Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (425)Наукові періодичні видання Університету (21)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=фактор<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.346.2(477)/Г 34
Назва : Гендерна рівність і розвиток: погляд у контексті європейської стратегії України [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :244 с
Колективи : Центр Разумкова
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-7272-86-9: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 316.346.2(477)
Предметні рубрики: Соціологія-- Гендерна рівність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): демографічний фактор--зайнятість--безробіття--правове регулювання--соціальні інститути
Анотація: Це видання присвячене дослідженню ґендерної проблематики в Україні. Матеріали, вміщені в цьому виданні, характеризують поточну ситуацію в Україні, аналізують кращий європейський досвід виконання міжнародних норм і стандартів.У виданні міститься доповідь, що складається з шести розділів, один з яких цілком базується на результатах загальнонаціонального соціологічного дослідження Центру Разумкова, стислий словник головних ґендерних термінів, а також статті вітчизняних експертів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://razumkov.org.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 364-78/Т 33
Назва : Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи [Електронний ресурс] : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ)
Вихідні дані : Івано-Франківськ: НАІР, 2018
Кільк.характеристики :212 с
Колективи : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-2716-85-6: Б.ц.
ДРНТІ : 04.51
УДК : 364-78
Предметні рубрики: Соціальна робота-- Соціальні послуги
Зміст : Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність ; Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми/ Л. Березовська, А. Довгалюк. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера/ М. Верхоляк. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського/ Б. Мисак. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект/ Р. Петришин. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука/ С. Сміх. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах/ М. Коваль. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації/ А. Пахолок. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові/ І. Сабат. Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія ; Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект/ Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації/ О. Протас, Л. Михнюк. Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності ; Особливості взаємовідносин молодого подружжя/ Б. Ковбас, Н. Катрій. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах/ Л. Березовська, Т. Кіселик. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя/ Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія/ І. Кулик, І. Возняк. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка/ І. Кулик, М. Корчинська. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи/ Б. Мисак, Н. Байдюк. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку/ Б. Мисак, Н. Глов’як. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді/ Р. Петришин, Н. Мартинець. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі/ Р. Петришин, Х. Павлище. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва/ Л. Кудла. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку/ Н. Шматок. Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб ; Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога/ Г. Михайлишин, Н. Сабат. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації/ О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху/ Б. Ковбас, Т. Романів. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі/ Б. Ковбас, М. Шашкова. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї/ О. Ворощук, Н. Мадар. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами/ О. Ворощук, І. Плекан. Небажана вагітність у підлітковому віці/ О. Ворощук, З. Побігуща. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога/ В. Корнят. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство/ Г. Лемко, О. Джоголик. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку/ Г. Лемко, А. Досінчук. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі/ Б. Мисак, А. Балан. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема/ Б. Мисак, Н. Пилипів. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз/ Б. Мисак, В. Скавуляк. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема/ Р. Петришин, А. Токар. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї/ О. Протас, О. Афтаназів. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою/ О. Протас, О. Луштва. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування/ Н. Сабат, М. Магдич. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі/ Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї/ Н. Сабат, В. Семків. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум/ Н. Сабат, І. Барановська. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах/ Н. Сабат, І. Дутчак. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб/ Н. Сабат, Л. Стрілецька. Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі ; Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника/ І. Кулик, А. Мякенко. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра/ І. Кулик, В. Тацяк. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання/ О. Онипченко. Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи ; В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі)/ І. Курляк. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą/ E. Wolter. Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ ; Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери/ Л. Березовська, Н. Мартинюк. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності/ О. Ворощук, В. Жураківський. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід/ Р. В. Зозуляк-Случик. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри/ Б. Мисак, Х. Угриновська. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів/ Н. Сабат.
Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/П 86
Назва : Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року)
Вихідні дані : Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Львівський державний університет внутрішніх справ
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладана психологія
