Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (883)Каталог авторефератів та дисертацій (21)Грінченкознавство (38)Рідкісні та цінні видання (34)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DR=2024$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.942
N35


    Neimeyer, R. A.
    Терапія горя [Електронний ресурс] / R. A. Neimeyer ; переклад та адаптація: В. Зливков, С. Лукомська ; обкладинка Анастасія Гридасова ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2021. - 259 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Емоційна сфера--Прикладана психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
життя людини -- проблема горювання -- терапія горя -- переживання втрати
Анотація: Даний посібник є адаптацією до української психологічної практики книги «Techniques of grief therapy: Assessment and intervention» (R. A. Neimeyer, 2015). Базуючись на інтегративно-конструктивістському та ресурсному підходах розглянуто модель реконструкції сенсу втрати, що полягає в обробці «історії події» смерті, її наслідків для життя та інтеграції попереднього життєвого досвіду задля ефективного функціонування у сучасному світі. Посібник складається із теоретичного, психодіагностичного та психотерапевтичного розділів; проаналізовано сучасні погляди на проблему горювання та терапії горя в контексті розвиткових теорій, теорій прихильності, копінгу та травми; наведено методики оцінки важкості та особливостей горювання, негативних і позитивних впливів горювання на повсякденне життя людини; визначено можливості терапії горя та самодопомоги при переживанні втрати. Посібник адресовано психологам, соціальним працівникам, студентам вищих навчальних закладів та всім, хто цікавиться психологічною допомогою людині, яка переживає горе.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Зливков, В. \переклад та адаптація.\
Лукомська, С. \переклад та адаптація.\
Гридасова, Анастасія \обкладинка.\
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України (протокол № 2 від 25 січня 2021 року)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
65.02я73/і- 90-181127285

   
    Історія економічних вчень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Тернопільський національний економічний університет ; за ред. В. В. Кириленка. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Економічна думка, 2007. - 233 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія економічних вчень--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Перейти до зовнішнього ресурсу http://elib.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кириленка, В. В. \за ред.\
Тернопільський національний економічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
354.32
А 64


   
    Аналітична довідка з питань державної політики у галузі освіти. Фінансово-бюджетна сталість в процесі впровадження «Нової української школи» [Електронний ресурс] / Міжнародний банк реконструкції та розвитку. Світовий банк. - Електронні текстові дані. - Вашингтон : Світовий банк, 2018. - 34 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7402-21-2 : Б. ц.
УДК

Перейти до зовнішнього ресурсу worldbank.org
Дод.точки доступу:
Міжнародний банк реконструкції та розвитку. Світовий банк


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
37.091.2:004.67(075.8)
В 54


   
    Виховання дітей та молоді у цифровому просторі [Електронний ресурс] : посібник / К. О. Журба [та ін.] ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2022. - 124 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 119-123. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Виховна робота--Цифрові технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
цифрова компетентність -- дорадництво -- цифрове батьківство -- інформаційна гігієна -- SWOT-аналіз -- кібернасильство
Анотація: Посібник присвячено прикладному аспекту виховання дітей та молоді у цифровому просторі. Схарактеризовано критерії та показники вихованості дітей та молоді у цифровому просторі.Обгрунтовано педагогічні умови виховання дітей та молоді у цифровому просторі. Посібник призначений для науковців, викладачів, студентів закладів вищої педагогічної освіти, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Журба, К. О.
Канішевська, Л. В.
Малиношевський , Р. В.
Харченко, Н. В.
Федоренко, С. В.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
373.3.016:7](072)
В 68


