Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (559)Каталог авторефератів та дисертацій (7)Наукові періодичні видання Університету (38)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтеграція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.036:007/Р 49
Автор(и) : Ривліна, Валентина Миколаївна
Назва : Медіатизація мистецтва: комунікаційні аспекти [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук із соціальних комунікацій зі спеціальності 27.00.01 "Теорія та історія соціальних комунікацій"
Вихідні дані : Дніпро, 2021
Кільк.характеристики :194 с.: іл.
Колективи : Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 157-175. - Назва з титул. екрана
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.036:007
Предметні рубрики: Мистецтво-- Медіа-мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасне мистецтво--перфоманси--інтеграція
Анотація: Узагальнено наукові погляди на феномен медіатизації, що розглядається і як мегатренд сучасності і як метатеорія, котра кореспондується із соціальнокомунікаційною парадигмою. Медіатизацію мистецтва подано як комплексний феномен, що інтегрує технологічні "розширення" мистецьких продуктів (просторове, рецептивне, аудиторне), партисипативність мистецьких практик та маркетингові підходи до художньої творчості.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.dnu.dp.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.01/І 66
Назва : Інноваційні культурно-мистецькі аспекти в сучасній картині світу [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (11-13 вересня 2019 р.)
Вихідні дані : Херсон: ХНТУ, 2019
Кільк.характеристики :431 с
Колективи : Херсонський національний технічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-97932-2-5: Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.01
Предметні рубрики: Мистецтво-- Культура-- Інновації
Зміст : Проблеми новітньої морфології аудіовізуального мистецтва як складова культурологічних дискусій/ З. І. Алфьорова. Color and shape/ А. Graham. Emotionality and the subconscious in abstract expressionism/ А. Ohta. The philosophy of plastic form and surface in ceramics/ Е. Kao. Painting of authors ceramic tableware in the arts and crafts of Іtaly/ G. Ranieri. Ceramics as contemporary art expression/ H. Xu. The beauty of imperfection/ de Grint J. Van. The role of costume in cultural-educational and nationally oriented recreations for children/ G. Panagiotis, M. Artemenko. Особливості розвитку та зміни дизайну соціальних мереж/ О. В. Чепелюк, В. В. Сидоренко. Individual originality vs social originality/ Asmaz А. Ceren. Cognitive science of art and aesthetic perception/ D. Cycleback. Ritual and diaspora/ Tan Damanik. Семіотика образотворчого мистецтва ХХ століття в дизайні інтер'єру у урбанізованому суспільстві/ О. Б. Агуф. 60-ті роки ХХ століття як визначальні в сучасному мистецтві/ А. А. Білик. Культурологічні особливості обряду ініціації в мультиплікаційному фільмі "Моана"/ В. В. Горлачова. Мурал – мистецький виклик соціальним та екологічним проблемам сучасного суспільства/ Н. А. Лоліна. Значення мистецтвознавчої оцінки митця на онлайн-платформах для торгівлі творами мистецтва/ Ю. М. Новачинський. Craquelure as an artistic and decorative effect in modern ceramics/ G. Soltyszewski. A look at the own action of the social sculptor/ Colmenares М. Carrillo. Хрономорфія художнього твору як аксіологічний засновок його реставрації/ А. О. Пучков. Інформаційна культура як спосіб самовираження в умовах цифрового суспільства/ Г. О. Райко, А. С. Строгіна. Історичний аспект розвитку фортепіанного мистецтва Тернопільщин у ХХ столітті/ О. В. Спольська. Пошуки вирішення екологічних проблем на Венеціанській бієнале/ А. А. Білик, Ю. Р. Стефуришина. Від мистецтва інсталяцій до генеративного дизайну/ М. Й. Маркович. Костюм як елемент рекреаційних заходів в туризмі/ М. П. Артеменко. Регіональний соціокультурний контекст діяльності театру в Україні/ Л. С. Ванюга, М. Л. Бажанов. Images and heroes of metal sculptures of Тhierry Lauwers/ А. Labejof. Beautiful world of jewelry art by Hiyu Hamasaki/ H. Hamasaki. The motives of asian painting in the works of Ina Petersen / I. Petersen. Художники-модельєри чоловічого одягу в Україні в 1970-80-х роках/ Ю. О. Костогриз, О. Д. Герасименко, К. Л. Пашкевич. "Yakimono" concept in works of Yoshimi Iwata/ Y. Iwata. Матеріалізована у зображенні пісня Миколи Колядка/ Г. О. Лисенко. Образно-пластичні особливості пленерних пейзажів Остапа Патика/ І. Ю. Прокопчук. Ковалі-художники Київського мистецького осередку Ілля Поп'юк, Володимир Бєлоконь, Сергій Фірсов / С. В. Роготченко. Creative contribution of Еwa Вardadin/ А. Rogólska. Crossing borders/ В. Esser, W. Horn. The art of enamel by Barbara Nalepa/ B. Nalepa. Modern art in context of creativity of Carmen Imbach/ C. Imbach. The textile as a lived experience of absence/ Marchetti O. Santos. The butterfly effect by Valentin Bakardjiev/ V. Bakardjiev. Emancipated bodies series/ V. D’Angelo. Трансформація художньої мови кераміки тернопільського митця Євгена Овчарика/ С. О. Вольська. Творча спадщина Михайла Гаврилка/ Н. М. Гірна. Творчий внесок Богдана Антківа у розвиток театрального митстецтва Галичини/ М. В. Кирея. Перцепції індустріального мінімалізму в проектах Наото Фукусави/ В. І. Кругляк. Еволюція світла в живописі Олександра Мурашка/ О. О. Мосендз. Оригiнальнiсть постатi Домiнiка Де Ля Флiза в контекстi розвитку української культури/ Н. П. Паранько. Виставкова діяльність гурту "Палітра"/ Н. В. Рублевська. Монументальна художня творчість Миколи Івановича Мазура/ А. В. Селезньова. Роль митця в культурологічно-мистецькому просторі від Давнього Єгипту до Відродження/ О. М. Сергієнко, Н. М. Чуприна. Мистецтвознавчий аналіз шевченківських видань Івана Труша/ Ю. В. Ямаш. Гротеск з українським характером Тетяни Іваненко/ І. Г. Черкесова. Creative contribution of Еrica Сampos/ Campos Е. Érica, F. Monteiro. Reflections on the visual innovation design of print public service advertisements in the new media era/ Р. Jun. Алфавітні шрифти: характер та призначення/ Т. О. Іваненко. Проектна сутність абстракції у динамічних візуально-графічних системах навчального простору/ Н. В. Скляренко. Graphic design in the works of Аdrian Мarcucci/ А. Marcucci. Contemporary art photography by Вrian Нallas/ В. Hallas. An aesthetic of unstable equilibrium and blurred boundaries/ D. Torrent. Акцент як засіб комунікації в дизайні вивісок/ Н. Й. Дядюх-Богатько. Особливості дизайну українських співаників духовних пісень (1990–2010-ті рр.)/ О. Л. Зосім. Семіотика в дизайні плакату/ М. В. Потапенко, М. В. Потапенко. Плакат як візуально-комунікативна практика: місце і роль/ О. Д. Гладун. Медійний простір як нова основа для розвитку сучасної карикатури/ А. А. Білик, А. А. Федорова. Дослідження особливостей дизайну та вимог до піктограм/ В. С. Шевчук. Virtual advertising implementations in Turkey: examples of football and basketball matches/ M. Tomak. Дизайн-анімація. Візуально-образна мова/ Н. Г. Романенко, О. О. Стець. Автоматизація процесу розробки ресурсів у мультимедійному дизайні/ А. О. Фефелов. Прояв ознак "віртуальної дійсності" в кінематографі/ А. М. Алфьоров. Огляд інтерфейсу мобільних рольових ігор з позиції гравця/ Г. Н. Полєтаєва, М. І. Жукова. Фактура як засіб виразності в анімації/ Г. Н. Полєтаєва. / К. Ladon ; Research of the painting into the pixels. Conceptual principles of modern land art in Japan/ Т. Ikezawa. Spatial installation in formation of an aesthetically complete and human-friendly living environment/ Gyu Kim Jae. Analysis of the development trends of light design/ О. Chernysh, R. Khynevych. Мала скульптурна пластика у формуванні дизайну сучасного інтер‘єру/ Р. К. Вільгушинський. Сакральна архітектура Тернопілля у творчості архітектора Михайла Нетриб‘яка/ Н. М. Дацюк. Духовність предметно-просторового середовища, як альтернатива сучасному технократичному дизайну (на прикладі архітектури Штайнера)/ Р. В. Кюнцлі, А. В. Степанюк. Використання комбінаторного принципу LEGO в проектуванні меблів для дітей/ Н. М. Литовченко. Трансформації сприйняття художнього образу в об‘єктах "art public" Олексія Золотарьова та сергія Шауліса/ Т. В. Міронова. Розвиток сучасної сакральної архітектури на Тернопіллі/ М. М. Нетриб’як. Градація світлості текстилю як засіб формування сучасного предметно-просторового середовища/ О. П. Сумська. Графічне зображення на стінах навчального середовища/ О. В. Романюк. Концептуальні підходи до проектування дитячого ігрового середовища в закладах громадського призначення/ Ю. С. Бондарчук. Практичні напрямки інженерного формотворення в дизайні меблів/ Р. М. Купчик. Оптимізація процесу пошуку проектного рішення в роботі дизайнера/ І. О. Жуков. Текстиль у дизайні виставкового стенду/ В. Є. Овчарек, Т. В. Волинець. Фοрмοтвοрча рοль декοративнοгο світлення в ландшафтнο- архітектурнοму середοвищі/ Г. М. Тοбілевич. Дизайн архітектурно-просторових рішень в контексті сучасного урбанізму/ Г. Г. Фесенко, Т. Г. Фесенко. Арт-простір у контексті формування креативного простору міст/ І. О. Яковець, В. Ю. Овчаренко. 