Зміст : Вступне слово / Р. Благута. Психологія білого кольору: на прикладі кольору форми медичних працівників/ Л. Андрушко. Психологічні детермінанти «синдрому відкладеного життя»/ В. Багрій. Психологічний комфорт як профілактика психосоматичних захворювань / Н. Бамбурак, Марія Бригадир. Вимоги до керівників поліцейських підрозділів як до суб’єктів збереження психічного здоров’я особового складу / В. Барко, В. Остапович. Психологічне благополуччя з позицій гедоністичного та евдемоністичного підходів/ Л. Березовська. Психологічна допомога студентській молоді в умовах кризового буття засобами арт-терапії/ Н. Я. Білинська. Психологічний феномен завченої безпомічності: онтогентичний підхід/ О. Борисюк. Смислова саморегуляція як здоров’язберігаюча технологія/ І. Галян, О. Галян. Здоров’я зберігаючі навчальні технології як запорука збереження психічного здоров’я здобувачів освіти/ О. Гнатюк. Теоретичний аналіз ревнощів / Ю. Гнатюк. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників з різним ставленням до засобів дисциплінарного впливу/ С. Грабовська, Т. Бурдіна. Психологічні особливості студентів схильних до прокрастинації / І. Гривнак. Критерії оцінки психологічної готовності керівника поліцейського підрозділу до збереження психічного здоров’я особового складу/ О. Давидова, В. Барко. Становлення адаптивних можливостей психіки людини в постіндустрійну епоху/ І. Держко. Проблема змінювання особистості в зарубіжних наукових студіях/ О. О. Євдокімова. Фізичне та психічне здоров’я в час пандемії: психологічне осмислення/ Н. Жигайло, Н. Боженко. Психічне здоров’я особистості педагога – запорука успішної діяльності / О. Жизномірська. Професійна деформація військовослужбовців управління державної охорони / І. П. Жукевич, В. В. Паламарчук. Психологічні особливості розвитку професійної ідентичності сучасного студента-психолога / О. Заверуха. Проблематика психічного здоров’я в контексті особистісної кризи під час пандемії/ І. Зубіашвілі, Т. Мельничук. Затримка психічного розвитку у дітей як психосоціальна проблема / Т. Ілляшенко. Когнітивне спілкування як ресурс розвитку соціального інтелекту і прояв психологічного здоров’я особистості/ Казміренко. Кризова комунікація в умовах пандемії та карантину / В. Карпенко, Д. Юрчак, М. Щепанські. Польський досвід порівняльних досліджень емоційного здоров’я студентської молоді./ З. Карпенко. Модель психосоціальної роботи з кризовими станами / Н. Карпенко. Роль сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі у формуванні психічного здоров’я особистості/ Р. Карпінська. Рефлексії психотерапевтичного досвіду/ Г. Католик. Шляхи становлення аудіовізуальної психофізіологічної діагностики людини/ З. Ковальчук. Особливості роботи психолога у закладах для реабілітації осіб із наркотичною та алкогольною залежністю/ П. Козира. Самотність як психологічний феномен / М. Козирєв. Типологія військовослужбовців які вживають психоактивні речовини/ О. Колесніченко, І. Приходько, Я. Мацегора. Професійне вигорання як розлад психічного здоров’я суб’єкта праці/ О. Колосович. Вплив неповної сім’ї на формування індивідуально-типологічних рис особистості/ І. Корнієнко. Вплив сучасних кризових ситуацій у суспільстві на розвиток взаємин у нуклеарній сім’ї/ Г. Крупник. Емоційний імунітет як фактор здоров’я та рекомендації з його формування/ О. Куций. Аналіз особливостей детермінант щастя особистості у суспільстві як показник її психічного здоров’я/ А. Легка. Психологічні проблеми професійної підготовки поліцейських: міжнародний досвід/ Н. Лигун, З. Кісіль. Особливості психічного здоров’я молоді в новітніх соціальних умовах / В. Лисак. Застосування навичок мотиваційного консультування у роботі з клієнтами в умовах трансформації психологічних послуг/ Ю. Луценко. Етично-альтруїстичний принцип виховання дітей-сиріт як фактор їх особистісного зростання/ Г. Лялюк. Психологічна просвіта серед населення як фактор підвищення рівня психічного здоров’я/ Г. Лялюк, В. Петрів. Змістові характеристики та роль брехні у міжособистісній комунікації/ Н. Майорчак. Освітнє середовище як чинник формування стійкості та опірності особистості до складних життєвих ситуацій/ А. Марчук. Особливості використання копінг-стратегій в кризових умовах/ О. Мороз. Мотиваційний потенціал арттерапії на прикладі заняття з книготерапії/ Н. Мрака. Оскарження питання про застосування примусового заходу медичного характеру неосудним, обмежено осудним чи особою, яка захворіла на психічну хворобу після вчинення суспільно-небезпечного діяння/ В. Навроцька. Науково-методологічні засади розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами/ А. Обухівська. Особливості емоційного профілю осіб під час карантинних обмежень пандемії коронавірусу в Україні / Г. Одинцова, Н. Калька. Почуття контролю, як рушійний чинник оптимізму молоді/ Л. Орищин. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України/ В. Осьодло, Д. Зубовський. Вплив психічного здоров’я на професійну діяльність працівників правоохоронних органів/ І. Пампура, Л. Процик. Особливості психологічної діагностики сімейних ролей подружжя/ Є. Потапчук, Д. Карпова. Емоційна співзалежність у партнерів як ознака психологічної проблеми/ Н. Потапчук, Т. Венцеславська. Особливості харчування при стресі та нервовому збудженні/ Л. Решетило. Поведінкові реакції на небезпеку та керування ними/ А. Сибірний. Психологія поведінки людини в умовах автономного виживання/ Р. Сибірна, О. Зарічна. Розвиток та психічне здоров’я сучасних тінейджерів: причини та наслідки./ В. Сіткар, Н. Сіткар. Деякі етичні аспекти консультування релігійних осіб/ М. Стульківська. Психічне здоров’я як обов’язкова передумова професійного самоздійснення/ Д. Супрун. Психологічні прояви бойового стресу/ Л. Тютюнник. Вплив розладів самоприйняття і соціальної ідентичності на психічне здоров’я особистості: теоретичні аспекти/ О. Фінів. Дослідження особливостей переживання стресу у студентів в процесі дистанційного навчання під час пандемії covid-19 / О. Христук, О. Угрин, О. Кузьо. Особистісноспрямовані професійні мотиви майбутніх психологів/ О. Цільмак. Проблеми особистісного розвитку поліцейських на етапі професійної підготовки/ Д. Швець. Особливості сексуальної поведінки підлітків у контексті вікової психології/ А. Шиделко. Значення рефлексії для психічного здоров’я неповнолітніх в умовах кризового суспільства/ В. Щербина-Прилука. Проблема професійної мотивації майбутніх рятувальників/ Р. Яремко.
Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.954:316.628/С 32
Автор(и) : Сергеєва Л. М., Сергеєва Л.М., Просіна О.В., Ілляхова М.В.
Назва : Творчість як фактор мотивації [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Біла Церква: Білоцерківдрук, 2023
Кільк.характеристики :124 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-8219-13-0: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.954:316.628
Предметні рубрики: Психологія-- Професійна компетентність-- Мотивація особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проєктна діяльність--професійно-креативна діяльність
Анотація: Навчальний посібник укладено для педагогів закладів освіти у межах неформальної освіти за програмою «Мотиваційні аспекти у навчанні та творчості: реалії ХХІ ст.» в очнодистанційному форматі за напрямом: розвиток професійних компетентностей педагогічних працівників. Видання підготовлено в електронному вигляді у рамках проєкту «Резиденція. “ГАРМОНІЯ. РОЗВИТОК. ВЗАЄМОДІЯ"», що відбувся в межах реалізації проєкту ZMINA 2.0 «Субгранти для культурних проєктів» фонду ІЗОЛЯЦІЯ за фінансової підтримки ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ. Зміст навчального посібника є виключною відповідальністю авторів і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу. Цільова аудиторія: педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти, мистецької освіти та всі охочі ознайомитися з широким спектром інноваційних практик у контексті освітнього та творчого поступу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І-65
Назва : Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.)
