Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (29)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>U=316<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138:316/С 69
Автор(и) : Ромат Є. В., Алданьков Г. В., Березовик К. В., Бучацька І. О.
Назва : Соціально-етичний маркетинг [Електронний ресурс] : монографія . -2-ге вид. перероб. і допов.
Вихідні дані : Київ: Київський національний торгово-економічний університет, 2017
Кільк.характеристики :372 с
Колективи : Київський національний торговельно-економічний університет
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці розд. - Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-629-833-4: Б.ц.
ДРНТІ : 72.75.39
УДК : 339.138:316 + 316
Предметні рубрики: Маркетинг-- Соціологія-- Етика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етика маркетингу--принципи--соціально-етичний маркетинг--соцієтольний маркетинг
Анотація: У монографії розглянуто поняття соціально-етичного маркетингу (СЕМ), що є одним із найцікавіших в теорії маркетингу. СЕМ – одна з найголовніших складових концепцій як вітчизняного, так і зарубіжного бізнесу, його теорії та практики в сучасних умовах. Проаналізовано концепцію соціально-етичного маркетингу в сучасній економіці та концепцію управління ринковою діяльністю.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу https://knute.edu.ua
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)