Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (16)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=дислексія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
376:616.8(075.8)
Ш 49


    Шеремет, Марія Купріянівна.
    Неврологічні основи логопедії [Електронний ресурс] : навчальний посібник / М. К. Шеремет, О. В. Боряк ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. - 252 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 242-244. - ISBN 978-966-97556-4-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Нейропсихологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
нервова система -- мовленнєвий акт -- психомоторний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- порушення мовлення -- дизартрія -- афазія -- алалія -- алексія -- дислексія -- аграфія -- дисграфія -- логогевроз
Анотація: У посібнику викладено основні положення про мозкову організацію мовленнєвої функціональної системи, її розлади при різноманітних ураженнях головного мозку, можливості компенсації та шляхи корекції мовленнєвих порушень на основі використання пластичних властивостей центральної нервової системи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.sspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Боряк, Оксана Володимирівна
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.264
С 91


   
    Сучасна логопедія: інноваційні технології [Електронний ресурс] : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції / Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського ; редактор Н. В. Савінова. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2021. - 230 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Андрєєва, Наталя Вікторівна. Теоретичні засади фізичного виховання дітей дошкільного віку з тяжкими порушеннями мовлення / Н. В. Андрєєва, Н. В. Савінова. - С .9
Апухтіна, Вікторія Валеріївна. Формування передумов розвитку керівних функцій у ранньому віці / В. В. Апухтіна. - С .13
Білоус, Катерина Олегівна. Формування графічних навичок у дітей з ТПМ засобами комп’ютерних технологій / К. О. Білоус, Н. В. Савінова. - С .16
Бровченко, Анастасія Камілівна. Психофізіологічні основи використання вокалотерапії як напрямку музикотерапії у роботі з дітьми, що мають порушення мовлення / А. К. Бровченко. - С .19
Григор’єва, Наталія Валентинівна. Корекція вимови задньоязикових приголосних засобами мнемотехніки / Н. В. Григор’єва, Н. В. Савінова. - С .25
Довжанська, Ольга Олександрівна. Підготовка руки до письма як пропедевтика дисграфії у дітей із ЗНМ ІІІ рівня / О. О. Довжанська, Н. В. Савінова. - С .28
Карпова, Таміла Сергіївна. Діагностика артикуляційної диспраксії як сучасна логотехнологія / Т. С. Карпова, О. С. Заїка. - С .31
Кириченко, Анна Андріївна. Формування трудових умінь і навичок у контексті мовленнєвого розвитку дітей із ТПМ / А. А. Кириченко, Н. В. Савінова. - С .36
Козинець, Олександр Володимирович. Передумови формування самооцінки в дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Козинець, І. В. Пилипчук. - С .40
Коломійчук, Олена. Корекційно-розвиткові технології в роботі з дітьми з диспраксією / О. Коломійчук, Т. Затока. - С .45
Михайляк, Марія Олегівна. Корекція вимовних передньоязикових приголосних звуків в процесі продуктивної діяльності у дітей середнього дошкільного віку / М. О. Михайляк, Н. В. Савінова. - С .50
Москалик, Тетяна Олександрівна. Особливості розвитку уваги молодших школярів із загальним недорозвитком мовлення / Т. О. Москалик, Н. Г. Пахомова. - С .53
Невальона, Еліна Юріївна. Виховання культури поведінки у дітей з порушенням мовлення / Е. Ю. Невальона, Н. В. Савінова. - С .60