Вихідні дані : Тернопіль: ТНПУ, 2021
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-595-108-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моделі підтримки--сучасні технології--асистентський супровід--соціальні інституції
Зміст : Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей із аутичними порушеннями/ Ю. В. Барабаш. Створюємо власну систему дистанційного навчання для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами/ М. В. Бармак. Архітектурна доступність закладів освіти – один із шляхів реалізації універсального дизайну/ Н. М. Бирко. Зошит на друкованій основі "Сонячна» дитина" як засіб підготовки майбутніх фахівців до корекційної роботи з дітьми з синдромом Дауна/ Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер. Cистема підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивного навчання/ Ю. М. Вальчук. Артпедагогіка і арттерапія у спеціальній та інклюзивній освіті/ С. О. Васильєва, Н. О. Агаркова. Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС/ А. В. Василюк. Формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти України / Н. В. Вив’юрка. Особливості інклюзивної освіти: досвід Фінляндії/ О. Т. Винничук. Проблеми ефективності реалізації ІПР учня із особливими освітніми потребами/ О. В Гаврилюк. Створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки/ Л. О. Гапон. Професійне самовиховання як фактор профілактики професійної деформації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів/ О. Л. Главацька. Арт-терапія в інклюзивній освіті/ І. Г. Головатюк. Особливості використання сучасних технологій в інклюзивному середовищі/ Г. Ф. Гончаровська, О. Р. Мартиняк, У. І. Цимбала. "Технологія інклюзивного навчання у початковій школі" в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога/ О. Є. Гордійчук. Інклюзія: від ідеї до реалізації (з досвіду роботи ІРЦ Шумської міської ради)/ О. С. Громяк. Інклюзивна культура як фактор розвитку полікультурної освіти в Україні/ Г. М. Груць. Формування культури розумової праці студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі вивчення дисципліни "Інклюзивна освіта"/ М. О. Давидюк. / В. Ф. Заказнов, В. О. Бабенко, В. М. Чернета ; Організація освітнього процесу студентів-медиків в умовах пандемії. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання/ Л. Г. Захарова. Реалії та перспективи формування інклюзивної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти/ С. М. Калаур. Досвід роботи громадської організації "Діалог" у сфері мистецької інклюзії: здобутки проблеми та перспективи/ Л. А. Калініна, О. В. Орлова. Концептосфера та зміст підручника "Спеціальна психологія" для закладів вищої освіти/ В. В. Кобильченко, І. М. Омельченко. Особливості сімейного виховання дітей з розладами аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання/ Н. О. Коваленко. Моделі спільного викладання у класі з інклюзивною формою навчання/ Л. В. Ковалівська. Інклюзивний проект "Назустріч" Тернопільського обласного краєзнавчого музею: напрацювання 2018 – 2020 років/ С. В. Костюк. Реалії інклюзивної освіти в контексті проблем, суперечностей та перспектив/ І. А. Кравцова, А. О. Кравцова. Інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти/ А. В. Лагунець. Інклюзія – сучасний напрямок навчання акушерству та гінекології англомовних студентів/ В. В. Лазуренко [и др.]. Принципи взаємодії із батьками у команді психолого-педагогічного супроводу/ Д. М. Лемішка. Соціально-психологічні особливості проявів тривожності у підлітків з ДЦП/ Я. В. Липова, Т. С. Акименко. Асистентський супровід інклюзивної освіти/ Н. В. Мельничук. Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі/ Г. М. Мешко, О. І. Мешко. Модель соціальної інклюзії з організацією супроводу родин, які виховують дитину з особливими освітніми потребами/ Ю. В. Муравська. Культура школи в системі польської інклюзивної освіти/ І. М. Нестайко. Формування навичок у дітей з особливими освітніми потребами (ООП)/ С. Ю. Новосьолова. Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами в Україні: здобутки, втрати, перспективи/ А. Г. Обухівська, Т. Г. Ілляшенко, Г. В. Якимчук. Особливості викладання трудового навчання в інклюзивних класах за допомогою проєктного методу/ О. В. Омельчук, В. І. Омельчук. Взаємодія соціальних інституцій в розбудові інклюзивного простору: від проблемних питань до реальних зрушень/ Л. А. Опанасенко, А. А. Васильєв. Особистий досвід та погляди О.М. Щербини (1874 –1934) на спільне навчання сліпих зі зрячими: спроба аналізу/ Ю. В. Патлань. Аналіз готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного середовища/ О. Я. Радченко, С. Т. Вихор. Роль вчителя в інклюзивній освіті/ К. В. Рейда. Інклюзивне навчання у закладах вищої освіти під час карантину/ Н. Л. Сеньовська. Історичні аспекти інклюзії в онлайн-проєкті педагогічного музею України "З історії спецпедагогіки"/ К. М. Степанович. Формування інклюзивної компетентності педагогів початкової мистецької освіти. Досвід ДМШ №9 м. Києва/ П. В. Степанович. Робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами під час корекційно-реаблітаційного супроводу/ М. Ю. Ткаченко. Складові інклюзивного середовища закладу освіти/ Н. В. Трут. Проблема комплексного супроводу сім’ї дитини із особливими освітніми потребами / З. І. Удич. Генезис міжнародної нормативно-правової бази інклюзивної освіти/ М. О. Удич. Роль громадських організацій у впровадженні інклюзії в освіту/ У. Т. Фесина. Взаємодія музейного працівника з відвідувачами в умовах інклюзивного освітнього середовища/ Н. О. Філіпчук. Функціональні можливості ресурсної кімнати у закладі загальної середньої освіти/ А. Б. Хоміцька. Принцип рівності та толерантності в діяльності тернопільського обласного краєзнавчого музею/ Н. Б. Чеканова. Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму "Без бар’єрів"/ К. О. Чупіна. Взаємодія із батьками в умовах інклюзивної освіти/ І. П. Шевчук. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання/ М. М. Шпак. Проблема врахування особистісного потенціалу обдарованих учнів у закладах спеціалізованої освіти наукового спрямування/ І. О. Якимова. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії/ О. В. Яцишина. Change management in an inclusive environment/ O. Bodnar, О. Horishna. Training pre-service english teachers to develop health saving competence of learners with special educational needs/ O. Datskiv. Inclusive education development as one of the clearest examples of effective system innovation/ O. Kosovych. Preparing future teachers to the formation of a non-discriminatory inclusive environment in general secondary education institutions/ I. Shulha.
Анотація: У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативно-правових засад інклюзивного освітнього процесу.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.tnpu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:316.6/Б 68
Назва : Благополуччя особистості як мета психологічних і соціальних практик [Електронний ресурс] : матеріали всеукраїнського науково-практичного семінару (25 вересня 2019 року, Київ)
Вихідні дані : Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2019
Кільк.характеристики :55 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.21.51
УДК : 159.923.2:316.6 + 316.6
Предметні рубрики: Психологія -- Особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): масмедіа--вплив ситуації--соціальна анімація--екологічна активність
Зміст : Особистісні ресурси стратегій поведінки людини в ситуації життєвих змін/ Ю. О. Бохонкова. Суб’єктивне і психологічне благополуччя: проблема інтеграції евдеймонічного і гедоністичного підходів/ О. Л. Вернік. Суб’єктивне благаополуччя та екологічно відповідальна поведінка особистості/ О. О. Вовчик-Блакитна. Психологічне благополуччя і масмедіа: точки перетину/ Т. С. Гурлєва. Огляд досліджень благополуччя як складової здоров’я людини/ Т. М. Кирпенко. Православна психотерапія в запиті досягнення психологічного (душевного) і духовного благополуччя особистості в навчальному процесі/ Л. В. Маряненко. Вплив ситуації невизначеності на психоемоційне благополуччя особистості/ Ю. В. Мельник. Чинники благополуччя особистості у психологічних практиках/ О. В. Павленко. Суб’єктивне благополуччя як фактор подолання особистісного відчуження людей похилого віку/ В. Г. Подорожний. Соціальна анімація як складова психологічного благополуччя/ В. С. Романова. Екологічна активність як чинник психологічного благополуччя особистост/ О. В. Рудоміно-Дусятська. Благополуччя в системі життєдіяльності особистості/ Ю. М. Швалб.
