Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (723)Каталог авторефератів та дисертацій (174)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=14.35$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-29 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:373.3/.5.011-/П 84-472007516
Автор(и) : Пічкур М. О., Сотська Г. І., Семенова О. В., Музика О. Я., Побірченко О. М., Базильчук Л. В., Сирота В. М.
Назва : Професійна підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: теоретичний аспект [Електронний ресурс] : колективна монографія
Вихідні дані : Умань, 2017
Кільк.характеристики :390 с.: табл., схеми
Колективи : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 373-390. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:373.3/.5.011-051:74 + 373.3/.5.011-051:74
Предметні рубрики: Педагогіка-- Підготовка вчителя-- Образотворче мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна культура--художньо-творча компетентність--професійна готовність вчителя
Анотація: У монографії представлено теоретичні результати наукових досліджень, які стосуються низки питань культуро-центристської парадигми, творчо-компетентнісних та розвивальних основ професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, а також формування його готовності до виконання функцій фахової діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.016:7(075.8)/Т 48
Автор(и) : Ткачук О. В.
Назва : Методика художнього навчання [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, художньо-графічних факультетів, педагогічних закладів освіти
Вихідні дані : Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019
Кільк.характеристики :144 с.: табл.
Колективи : Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Художньо-графічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.016:7(075.8) + 7(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дидактика--художньо-образне сприйняття--візуальне мислення--художні матеріали--художні техніки--інструменти
Анотація: Навчальний посібник з позицій філософії, педагогіки, психології розкриває дидактичні основи методики художнього навчання школярів у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 377.3:7.012.071.1/А 45
Автор(и) : Алєксєєва, Світлана
Назва : Підготовка майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри: теорія і практика [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2018
Кільк.характеристики :484 с.: іл., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України. Інститут професійно-технічної освіти
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 435-438. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-8063-82-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 377.3:7.012.071.1 + 7.012.071.1
Предметні рубрики: Педагогіка-- Професійна підготовка-- Дизайнери
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): новаторство--прагматизм--методологічний підхід--модель підготовки--інноваційні технології
Анотація: У монографії розкрито проблему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри, проаналізовано досвід підготовки майбутніх дизайнерів в країнах світу. Викладено авторську концепцію, методичні засади, обґрунтовано модель і методичну систему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.09:001.82/Б 33
Автор(и) : Башкір, Ольга Іванівна
Назва : Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Харків, 2020
Кільк.характеристики :94 с
Колективи : Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35 + 12.51
УДК : 378.09:001.82 + 001.82
Предметні рубрики: Педагогіка вищої школи-- Методологія-- Педагогічні дослідження --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наука--метафізика--наукове пізнання--наукова діяльність--педагогічні дослідження--експерементальні дослідження--прикладні дослідження--перспективні дослідження
Анотація: У навчально-методичному посібнику, розробленому за програмою курсу дисципліни «Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів»: для здобувачів освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, представлено зміст лекцій та розробки семінарсько-практичних занять. Навчально-методичний посібник адресується викладачам, здобувачам другого та третього (освітньо-наукового) рівня підготовки доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.77/С 77
Автор(и) : Староста В. І.
Назва : Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для самостійної роботи здобувачів освіти . -2-ге вид., випр. і доп.