Ніколаєнко, Яна Іванівна. Пропедевтика дислексії у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Я. І. Ніколаєнко, Н. В. Савінова. - С .64
Омельянович, Ірина Миколаївна. Особливості засвоєння просторових характеристик учнями початкових класів з особливими освітніми потребами / І. М. Омельянович. - С .67
Петракіна, Катерина Володимирівна. Теоретична складова педагогічного супроводу батьків дітей з ООП / К. В. Петракіна, Н. В. Савінова. - С .75
Польова, Катерина Олегівна. Дослідження диференціації приголосних звуків раннього онтогенезу у дошкільників із ТПМ засобом комп’ютерних технологій у дослідженнях науковців / К. О. Польова, Н. В. Савінова. - С .78
Притиковська, Світлана Дмитрівна. Актуальні питання діагностики сенсорної алалії та первинних порушень когнітивного розвитку / С. Д. Притиковська, С. А Савченко. - С .82
Проскурняк, Олена Ігорівна. Вивчення засобів оптимізації розвитку старших дошкільників з розладами аутистичного розвитку / О. І. Проскурняк. - С .88
Рибаченко, Дарія Богданівна. Корекція оптичної дисграфії в учнів 1 класу із дислалією / Д. Б. Рибаченко, Н. В. Савінова. - С .92
Сайдалімова, Наталія Анатоліївна. Формування умінь і навичок розповідання з власного досвіду у дітей старшого дошкільного віку з розладом аутистичного спектру / Н. А. Сайдалімова. - С .96
Самойлова, Євгенія Антоніонівна. Теоретичні основи формування умінь та навичок описового мовлення у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Є. А. Самойлова, Н. В. Савінова. - С .99
Синякова, Ірина Миколаївна. Сенсорне виховання дітей молодшого дошкільного віку із ЗНМ І рівня / І. М. Синякова, Н. В. Савінова. - С .103
Сорочан, Антоніна Василівна. Корекція звуковимови дітей з дислалією засобами логоритміки / А. В. Сорочан, Н. В. Савінова. - С .106
Стрельцова, Наталія Едуардівна. Формування культури поведінки у дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ ІІІ рівня / Н. Е. Стрельцова, Н. В. Савінова. - С .110
Тидень, Людмила Вікторівна. Формування плавності мовлення у дітей молодшого шкільного віку із заїканням у продуктивній діяльності / Л. В. Тидень. - С .113
Тельна, Ольга Анатоліївна. Імітаційно-рольове моделювання як засіб формування життєвої компетентності дітей із тяжкими порушеннями мовлення / О. А. Тельна. - С .117
Чурай, Оксана Ігорівна. Формування нормативної звуковимови свистячих приголосних у дошкільників із ФФН в театралізованій діяльності / О. І. Чурай, Н. В. Савінова. - С .122
Юзефович, Юлія Юріївна. Формування комунікативних взаємодій дошкільників із заїканням на логокорекційних заняттях 5-6 років / Ю. Ю. Юзефович, Н. В. Савінова. - С .126
Воробйова, Валентина Володимирівна. Психологічна готовність педагога до роботи в інклюзивному освітньому просторі / В. В. Воробйова, Д. О. Тригуб, С. В. Карсканова. - С .131
Галущенко, В. І. Деонтологічні аспекти психолого-педагогічного супроводу дитини із заїканням / В. І. Галущенко, Н. В. Чудіна. - С .134
Герасимик, Алла Ігорівна. Казка як засіб формування навички переказу у дітей п’ятого року життя із ЗНМ ІІІ рівня / А. І. Герасимик, М. І. Берегова. - С .139
Дроздова, Ніколь Олександрівна. Правила попередження педагогічних конфліктів / Н. О. Дроздова, І. В. Середа. - С .141
Жданова, Олександра Іванівна. Використання наочності у процесі розвитку мовлення дітей з особливими освітніми потребами / О. І. Жданова, М. І. Берегова. - С .145
Іванченко, Анастасія Сергіївна. Poль дидaктичниx iгop в кopeкцiйнiй poбoтi з дітьми-логопатами / А. С. Іванченко, М. І. Берегова. - С .147