Анотація: У матеріалах науково-практичного семінару викладено доповіді учасників про результати досліджень щодо проблем вивчення, діагностики, вимірювання і практичної роботи з переживанням особистістю благополуччя, чинників його позитивного і негативного розвитку, функціонування і трансформації у життєвому середовищі особистості у різних його аспектах і розрізах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ecopsy.com.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.31:7.071-/Р 64-580967997
Автор(и) : Соломаха, Світлана, Грищенко, Юлія, Вовк, Мирослава, Філіпчук, Наталія, Омельченко, Анетта, Бурназова, Віра, Бузова, Олена, Григорֹ’єва, Вікторія, Косенко, Павло, Смаковський, Юрій, Сергієнко, Світлана, Бакум, Вікторія, Мартиненко, Олена, Тараненко, Юлія, Ємельянова, Олена, Петрик, Олег, Кривунь, Наталя, Шабаліна, Олена, Погребняк, Марина, Медвідь, Тетяна, Сердюк, Тетяна, Павленко, Руслан
Назва : Розвиток творчого потенціалу майбутніх фахівців мистецьких дисциплін як фактор їх професійної самореалізації [Електронний ресурс] : колективна монографія
Вихідні дані : Мелітополь: Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні, 2019
Кільк.характеристики :362 с
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет, Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-197-690-9: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.015.31:7.071-057.86 + 7.071-057.86
Предметні рубрики: Педагогіка-- Педагогіка вищої освіти-- Мистецька педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аксіосфера вчителя--професійно-ціннісні орієнтації--виконавська самостійність--естетичне ставлення--суб’єктність--ситуація успіху--педагогічна культура--концертмейстерська підготовка--інноваційні технології--танцювальна терапія--хореографічні дослідження--фахові компетентності
Анотація: У монографії висвітлено результати наукових досліджень колективу науковців, здійснених за широким колом актуальних питань педагогічної та мистецької освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://bdpu.org.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01:008/К 90
Назва : Культурно-мистецьке середовище: творчість та технології [Електронний ресурс] : матеріали Дванадцятої Міжнародної науково-творчої інтернет-конференції, м. Київ, 15 травня 2019 р.
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2019
Кільк.характеристики :139 с
Колективи : Міністерство культури України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв, Інститут сучасного мистецтва
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01:008
Предметні рубрики: Мистецтво-- Творчість-- Технології
Зміст : Створення центрів освіти дорослих: обґрунтування доцільності в контексті освіти впродовж життя / О. Аніщенко. Гламур в контексті естетизації повсякденності / Р. Безугла. Сучасна українська витинанка в проекті «Крафторій»/ К. Гончар. Графічні системи фіксації звуку від античності до сучасності/ В. Грищенко. Місія дизайнера ландшафту: від троянди до ландшафтної урбаністики/ А. Жирнов, В. Петроченкова. Народна творчість в культурологічному і соціально-психологічному контекстах/ Д. Сабол. Еволюціонування української ставрографії/ І. Сафонова. Сучасний стріт-арт у форматі 3D/ К. Станіславська. Феномен святкування в контексті новітньої історії України/ І. Фокт. Цивілізаційний вибір України/ Л. Хоролець. Перетин мистецьких поколінь 1950-1960-х рр.: сценографічний аспект/ О. Ковальчук. Особливості роботи режисера в аматорському театрі/ Ю. Кратко. Короткий огляд сучасного ринку сценічної прокатної індустрії в Україні/ В. Комар. Головні прийоми і правила ведення концертів/ В. Матушенко. Робота звукорежисера з диктором/ Л. Рязанцев. Лесь Курбас - учитель гімназії/ О. Шлемко. Основні базові фізико-математичні поняття, що є підґрунтям для засвоєння студентами ключових понять мистецьких аудіотехнологій/ В. Бєлявін. Синтез технологій в сучасних мистецтвах і творчості: звукорежисура та реалії ХХІ століття/ В. Дьяченко. Культурний архів цифрової епохи/ М. Голубенко. Штучний інтелект у сучасному мистецтві/ М. Моженко. Естетика кліпів 1990-х — початку 2000-х як чинник формування художньо-естетичної образності сучасного music video/ Т. Сидорчук. Фільм «Чорний козак» в контексті української моделі авторського кіно/ Г. Погребняк. Концертне музичне товариство «Collegium musicum» у Лейпцигу/ Н. Бєлявіна. Жанрово-стильова палітра хорової творчості Валентини Мартинюк/ А. Бакумець. Українські фольклорні ВІА та їх роль у формуванні / В. Овсянніков. Мюзикл у культурно-мистецькому просторі: від минулого до сучасності/ С. Садовенко. Музичні портрети і пейзажі фортепіанного циклу «Роки мандрівок» Ф.Ліста: кореляція мелосу і колориту/ Б. Шевчук. Синхронність рухів під час гри гітариста/ В. Козлін. До питання перспективності сучасних форм роботи з учнями-початківцями на заняттях з музично-теоретичних дисциплін/ Л. Волошина. Виховні можливості народної пісні у формуванні музичної культури естрадних вокалістів/ Т. Кудіна. Ансамблеве музикування у класі скрипки як фактор набуття фахових компетентностей учнями мистецьких шкіл/ Е. Олефір. Сучасні штрихи та прийоми гітарного виконавства, технологія їх освоєння/ І. Марченко. До питання інтенсифікації навчально-виховного процесу/ О. Туріна. Особливості запису гуртів напряму «Heavy Metal»/ Р. Донченко. Форми творчого спілкування в європейському культурно- мистецькому просторі/ Ю. Коптєв. Створення аудіокниг/ К. Лактіонова. Звук у відеоіграх/ К. Мальченко. Дослідження дитячих майданчиків для дітей з обмеженими можливостями/ О. Мошенська. Сучасний дизайн: мистецтво чи комерційна діяльність/ Т. Поготовка. Мультимедійні засоби в сучасному сценічному мистецтві / І. Тулузов. Особливості паркових умов для людей з обмеженими можливостями/ М. Федорчук. Тенденції розробки художнього оформлення упаковки настільної гри у сучасних ринкових умовах/ Є. Шабля. Сучасні освітні технології в роботі шкіл естетичного виховання/ Ю. Шаплюк. Відомості про авторів
Анотація: Збірник містить матеріали Дванадцятої Міжнародної науковотворчої Інтернет-конференції, проведеної 15 травня 2019 р. кафедрою сценічного та аудіовізуального мистецтва Інституту сучасного мистецтва Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. До збірника увійшли наукові повідомлення та тези доповідей широкої культурно-мистецької та освітньої тематики.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01/І 66
Назва : Інноваційні культурно-мистецькі аспекти в сучасній картині світу [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (11-13 вересня 2019 р.)
