Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (78)Грінченкознавство (3)Рідкісні та цінні видання (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>DR=202405$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
1.
159.922.76:616.896(075)
С 91


    Сухіна, І.
    Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : посібник / І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 197 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 183-197. - ISBN 978-966-399-930-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Анотація: Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обгрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні собливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра. Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Риндер, І.
Скрипник, Т.
Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
341.234
С 25


    Свящук, Андрій Леонідович.
    Правовий захист ЛГБТ-спільноти [Електронний ресурс] : навчальний посібник : підготовлено в рамках реалізації і за підтримки Програми Європейського Союзу / А. Л. Свящук. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Голембовська О.О., 2018. - 208 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-1681-34-6 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Право--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
стать -- гендер -- сексуальність -- гендерні стереотипи -- гендерна політика -- гендерна толерантність
Анотація: Права людини, гендерна рівність в даний час належать до найбільш важливих ресурсів кожної країни. Стратегія становлення та утвердження в суспільстві гендерної рівності, відмови від усіх видів дискримінації, зокрема на ґрунті приналежності до тих чи інших сексуальних меншин та груп, пов’язана із рухом України у напрямку інтеграції з ЄС, де утвердження гендерної рівності є одним із основних стандартів і одночасно одним із найважливіших показників демократичних реформ, та сприяє визначенню і втіленню стратегії зростання свобод, справедливості й рівності жінок і чоловіків, що має на меті рівність можливостей у творчій реалізації особистості. Забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків є одним із провідних напрямків політики у діяльності Європейського Союзу, до традицій якого долучається й Україна. Навчальний посібник орієнтований на широке коло студентів, які мають бажання та можливість дослідити правові питання, пов’язані із правами людини, захистом прав малих груп, серед яких є групи з нетрадиційною сексуальною орієнтацією, також із питаннями гендерної рівності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nlu.edu.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
373.3.016:7](072)
В 68


    Волошенюк, О. В.
    Методика формування умінь з медіаграмотності на заняттях з інтегрованого курсу «Мистецтво» в НУШ [Електронний ресурс] : навч. - методич. посіб. / О. В. Волошенюк, О. В. Чорний. - Електронні текстові дані. - Київ : Академія української преси, Центр Вільної Преси, 2020. - 54 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7370-18-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Методика викладання--Інтегрований курс "Мистецтво"--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- декодування рухомих зображень -- звук і зображення -- відстеження кадру
Анотація: Найважливіше досягнення реформування змісту початкової освіти - введення в шкільну практику інтегрованого навчання, що базується на компетентнісному підході. Методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати підходи до інтеграції медіаграмотності до курсу «Мистецтво» в початковій освіті. Перша частина посібника містить основи медіаграмотності, а друга - методики та практичні завдання в сфері екранних мистецтв та візуальної грамотності. Книжка розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш цікавими для учнів, розвиваючи медіаграмотність і і візуальну культуру. Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.aup.com.ua

Дод.точки доступу:
Чорний, О. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
37.02
О-72


   
    Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. Волошенюк, (розділ 2, 3, 5), Г. Дегтярьова, (розділ 2), Р. Шаламов, (розділ 1) ; за ред.: О. Волошенюк [и др.]. - Електронні текстові дані. - Київ : АУП, Інтерньюз-Україна, ЦВП, 2020. - 68 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7370-11-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальні питання дидактики і методики--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- освітні практики -- заняття -- медіаграмотність -- вірусна інформація -- запобігання інфодемії
Анотація: Посібник «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди» містить серію моделей занять із біології, громадянської освіти / історії, української мови та сценарій позакласного заходу, в які інтегрована медіаграмотність. Контент формує навички критичної оцінки медіаповідомлень, розуміння власної ролі у запобіганні інфодемії та відповідальне ставлення щодо поширення «вірусної» інформації. Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua

Дод.точки доступу:
Волошенюк, О.
Дегтярьова, Г.
Шаламов, Р.
Волошенюк, О. \за ред.\
Євтушенко, Р. \за ред.\
Іванова, В. \за ред.\
Кулакова, А. \за ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.98
М 42