    Волошенюк, О. В.
    Методика формування умінь з медіаграмотності на заняттях з інтегрованого курсу «Мистецтво» в НУШ [Електронний ресурс] : навч. - методич. посіб. / О. В. Волошенюк, О. В. Чорний. - Електронні текстові дані. - Київ : Академія української преси, Центр Вільної Преси, 2020. - 54 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7370-18-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Методика викладання--Інтегрований курс "Мистецтво"--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- декодування рухомих зображень -- звук і зображення -- відстеження кадру
Анотація: Найважливіше досягнення реформування змісту початкової освіти - введення в шкільну практику інтегрованого навчання, що базується на компетентнісному підході. Методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати підходи до інтеграції медіаграмотності до курсу «Мистецтво» в початковій освіті. Перша частина посібника містить основи медіаграмотності, а друга - методики та практичні завдання в сфері екранних мистецтв та візуальної грамотності. Книжка розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш цікавими для учнів, розвиваючи медіаграмотність і і візуальну культуру. Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.aup.com.ua

Дод.точки доступу:
Чорний, О. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
316.46-053.2
В 75


    Воронов, Володимир Анатолійович.
    Україна з пелюшок. Новий погляд на ранній розвиток [Електронний ресурс] / В. А. Воронов. - Електронні текстові дані. - Київ : Парламентське видавництво, 2024. - 202 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-922-234-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Розвиток особистості

Кл.слова (ненормовані):
ранній розвиток дитини -- генетика -- виховання -- обдарованість
Анотація: Книга спирається на нові дані наукових досліджень, які доводять - все, що відбувається з кожним з нас, обумовлене тим, якими були перші 1000 днів життя. І що якіснішими вони були, то успішнішою стає людина. А з нею успішними стають суспільство і країна. Адже найдорожчий капітал кожної держави - це людський капітал. Книга ще й початок великого діалогу про те, якою має бути державна політика у сфері раннього розвитку, а також про формування нового світового стандарту раннього розвитку людського капіталу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
81-13+378.016
Г 12


    Габідулліна, А. Р.
    Методологія сучасних лінгвістичних досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / А. Р. Габідулліна, О. Л. Колесніченко ; Донбаський державний педагогічний університет, Горлівський інститут іноземних мов. - Електронні текстові дані. - Бахмут : Вид-во Б.І. Маторіна, 2019. - 324 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7780-18-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мовознавство--Методологія лінгвістики--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
лінгвометодологія -- моделі мови -- лінгвістична типологія -- перекладознавство -- лінгвоперекладознавство -- психолінгвістика -- когнітивна лінгвістика -- нейролінгвістика -- гендерна лінгвістика -- дискурсологія -- педагогічна лінгвістика -- політична лінгвістика -- комп’ютерна лінгвістика -- наукове дослідждення -- юридична лінгвістика
Анотація: Посібник написано в рамках міжкафедральної теми «Теоретикометодологічні та лінгводидактичні аспекти дискурсивних досліджень». Мета – сформувати у майбутніх дослідників ясне розуміння того, з якими проблемами стикаються вчені-лінгвісти, намагаючись здобути нові знання. Повідомляються найбільш важливі і разом з тим нові для магістрантів відомості з теорії, історії та методології лінгвістики, покликані розширити розуміння здобувачами природи мови, комунікації та громадського призначення мовознавства; це дозволяє пов’язати питання лінгвістичної теорії і методології з власною дослідницькою роботою магістрантів. Даються відповіді на питання про те, що являють собою метод і методологія наукових досліджень, як класифікуються методи і які їхні властивості, які історичні форми обрала наукова лінгвістична методологія в рамках генетичної, таксономічної та антропоцентричної парадигми, на якій методологічній основі будується логіка наукового відкриття і логіка наукового пошуку
Перейти до зовнішнього ресурсу ds.forlan.org.ua:8080

Дод.точки доступу:
Колесніченко, О. Л.
Донбаський державний педагогічний університет
Горлівський інститут іноземних мов


