Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (6)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- корекційна педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
376(075)
Н 16


    Нагорна, О. Б.
    Особливості корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. Б. Нагорна ; Національний університет водного господарства та природокористування. - 2-ге вид. - Електронні текстові дані. - Рівне : [б. в.], 2016. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 60-63. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване навчання -- інклюзивне навчання -- діагностика -- комунікаційні бар’єри -- дитячий церебральний параліч (ДЦП) -- синдром Дауна -- аутизм -- гімнастика
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлено проблеми корекційно-виховної роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Розглянуто основні теоретичні засади загальних і специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, практичні питання діагностування та корекційно-виховного супроводу. Висвітлено можливості застосування здоров’язберігаючих технологій у навчальному процесі дітей з вадами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://children4.ucoz
Утримувачі документа:
Національний університет водного господарства та природокористування

Дод.точки доступу:
Національний університет водного господарства та природокористування


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.3(075.8)
Г 24


    Гаяш, О. В.
    Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник : для вчителів інклюзивного навчання, асистентів учителів, які працюють з дітьми з психофізичними порушеннями в умовах загальноосвітніх навчальних закладів, соціальних педагогів, батьків / О. В. Гаяш ; Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти. - Електронні текстові дані. - Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2016. - 121 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 482-487. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- учитель -- діти з мовленнєвими порушеннями -- діти з порушенням слуху -- діти з порушенням зору -- діти із затримкою психічного розвитку -- розумово відсталі діти -- діти з синдромом Дауна -- діти з розладами функцій опорно-рухового апарату -- діти з синдромом гіперактивності -- аутизм
Анотація: У даному посібнику надані: характеристика порушень за назологіями; науково-методичне обґрунтування щодо організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з психофізичними порушеннями в класах з інклюзивним навчанням.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.uzhnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376.091
К 66


   
    Корекційно-реабілітаційна діяльність в сучасному освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія / Т. М. Дегтяренко [та ін.] ; редактор: О. В. Боряк, Т. М. Дегтяренко ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-680-398-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні порушення -- сенсорні порушення -- система корекційної роботи -- просвітницько-консультативна допомога
Анотація: У монографії представлено теоретичні та прикладні результати наукових досліджень науковців щодо реалізації навчання, виховання та розвитку дітей з особливми освітніми потребами (за нозологіями) та взаємодії з їх батьками, аведено моделі сучасної системи допомоги цим дітям. Описані сучасні нейротехнології у логокорекційній діяльності дітей дошкільного віку із різними типами мовленнєвого дизонтогенезу та нейропсихолінгвістичні аспекти реабілітації осіб із порушеннями мовлення органічної генези.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.sspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Дегтяренко, Т. М.
Боряк, О. В.
Бондаренко, Ю. А.
Дмитрієва, І. В.
Кузікова, С. Б.
Пахомова, Н. Г.
Колишкін, О. В.
Косенко, Ю. М.
Лопатинська, Н. А.
Прядко, Л. О.
Усик, Д. Б.
Іваненко, А. С.
Чобанян, А. В.
Золотарьова, Т. В.
Скиба, Т. Ю.
Стайко, О. С.
Курєнкова, А. В.
Боряк, О. В. \редактор.\
Дегтяренко, Т. М. \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)