Вихідні дані : Ужгород: ДВНЗ УжНУ, 2023
Кільк.характеристики :72 с
Колективи : Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.013.77
Предметні рубрики: Методологія і методи дослідження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наукові дослідження--наукова лексика--індекс гірша--соціометрія--експеримент
Анотація: У пропонованому посібнику зроблено спробу розкрити основні етапи щодо організації та проведення наукового дослідження; висвітлити структуру дослідження в освіті як цілісної системи через обґрунтування його мети, об’єкта, предмета, завдань, актуальності, наукової новизни, теоретичного і практичного значення, узагальнення результатів тощо; пояснити підходи до вибору та застосування методів для вивчення предмета дослідження. Наведено завдання для самостійної роботи студентів. Видання адресовано широкому колу молодих дослідників освіти: студентам під час вивчення курсу «Методологія наукових досліджень» та інших аналогічних дисциплін («Основи педагогічних досліджень» і т.п.), підготовки та написання курсових і дипломних робіт тощо.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.uzhnu.edu.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/В 55
Назва : Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Ізмаїл: РВВ ІДГУ, 2020
Кільк.характеристики :115 с
Колективи : Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378
Предметні рубрики: Вища освіта-- Інновації
Зміст : Системний підхід в процесі теоретико-інструментальної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва/ Л. Банкул, Л. Їтун. Використання інноваційних технологій у музичному вихованні школярів/ О. Бухнієва, Ц. Яоцюань. До питання національних особливостей мистецтва Китаю/ В. Шупен, І. Коваленко. Український музичний фольклор як основа навчально-педагогічного репертуару для викладання диригентсько-хорових дисциплін/ Н. Голубицька. Музичні інновації в сучасному світі (нім.)/ М. Граф. Новітні тенденції розвитку аранжування у вокально-хоровому практикумі української музичної освіти/ Е. Григорчук. Прийоми формування англомовної інтерактивної компетенції учнів профільної школи/ А. Д’яченко. Леся Українка – дошколятам (інтеграційне заняття)/ Т. Затинченко. Музика як один із засобів естетичного виховання учнів початкової школи/ Р. Ісаєв. Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва/ Х. Карайван. Здатність до різновекторної і багаторівневої інтеграції як інтегральна компетентність успішного вчителя нової української школи / Н. Кічук. Розвиток емоційної стійкості майбутніх фахівців-музикантів (теоретичний аспект)/ Т. Ковальчук. Слухання музики як засіб впливу на розвиток музичних здібностей дітей дошкільного віку/ Л. Комурзан. Сучасні технології формування позитивного психологічного клімату на уроках англійської мови/ І. Криворучко. Сучасні технології навчання англійської мови учнів з особливими освітніми потребами/ Р. Криворучко. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності./ Л. Менсюе, І. Коваленко. Семіотичні основи композиційної побудови творів живопису/ Г. Паньків. Інтерактивні шляхи становлення фахівця в умовах бакалаврату/ І. Пастир. Прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва/ А. Сівцова. Вплив музичного мистецтва на виховання особистості/ В. Сердюченко. Інтеграція музичного та образотворчого мистекцтв як засіб формування емоційного інтелекту майбутніх учителів/ Ж. Сироткіна, І. Шишман. Хоровий клас як творча лабораторія в процесі підготовки педагога-музиканта/ Л. Чеботар, Х. Жуйпін. Горизонти мистецького краєзнавства Південної Бессарабії/ Т. Шевчук. Фасилітативна компетентність учителя іноземної мови в умовах дистанційної освіти/ О. Шикиринська.
Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:78(075.8)/В 61
Автор(и) : Воєвідко, Людмила
Назва : Музична педагогіка [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: Друкарня Рута, 2022
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 226-235. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-8221-05-8: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37:78(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Музична педагогіка
Анотація: У навчальному посібнику висвітлено теоретичні та практичні аспекти освітньої компоненти «Музична педагогіка» освітньо-професійної програми Середня освіта (Музичне мистецтво). Подаються рекомендації до самостійної роботи, лекційних та практичних занять студентів. Містяться програмові вимоги, глосарій, список рекомендованих джерел, тести та завдання з означеної навчальної дисципліни.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua:8081
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:78(075./Т 33-091104434
Назва : Теорія та методика музичного виховання дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2017
Кільк.характеристики :300 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 262-270. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 373.2.016:78(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільна освіта і виховання-- Музичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музично-дидактичні ігри--іноваційні технології--музичні здібності--музичний фольклор--слухання музики--спів--музична ритміка--гра на музичних інструментах--музичні заняття--музично-театралізовані свята--музичні розваги
Анотація: Зміст посібника укладено за сучасними вимогами підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми у галузі музичного виховання. Розкрито науково-теоретичні засади музичного виховання з урахуванням національної складової даного процесу; визначено методичні основи навчання дошкільників різним видам музичної діяльності, проаналізовано форми організації музичного виховання дітей. Розглянуто окремі питання щодо організації процесу музичного виховання у дошкільному навчальному закладі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:7/М 65
Назва : Мистецька освіта в європейському соціокультурному просторі ХХІ століття [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IIІ Міжнародної науково-практичної конференції, Мукачево, 22–23 квітня 2020 р.