Комар, Поліна Олегівна. Педагогічний такт як вияв професійної майстерності / П. О. Комар, І. В. Середа. - С .151
Кузьміна, Катерина Олександрівна. Ораторська майстерність спеціального педагога як умова професійної діяльності / К. О. Кузьміна, І. В. Середа. - С .153
Кузьміна, Катерина Олександрівна. Педагогічний такт у роботі спеціального педагога / К. О. Кузьміна, Н. В. Стельмах. - С .156
Кулакова, Юлія Олегівна. Застосування інноваційних технологій у розвитку зв'язного мовлення молодших школярів / Ю. О. Кулакова, М. І. Берегова. - С .160
Кутержинська, Катерина Максимівна. Особливості деонтологічної культури спеціального педагога / К. М. Кутержинська, Н. В. Савінова. - С .162
Мазунова, Ольга Іванівна. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності / О. І. Мазунова, Н. В. Стельмах. - С .165
Макаренко, Вікторія Андріївна. Тактовність педагога як запорука успіху в педагогічній діяльності / В. А. Макаренко, І. В. Середа. - С .167
Макаренко, Вікторія Андріївна. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології / В. А. Макаренко, І. В. Середа. - С .167
Малімон, Анастасія Миколаївна. Гра як метод навчання у спеціальній педагогіці / А. М. Малімон, І. В. Середа. - С .170
Моісеєнко, Дар`я Дмитрівна. Дидактичні ігри як ефективний засіб формування мовлення у дошкільників / Д. Д. Моісеєнко, М. І. Берегова. - С .172
Нікора, Анна Юріївна. Професійна компетентність педагога спеціальної освіти / А. Ю. Нікора, І. В. Середа. - С .174
Осіпова, Софія Михайлівна. Формування педагогічного авторитету та керуючої позиції в ДНЗ / С. М. Осіпова. - С .178
Семенів, Юлія Петрівна. Педагогічна майстерність педагога / Ю. П. Семенів, Н. В. Стельмах. - С .182
Скрипець, Анастасія Олександрівна. Розвиток мовлення дитини засобами дитячої літератури / А. О. Скрипець, І. В. Середа. - С .185
Строкоус, Тетяна Олександрівна. Відповідальність педагога як категорія педагогічної деонтології / Т. О. Строкоус, Н. В. Стельмах. - С .187
Супрун, Дар’я Миколаївна. Компетентнісні виміри професійного становлення в умовах соціальної згуртованості в освіті / Д. М. Супрун. - С .189
Терещенко, Діана Миколаївна. Педагогічний такт як особливість професії вчителя / Д. М. Терещенко, І. В. Середа. - С .195
Терещенко, Діана Миколаївна. Уміння розв’язувати педагогічні ситуації як важлива складова педагогічної майстерності / Д. М. Терещенко, Н. В. Стельмах. - С .198
Тригуб, Дарія Олегівна. Культура поведінки педагога / Д. О. Тригуб, Н. В. Стельмах. - С .201
Тріпадуш, Дарія Радіславівна. Дитячий фольклор як засіб розвитку мовлення дітей / Д. Р. Тріпадуш, І. В. Середа. - С .206
Устіченко, Валерія Валеріанівна. Вплив методів арт-терапії на дітей із ЗПР / В. В. Устіченко, І. В. Середа. - С .209
Федорчук, Наталія Юріївна. Методика розвитку та корекції мовлення у дітей дошкільного віку з дислалією / Н. Ю. Федорчук, М. І. Берегова. - С .212
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Інноваційні технології--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
графічні навички -- вокалотерапія -- мнемотехніка -- дисграфія -- диспраксія -- дислексія -- загальний недорозвиток мовлення (ЗНМ) -- тяжке порушення мовлення (ТПМ) -- дидактична гра
Анотація: Тези доповідей стосуються сучасних розвиткових логотехнологій, педагогічної деонтології як проблеми спеціальної педагогіки. Автори діляться питаннями застосування засобів комп’ютерних технологій в логопедичній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.mdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського

Дод.точки доступу:
Савінова, Н. В. \редактор.\
Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)