3D-друк у контексті проектування предметного середовища/ І. О. Яковець, М. В. Тертишник. Дизайн и производство мебели в контексте программ инновационного научно-технического развития Китая/ В. Веньцзюнь. Бутик-готель як об'єкт проектування та історія його формування/ Х. Сінї. Spiral as an image and formative concept in sculpture/ G. Rotondo. Basic principles of interior design for children‘s rehabilitation centers/ O. Hnatyshyn. Екологічний фактор формування предметнопросторового середовища та об'єктів дизайну зеленого туризму/ О. П. Сандік. Art-space compression: a case of "art rooms" as an art gallery/ Asmaz А. Ceren. The art of working with wood by Frédéric Bignon/ F. Bignon. Nothing is routine, nothing is same/ A. Taniguachi. Application features of polychrome effects in a metal sculpture/ Jeldes G. Vargas. Становлення та розвиток моди у ХХ - початку ХХІ століть/ Є. О. Головчанська, М. В. Колосніченко. The creative process of 21st century jewelry/ Е. Garcia. The art of combining jewelry and textiles/ F. Maranda. Murano glass jewels by Caterina Zucchi/ C. Zucchi. Egyptian folklore teams models of the popular clothing between originality and technology/ E. ElNashar. About the sixth part of the genesis cycle, entitled cloning/ D. Pejkovic. Підходи до дизайну одягу в контексті етичної моди/ А. М. Векліч, Р. В. Корсінов, Т. Ф. Кротова. Розвиток інноваційних технологій у виробництві екологічних тканин/ А. Ю. Гахова, І. І. Єременко. Деконструкція у дизайні одягу/ О. В. Герасімова, І. І. Єременко. Аналіз напрямів розвитку концепції свідомої моди/ О. В. Захаркевич, Ю. В. Кошевко, А. В. Селезньова. Світові тенденції використання вторинної сировини у дизайні спортивного взуття/ М. В. Назарчук, Г. В. Єфімчук. Гармонізація параметрів людини в дизайнпроектуванні аксесуарів з авторськими орнаментальними принтами/ О. М. Цимбал. Дизайн-проектування авторських колекцій одягу на основі природних джерел творчості/ Л. В. Краснюк, Л. В. Краснюк, Ю. В. Кошевко. "Від площини до форми" або модна ілюстрація як формат живої комунікації/ Н. В. Миргородська, О. П. Тимошенко. Инновационные технологии оформления текстиля для одежды/ С. Г. Захарова. Вопросы композиции в художественной росписи по ткани/ Т. В. Малик. Дослідження оздоблення народного костюма – невід‘ємний атрибут дизайн-проектування сучасного одягу/ С. С. Матвійчук, С. Ф. Ціцей. Ілюзія естетизованого добробуту як форма мислення, яка відображається в іллюстрації ар-деко/ Н. В. Миргородська. Підхід до проектування колекції жіночого одягу у фольклорному стилі/ А. І. Рубанка, Н. В. Остапенко, Ю. І. Добровольскас. Сучасна повсякденна мода в стилі Сasual у формуванні обличчя міського середовища/ М. П. Артеменко, О. Б. Волкомор. Топографічна організація орнаментики у костюмах Rei Kawakubo/ О. В. Якимчук, О. Ю. Родзік. Innovative technologies in the manufacture of jewellery and art objects of Dimitar Stankov/ D. Stankov. Diversity of creative potential of Ewa Latala/ E. Latala. Українська національна ідентичність у формуванні дизайну інтер‘єрів культових споруд/ Р. В. Одрехівський. Пошуки національного стилю в сакральній архітектурі Галичини/ О. М. Дячок. Творча спадщина Івана Югасевича у мистецькому розвитку української рукописної книги середини ХVІІІ початку ХІХ століть/ О. І. Сопко. Проблеми, ризики та нові тенденції розвитку дизайну України/ В. П. Гавронський. Принципи формоутворення об‘єктів ленд-арт на прикладі авторського проекту "Стихії"/ О. С. Гальчинська, К. Л. Пашкевич. Художники ХБК/ С. М. Довгань, Ю. А. Молотніков. Вплив соціального сприйняття на дизайн текстилю/ О. А. Кондратюк. Роль дизайну в стратегії інноваційного розвитку України/ І. З. Пилипів. Дослідження виникнення і розвитку мистецтва витинанки в Україні. Періодизація/ Ю. О. Стульнікова. Писанка – український народний витвір мистецтва/ Н. Б. Гащин. Український стиль у сучасному дизайні інтер‘єру як елемент екологізації суспільства/ Н. В. Мироненко, Н. В. Манойленко, О. В. Абрамова. Мімесис херсонського дизайну як меседж до сучасності/ В. І. Ткачук, К. В. Бойко. Нові методичні підходи у розвитку українського меблевого дизайну/ Н. Є. Трегуб. Національні традиції в творчості українських митців на початку ХХ ст. / О. Л. Храмова-Баранова. Philosophical and conceptual foundations of the art of eco-printing/ А. Colaci. Semiotics of textile decoration and design in indian cultural traditions/ С. Siju. Innovative graphics of Francesco Caroleo/ F. Caroleo. Embroidery as a tool for creating textured and decorative surfaces in textile design/ G. Brelih. Hopeful roles of eggs and new birth in the chaos of life/ Ju H. Kim. Fabric design in the traditions of hand print India/ I. Khatri. Tapestry as a best tool to express inspirations and emotions/ J. Alexandrowicz. Hierarchy as a measure of comprehension of surrounding space/ K. Erturk. Design and production of textiles as a common cause and preservation of cultural traditions in India/ Hirabhai