Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=бренд країни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
7.05:659.1(075.8)
Б 87


   
    Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій з навчальної дисципліни : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 028 Менеджмент соціокультурної діяльності галузі знань 02 Культура і мистецтво / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв ; укладач Л. С. Ладонько. - Електронні текстові дані. - Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. - 128 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 121-123. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані комунікації -- бренд країни
Анотація: Конспект лекцій допоможе у засвоєнні теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опануванні головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширенні знань про інтегрування інструментів комунікацій брендменеджменту; опануванні основ моделювання розвитку бренду; опануванні методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Ладонько, Людмила Степанівна \укладач.\
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
7.05:659.1(075.8)
Б 87


   
    Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ; укладач І. В. Струтинська. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Принт-офіс, 2015. - 204 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 201-203. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- репутація -- торговий знак -- сильний бренд -- архітектура брендингу -- бренд країни
Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя

Дод.точки доступу:
Струтинська, І. В. \укладач.\
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)