Вихідні дані : Херсон: ХНТУ, 2019
Кільк.характеристики :431 с
Колективи : Херсонський національний технічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-97932-2-5: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01
Предметні рубрики: Мистецтво-- Культура-- Інновації
Зміст : Проблеми новітньої морфології аудіовізуального мистецтва як складова культурологічних дискусій/ З. І. Алфьорова. Color and shape/ А. Graham. Emotionality and the subconscious in abstract expressionism/ А. Ohta. The philosophy of plastic form and surface in ceramics/ Е. Kao. Painting of authors ceramic tableware in the arts and crafts of Іtaly/ G. Ranieri. Ceramics as contemporary art expression/ H. Xu. The beauty of imperfection/ de Grint J. Van. The role of costume in cultural-educational and nationally oriented recreations for children/ G. Panagiotis, M. Artemenko. Особливості розвитку та зміни дизайну соціальних мереж/ О. В. Чепелюк, В. В. Сидоренко. Individual originality vs social originality/ Asmaz А. Ceren. Cognitive science of art and aesthetic perception/ D. Cycleback. Ritual and diaspora/ Tan Damanik. Семіотика образотворчого мистецтва ХХ століття в дизайні інтер'єру у урбанізованому суспільстві/ О. Б. Агуф. 60-ті роки ХХ століття як визначальні в сучасному мистецтві/ А. А. Білик. Культурологічні особливості обряду ініціації в мультиплікаційному фільмі "Моана"/ В. В. Горлачова. Мурал – мистецький виклик соціальним та екологічним проблемам сучасного суспільства/ Н. А. Лоліна. Значення мистецтвознавчої оцінки митця на онлайн-платформах для торгівлі творами мистецтва/ Ю. М. Новачинський. Craquelure as an artistic and decorative effect in modern ceramics/ G. Soltyszewski. A look at the own action of the social sculptor/ Colmenares М. Carrillo. Хрономорфія художнього твору як аксіологічний засновок його реставрації/ А. О. Пучков. Інформаційна культура як спосіб самовираження в умовах цифрового суспільства/ Г. О. Райко, А. С. Строгіна. Історичний аспект розвитку фортепіанного мистецтва Тернопільщин у ХХ столітті/ О. В. Спольська. Пошуки вирішення екологічних проблем на Венеціанській бієнале/ А. А. Білик, Ю. Р. Стефуришина. Від мистецтва інсталяцій до генеративного дизайну/ М. Й. Маркович. Костюм як елемент рекреаційних заходів в туризмі/ М. П. Артеменко. Регіональний соціокультурний контекст діяльності театру в Україні/ Л. С. Ванюга, М. Л. Бажанов. Images and heroes of metal sculptures of Тhierry Lauwers/ А. Labejof. Beautiful world of jewelry art by Hiyu Hamasaki/ H. Hamasaki. The motives of asian painting in the works of Ina Petersen / I. Petersen. Художники-модельєри чоловічого одягу в Україні в 1970-80-х роках/ Ю. О. Костогриз, О. Д. Герасименко, К. Л. Пашкевич. "Yakimono" concept in works of Yoshimi Iwata/ Y. Iwata. Матеріалізована у зображенні пісня Миколи Колядка/ Г. О. Лисенко. Образно-пластичні особливості пленерних пейзажів Остапа Патика/ І. Ю. Прокопчук. Ковалі-художники Київського мистецького осередку Ілля Поп'юк, Володимир Бєлоконь, Сергій Фірсов / С. В. Роготченко. Creative contribution of Еwa Вardadin/ А. Rogólska. Crossing borders/ В. Esser, W. Horn. The art of enamel by Barbara Nalepa/ B. Nalepa. Modern art in context of creativity of Carmen Imbach/ C. Imbach. The textile as a lived experience of absence/ Marchetti O. Santos. The butterfly effect by Valentin Bakardjiev/ V. Bakardjiev. Emancipated bodies series/ V. D’Angelo. Трансформація художньої мови кераміки тернопільського митця Євгена Овчарика/ С. О. Вольська. Творча спадщина Михайла Гаврилка/ Н. М. Гірна. Творчий внесок Богдана Антківа у розвиток театрального митстецтва Галичини/ М. В. Кирея. Перцепції індустріального мінімалізму в проектах Наото Фукусави/ В. І. Кругляк. Еволюція світла в живописі Олександра Мурашка/ О. О. Мосендз. Оригiнальнiсть постатi Домiнiка Де Ля Флiза в контекстi розвитку української культури/ Н. П. Паранько. Виставкова діяльність гурту "Палітра"/ Н. В. Рублевська. Монументальна художня творчість Миколи Івановича Мазура/ А. В. Селезньова. Роль митця в культурологічно-мистецькому просторі від Давнього Єгипту до Відродження/ О. М. Сергієнко, Н. М. Чуприна. Мистецтвознавчий аналіз шевченківських видань Івана Труша/ Ю. В. Ямаш. Гротеск з українським характером Тетяни Іваненко/ І. Г. Черкесова. Creative contribution of Еrica Сampos/ Campos Е. Érica, F. Monteiro. Reflections on the visual innovation design of print public service advertisements in the new media era/ Р. Jun. Алфавітні шрифти: характер та призначення/ Т. О. Іваненко. Проектна сутність абстракції у динамічних візуально-графічних системах навчального простору/ Н. В. Скляренко. Graphic design in the works of Аdrian Мarcucci/ А. Marcucci. Contemporary art photography by Вrian Нallas/ В. Hallas. An aesthetic of unstable equilibrium and blurred boundaries/ D. Torrent. Акцент як засіб комунікації в дизайні вивісок/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Особливості дизайну українських співаників духовних пісень (1990–2010-ті рр.)