   
    Медіатвoрчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України) ; укладач Ю. С. Чаплінська. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 210 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна війна -- тотальна віртуалізація
Анотація: Кожного року Україна стикається все з новими і новими цивілізаційними викликами та проблемами, але незмінною залишається тема медійного середовища: аналізу його ризиків та переваг. Протягом останніх 4 років лабораторія психології масової комунікації та медіаосвіти ІСПП НАПН України оперативно реагувала на особливо актуальні запити, повʼязані з медіаінформаційним середовищем. Було визначено психологічні та медіаосвітні аспекти інформаційної війни, висвітлено тему медіатравми та ресурсів її зцілення, розроблено нові медіаосвіті підходи для профілактики деструктивних інформаційних впливів, здійснено аналіз і презентовано психологічні феномени інфодемії COVID-19, медіапрактик в умовах самоізоляції, актуалізовано питання ризиків тотальної віртуалізації повсякденного життя. Дана збірка є результатом кропіткої праці вчених, педагогів, соціальних працівників, яка аналізує виклики медіатравматизації українців та способи протистояння їм. Представлений доробок не тільки усебічно висвітлює різноманітні аспекти медіатравматизації, а й презентує різноманітні засоби протистояння деструктивним інформаційним впливам і медіатворчі зокрема. Розроблено профілактичні, корегуючи засоби профілактики медіатравматизації, орієнтовані як на дітей, молодь, так і дорослих. Збірник адресується психологам, соціальним педагогам та працівникам, медіапсихологам та медіапедагогам, військовим психологам, капеланам, науковцям, вчителям, студентам та викладачам курсів різних галузей, дотичних до зазначеної теми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Чаплінська, Ю.С. \укладач.\
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.98
К 11


   
    Кіберсоціалізація [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України) ; редактор: Л. А. Найдьонова, Н. Л. Дятел ; укладач Ю. С. Чаплінська. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 135 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бєлінська, І. В. Кіберсоціалізація у контексті професійної підготовки майбутніх журналістів / І. В. Бєлінська. - С .6
Горбунов, О. А. Особливості управління здоров'ям військовослужбовців в умовах інформаційної війни з використанням компютерних систем / О. А. Горбунов, О. О. Горбунов, В. А. Заславський. - С .10
Дятел, Н. Л. Емпіричне дослідження медіаопосередкованої комунікації підлітків в умовах кіберсоціалізації / Н. Л. Дятел. - С .14
Хоменко, І. А. Кіберсоціалізація та журналістика: проблеми безпеки / І. А. Хоменко. - С .17
Кочур, В. Особливості мислення у людей які захоплюються кіберспортом / В. Кочур. - С .21
Найдьонова, Л. А. Психологічні проблеми кіберсоціалізації в умовах інформаційної війни / Л. А. Найдьонова. - С .23
Череповська, Н.І. Проблема розвитку патріотизму медіапсихологічними засобами: особливості організації рефлексії перегляду фільмів у медіаклубі / Н.І. Череповська. - С .28
Kryshovska, O. O Online-activity as an indicator of cybersocialization / O. O Kryshovska. - С .31
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--Збірники

Анотація: Збірник наукових працю присвячено питанням кіберсоціалізації особистості, зокрема, проблемам, які виникають в процесі соціалізації в умовах інформаційного суспільства. Розглядаються як позитивні, так і негативні наслідки соціалізації особистості техногенного світу. Дана збірка є результатом кропіткої праці вчених, педагогів, спеціалістів технічних наук, журналістів, студентів та учнів Малої академії наук України, яка аналізує кібер-виклики сьогодення, проблеми пов’язані з кіберсоціалізацією та шляхи їх вирішення. Збірник адресується психологам, соціальним педагогам та працівникам, медіапсихологам та медіапедагогам, журналістам, науковцям, вчителям, студентам та викладачам курсів різних галузей, дотичних до зазначеної теми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Найдьонова, Л.А. \редактор.\
Дятел, Н.Л. \редактор.\
Чаплінська, Ю.С. \укладач.\
Рекомендовано до друку вченою радою Інституту соціальної та політичної психології НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
316.6
О-62


   
    Оптимізація групової взаємодії в малих групах [Електронний ресурс] : посібник / П. П. Горностай [та ін.] ; за науковою редакцією П. П. Горностая ; Національна академія педагогічних наук України ), Інститут соціальної та політичної психології). - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 126 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-553-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання

Анотація: У посібнику висвітлюються актуальні проблеми взаємодії в малих групах, розв’язання яких сприятиме поліпшенню соціально-психологічного клімату в них, гармонізації стосунків між членами групи та успішному досягненню спільної мети діяльності. Описуються методи, методики, технології, які формують соціальні компетентності людини, забезпечують успішність розв’язання різноманітних проблем групової взаємодії. Для практичних психологів системи освіти, педагогів і керівників закладів освіти, а також для всіх, хто цікавиться проблемами малих груп і методами практичної роботи з ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Горностай, П. П.
Чорна, Л. Г.
Коробанова, О. Л.
Плетка, О. Т.
Циганенко, Г. В.
Горностая, П. П. \за науковою редакцією.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.98
З-67


