Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (17)Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=316.77<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 7.036:316.77/Н 72
Назва : Нові медіа в сучасному суспільстві: культурологічний вимір [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Інститут культурології НАМ України, 2017
Кільк.характеристики :352 с
Колективи : Національна академія мистецтв України. Інститут культурології
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
Ціна : Б.ц.
ДРНТІ : 18.01
УДК : 7.036:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Мистецтво-- Медіа-мистецтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа-текст--інтерактивність--інтернет-меми--цифрові технології--графіті-продукт
Анотація: У монографії розглянута актуальна проблема сучасної культурологічної теорії - зміст, еволюція, роль і вплив на всі сфери суспільного життя, сучасних медіа та нових медіа зокрема.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://icr.org.ua
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922/П 86
Назва : Психологічна діагностика мотивації особистості до навчання в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] : монографія
Вихідні дані : Київ: Видавничий дім "Слово", 2020
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Назва з титул. екрана
ISBN, Ціна 978-966-194-323-9: Б.ц.
ДРНТІ : 15.81.21
УДК : 159.922:316.77 + 316.77
Предметні рубрики: Психологія розвитку
Психологія освіти-- Мотивація особистості
Анотація: Проаналізовано теоретико-методологічні підходи до проблеми мотивації особистості до навчання та її особливості в інформаційному суспільстві, розглянуто сутність і структуру цього психологічного феномена. Представлено результати дослідження особливостей мотивації до навчання сучасних здобувачів освіти та специфіку психологічної діагностики цієї мотивації. Запропоновано систему діагностики мотивації до навчання, яка допоможе отримувати адекватні дані про її стан в учнів закладів загальної середньої освіти і може бути використана для виконання завдань, що постають перед сучасною освітою.
Примірники :Online(1)
Вільні : Online(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)