Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (53)Каталог авторефератів та дисертацій (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психологія особистості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.483:355.321:1/Н 41-098429831
Автор(и) : Духневич В. М., Кочубейник О. М., Осадько О. Ю., Сіверс З. Ф.
Назва : Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020
Кільк.характеристики :188 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 04 + 15
УДК : 316.483:355.321:159.923 + 355.321 + 159.923
Предметні рубрики: Соціологія-- Соціальні конфлікти
Військова справа-- Воєнні конфлікти
Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): війна--воєнні дії--наслідки воєнних дій--нігілізм
Анотація: У монографії здійснено спробу рефлексії негативних психологічних явищ
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923/К 49
Автор(и) : Климчук В. О.
Назва : Психологія посттравматичного зростання [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020
Кільк.характеристики :125 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-189-570-5: Б.ц.
ДРНТІ : 15.31
УДК : 159.923
Предметні рубрики: Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): травма--реакція на травму--посттравматичне зростання--коронавірусна хвороба--пандемія--професійні травми--фасилітація--виробничі травми--травма голодомору--голодомор
Анотація: Монографію присвячено проблемі посттравматичного зростання, її
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9/П 86
Назва : Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-322-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.41
УДК : 159.9.015
Предметні рубрики: Психологія особистості
Зміст : Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору ; Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору/ С. Д. Максименко. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні/ С. Д. Максименко, М. В. Папуча. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори/ А. М. Маслюк. Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору ; Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. В. Дзюбко. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу/ Я. Ю. Каплуненко. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору/ В. М. Невмержицький. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору/ Л. О. Шатирко. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору/ Л. А. Терещенко. Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. ; Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників/ В. Є. Луньо. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання/ Л. В. Мар’яненко. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці/ О. В. Гурова. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми/ Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості ; Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня/ Н. В. Слободяник. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи/ Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів/ О. М. Чудакова. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми/ В. В. Федько.
Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92/А 41
Автор(и) : Музика О. Л., Корольов Д. К., Музика О. О., Никончук Н. О.
Назва : Аксіогенез обдарованої особистості в освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Кільк.характеристики :160 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-318-5: Б.ц.
ДРНТІ : 15.21
УДК : 159.922.2-056.45+376-056.45 + 376-056.45
Предметні рубрики: Психологія розвитку
Психологія особистості
Психологія освіти
Анотація: Аксіогенез розглядається як процес, що визначає становлення й розвиток обдарованої особистості. В освітньому просторі ціннісний розвиток відбувається у системі координат, що задаються віковими й соціальними закономірностями розвитку особистості та розвитком здібностей і саморегуляції. Ключовий момент в аксіогенезі обдарованої особистості – ціннісне самовизначення і розвиток притаманних обдарованим людям особистісних цінностей соціальної взаємодії, саморозвитку здібностей, особистісної самобутності
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)