/ О. Л. Зосім. Семіотика в дизайні плакату/ М. В. Потапенко, М. В. Потапенко. Плакат як візуально-комунікативна практика: місце і роль/ О. Д. Гладун. Медійний простір як нова основа для розвитку сучасної карикатури/ А. А. Білик, А. А. Федорова. Дослідження особливостей дизайну та вимог до піктограм/ В. С. Шевчук. Virtual advertising implementations in Turkey: examples of football and basketball matches/ M. Tomak. Дизайн-анімація. Візуально-образна мова/ Н. Г. Романенко, О. О. Стець. Автоматизація процесу розробки ресурсів у мультимедійному дизайні/ А. О. Фефелов. Прояв ознак "віртуальної дійсності" в кінематографі/ А. М. Алфьоров. Огляд інтерфейсу мобільних рольових ігор з позиції гравця/ Г. Н. Полєтаєва, М. І. Жукова. Фактура як засіб виразності в анімації/ Г. Н. Полєтаєва. / К. Ladon ; Research of the painting into the pixels. Conceptual principles of modern land art in Japan/ Т. Ikezawa. Spatial installation in formation of an aesthetically complete and human-friendly living environment/ Gyu Kim Jae. Analysis of the development trends of light design/ О. Chernysh, R. Khynevych. Мала скульптурна пластика у формуванні дизайну сучасного інтер‘єру/ Р. К. Вільгушинський. Сакральна архітектура Тернопілля у творчості архітектора Михайла Нетриб‘яка/ Н. М. Дацюк. Духовність предметно-просторового середовища, як альтернатива сучасному технократичному дизайну (на прикладі архітектури Штайнера)/ Р. В. Кюнцлі, А. В. Степанюк. Використання комбінаторного принципу LEGO в проектуванні меблів для дітей/ Н. М. Литовченко. Трансформації сприйняття художнього образу в об‘єктах "art public" Олексія Золотарьова та сергія Шауліса/ Т. В. Міронова. Розвиток сучасної сакральної архітектури на Тернопіллі/ М. М. Нетриб’як. Градація світлості текстилю як засіб формування сучасного предметно-просторового середовища/ О. П. Сумська. Графічне зображення на стінах навчального середовища/ О. В. Романюк. Концептуальні підходи до проектування дитячого ігрового середовища в закладах громадського призначення/ Ю. С. Бондарчук. Практичні напрямки інженерного формотворення в дизайні меблів/ Р. М. Купчик. Оптимізація процесу пошуку проектного рішення в роботі дизайнера/ І. О. Жуков. Текстиль у дизайні виставкового стенду/ В. Є. Овчарек, Т. В. Волинець. Фοрмοтвοрча рοль декοративнοгο світлення в ландшафтнο- архітектурнοму середοвищі/ Г. М. Тοбілевич. Дизайн архітектурно-просторових рішень в контексті сучасного урбанізму/ Г. Г. Фесенко, Т. Г. Фесенко. Арт-простір у контексті формування креативного простору міст/ І. О. Яковець, В. Ю. Овчаренко. 3D-друк у контексті проектування предметного середовища/ І. О. Яковець, М. В. Тертишник. Дизайн и производство мебели в контексте программ инновационного научно-технического развития Китая/ В. Веньцзюнь. Бутик-готель як об'єкт проектування та історія його формування/ Х. Сінї. Spiral as an image and formative concept in sculpture/ G. Rotondo. Basic principles of interior design for children‘s rehabilitation centers/ O. Hnatyshyn. Екологічний фактор формування предметнопросторового середовища та об'єктів дизайну зеленого туризму/ О. П. Сандік. Art-space compression: a case of "art rooms" as an art gallery/ Asmaz А. Ceren. The art of working with wood by Frédéric Bignon/ F. Bignon. Nothing is routine, nothing is same/ A. Taniguachi. Application features of polychrome effects in a metal sculpture/ Jeldes G. Vargas. Становлення та розвиток моди у ХХ - початку ХХІ століть/ Є. О. Головчанська, М. В. Колосніченко. The creative process of 21st century jewelry/ Е. Garcia. The art of combining jewelry and textiles/ F. Maranda. Murano glass jewels by Caterina Zucchi/ C. Zucchi. Egyptian folklore teams models of the popular clothing between originality and technology/ E. ElNashar. About the sixth part of the genesis cycle, entitled cloning/ D. Pejkovic. Підходи до дизайну одягу в контексті етичної моди/ А. М. Векліч, Р. В. Корсінов, Т. Ф. Кротова. Розвиток інноваційних технологій у виробництві екологічних тканин/ А. Ю. Гахова, І. І. Єременко. Деконструкція у дизайні одягу/ О. В. Герасімова, І. І. Єременко. Аналіз напрямів розвитку концепції свідомої моди/ О. В. Захаркевич, Ю. В. Кошевко, А. В. Селезньова. Світові тенденції використання вторинної сировини у дизайні спортивного взуття/ М. В. Назарчук, Г. В. Єфімчук. Гармонізація параметрів людини в дизайнпроектуванні аксесуарів з авторськими орнаментальними принтами/ О. М. Цимбал. Дизайн-проектування авторських колекцій одягу на основі природних джерел творчості/ Л. В. Краснюк, Л. В. Краснюк, Ю. В. Кошевко. "Від площини до форми" або модна ілюстрація як формат живої комунікації/ Н. В. Миргородська, О. П. Тимошенко. Инновационные технологии оформления текстиля для одежды/ С. Г. Захарова. Вопросы композиции в художественной росписи по ткани/ Т. В. Малик. Дослідження оздоблення народного костюма – невід‘ємний атрибут дизайн-проектування сучасного одягу/ С. С. Матвійчук, С. Ф. Ціцей. Ілюзія естетизованого добробуту як форма мислення, яка відображається в іллюстрації ар-деко/ Н. В. Миргородська. Підхід до проектування колекції жіночого одягу у фольклорному стилі/ А. І. Рубанка, Н. В. Остапенко, Ю. І. Добровольскас. Сучасна повсякденна мода в стилі Сasual у формуванні обличчя міського середовища/ М. П. Артеменко, О. Б. Волкомор. Топографічна організація орнаментики у костюмах Rei Kawakubo/ О. В. Якимчук, О. Ю. Родзік. Innovative technologies in the manufacture of jewellery and art objects of Dimitar Stankov/ D. Stankov. Diversity of creative potential of Ewa Latala/ E. Latala. Українська національна ідентичність у формуванні дизайну інтер‘єрів культових споруд/ Р. В. Одрехівський. Пошуки національного стилю в сакральній архітектурі Галичини/ О. М. Дячок. Творча спадщина Івана Югасевича у мистецькому розвитку української рукописної книги середини ХVІІІ початку ХІХ століть/ О. І. Сопко. Проблеми, ризики та нові тенденції розвитку дизайну України/ В. П. Гавронський. Принципи формоутворення об‘єктів ленд-арт на прикладі авторського проекту "Стихії"/ О. С. Гальчинська, К. Л. Пашкевич. Художники ХБК/ С. М. Довгань, Ю. А. Молотніков. Вплив соціального сприйняття на дизайн текстилю/ О. А. Кондратюк. Роль дизайну в стратегії інноваційного розвитку України/ І. З. Пилипів. Дослідження виникнення і розвитку мистецтва витинанки в Україні. Періодизація/ Ю. О. Стульнікова. Писанка – український народний витвір мистецтва/ Н. Б. Гащин. Український стиль у сучасному дизайні інтер‘єру як елемент