Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (36)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=159.98<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/А 94
Автор(и) : Афанасьєва, Наталія Євгенівна
Назва : Психологічне консультування представників екстремальних професій: теорія, методологія, практика [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Харків: НУЦЗУ, 2017
Кільк.характеристики :318 с.: іл.
Колективи : Державна служба України з надзвичайних ситуацій. Національний університет цивільного захисту України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр.: с. 264-295. - Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Психологічне консультування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наративізація--дистантні форми--психолог-консультант
Анотація: У монографії представлена цілісна концепція, що обгрунтовує виокремлення консультування з інших видів психологічної допомоги, описує структурні компоненти, організацію процесу, психотехнологію та спеціальні методи консультування фахівців ризиконебезпечних спеціальностей. Також розглядається проблема та шляхи підготовки психологів-консультантів для роботи з означеною категорією клієнтів. Проаналізовано можливості визначення ефективності психологічного консультування, запропоновано підхід та здійснено оцінку ефективності наданої консультативної допомоги фахівцям екстремального профілю діяльності.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://repositsc.nuczu.edu.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98 /В 64
Автор(и) : Вознесенська О. Л.
Назва : Медіа-арттерапія як засіб подолання наслідків і профілактики психотравми [Електронний ресурс] : практичний посібник . -2-е видання, стереотипне
Вихідні дані : Київ: ФОП Назаренко Т. В., 2020
Кільк.характеристики :124 с
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Терапія-- Арт-терапія-- Медіа-арттерапія-- Психотравма
Анотація: У практичному посібнику висвітлено результати дослідження та впровадження в психолого-педагогічну практику медіатворчості. Здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя методу медіа-арттерапії і визначено сутнісні ознаки, особливості та механізми його дії. Виявлено тенденції трансформації визнаних методів допомоги особистості – кінотерапії та фототерапії – в умовах цифрової медіареальності і поєднання їх в медіа-арттерапію під впливом розвитку нових технологій. Проаналізовано особливості сучасних мистецьких напрямів, а саме медіа-арту, і нові можливості використання їх у психокорекційних і психотерапевтичних заходах. Наведено приклади методик і технологій застосування медіа-арттерапії з метою профілактики та подолання наслідків психотравматизації в умовах соціальних трансформацій та гібридної війни.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/З-36
Автор(и) : Омельченко Я. М., Кісарчук З.Г., Гурлєва Т.С., Лазос Г. П., Гребінь Л. О., Литвиненко Л.І., Журавльова Н.Ю.
Назва : Застосування психотерапевтичних технологій у наданні допомоги постраждалим з проявами посттравматичного стресового розладу [Електронний ресурс] : практичний посібник
Вихідні дані : Київ: Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, 2023
Кільк.характеристики :256 on-line
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-617-7745-24-1: Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологічна допомога
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотехнології--регресія--психотравми
Анотація: Практичний посібник підготовлений науковцями лабораторії консультативної психології та психотерапії Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. В ньому представлено результати апробації та методичного упорядковування застосування наступних технологій, які спрямовані на роботу з постраждалими у сучасних кризових обставинах, що спричинені воєнними подіями: психотехнології, зорієнтованої на мобілізацію та зміцнення ресурсів, що сприяють психологічній стійкості ветеранів у подоланні проявів ПТСР; технології переосмислення та переживання травмівного досвіду в роботі з ветеранами збройних сил; технології, орієнтованої на розвиток стресостійкості у дружин ветеранів бойових дій, що мають прояви вторинного травматичного стресового розладу; технології розвитку життєстійкості дітей військовослужбовців, що мають прояви ПТСР; технології психотерапевтичної допомоги, побудованої з урахуванням феномену структурної регресії, в роботі з дорослими особами, військовослужбовцями та ветеранами, що мають прояви ПТСР; психотехнології розвитку резільєнтності у фахівців допоміжних професій; технології психологічної допомоги громадянам, орієнтованої на розвиток у них довіри до себе в аспекті протидії деструктивному впливу сучасного інфопростору. Практичний посібник адресований як психологам/психотерапевтам – науковцям і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, так і фахівцям інших «допоміжних» професій та волонтерам — усім, хто зайнятий у сфері психологічної та соціально-психологічної допомоги постраждалим внаслідок важких травмівних подій.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/З-67
Автор(и) : Зливков В. Л., Лукомська С. О.