Вихідні дані : Мукачево: МДУ, 2020
Кільк.характеристики :271 с
Колективи : Мукачівський державний університет, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка , Прикарпатський національний університет імені В. Стефаника , Гуманістично-природничий університет імені Яна Длугоша (Ченстохова), Словацька академія наук. Інститут славістики імені Яна Станіслава , Віденська консерваторія (Будапешт)
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37:7 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Мистецька освіта
Зміст : A gitár tanításának hatékony módszerei a modern környezetben / Bernáth Ferenc. До проблеми психологічного впливу мистецтва на особистість/ А. В. Алмаші-Копин, О. В. Білик. Творча особистість та її психологічні особливості/ В. В. Басараб, Н. В. Король. Театральне мистецтво як одна з форм розвитку особистості/ В. В. Беспалько, Г. О. Гмітер. Основні аспекти, які вплинули на формування стилю клавірних сонат Й. Гайдна/ Г. О. Гаврилечко, М. І. Сербін. Художня індивідуальність Астора П’яццоли у музичній культурі ХХ ст./ Б. Б. Галас. Творче самовираження як механізм розвитку особистості/ Я. Ю. Гомада. Роль мистецтва художнього слова у розвитку та вихованні особистості/ О. Б. Данченко. Климент Квітка і його методика дослідження народноінструментального мистецтва як музичносоціологічний проєкт/ В. Г. Дутчак. Діяльність як персональна життєтворчість (на прикладі творчої біографії професора Мирослави Жишкович )/ Р. Й. Калин. Виконавські принципи Давида Ойстраха/ Л. І. Капітан. Національні джерела творчості Ференца Ліста / А. Г. Кейс. Фортепіанна соната у творчості західноєвропейських композиторів-романтиків: традиції та новації/ І. С. Кентеш. Фортепіанна творчість сучасних українських композиторів/ Т. В. Клименко. Виконавський аналіз відомих композицій джазової співачки Рейчел Феррел/ В. М. Ковалюк. Особливості національного ударного інструментарію/ В. В. Кохан. Музичний портрет як відображення образу людини/ В. М. Лендєл. Митець в соціокультурному вимірі постмодернізму/ Л. М. Микуланинець. Стилістичні особливості дитячого фортепіанного альбому Мирослава Скорика/ В. І. Пуйова. Фортепіанна творчість Ф. Мендельсона в контексті ідей мистецтва раннього романтизму/ М. М. Сікора. Гітарне мистецтво у творчості виконавців ХХ-ХХІ століття/ Д. С. Фізер. Духовний розвиток субʼєктивності та музичне сприйняття/ В. О. Хазін. Жанрово-стильова модель композиторської творчості Віктора Власова/ М. В. Черепанин. Видатний польський музикант першої половини ХІХ ст. Кароль Ліпінський і Волинь/ Р. М. Шеретюк. Teoria i praktyka pedagogiki Marii Montessori w szkole podstawowej (doświadczenia polskie)/ Szafrańska Karina. Партнерські відносини вчителя музичного мистецтва з батьками крізь призму педагогічної взаємодії/ Денгаова Ао. Особливості інструментально-виконавської підготовки скрипалів як майбутніх учителів музичного мистецтва/ Н. А. Барна. Методичні аспекти професійної діяльності концертмейстера/ М. П. Біланин. Деякі аспекти музичної форми чакони Й .С. Баха Ф.