Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Мистецтво -- Рекламний менеджмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05:659.1(075.8)/Б 87
Назва : Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій з навчальної дисципліни : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 028 Менеджмент соціокультурної діяльності галузі знань 02 Культура і мистецтво
Вихідні дані : Чернігів: НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023
Кільк.характеристики :128 с.: іл., табл., схеми
Колективи : Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 121-123. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.11
УДК : 7.05:659.1(075.8) + 659.1(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Рекламний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтегровані комунікації--бренд країни
Анотація: Конспект лекцій допоможе у засвоєнні теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опануванні головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширенні знань про інтегрування інструментів комунікацій брендменеджменту; опануванні основ моделювання розвитку бренду; опануванні методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.05:659.1(075.8)/Б 87
Назва : Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник
Вихідні дані : Тернопіль: Принт-офіс, 2015
Кільк.характеристики :204 с.: іл., табл., схеми
Колективи : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 201-203. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.11
УДК : 7.05:659.1(075.8) + 659.1(075.8)
Предметні рубрики: Мистецтво-- Рекламний менеджмент
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імідж--репутація--торговий знак--сильний бренд--архітектура брендингу--бренд країни
Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)