Назва : Сучасні тренінгові технології розвитку особистості в освіті [Електронний ресурс]
Вихідні дані : Київ, 2022
Кільк.характеристики :184 с
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Прикладна психологія-- Педагогічна психологія-- Тренінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні тренінги--освіта--тренінгова робота--тренінгове навчання
Анотація: Посібник присвячено аналізу сучасних тренінгових технологій в галузі освіти. Висвітлено історичний контекст та теоретико-методологічні засади психологічних тренінгів в освіті, проаналізовано наукові дослідження ренінгових технологій, акцентовано на актуальності адміністративного коучингу в освіті.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/З-67
Автор(и) : Зливков В., Ліпінська С., Лукомська С.
Назва : Сучасні тренінгові технології: інтегративний підхід [Електронний ресурс] : посібник
Вихідні дані : Ніжин: Лисенко М. М., 2020
Кільк.характеристики :210 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладана психологія
Анотація: Посібник присвячено аналізу сучасних тренінгових технологій в контексті популярного нині інтегративного підходу у психологічній науці та практиці. Висвітлено історичний і методологічний аспекти становлення тренінгових форм роботи психолога, визначено їх сучасний стан та перспективи розвитку. Окреслено можливості використання тренінгових технологій у практиці психологічного супроводу персоналу, профілактики емоційного вигорання та розвитку стресо- та життєстійкості особистості, проаналізовано балінтовські групи в контексті розвитку кар’єри персоналу, ресурсний підхід до подолання особистістю кризових ситуацій; особливу увагу приділено актуальній у вирішенні багатьох запитів клієнтів в умовах сьогодення тренінговій технології – консонансній терапії. У посібнику поєднано сучасні теоретичні розвідки та авторські практичні методики. Посібник адресовано широкому колу як практичних психологів, так і педагогів. соціальних працівників та усіх, хто цікавиться психологією тренінгової роботи.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/К 11
Назва : Кіберсоціалізація [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020
Кільк.характеристики :135 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладана психологія
Зміст : Кіберсоціалізація у контексті професійної підготовки майбутніх журналістів/ І. В. Бєлінська. Особливості управління здоров'ям військовослужбовців в умовах інформаційної війни з використанням компютерних систем/ О. А. Горбунов, О. О. Горбунов, В. А. Заславський. Емпіричне дослідження медіаопосередкованої комунікації підлітків в умовах кіберсоціалізації/ Н. Л. Дятел. Кіберсоціалізація та журналістика: проблеми безпеки/ І. А. Хоменко. Особливості мислення у людей які захоплюються кіберспортом/ В. Кочур. Психологічні проблеми кіберсоціалізації в умовах інформаційної війни/ Л. А. Найдьонова. Проблема розвитку патріотизму медіапсихологічними засобами: особливості організації рефлексії перегляду фільмів у медіаклубі/ Н.І. Череповська. Online-activity as an indicator of cybersocialization/ O. O Kryshovska.
Анотація: Збірник наукових працю присвячено питанням кіберсоціалізації особистості, зокрема, проблемам, які виникають в процесі соціалізації в умовах інформаційного суспільства. Розглядаються як позитивні, так і негативні наслідки соціалізації особистості техногенного світу. Дана збірка є результатом кропіткої праці вчених, педагогів, спеціалістів технічних наук, журналістів, студентів та учнів Малої академії наук України, яка аналізує кібер-виклики сьогодення, проблеми пов’язані з кіберсоціалізацією та шляхи їх вирішення. Збірник адресується психологам, соціальним педагогам та працівникам, медіапсихологам та медіапедагогам, журналістам, науковцям, вчителям, студентам та викладачам курсів різних галузей, дотичних до зазначеної теми.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/М 42
Назва : Медіатвoрчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі [Електронний ресурс] : збірник наукових праць
Вихідні дані : Кропивницький: Імекс-ЛТД, 2020
Кільк.характеристики :210 on-line
Колективи : Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційна війна--тотальна віртуалізація