екологізації суспільства/ Н. В. Мироненко, Н. В. Манойленко, О. В. Абрамова. Мімесис херсонського дизайну як меседж до сучасності/ В. І. Ткачук, К. В. Бойко. Нові методичні підходи у розвитку українського меблевого дизайну/ Н. Є. Трегуб. Національні традиції в творчості українських митців на початку ХХ ст. / О. Л. Храмова-Баранова. Philosophical and conceptual foundations of the art of eco-printing/ А. Colaci. Semiotics of textile decoration and design in indian cultural traditions/ С. Siju. Innovative graphics of Francesco Caroleo/ F. Caroleo. Embroidery as a tool for creating textured and decorative surfaces in textile design/ G. Brelih. Hopeful roles of eggs and new birth in the chaos of life/ Ju H. Kim. Fabric design in the traditions of hand print India/ I. Khatri. Tapestry as a best tool to express inspirations and emotions/ J. Alexandrowicz. Hierarchy as a measure of comprehension of surrounding space/ K. Erturk. Design and production of textiles as a common cause and preservation of cultural traditions in India/ Hirabhai Chauhan Kartik. Journey to inner space through the lens of glass art/ K. Hayakawa. Traditional kutch weaving by Vankar Rajan Bhimji/ Bhimji V. Rajan. Multisensory features of woolen products/ Z. Kanta. История войлока: от утилитарности до художественной ценности/ Т. Нани. Kinetic paper, a jewelry collection/ Duca A. Del. Plique-a-jour enamel by Wu Ching-Chih/ W. Ching-Chih. Conceptual textile works of Eke Krug/ E. Krug. Нейромережі як новітній засіб створення дизайноб‘єктів сучасної людини/ Р. І. Савісько. Volumetric, spatial and planar hand weaving in modern author‘s textile design/ A. Heberte. Papermaking philosophy in the works of Aliza Thomas/ F. Thomas. Contemporary tapestry/ E. Tapisserie. Art in the modern world/ F. Pauly-Bender. Gesso bologna in Fukuhara Tomoko works/ F. Tomoko. Exploring the issues of plastic pollution through creative practice/ G. Baxter. Plastering pearls/ G. Einav. The art of painting by Giacomo Meneghello/ G. Meneghello. Contemporary provocative art and collage in textile design/ J. Lewis. Seeing the world trough a glass prism/ T. Catmov. Aid tools developed for drawing in art: drawing machines/ Ilter Güven Ilke. Інтеграція засобів інтелектуального керування середовищем у дизайн житла/ О. В. Полякова. Under impression of creativity of Jana Maneva-Chuposka/ G. Trencovski. The portrait that visual record with a human face/ J. Maneva-Chuposka. Exhibition "Portrayed memories"/ N. Peseva. Дослідження асортименту тканин у смужку/ А. С. Антонова, О. Ю. Рязанова, О. В. Закора. Текстильний дизайн як самостійний напрямок і основа для проектної діяльності/ С. О. Білецька, О. В. Федорченко, О. М. Нода. Дизайн-дослідження як основа успішного бізнесу/ А. К. Кармаліта. Активізація відображення текстури і фактури в сучасному дизайні/ І. О. Кузнецова, О. М. Кірдіна, О. В. Лільчицький. Використання біопластику в проектній практиці. Вітчизняні перспективи/ О. Ф. Луговський, О. Пищик. Комунікативний ресурс в дизайні/ С. П. Мигаль, О. М. Борисенко. Сонцезахисна парасолька як базовий аксесуар прогулянкової рекреації в сюжетах європейського живопису кінця ХІХ століття/ М. П. Артеменко, О. М. Вєльбік-Гужвіна. Дизайн ювелірних виробів: актуальність дослідження/ М. В. Гладько. Дизайн-проектування жіночих суконь з оздобленнями/ О. В. Єжова, О. О. Баранько, І. М. Батрак. Особливості дизайну універсального одягу-конструктора/ О. В. Захаркевич, Кулешова С. Г. , Ю. О. Вітюк. Food design as an innovative direction for development of hospitality industry/ D. Yakymchuk. Design functions of education in modern society/ Е. Halpert. The impact of constructive learning in the collection of arabic language/ Fouad Elzayat Zainab. Идеальная модель, как стимул к деятельности/ К. Г. Агамян. Пошук нових підходів та методик в системі підготовки дизайнерів предметно-просторового середовища/ В. В. Бондаренко. Синтез художньої і технічної освіти викладача як компонент впливу на професійну якість підготовки фахівців у галузі дизайну/ О. М. Сергієнко, Н. В. Данильченко. Проблема академічної підготовки студентів-дизайнерів на хвилі сучасних тенденцій/ Г. О. Сорохан. Ергономічні аспекти в дизайні навчальних посібників з комп‘ютерної графіки/ Е. В. Базилюк. Фактори розвитку творчої активності в технологiчнiй освiтi/ С. М. Богомаз-Назарова, О. В. Пуляк, К. О. Гавриленко. The impact of virtual reality environment in teaching the history of art in ancient of the egyptian civilization/ Mohamed Elwakil Eslam. Спосіб розвитку творчих здібностей студентів-дизайнерів на прикладі проектування вовняних скульптур у стилі біопанк/ О. В. Чепелюк, Т. В. Малищук. Проблеми та вирішення фахової передвищої дизайносвіти в Україні/ А. В. Дяченко. Роль основ формоутворення в системі професійної підготовки майбутніх дизайнерів/ Н. М. Пантус. Результати впровадження екологічної компетенції в освітньо-професійну програму підготовки майбутніх дизайнерів/ В. Ф. Прусак. Наскрізна комп‘ютерна підготовка майбутніх дизайнерів меблів/ Ю. В. Прусак. Коучингові технології в професійній освіті/ Н. М. Ковальська. Залучення майбутніх дизайнерів до естетизації навколишнього середовища як одна із умов формування їх естетичної культури в закладах вищої освіти/ В. В. Томашевський. До питання підготовки дизайнерів з якісно новим рівнем професійного мислення/ В. М. Музиченко. Студент-дизайнер у системі художньої комунікації/ Н. Т. Більдер. Розвиток творчих здібностей студентів-дизайнерів засобами стилізації/ Г. В. Кашуба. Бачити, сприймати,розуміти, створювати: деякі особливості організації навчального процесу студентів-дизайнерів/ Н. Т. Більдер. To a question about procrastination in solving creative tasks/ В. Green, А. Chornostan.