Chauhan Kartik. Journey to inner space through the lens of glass art/ K. Hayakawa. Traditional kutch weaving by Vankar Rajan Bhimji/ Bhimji V. Rajan. Multisensory features of woolen products/ Z. Kanta. История войлока: от утилитарности до художественной ценности/ Т. Нани. Kinetic paper, a jewelry collection/ Duca A. Del. Plique-a-jour enamel by Wu Ching-Chih/ W. Ching-Chih. Conceptual textile works of Eke Krug/ E. Krug. Нейромережі як новітній засіб створення дизайноб‘єктів сучасної людини/ Р. І. Савісько. Volumetric, spatial and planar hand weaving in modern author‘s textile design/ A. Heberte. Papermaking philosophy in the works of Aliza Thomas/ F. Thomas. Contemporary tapestry/ E. Tapisserie. Art in the modern world/ F. Pauly-Bender. Gesso bologna in Fukuhara Tomoko works/ F. Tomoko. Exploring the issues of plastic pollution through creative practice/ G. Baxter. Plastering pearls/ G. Einav. The art of painting by Giacomo Meneghello/ G. Meneghello. Contemporary provocative art and collage in textile design/ J. Lewis. Seeing the world trough a glass prism/ T. Catmov. Aid tools developed for drawing in art: drawing machines/ Ilter Güven Ilke. Інтеграція засобів інтелектуального керування середовищем у дизайн житла/ О. В. Полякова. Under impression of creativity of Jana Maneva-Chuposka/ G. Trencovski. The portrait that visual record with a human face/ J. Maneva-Chuposka. Exhibition "Portrayed memories"/ N. Peseva. Дослідження асортименту тканин у смужку/ А. С. Антонова, О. Ю. Рязанова, О. В. Закора. Текстильний дизайн як самостійний напрямок і основа для проектної діяльності/ С. О. Білецька, О. В. Федорченко, О. М. Нода. Дизайн-дослідження як основа успішного бізнесу/ А. К. Кармаліта. Активізація відображення текстури і фактури в сучасному дизайні/ І. О. Кузнецова, О. М. Кірдіна, О. В. Лільчицький. Використання біопластику в проектній практиці. Вітчизняні перспективи/ О. Ф. Луговський, О. Пищик. Комунікативний ресурс в дизайні/ С. П. Мигаль, О. М. Борисенко. Сонцезахисна парасолька як базовий аксесуар прогулянкової рекреації в сюжетах європейського живопису кінця ХІХ століття/ М. П. Артеменко, О. М. Вєльбік-Гужвіна. Дизайн ювелірних виробів: актуальність дослідження/ М. В. Гладько. Дизайн-проектування жіночих суконь з оздобленнями/ О. В. Єжова, О. О. Баранько, І. М. Батрак. Особливості дизайну універсального одягу-конструктора/ О. В. Захаркевич, Кулешова С. Г. , Ю. О. Вітюк. Food design as an innovative direction for development of hospitality industry/ D. Yakymchuk. Design functions of education in modern society/ Е. Halpert. The impact of constructive learning in the collection of arabic language/ Fouad Elzayat Zainab. Идеальная модель, как стимул к деятельности/ К. Г. Агамян. Пошук нових підходів та методик в системі підготовки дизайнерів предметно-просторового середовища/ В. В. Бондаренко. Синтез художньої і технічної освіти викладача як компонент впливу на професійну якість підготовки фахівців у галузі дизайну/ О. М. Сергієнко, Н. В. Данильченко. Проблема академічної підготовки студентів-дизайнерів на хвилі сучасних тенденцій/ Г. О. Сорохан. Ергономічні аспекти в дизайні навчальних посібників з комп‘ютерної графіки/ Е. В. Базилюк. Фактори розвитку творчої активності в технологiчнiй освiтi/ С. М. Богомаз-Назарова, О. В. Пуляк, К. О. Гавриленко. The impact of virtual reality environment in teaching the history of art in ancient of the egyptian civilization/ Mohamed Elwakil Eslam. Спосіб розвитку творчих здібностей студентів-дизайнерів на прикладі проектування вовняних скульптур у стилі біопанк/ О. В. Чепелюк, Т. В. Малищук. Проблеми та вирішення фахової передвищої дизайносвіти в Україні/ А. В. Дяченко. Роль основ формоутворення в системі професійної підготовки майбутніх дизайнерів/ Н. М. Пантус. Результати впровадження екологічної компетенції в освітньо-професійну програму підготовки майбутніх дизайнерів/ В. Ф. Прусак. Наскрізна комп‘ютерна підготовка майбутніх дизайнерів меблів/ Ю. В. Прусак. Коучингові технології в професійній освіті/ Н. М. Ковальська. Залучення майбутніх дизайнерів до естетизації навколишнього середовища як одна із умов формування їх естетичної культури в закладах вищої освіти/ В. В. Томашевський. До питання підготовки дизайнерів з якісно новим рівнем професійного мислення/ В. М. Музиченко. Студент-дизайнер у системі художньої комунікації/ Н. Т. Більдер. Розвиток творчих здібностей студентів-дизайнерів засобами стилізації/ Г. В. Кашуба. Бачити, сприймати,розуміти, створювати: деякі особливості організації навчального процесу студентів-дизайнерів/ Н. Т. Більдер. To a question about procrastination in solving creative tasks/ В. Green, А. Chornostan.