Бузоні/ С. М. Буркало, Н. Л. Буркало. Інноваційна методика василя куфлюка у контексті вітчизняних та зарубіжних концепцій розвитку музичного слуху/ Д. О. Гусар, Л. М. Опарик. Ключові аспекти формування артистичних умінь молодших школярів на уроках музичного мистецтва/ І. А. Дікун. Структурна організація репетиційних занять з хорового класу/ В. В. Дьордяк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Цикл п’єс «Альбом для дітей та юнацтва» В. Власова: методичний аспект/ І. І. Збіглі, Л. М. Пасічняк. Особливості оригінальної баянної літератури в контексті відображення неофольклорної тенденції/ В. Ф. Князєв. Розвиток художньо-образного мислення старшокласників у процесі навчання гри на баяні (акордеоні)/ К. В. Коханська. Методи вдосконалення виконавської техніки учня-гітариста/ Є. С. Кул. Методи вивчення музичного твору напам’ять на заняттях зі спеціального музичного інструменту (баян) з учнями молодших класів/ О. П. Ладжун. Інтерпретаційні особливості виконання «деференсіас» на тему лицарскої пісні Феліса Антоніо де Кабесона/ А. А. Ленд’єл-Сяркевич. Категорія «вокально-виконавські навички» у загальнонауковій проекції/ Г. І. Мивканич. Психологія мистецтва як важливий напрямок соціогуманітарних досліджень/ А. І. Павко, Л. Ф. Курило. Формування художньої емпатії старшокласників на аксіологічних засадах в умовах позашкільної мистецької освіти/ Л. І. Паньків. Сутність поняття «полікультурна компетентність»/ Н. О. Пуля. Жанр музичної парафрази у баянно-акордеонному мистецтві: витоки і формотворчі ознаки/ С. В. Яремич. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва: сутність і структура/ В. В. Гаснюк. нформаційна культура майбутнього вчителя музичного мистецтва у дискурсі його професійноособистісного зростання / С. В. Зеленюк. Формування звукообразного мислення та звукової культури як одне з важливих педагогічних завдань виховання майбутнього вчителя музики/ О. Д. Кабаці. Науково-педагогічні засади корпоративної культури викладача закладу вищої освіти/ М. М. Качур, Б. М. Качур. Аналіз управлінської діяльності директора школи мистецтв/ М. В. Кешеля. Інноваційна компетентність як складова професійної підготовки майбутніх викладачів фортепіано/ О. М. Коцан. Проблеми художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі підготовки майбутніх фахівців/ Л. В. Мусієць. Інтерпретаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва та педагогічні умови її формування в процесі навчання гри на фортепіано/ Т. В. Ніжегородцева, С. Л. Новікова. Роль аналізу твору в диригентсько-хоровій підготовці студентів/ Л. М. Остап'юк. Формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього вчителя початкових класів в галузі мистецької освіти/ І. С. Синевич, Я. І. Феньов. Модернізація фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компетентнісного підходу/ Вей Чжан. Еволюція акордеонно-баянного мистецтва України та Польщі (порівняльний аналіз)/ М. В. Булда. Творість Івана Бідака – нерозкритий пласт українського хорового мистецтва/ О. І. Габель. Композиторська та концертно-виконавська діяльність Віктора Теличка/ Ю. В. Гирч. Історія розвитку дитячого хорового мистецтва України, зокрема в Закарпатті/ Л. Й. Данильченко. До проблематики джерелознавчих студій літургійного співу Закарпаття/ І. З. Задорожний. Кращі мистецькі проекти – фестиваль сучасної та класичної музики «Музичне сузір'я Закарпаття»/ О. О. Короленко. Значення творчої діяльності народної чоловічої хорової капели «Боян» Ужгородського національного університету в розвитку регіональної культури Закарпаття/ О. О. Короленко, В. Ф. Теличко. Релікти архаїчної свідомості та гендерні міфологеми в обрядах зимового календарного циклу/ О. М. Линюк. Становлення та