Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Психологія -- Інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.761:616.8/Р 11-753516588
Автор(и) : Рібцун Ю. В.
Назва : Психолого-педагогічна підтримка дітей із заїканням в умовах війни [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: ФОП Цибульська В. О., 2023
Кільк.характеристики :132 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-8324-07-0: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.922.761:616.89-008.434(075.8)
Предметні рубрики: Психологія-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заїкання--мутизм--психоемоційні труднощі--психо-мовленнєва діяльність
Анотація: Як свідчать статистичні дані МОН України, чи не найпоширенішою категорією дітей, відсоток яких значно зріс в умовах війни, є діти із заїканням. Водночас на сьогодні практично відсутні навчальні матеріали для психологопедагогічної роботи з такими дітьми в умовах кризових викликів сучасності. Саме тому, відповідаючи на актуальні запити держави, було створено посібник, у якому презентуються навчально-методичні матеріали з окресленої тематики. У навчально-методичному посібнику запропоновані доступні для проведення в умовах воєнних дій, дієві у психолого-педагогічному плані ігри та вправи для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку із заїканням, надані змістовні покрокові методичні рекомендації. Посібник стане в нагоді батькам дітей з особливими мовленнєвими потребами та педагогам (вихователям, учителям початкових класів, практичним психологам, фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів), які працюють із зазначеною категорією дітей.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76:616.89/С 91-671257319
Автор(и) : Сухіна І., Риндер І., Скрипник Т.
Назва : Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Київ; Чернівці: Букрек, 2017
Кільк.характеристики :197 on-line
Колективи : Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 183-197. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-399-930-2: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.922.76:616.896(075) + 616.896(075)
Предметні рубрики: Психологія-- Інклюзивна освіта
Анотація: Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обгрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні собливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра. Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)