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
37.013.83
Г 56


    Гніда, Т.
    Настільна книга тренера з питань пробації [Електронний ресурс] : практичний посібник / Т. Гніда, Н. Лунченко , Ю. Луценко. - Електронні текстові дані. - Біла Церква : Час Змін Інформ, 2021. - 88 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7959-31-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта дорослих--Підготовка тренерів--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
підготовка тренерів -- тренінг -- мультисенсорне навчання -- групові процеси
Анотація: Підготовка тренерів з питань пробації – це комплексний тривалий процес, який передбачає оволодіння знаннями щодо особливостей навчання дорослих, формування навичок планування, проведення та оцінки тренінгів, управління тренінговою групою та складними учасниками, а також оволодіння навичками проведення тематичних тренінгів (мотиваційне консультування, складання досудової доповіді, робота з оцінкою ризику та ін.). Цей посібник містить матеріал стосовно практичних питань організації та проведення тренінгової роботи для персоналу пробації. Матеріал посібника дозволяє сформувати уявлення про тренінг як форму навчання персоналу пробації, його структуру, компоненти, місце та роль тренера, особливості навчання в форматі онлайн. Практичний посібник «Настільна книга тренера з питань пробації» рекомендовано для застосування під час підготовки тренерів з числа персоналу пробації, під час підготовки студентів відповідних кваліфікацій, а також для самостійного вивчення персоналом пробації та державної кримінально-виконавчої служби України основ тренінгової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Лунченко , Н.
Луценко, Ю.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
159.96/.98+316.613.432+364.2/.62+37.06:614.8
Г 74


   
    Готовність до надзвичайної ситуації: виміри конструктивності [Електронний ресурс] : практичний посібник / В. М. Духневич [та ін.]. ; за заг. ред. В. М. Духневича ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2023. - 395 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-690-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Психологічна допомога--Надзвичайні ситуації--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
стресові ситуації -- шкала Гамільтона -- загальна тривожність -- психічні розлади -- допомога постраждалим
Анотація: Практичний посібник містить матеріали, що допоможуть фахівцям, які опікуються питаннями безпеки та психологічної допомоги постраждалим від різних надзвичайних ситуацій та подій особам, у розробленні та впровадженні відповідних безпекових проєктів, програм та заходів. Представлено зміст компоненти готовності до дій в умовах небезпечних та надзвичайних ситуацій. Запропоновано технологію розвитку готовності громадян і суспільних груп до конструктивної поведінки в надзвичайних ситуаціях. Наведено практичні рекомендації та поради щодо організації і надання психологічної допомоги учасникам освітнього процесу, методики діагностики та роботи зі стресом, психологічні засоби формування готовності до надзвичайної ситуації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy-lpr.at.ua

Дод.точки доступу:
Духневич, В. М.
Поліщук, С. А.
Сіверс, З. Ф.
Цукур, О. Г.
Духневича, В. М. \за заг. ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
316.6
Г 90


   
    Групові ресурси подолання наслідків негативних соціальних явищ [Електронний ресурс] : практичний посібник / Л. Г. Чорна [та ін.] ; за науковою редакцією Л. Г. Чорної. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. - 98 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-609-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
групова дискусія -- колективні травми -- групова солідаризація
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які розкривають деструктивний і конструктивний контексти групової феноменології. Психологічні наслідки негативних соціальних явищ розглядаються як переживання людиною складних соціальних ситуацій, зумовлених історичними колективними травмами, війною, пропагандою, вимушеною міграцією переселенців, економічною кризою і глобалізацією, шкільними конфліктами. Пропонується широкий перелік групових ресурсів долання складних соціальних ситуацій: групова дискусія, соціодрама, технологія символізації травматичного досвіду учасників групи, методи дії, складання групових наративів, засоби фасилітації здорових стосунків у малій групі, конструктивні стратегії взаємодії. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям і студентам, психологам закладів загальної середньої та вищої освіти, системи післядипломної педагогічної освіти та інших психологічних служб, членам професійних психологічних асоціацій і волонтерських організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Чорна, Л. Г.
Горностай, П. П.
Вус, В. І.
Коробанова, О. Л.
Плетка, О. Т.
Чорної, Л. Г. \за науковою редакцією.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)