    Зливков, В.
    Сучасні тренінгові технології: інтегративний підхід [Електронний ресурс] : посібник / В. Зливков, С. Ліпінська, С. Лукомська ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН). - Електронні текстові дані. - Ніжин : Лисенко М. М., 2020. - 210 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--Практичні посібники

Анотація: Посібник присвячено аналізу сучасних тренінгових технологій в контексті популярного нині інтегративного підходу у психологічній науці та практиці. Висвітлено історичний і методологічний аспекти становлення тренінгових форм роботи психолога, визначено їх сучасний стан та перспективи розвитку. Окреслено можливості використання тренінгових технологій у практиці психологічного супроводу персоналу, профілактики емоційного вигорання та розвитку стресо- та життєстійкості особистості, проаналізовано балінтовські групи в контексті розвитку кар’єри персоналу, ресурсний підхід до подолання особистістю кризових ситуацій; особливу увагу приділено актуальній у вирішенні багатьох запитів клієнтів в умовах сьогодення тренінговій технології – консонансній терапії. У посібнику поєднано сучасні теоретичні розвідки та авторські практичні методики. Посібник адресовано широкому колу як практичних психологів, так і педагогів. соціальних працівників та усіх, хто цікавиться психологією тренінгової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Ліпінська, С.
Лукомська, С.
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
376-056.263
Т 38


   
    Технології білінгвального навчання глухих та слабкочуючих [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. Б. Адамюк, О. А. Дробот, А. В. Замша. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. - 337 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-592-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Анотація: У посібнику представлено системний опис білінгвального (жестово-словесного) підходу до навчання здобувачів освіти з порушеннями слуху. Запропоновано періодизацію генезису ідей білінгвального підходу в сурдопедагогіці. Представлено результати порівняльного аналізу монолінгвального та білінгвального підходів до організації освітнього середовища осіб із порушеннями слуху. Обґрунтовано розмежування термінів «бімодальний білінгвізм», «жестовий білінгвізм», «мономодальний білінгвізм» і т.ін. Описано особливості проєктування бімодально-білінгвального освітнього середовища як найбільш доступного для здобувачів освіти з порушеннями слуху. Представлено класифікацію білінгвальних технологій двох груп – комунікативно-адаптуальних і бімодально-білінгвальних. Охарактеризовано завдання та специфіку реалізації навчальної та корекційно-розвиткової роботи для кожної з цих технологій залежно від типу комунікативних потреб, актуального і потенційного рівня сформованості комунікативної компетентності здобувачів із порушеннями слуху. Упровадження в практичну діяльність технологій білінгвального навчання, що запропоновано в посібнику, сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу глухих та напівглухих здобувачів освіти через врахування специфіки їхніх комунікативних потреб. Посібник адресовано педагогічним працівникам закладів, в яких здобувають освіту глухі та напівглухі особи, викладачам закладів вищої освіти педагогічного профілю, вченим у галузі спеціальної освіти, а також усім, кого цікавить питання жестово-словесного навчання глухих та напівглухих здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Адамюк, Н. Б.
Дробот, О. А.
Замша, А. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
316.6
Г 90


   
    Групові ресурси подолання наслідків негативних соціальних явищ [Електронний ресурс] : практичний посібник / Л. Г. Чорна [та ін.] ; за науковою редакцією Л. Г. Чорної. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. - 98 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-609-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
групова дискусія -- колективні травми -- групова солідаризація
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які розкривають деструктивний і конструктивний контексти групової феноменології. Психологічні наслідки негативних соціальних явищ розглядаються як переживання людиною складних соціальних ситуацій, зумовлених історичними колективними травмами, війною, пропагандою, вимушеною міграцією переселенців, економічною кризою і глобалізацією, шкільними конфліктами. Пропонується широкий перелік групових ресурсів долання складних соціальних ситуацій: групова дискусія, соціодрама, технологія символізації травматичного досвіду учасників групи, методи дії, складання групових наративів, засоби фасилітації здорових стосунків у малій групі, конструктивні стратегії взаємодії. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям і студентам, психологам закладів загальної середньої та вищої освіти, системи післядипломної педагогічної освіти та інших психологічних служб, членам професійних психологічних асоціацій і волонтерських організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Чорна, Л. Г.
Горностай, П. П.
Вус, В. І.
Коробанова, О. Л.
Плетка, О. Т.
Чорної, Л. Г. \за науковою редакцією.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)