Анотація: Кожного року Україна стикається все з новими і новими цивілізаційними викликами та проблемами, але незмінною залишається тема медійного середовища: аналізу його ризиків та переваг. Протягом останніх 4 років лабораторія психології масової комунікації та медіаосвіти ІСПП НАПН України оперативно реагувала на особливо актуальні запити, повʼязані з медіаінформаційним середовищем. Було визначено психологічні та медіаосвітні аспекти інформаційної війни, висвітлено тему медіатравми та ресурсів її зцілення, розроблено нові медіаосвіті підходи для профілактики деструктивних інформаційних впливів, здійснено аналіз і презентовано психологічні феномени інфодемії COVID-19, медіапрактик в умовах самоізоляції, актуалізовано питання ризиків тотальної віртуалізації повсякденного життя. Дана збірка є результатом кропіткої праці вчених, педагогів, соціальних працівників, яка аналізує виклики медіатравматизації українців та способи протистояння їм. Представлений доробок не тільки усебічно висвітлює різноманітні аспекти медіатравматизації, а й презентує різноманітні засоби протистояння деструктивним інформаційним впливам і медіатворчі зокрема. Розроблено профілактичні, корегуючи засоби профілактики медіатравматизації, орієнтовані як на дітей, молодь, так і дорослих. Збірник адресується психологам, соціальним педагогам та працівникам, медіапсихологам та медіапедагогам, військовим психологам, капеланам, науковцям, вчителям, студентам та викладачам курсів різних галузей, дотичних до зазначеної теми.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/П 86
Назва : Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року)
Вихідні дані : Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020
Кільк.характеристики :256 с
Колективи : Львівський державний університет внутрішніх справ
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Прикладана психологія
Зміст : Вступне слово / Р. Благута. Психологія білого кольору: на прикладі кольору форми медичних працівників/ Л. Андрушко. Психологічні детермінанти «синдрому відкладеного життя»/ В. Багрій. Психологічний комфорт як профілактика психосоматичних захворювань / Н. Бамбурак, Марія Бригадир. Вимоги до керівників поліцейських підрозділів як до суб’єктів збереження психічного здоров’я особового складу / В. Барко, В. Остапович. Психологічне благополуччя з позицій гедоністичного та евдемоністичного підходів/ Л. Березовська. Психологічна допомога студентській молоді в умовах кризового буття засобами арт-терапії/ Н. Я. Білинська. Психологічний феномен завченої безпомічності: онтогентичний підхід/ О. Борисюк. Смислова саморегуляція як здоров’язберігаюча технологія/ І. Галян, О. Галян. Здоров’я зберігаючі навчальні технології як запорука збереження психічного здоров’я здобувачів освіти/ О. Гнатюк. Теоретичний аналіз ревнощів / Ю. Гнатюк. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх правопорушників з різним ставленням до засобів дисциплінарного впливу/ С. Грабовська, Т. Бурдіна. Психологічні особливості студентів схильних до прокрастинації / І. Гривнак. Критерії оцінки психологічної готовності керівника поліцейського підрозділу до збереження психічного здоров’я особового складу/ О. Давидова, В. Барко. Становлення адаптивних можливостей психіки людини в постіндустрійну епоху/ І. Держко. Проблема змінювання особистості в зарубіжних наукових студіях/ О. О. Євдокімова. Фізичне та психічне здоров’я в час пандемії: психологічне осмислення/ Н. Жигайло, Н. Боженко. Психічне здоров’я особистості педагога – запорука успішної діяльності / О. Жизномірська. Професійна деформація військовослужбовців управління державної охорони / І. П. Жукевич, В. В. Паламарчук. Психологічні особливості розвитку професійної ідентичності сучасного студента-психолога / О. Заверуха. Проблематика психічного здоров’я в контексті особистісної кризи під час пандемії/ І. Зубіашвілі, Т. Мельничук. Затримка психічного розвитку у дітей як психосоціальна проблема / Т. Ілляшенко. Когнітивне спілкування як ресурс розвитку соціального інтелекту і прояв психологічного здоров’я особистості/ Казміренко. Кризова комунікація в умовах пандемії та карантину / В. Карпенко, Д. Юрчак, М. Щепанські. Польський