Анотація: В матеріалах збірника представлені наукові дискусії в теорії мистецьких комунікацій, розкриваються індивідуальність та оригінальність персоналій в культурно-мистецькому просторі, піднімаються актуальні проблеми теорії і практики графічного дизайну, висвітлюються нові підходи і стратегії розвитку дизайну предметно-просторового середовища, приділена увага Fashion-індустрії.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://er.chdtu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:376-056.26(/А 43-803620456
Назва : Актуальні питання теорії і практики інклюзивного навчання у закладах освіти [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Чернівці: Технодрук, 2020
Кільк.характеристики :572 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 37.01:376-056.26(477)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Спеціальна педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивний простір--інклюзивне навчання--діти з аутичним розладом--діти з інвалідністю--арт-терапія--сенсорна інтеграція
Анотація: У колективній монографії проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації інклюзивного навчання дітей з особливими потребами в закладах освіти. Висвітлено стан розвитку інклюзивної освіти в Чернівецькій області. Значну увагу приділено питанням забезпечення системного кваліфікованого супроводу, надання психолого-педагогічних, корекційно-розвивальних послуг особам з порушеннями психофізичного розвитку у закладах освіти. Видання містить корисну інформацію для батьків як учасників освітнього процесу. Представлені у монографії матеріали можуть бути корисні науковцям, науково-педагогічним працівникам, здобувачам наукових ступенів, студентам закладів передвищої та вищої освіти, а також усім, хто цікавиться проблемами інклюзивної освіти.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/В 55
Назва : Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2020
Кільк.характеристики :115 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378
Предметні рубрики: Вища освіта-- Інновації
Зміст : Системний підхід в процесі теоретико-інструментальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва/ Л. Банкул, Л. Їтун. Використання інноваційних технологій у музичному вихованні школярів/ О. Бухнієва, Ц. Яоцюань. До питання національних особливостей мистецтва Китаю/ В. Шупен, І. Коваленко. Український музичний фольклор як основа навчально-педагогічного репертуару для викладання диригентсько-хорових дисциплін/ Н. Голубицька. Музичні інновації в сучасному світі (нім.)/ М. Граф. Новітні тенденції розвитку аранжування у вокально-хоровому практикумі української музичної освіти/ Е. Григорчук. Прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи/ А. Д’яченко. Леся Українка – дошколятам (інтеграційне заняття)/ Т. Затинченко. Музика як один із засобів естетичного виховання учнів початкової школи/ Р. Ісаєв. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва/ Х. Карайван. Здатність до різновекторної і багаторівневої інтеграції як інтегральна компетентність успішного вчителя нової української школи / Н. Кічук. Розвиток емоційної стійкості майбутніх фахівців-музикантів (теоретичний аспект)/ Т. Ковальчук. Слухання музики як засіб впливу на розвиток музичних здібностей дітей дошкільного віку/ Л. Комурзан. Сучасні технології формування позитивного психологічного клімату на уроках англійської мови/ І. Криворучко. Сучасні технології навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами/ Р. Криворучко. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності./ Л. Менсюе, І. Коваленко. Семіотичні основи композиційної побудови творів живопису/ Г. Паньків. Інтерактивні шляхи становлення фахівця в умовах бакалаврату/ І. Пастир. Прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва/ А. Сівцова. Вплив музичного мистецтва на виховання особистості/ В. Сердюченко. Інтеграція музичного та образотворчого мистекцтв як засіб формування емоційного інтелекту майбутніх учителів/ Ж. Сироткіна, І. Шишман. Хоровий клас як творча лабораторія в процесі підготовки педагога-музиканта/ Л. Чеботар, Х. Жуйпін. Горизонти мистецького краєзнавства Південної Бессарабії/ Т. Шевчук. Фасилітативна компетентність учителя іноземної мови в умовах дистанційної освіти/ О. Шикиринська.
Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.075/Д 11
Назва : Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Паралельн. назви :The Activities of the Hroducer in the Cultural and Artistic Space of the ХХІ Century: Creative Dialogues
Вихідні дані : Київ: НАКККіМ, 2020
Кільк.характеристики :486 с
Колективи : Міністерство культури та інформаційної політики України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.075
Предметні рубрики: Мистецтво-- Комерційне управління
Зміст : Учасникам ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Діяльність продюсера в культурномистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги». Вітальний лист ректора НАКККІМ В. Г. Чернеця ; ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Діяльність продюсера в культурно-мистецькому просторі ХХІ століття: творчі діалоги» в контексті формування інституту продюсування в сучасній Україні та знаходження творчих діалогів у сьогодення/ С. М. Садовенко. Багатоманітність творчих діалогів у дискурсі глобальної культури: екран і пам‘ять / Є. В. Більченко. Web-дизайн як сучасний вид художньо-проектної діяльності в комунікативних технологіях: становлення, розвиток, перспективи/ Р. І. Безугла. Акустика концертних приміщень: три погляди на формули реверберації / В. Ф. Бєлявін. Консалтинг в PR та рекламі в соціокультурній сфері/ Н. П. Воробйова. Особливості роботи режисера з музичною драматургією/ А. А. Горчаков. Організаційно-економічний механізм забезпечення дотримання принципів інтелектуальної власності в Україні/ О. В. Гаврилко. Феномен продюсування в системі формування культури міста/ С. І. Дичковський. Виконавчий продюсер: симбіоз комерційного, креативного і соціально відповідального менеджера/ В. Дячук. Товариство Маноліса Каломіріса/ Мирто Економідес. Інтерактивні форми режисури святкових заходів та театральних