Анотація: В матеріалах збірника представлені наукові дискусії в теорії мистецьких комунікацій, розкриваються індивідуальність та оригінальність персоналій в культурно-мистецькому просторі, піднімаються актуальні проблеми теорії і практики графічного дизайну, висвітлюються нові підходи і стратегії розвитку дизайну предметно-просторового середовища, приділена увага Fashion-індустрії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І 99
Назва : Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1
Вихідні дані : Київ: Університет Україна, 2020
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна педагогіка
Зміст : Секція 1 ; Out of school activities of students with learning difficulties/ L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы/ D. Alifanovienė, O. Šapelytė. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія»/ С. А. Нігородова [и др.]. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю/ Н. А. Андреєва. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ/ О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва/ О. І. Бойко. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном/ В. П. Васіч. Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі/ Л. В Горова-Вершиніна. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ К. В. Гуріна. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня/ Т. О. Довженко. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі/ Я. Драч. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження/ В. С. Жмудь. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини/ В. М. Заіка, С. В. Селецька. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти/ О. Ю. Закусило. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах/ М. Іванчук. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності»/ Л. В. Ільницька. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами/ О. А. Кірієнко. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи/ Є. К. Калита. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір/ В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту/ С. О. Киричук. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я/ О. С. Ковтун. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю/ О. Козла. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання/ О. П. Колісник. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес/ М. Колодій. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва/ О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості/ К. В. Коперлян. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах/ А. А. Коровіцька. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід/ Л. С. Кравчук. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання/ В. М. Красножон. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти/ В. В. Крупа. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій/ Н. С. Крутік. Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами/ О. А Куторжевська. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу/ Л. І. Куторжевська. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами/ Д. Д. Лаба. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ Є. Е. Ликов. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання/ О. В. Литовченко. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі/ Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах/ Н. В. Любенко. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра/ В. В. Ляшенко. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі/ К. Л. Мілютіна. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання/ О. А. Малоголовка. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій/ Л. Б. Мамедова. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства/ А. Ю. Мельник. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні/ Р. Р. Мурга. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій/ Л. І. Онишків. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади/ Н. О. Островська, С. Е. Клик. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку/ Л. І. Пітик. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства/ П. Пертренко. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями/ Т. Продиус. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями/ І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства/ Т. В. Русова. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід/ Е. Г. Рустамова. Інклюзивна освіта в Німеччині/ Н. О. Рябокінь. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи/ В. Ю. Савченко. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти/ О. І. Савчук. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю/ Т. В. Соболь. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття/ В. С. Стеблянко. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі/ М. М. Філоненко, З. М. Шевців. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю/ С. Фрундіна. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду/ О. В. Чуйко. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти/ М. М. Шпілевська. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю/ В. В. Шумейко. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи/ В. І. Ярмоленко. Секція 3 ; Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання/ Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти/ Б. І. Артеменко. Особливі школи Німеччини/ О. В. Бабаєва. Питання інклюзивного навчання в Україні/ Н. А. Бусняк. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами/ І. В. Головач. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. С. Гомонова. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження/ Я. Ю. Загутіна-Візер. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ/ В. М. Матвійчук. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку/ П. Е. Нагорна. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа/ В. Я. Пупишева. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів/ В. І. Пуча. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ Е. Г. Рустамова. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників/ Н. А. Сєдова. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Сливинська. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання/ І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами/ Є. Львович. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні/ О. П. Мазуркевич. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи/ А. Р. Цимбалюк. Секція 6 ; Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України/ Г. М. Аванесян. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти/ Р. О. Басенко. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю/ О. О. Бригінець. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі/ Д. С. Грамм. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Гудим. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення/ Д. О. Депутат. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів/ Т. В. Доманська. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища/ Г. В. Дубенко. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час/ Д. О. Журавський. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті/ І. О. Журба, О. В. Ядвіга. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі/ В. Ф. Коваленко. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні/ Б. В. Лідіч. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти/ І. А. Лісний, М. А. Лісовець. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції/ П. М. Лісовський. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні/ В. О. Макаров. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю/ С. С. Пікалюк. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві/ Я. С. Пасічник. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу/ А. А. Попов. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів/ І. В. Ромець. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю/ О. Рязанцев, Н. Рязанцева. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю/ Н. А. Семенюк. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти/ М. А. Скрипнікова. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища/ Д. В. Соловйов. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями/ Д. Л. Стрілко. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства/ Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти/ С. П. Товста. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами/ Н. В. Фесенко. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи/ І. В. Фисун, К. М. Самойлік. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення/ В. В. Черкас. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти/ О. В. Чорна. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин/ А. А. Якименко. Секція 8 ; Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину/ І. В. Войціх. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови/ О. О. Клейман. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання/ О. О. Колінько. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти/ Г. О. Мар’янович. Виявлення атак у мобільних радіомережах/ В. В. Проценко. Дослідження прокладання оптичного кабелю/ В. В. Проценко. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу/ Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті/ В. Чорнобай. Огляд інформаційних технологій правознавства/ А. В. Юрченко.
Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)