досвід порівняльних досліджень емоційного здоров’я студентської молоді./ З. Карпенко. Модель психосоціальної роботи з кризовими станами / Н. Карпенко. Роль сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі у формуванні психічного здоров’я особистості/ Р. Карпінська. Рефлексії психотерапевтичного досвіду/ Г. Католик. Шляхи становлення аудіовізуальної психофізіологічної діагностики людини/ З. Ковальчук. Особливості роботи психолога у закладах для реабілітації осіб із наркотичною та алкогольною залежністю/ П. Козира. Самотність як психологічний феномен / М. Козирєв. Типологія військовослужбовців які вживають психоактивні речовини/ О. Колесніченко, І. Приходько, Я. Мацегора. Професійне вигорання як розлад психічного здоров’я суб’єкта праці/ О. Колосович. Вплив неповної сім’ї на формування індивідуально-типологічних рис особистості/ І. Корнієнко. Вплив сучасних кризових ситуацій у суспільстві на розвиток взаємин у нуклеарній сім’ї/ Г. Крупник. Емоційний імунітет як фактор здоров’я та рекомендації з його формування/ О. Куций. Аналіз особливостей детермінант щастя особистості у суспільстві як показник її психічного здоров’я/ А. Легка. Психологічні проблеми професійної підготовки поліцейських: міжнародний досвід/ Н. Лигун, З. Кісіль. Особливості психічного здоров’я молоді в новітніх соціальних умовах / В. Лисак. Застосування навичок мотиваційного консультування у роботі з клієнтами в умовах трансформації психологічних послуг/ Ю. Луценко. Етично-альтруїстичний принцип виховання дітей-сиріт як фактор їх особистісного зростання/ Г. Лялюк. Психологічна просвіта серед населення як фактор підвищення рівня психічного здоров’я/ Г. Лялюк, В. Петрів. Змістові характеристики та роль брехні у міжособистісній комунікації/ Н. Майорчак. Освітнє середовище як чинник формування стійкості та опірності особистості до складних життєвих ситуацій/ А. Марчук. Особливості використання копінг-стратегій в кризових умовах/ О. Мороз. Мотиваційний потенціал арттерапії на прикладі заняття з книготерапії/ Н. Мрака. Оскарження питання про застосування примусового заходу медичного характеру неосудним, обмежено осудним чи особою, яка захворіла на психічну хворобу після вчинення суспільно-небезпечного діяння/ В. Навроцька. Науково-методологічні засади розвитку дітей дошкільного віку з особливими освітніми потребами/ А. Обухівська. Особливості емоційного профілю осіб під час карантинних обмежень пандемії коронавірусу в Україні / Г. Одинцова, Н. Калька. Почуття контролю, як рушійний чинник оптимізму молоді/ Л. Орищин. Індивідуально-психологічні чинники посттравматичного зростання учасників бойових дій на сході України/ В. Осьодло, Д. Зубовський. Вплив психічного здоров’я на професійну діяльність працівників правоохоронних органів/ І. Пампура, Л. Процик. Особливості психологічної діагностики сімейних ролей подружжя/ Є. Потапчук, Д. Карпова. Емоційна співзалежність у партнерів як ознака психологічної проблеми/ Н. Потапчук, Т. Венцеславська. Особливості харчування при стресі та нервовому збудженні/ Л. Решетило. Поведінкові реакції на небезпеку та керування ними/ А. Сибірний. Психологія поведінки людини в умовах автономного виживання/ Р. Сибірна, О. Зарічна. Розвиток та психічне здоров’я сучасних тінейджерів: причини та наслідки./ В. Сіткар, Н. Сіткар. Деякі етичні аспекти консультування релігійних осіб/ М. Стульківська. Психічне здоров’я як обов’язкова передумова професійного самоздійснення/ Д. Супрун. Психологічні прояви бойового стресу/ Л. Тютюнник. Вплив розладів самоприйняття і соціальної ідентичності на психічне здоров’я особистості: теоретичні аспекти/ О. Фінів. Дослідження особливостей переживання стресу у студентів в процесі дистанційного навчання під час пандемії covid-19 / О. Христук, О. Угрин, О. Кузьо. Особистісноспрямовані професійні мотиви майбутніх психологів/ О. Цільмак. Проблеми особистісного розвитку поліцейських на етапі професійної підготовки/ Д. Швець. Особливості сексуальної поведінки підлітків у контексті вікової психології/ А. Шиделко. Значення рефлексії для психічного здоров’я неповнолітніх в умовах кризового суспільства/ В. Щербина-Прилука. Проблема професійної мотивації майбутніх рятувальників/ Р. Яремко.
Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/Т 33
Назва : Теорія та практика психокорекції особистості [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (18 березня 2021 року)
Вихідні дані : Умань, 2021
Кільк.характеристики :153 с
Колективи : Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. Факультет соціальної та психологічної освіти, Лабораторія вдосконалення майстерності майбутнього психолога ім. А. І. Кагальняк , Волинський національний університет імені Лесі Українки . Факультет психології та соціології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 15.81
УДК : 159.98
Предметні рубрики: Психологія-- Психокорекція
Зміст : Психологічні умови формування емоційної стійкості студентів-психологів/ О. О. Андрусик. Умови формування та корекції гендерної ролі батька/ Д. С. Бойко. Сутність і специфіка психологічної допомоги/ І. О. Вахоцька. Самовдосконалення, як індикатор та орієнтир розвитку/ І. Б. Гнатюк. Особливості подолання страхів у дітей молодшого шкільного віку/ Б. В. Голуб. Емпіричне вивчення феномену особистісної самоакцептації – передумова її успішного розвитку та корекції/ Д. Т. Гошовська. Ресоціалізація в контексті корекційної роботи психологічної служби/ Я. О. Гошовський. Корекція комунікативних труднощів у спілкуванні підлітків/ Н. В. Гриньова. Проблема шкільної дезадаптації та шляхи її подолання/ Д. С. Грінченко. Особливості емоційних станів студентів/ С. Ю. Діхтяренко. Формування позитивного іміджу педагога-шлях до професійного успіху/ І. П. Дремко. Проблема взаємозв’язку набутої безпорадності з рівнем соматичного здоров’я у процесі формування особистості/ О. А. Дудник. Шкільні страхи молодших школярів та їх корекція/ Н. В. Загоруйко. Арт-терапевтичні техніки та їх використання у психокорекційній роботі з молоддю/ Я. С. Імбері, Л. А. Данилевич. Психологічна корекція та її види/ О. Ю. Козак. Особливості формування соціальної компетентності в учнів початкової школи/ Я. Ю. Костилєва. Можливості застосування психомалюнків у роботі психолога/ Ю. Г. Костюк. Психопрофілактика шкільних страхів молодших школярів/ Т. В. Кубко. Психолого-педагогічні особливості прояву стресу в молодших школярів та шляхи його подолання/ М. В. Кудла. Основні види корекційно-розвивальної роботи практичного психолога/ О. П. Кушнір. Застосування арт-терапії з дітьми в умовах освітнього процесу/ Т. П. Левченко. Психологічні передумови формування ціннісних орієнтацій в освітньому середовищі/ І. А. Лівандовська, Н. І. Євич. Особливості психологічного супроводу дітей, що перебувають на індивідуальній формі навчання/ О. В. Мазуровська. Психокорекція віктимної поведінки сучасних студентів/ Л. Я. Малімон. Психологічні засади розвитку самоцінності особистості в процесі соціалізації/ Д. А. Микульський. Психологічні чинники професійної адаптації молодих спеціалістів/ М. С. Міщенко, С. С. Задояна. Теоретичний аналіз проблеми самоактуалізації особистості/ М. С. Міщенко, А. М. Фесенко. Показники зрілості ціннісної системи особистості/ О. А. Муха. Психолог у ЗВО: корекційна робота психолога з тривожними студентами/ Г. О. Нікітенко. Психокорекція розвитку емоційного спілкування у студентському середовищі/ С. М. Ольховецький. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів/ А. М. Пекар. Техніки роботи в процесі фототерапії/ Л. -С. Перепелюк. Практичне застосування мнемотехнічних прийомів у початковій школі/ Т. Д. Перепелюк, Я. М. Данілова. Корекція негативних наслідків кризових станів учнів професійно-технічного навчального закладу/ С. О. Піхуля. Рекомендації щодо психологічного супроводу в умовах пандемії/ О. Р. Поліщук. Оптимістичність та песимістичність атрибутивного стилю поведінки в історії психології/ С. Ю. Примильська. Корекція причин і наслідків булінгу в освітньому середовищі/ О. В. Прокопчук. Діагностика соціальної адаптації молодших школярів/ Н. О. Проценко. Особливості психокорекції професійних очікувань майбутніх психологів у навчальному процесі ЗВО/ К. П. Радзівіл. Психологічні особливості дітей з розладами аутичного спектру та їх корекція/ А. В. Рогульська. Корекція конфліктів батьків і дітей у підлітковому віці/ В. І. Станішевська. Роль глибинно-психологічної корекції у збереженні психічного здоров’я суб’єкта/ О. Г. Стасько, О. Ю. Франчук. Довіра як передумова гармонійних взаємин особистості/ Т. В. Федотова. Психологічні особливості роботи з проблемою хронічної неуспішності дитини/ Т. В. Хижняк. Розвиток асертивності студентів-психологів як складова оптимізації професійної підготовки майбутніх фахівців/ Н. В. Чудаєва. Передумови виникнення суїцидальної поведінки в підлітковому віці/ Н. Л. Шеленкова, М. П. Дуалєтова. Когнітивні викривлення сприймань людиною світу/ А. В. Шулдик, Г. О. Шулдик. Феномен емпатії в структурі розвитку особистості/ Б. А. Якимчук, В. В. Постіка. Встановлення довірливих стосунків з клієнтом як важлива умова професійної успішності практичного психолога/ І. П. Якимчук. Особливості формування професійної самосвідомості жінки-вчителя в сучасних умовах/ О. І. Яцків.
Анотація: Матеріали збірника знайомлять з психокорекцією та її видами, надають поради з корекційної роботи психологічної служби, психокорекції віктимної поведінки, містять матеріал про корекцію труднощів у спілкуванні та корекцію конфліктів.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://fspo.udpu.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)