постановок/ О. В. Жуковін. До питання інтерпретації як складової сучасного театрального процесу/ І. Є. Зайцева. Бардівська пісня івано-франківських авторів-виконавців в соціокультурному просторі незалежної України/ Г. В. Карась. Особливості діяльності продюсера і саунд-продюсера в сучасній музичній культурі/ В. І. Колосок. Інституалізація політики культурної дипломатіЇ України в контексті розвитку креативних індустрій/ А. І. Кравченко. Роль і місце PR в системі продюсування/ І. Л. Ліхута. Нове критичне видання скрипкового концерту Нікоса Скалкотаса/ Ева Манцурані. Історія виникнення та джерельна база естрадного мистецтва/ В. Б. Матушенко. Сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматичному процесі. Радіомистецтво/ Л. М. Недін. Глобалізація інформаційного простору і парадигма вітчизняної культури/ В. В. Неволов. Співак Орест Цимбала як організатор мистецьких проєктів/ Л. В. Обух. Вплив культури ромів Закарпаття на формування мистецького простору україни ХХІ століття/ О. О. Рудніцька. Продюсерська діяльність обласних центрів народної творчості у культурно-мистецькому просторі України: виклики сьогодення/ Ж. П. Румко. Фольклор у фортепіанних творах Янніса Константинідіса / І. В. Рябчун. Театральна музика: особливості, функції, ролі/ С. М. Садовенко. Презентація автентичної народномузичної традиції у сценічних умовах: фольклор чи «фейклор»?/ І. Г. Сінельніков, В. В. Сінельнікова, . Інтеграція – основа системного ознайомлення дітей із мистецтвом/ І. Б. Стеценко. Альтернативна екзегеза прелюдії, фуги та варіації op. 18 Сезара Франка: герменевтичний підхід із застосуванням теоретичного аналізу з термінологією Капліна/ Муратхан Турхан. Особливості процесу підготовки молодого музиканта до концертного виступу/ О. А. Туріна. Деякі зауваги щодо нагальності культурно-мистецької ініціативи створення українського дому в Німеччині/ Л. І. Хоролець. Людмила Шевченко – унікальна постать мистецького чину/ Л. І. Хоролець, І. В. Швець. Лемківська культура у музейному просторі/ О. Р. Фабрика-Процька. Ітературна композиція як важливий етап опанування студентами мистецтвом художнього слова/ О. Д. Шлемко. Музична культура в житті людини/ Н. О. Бабіченко. Вплив продюсерської діяльності на вокальну творчість дітей/ О. В. Борин. Продюсер та продюсерська діяльність у творчому колективі/ О. В. Жуковін. Теорія композиції в сучасному мистецтвознавчому дискурсі/ О. В. Карпенко. Особливості відбору виконавців музичним продюсером: з досвіду вітчизняних продюсерів/ В. Комар. Особливості звукорежисерської підготовки майбутніх магістрів виконавських спеціалізацій/ О. О. Корякін. Методи викладання акторської та режисерської майстерності Биченко Нінель Антонівни / Н. Кошарський. Особливості дистанційного навчання народного співу/ А. Мураховська, Р. О. Лоцман. Творча постать Ф. М. Мустафаєва в культурномистецькому просторі України ХХ – ХХІ ст./ О. О. Плегуца. Культурно-мистецький проєктний «бум» у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко. Аматорський театр літературного факультету Університету третього покоління у соціокультурному просторі України ХХІ століття/ С. М. Садовенко, В. В. Микитенко. Український фольклор як чинник екологічного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: на прикладі зимової обрядовості/ С. М. Садовенко. Методичне забезпечення опанування майбутніми естрадними арстистами-вокалістами вокально-виконавськими прийомами/ Н. А. Фоломєєва. Мова як чинник національно-культурної ідентичності продюсера/ Т. А. Хомич. Режисура педагогічної дії/ Л. І. Хоролець, Я. Г. Луга. Універсальність методики П. Муравського/ А. О. Шейко. Режисерська aнімaція як сoціoкультурний інститут і вид мистецтва/ В. В. Аліфанова. Творчий діалог режисера та актора в процесі створення вистави/ Т. І. Бойко. Сучасні молодіжні музичні напрями в україні: хіп-хоп та реп/ К. О. Бурдіян. Моновистави Петра Миронова як унікальне явище сучасного театрального мистецтва/ О. В. Васильченко. Науково-теоретичні напрацювання Олександра Мишуги / Ю. А. Вишнівська. Мистецтво ведучого в сучасному культурному просторі/ Є. Водяхін. До питання зарубіжного досвіду в музейному менеджменті/ В. Грановська. Особливості маркетингової стратегії фестивального продюсування/ Я. Грановська. Сучасні сценічні прочитання «Вишневого саду» А. П. Чехова на київських сценах/ О. Д. Ісько. Режисерські здобутки Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка як провідного колективу України кінця ХХ – початку ХХІ століття / А. А. Карпенко. Продюсування монотеатрів та початкових театрів, створених випускниками майстерні Биченко Нінель Антонівни/ Н. Кошарський. Роль звукорежисера у створенні музичного образу вистави / О. М. Кришталь. Емпатія як форма взаємодії у виставах театру на Подолі В. Малахова / С. І. Круценко. Камерний ансамбль як колективна форма музичної освіти (на прикладі ансамблю флейтистів/ Я. Г. Луга. Режисерські засоби створення сучасного естрадного видовища / З. Магда. Сучасне сценічне мистецтво: інновації в режисурі театру / І. Ю. Малюга. Специфічні прийоми виконавської манери Бориса Гмирі/ І. Матковський, Р. О. Лоцман. Роль громадських організацій, творчих спілок, громад, товариств, культурних осередків у діяльності продюсера/ В. В. Микитенко. Особливості драматургії короткометражних фільмів / Р. Мірхамедов. Івент як інструмент створення культурного продукту в діяльності бібліотек / О. Ю. Палій. Сучасний український театр ХХІ століття: на прикладі проведення культурно-мистецьких проєктів «Відлік projects» та «Тиждень Young» / М. А. Перегонцева. Акторське мистецтво провідних майстрів Національного академічного драматичного театру імені Івана Франка кінця ХХ – початку ХХІі століття / О. В. Рейська. Аматорський театр у сучасному культурному простор/ А. Ю. Свіщенко. Функції музики у сучасному кінематографі / Є. О. Серов. Музичні засоби виразності у кіно-творах / О. Ю. Сошальський. Режисерська діяльність у структурі масового свята / К. С. Стратієнко. Сучасні інтерпретації трагедії «Гамлет» В. Шекспіра / М. С. Сурнін. Внесок Людмили Олексіївни Шевченко у розвиток циркового мистецтва України та світу / І. В. Швець.