розвиток Ужгородської дитячої школи мистецтв як важливого осередку естетичного виховання шкільної молоді/ М. І. Софілканич, В. І. Кобаль. Фортепіанна педагогічна діяльність В. Барвінського в контексті професіоналізації музичної освіти першої половини ХХ століття в Галичині/ Г. Я. Тарновецька. Значення діяльності С. Стегней у розвитку музичної освіти Закарпаття/ Ю. С. Тетерюк-Кінч. Фольклорні фестивалі Закарпаття періоду незалежності України/ М. Ю. Тимчук. Перші фіксації народнопісенних зразків Закарпаття у працях культурних діячів ХVІ - поч. ХІХ століття/ С. Я. Хомин, Н. Ю. Берец. Використання арт-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку/ О. І. Алмаші. Музикотерапія як арт-терапевтична техніка саморегуляції функціонального стану особистості/ Б. В. Барчі, Г. І. Боднар. До сутності поняття «арт-терапія»/ Л. А. Беспалько, О. Г. Куцик. Арт-терапевтичні можливості музики/ Н. В. Влк, М. І. Гала. Можливості використання арт-терапевтичних технологій в освітніх закладах/ Е. К. Куцин. Кінотерапія як ефективний метод арт-терапевтичної роботи/ М. О. Марценюк. Арт-терапія як метод формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. О. Мішкулинець. Формування резистентності до професійного вигорання у викладачів мистецьких дисциплін засобами естетотерапії/ Н. М. Попович, Л. О. Бегун-Трачук. Підготовка майбутніх учителів до формування естетичних почуттів учнів молодшого шкільного віку засобами арт-терапевтичних технік в Україні та Польщі/ О. П. Хижна. Wyzwania spoleczne pedagogiki krytycznej i antypedagogiki / Malachowska Ewa. Навчальна дисципліна «Сольний спів» для магістрів музичних закладів вищої освіти: сучасні вимоги та перспективи/ Л. Ф. Божко, М. А. Жишкович. Організація освітнього процесу в мистецьких навчальних закладах в умовах карантину/ Г. В. Карась. Інтегрований підхід до викладання мистецьких дисциплін у НУШ/ М. М. Качур. Реалізація педагогічних ідей поліхудожньої освіти Василя Верховинця у змісті мистецької освіти молодших школярів/ Н. В. Шляхта, Л. М. Попівняк.
Анотація: Автори публікацій висвітлюють проблеми впливу мистецтва на особистість, теорії і методики мистецької освіти, кадрового забезпечення освітньої діяльності у мистецькій сфері.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://humanities.msu.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:373.3/5.011-0/П 84-041561121
Автор(и) : Аліксійчук О. С., Борисова Т. В., Боршуляк А. М., Воєвідко Л. М., Карташова Ж. Ю., Лабунець В. М., Маринін І. Г., Мартинюк Л. В., Печенюк М. А., Прядко О. М., Пухальський Т. Д., Яропуд З. П.
Назва : Професійно-педагогічна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: ПП Зволейко Д. Г., 2020
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-620-316-2: Б.ц.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:373.3/5.011-051:78 + 373.3/.5.011-051 + 78
Предметні рубрики: Педагогіка-- Підготовка вчителів музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна майстерність--інструментально-виконавська підготовка--інновації--народно-інструментальний колектив--музейна педагогіка--інтегративні технології--професійна мотивація--професійна компетентність
Анотація: У колективній монографії висвітлюються питання проблеми професійної підготовки студентів у вищих педагогічних і мистецьких навчальних закладах.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)