)/ С. В. Кривуц. Формати занять вищого навчального закладу мистецької спрямованості в екстремальних умовах воєнного часу/ Г. В. Курінна. Категорія часу в оразотворчому мистецтві/ О. М. Кусак. Харківське відео мистецтво кінця 1990-2000-х в умовах андеграунду: традиції і сьогодення/ Б. В. Логачова. Ключові пріоритети «Дня традиційного автентичного костюма»/ І. М. Локшук. Мистецтво арт-інсталяції як засіб гуманізації міського середовища КНР/ Бінь Лу. Міський пейзаж у фокусі академічної дидактики: репрезентація образу міста в китайських магістерських дисертаціях з мистецтва/ Мінсюань Лю. Дизайн Ariel-Foundation Park як приклад реновації промислової території/ Ляньдзе Мао. Сучасні тенденції в формуванні дизайну території медично-профілактичних закладів/ Ф. А. Мрує. Особливості взаємодії художника і поета в сумісному створенні віршованої збірки, на прикладі книги Б. Гриньова «В пошуках краси» з ілюстраціями Н. Мурашкіної/ Ю. Набокова. Новаторський характер мистецтва Харківської художньої школи межі ХХ –початку ХХІ століття/ В. О. Найденко. Розвиток практичного використання технології доповненої реальності в артобʼєктах/ М. Ю. Новіков. Дизайн друкованих навчальних матеріалів для компанії “Zero Waste Kharkiv”/ А. Є. Орінянська. Фотографічний дискурс пострадянського ландшафту/ О. Осадча. «Золоте слово із слізьми змішане» у інтерпретації Ірени Носик/ А. Д. Павлинин. Персоналізація формоутворення у wood-дизайні: основні тенденції та перспективні напрямки/ І. Педан. Принципи трансформації меблів у формуванні дизайну інтер’єрів житлового призначення/ Є. В. Полякова. Колір як ресурс української нації/ C. В. Прищенко. Шрифтові гарнітури Вільяма Аддісона Двіггінса – першого графічного дизайнера/ М. Ю. Рибак. Зберігання мистецької та культурної спадщини України в умовах російсько-Української війни 2014-2022 рр./ К. Рябініна. Йозеф Мюллер-Брокманн − батько швейцарського графічного дизайну/ Є. С. Савчук. Копіювання та стилізація: сюжетні ремінісценції європейського живопису в китайському мистецтві другої половини XX – початку XXI ст./ Ю. Се. Феноменальний успіх Девіда Карсона в галузі графічного дизайну/ В. В. Сидорова. Короткий аналіз стану вивченості творчості художника Фу Баоши/ Сіяоджон Тен. Музейні експозиції м. Сундсвалль (Швеція) як зразок сучасної комунікації з глядачем/ І. Тесленко. Елементи вікторіанської готики в сучасних інтер’єрах/ С. Т. Триколенко. Стислий огляд концептуальних самовизначень студій живопису та ‘‘Новi медiа’’ AVU - Академії мистецтв у Празі як приклад сучасних нестандартних освiтнiх пiдходiв/ Ю. А. Тур`янська. Відкриття особистих можливостей через фото-мистецтво/ Д. Хараман. Олексій Бродович – ікона графічного дизайну/ З. К. Чернова. Анатоль Петрицький «Оформлення сцени сучасного театру» (1930)/ В. В. Чечик. Еко-дизайн як актуальна сфера наукових розвідок/ Дунцань Чжан. Абстрактна форма Чжан Дацяня. Вплив форми виразу традиційного китайського живопису на абстрактний олійний живопис Зао Ву-Кі/ Цзяньсюнь Чжу. Територіальний брендинг як інструмент підвищення туристичної привабливості території/ А. В. Чижик. Китайський декоративний живопис: морфологічне визначення поняття/ Діне Чун. Вплив розвитку комуникативної функції музею на архітектурно-просторову організацію/ О. В. Шарлай. Наслідування та трансформація мистецьких стратегій харківської школи фотографії в творчості харківських митців від 2000-х рр./ Є. Шевченко. Комплексне дослідження ікони «Святий Миколай»/ С. В. Шеханіна. Комплексне дослідження ікони Воскрешение, сошествие во Ад/ М. О. Шульга. Ейпріл Грейман – королева «Нової хвилі» у графічному дизайні/ М. В. Юрко. Аналіз ринку розробки web-сайтів в Україні/ М. В. Юрко. Принципи продюсування Fashion - show/ В. Язвинська.
Анотація: У збірнику представлені наукові праці з теорії, історії та практики візуальних, аудіовізуальних мистецтв, дизайнознавства і архітектури. В наукових працях висвітлені сформовані художні, художньо-проєктні традиції та новаторські пошуки візуально-пластичних мов в широкій ретроспективі; виконавське мистецтво як синтез візуального та пластичного мистецтва; теорія і методика професійної мистецької освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksada.org
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.03(075.8)/І-90
Назва : Історія мистецтва [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів всіх спеціальностей денної форми навчання
Вихідні дані : Суми: Сумський державний університет, 2021
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Сумський державний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 65-69. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.09
УДК : 7.03(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Історія мистецтва
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жанрова характеристика--художній образ--стилізація--семіотика мистецтва--давньоєгипетський канон--бароко--рококо--класицизм--романтизм--реалізм--імпресіонізм--символізм--модернізм--постмодернізм
Анотація: Матеріал посібника орієнтований на здатність розуміння характерних ознак мистецтва в історії культури, а також критичне усвідомлення взаємозв’язку між культурними, соціальними та економічними процесами.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)