Анотація: Збірник наукових праць містить статті й тези, в яких аналізуються проблеми стратегії, тактики й етики відносин у продюсерському партнерстві та творчих діалогах, піднімаються актуальні питання щодо концептуальних засад та моделей продюсерської діяльності в Україні та за її межами, обґрунтовується необхідність поглиблення та ефективності багатогранної діяльності продюсера в культурно-мистецькому просторі сьогодення, розкриваються сфери продюсування та продюсерські моделі у сучасному драматургічному процесі, в системі мистецької освіти України та зарубіжжя.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nakkkim.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.3.016/І99
Назва : Інтеграція навчальних предметів в початковій школі як ефективна форма [Електронний ресурс] : матеріали інтернет-семінару
Вихідні дані : Б.м., 2017
Кільк.характеристики :183 с
Колективи : КНЗ Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.3.016
Зміст : Роль і місце інтеграції в початковій школі ; Інтеграція навчальних предметів як засіб формування в молодших школярів цілісності сприйняття світу ; Інтегрований урок як одна з нетрадиційних форм організації навчання учнів початкових класів ; Навчальний проект – форма інтеграції предметів у початковій школі ; Інтегровані тематичні дні та тижні для учнів початкових класів ; Конспекти інтегрованих та бінарних уроків
Анотація: У збірці вміщено матеріали інтернет-семінару. Запропоновані статті, розробки уроків, проектів допоможуть учителям спланувати інтегровані уроки, дні та тижні. Матеріали можуть використовуватися педагогами для формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів на інтегративній основі. Адресовано вчителям початкових класів, вихователям груп продовженого дня, заступникам директорів із навчально-виховної роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/І 99
Назва : Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1
Вихідні дані : Київ: Університет Україна, 2020
Кільк.характеристики :416 с
Колективи : Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Інклюзивна педагогіка
Зміст : Секція 1 ; Out of school activities of students with learning difficulties/ L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы/ D. Alifanovienė, O. Šapelytė. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія»/ С. А. Нігородова [и др.]. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю/ Н. А. Андреєва. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ/ О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва/ О. І. Бойко. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном/ В. П. Васіч. Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі/ Л. В Горова-Вершиніна. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення/ К. В. Гуріна. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня/ Т. О. Довженко. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі/ Я. Драч. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження/ В. С. Жмудь. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини/ В. М. Заіка, С. В. Селецька. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти/ О. Ю. Закусило. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах/ М. Іванчук. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності»/ Л. В. Ільницька. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами/ О. А. Кірієнко. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи/ Є. К. Калита. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір/ В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту/ С. О. Киричук. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я/ О. С. Ковтун. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю/ О. Козла. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання/ О. П. Колісник. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес/ М. Колодій. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва/ О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості/ К. В. Коперлян. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах/ А. А. Коровіцька. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід/ Л. С. Кравчук. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання/ В. М. Красножон. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти/ В. В. Крупа. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій/ Н. С. Крутік. Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами/ О. А Куторжевська. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу/ Л. І. Куторжевська. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами/ Д. Д. Лаба. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення/ Є. Е. Ликов. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання/ О. В. Литовченко. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі/ Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах/ Н. В. Любенко. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра/ В. В. Ляшенко. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі/ К. Л. Мілютіна. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання/ О. А. Малоголовка. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій/ Л. Б. Мамедова. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства/ А. Ю. Мельник. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні/ Р. Р. Мурга. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій/ Л. І. Онишків. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади/ Н. О. Островська, С. Е. Клик. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку/ Л. І. Пітик. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства/ П. Пертренко. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями/ Т. Продиус. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями/ І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства/ Т. В. Русова. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід/ Е. Г. Рустамова. Інклюзивна освіта в Німеччині/ Н. О. Рябокінь. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи/ В. Ю. Савченко. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти/ О. І. Савчук. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю/ Т. В. Соболь. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття/ В. С. Стеблянко. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі/ М. М. Філоненко, З. М. Шевців. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю/ С. Фрундіна. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду/ О. В. Чуйко. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти/ М. М. Шпілевська. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю/ В. В. Шумейко. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи/ В. І. Ярмоленко. Секція 3 ; Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання/ Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти/ Б. І. Артеменко. Особливі школи Німеччини/ О. В. Бабаєва. Питання інклюзивного навчання в Україні/ Н. А. Бусняк. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами/ І. В. Головач. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. С. Гомонова. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження/ Я. Ю. Загутіна-Візер. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ/ В. М. Матвійчук. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку/ П. Е. Нагорна. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа/ В. Я. Пупишева. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів/ В. І. Пуча. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи/ Е. Г. Рустамова. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників/ Н. А. Сєдова. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Сливинська. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання/ І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами/ Є. Львович. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні/ О. П. Мазуркевич. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи/ А. Р. Цимбалюк. Секція 6 ; Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України/ Г. М. Аванесян. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти/ Р. О. Басенко. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю/ О. О. Бригінець. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі/ Д. С. Грамм. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами/ І. М. Гудим. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення/ Д. О. Депутат. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів/ Т. В. Доманська. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища/ Г. В. Дубенко. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час/ Д. О. Журавський. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті/ І. О. Журба, О. В. Ядвіга. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі/ В. Ф. Коваленко. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні/ Б. В. Лідіч. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти/ І. А. Лісний, М. А. Лісовець. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції/ П. М. Лісовський. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні/ В. О. Макаров. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю/ С. С. Пікалюк. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві/ Я. С. Пасічник. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу/ А. А. Попов. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів/ І. В. Ромець. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю/ О. Рязанцев, Н. Рязанцева. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю/ Н. А. Семенюк. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти/ М. А. Скрипнікова. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища/ Д. В. Соловйов. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями/ Д. Л. Стрілко. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства/ Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти/ С. П. Товста. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами/ Н. В. Фесенко. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи/ І. В. Фисун, К. М. Самойлік. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення/ В. В. Черкас. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти/ О. В. Чорна. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин/ А. А. Якименко. Секція 8 ; Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину/ І. В. Войціх. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови/ О. О. Клейман. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання/ О. О. Колінько. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти/ Г. О. Мар’янович. Виявлення атак у мобільних радіомережах/ В. В. Проценко. Дослідження прокладання оптичного кабелю/ В. В. Проценко. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу/ Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті/ В. Чорнобай. Огляд інформаційних технологій правознавства/ А. В. Юрченко.
Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26(075.8)/Ч-15
Автор(и) : Чайковський, Михайло Євгенович, Добровіцька, Олена Олександрівна
Назва : Соціально-педагогічна робота з молоддю з інвалідністю в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Університет Україна, 2018
Кільк.характеристики :273 с
Колективи : ВНЗ "Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". Хмельницький інститут соціальних технологій
Форма і об'єм ресурсу: Електрон. текстові дан.
Примітки : Бібліогр.: с. 213-271. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-388-529-2: Б.ц.
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376-056.26(075.8) + 37.013.42(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Інклюзивна освіта-- Соціально-педагогічна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): толерантне середовище--інклюзивна компетентність--інтеграція
Анотація: Посібник висвітлює основні теоретичні положення щодо організації соціально-педагогічної роботи з молоддю з інвалідністю в умовах інклюзивного освітнього простору закладу вищої освіти, розкриває специфіку інклюзивного навчання; здійснює аналіз інклюзивної компетентності викладачів та студентів з інвалідністю.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://hist.km.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:376 /П 86
Автор(и) : Жук Т. В., Ілляшенко Т. Д., Каменщук Т. Д., Обухівська А. Г., Якимчук Г. В.
Назва : Психолого-педагогічні засади технологій супроводу дітей з особливими освітніми потребами у процесі їх соціальної інтеграції [Електронний ресурс] : колективна монографія
Вихідні дані : Київ: Ніка-Центр, 2020
Кільк.характеристики :113 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-521-755-8: Б.ц.
ДРНТІ : 15 + 14
УДК : 159.9:376 + 376
Предметні рубрики: Соціальна інтеграція-- Соціалізація-- Психологічний супровід
Освітній процес-- Організація освтнього процесу-- Інклюзивна освіта
Анотація: У колективній монографії висвітлено актуальні питання розвитку і соціалізації дітей з особливими освітніми потребами як передумови побудови сучасних психолого-педагогічних технологій їхнього супроводу у закладі освіти і в сім’ї. Розглянуто різні науково-методичні підходи до оцінки інтелектуального розвитку дітей з особливими освітніми потребами, а також дослідження проблеми затримки психічного розвитку, психологічних ускладнень у дітей з тяжкими порушеннями мовлення та можливостей соціально-побутової адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-322-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики: Психологія особистості
Зміст : Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору ; Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору/ С. Д. Максименко. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори/ А. М. Маслюк. Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору ; Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. В. Дзюбко. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу/ Я. Ю. Каплуненко. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору/ В. М. Невмержицький. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору/ Л. А. Терещенко. Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. ; Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників/ В. Є. Луньо. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання/ Л. В. Мар’яненко. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці/ О. В. Гурова. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми/ Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості ; Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня/ Н. В. Слободяник. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи/ Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів/ О. М. Чудакова. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми/ В. В. Федько.
Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)