Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (338)Каталог авторефератів та дисертацій (7)Наукові періодичні видання Університету (29)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=підтримка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
376:159.922.76(072)
Т 38


   
    Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів / Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України, Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи ; автор-упорядник: Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтняська ; редактор Д. Д. Романовська. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2019. - 157 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
показники розвитку -- показники адаптації -- показники емоційно-вольової сфери -- корекційно-розвиткові комплекси -- ігрова психотерапія -- ігрова психокорекція -- психологічна підтримка батьків -- психологічна підтримка педагогів
Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua
Утримувачі документа:
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Дод.точки доступу:
Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\
Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\
Романовська, Д. Д. \редактор.\
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці)
Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.2/.3(075.8)
Т 33


   
    Теорія і практика інклюзивної освіти. Проект "Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг" [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Криворізький державний педагогічний університет, Дніпропетровська академія неперервної освіти ; укладач: О. П. Шестопалова [та ін.] ; редактор Ж. М. Свірська. - 2-ге вид. допов. - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : [б. в.], 2019. - 170 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7784-23-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база -- етика інклюзії -- філософія інклюзії -- супровід інклюзивної освіти -- компетенції вчителя -- поведінкові технології
Анотація: У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Криворізький державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Шестопалова, О. П. \укладач.\
Бондар, К. М. \укладач.\
Склянська, О. В. \укладач.\
Дорошенко, Л. В. \укладач.\
Свірська, Ж. М. \редактор.\
Криворізький державний педагогічний університет
Дніпропетровська академія неперервної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376.091(075)
Т 33


   
    Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3 [Електронний ресурс] : навчальний курикулум з інклюзивної освіти / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника ; укладач Л. М. Сидорів ; редактор Л. М. Сидорів. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : [б. в.], 2020. - 235 с. : іл. - (Підтримка інклюзивної освітньої спільноти. Досвід українсько-американської співпраці). - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2343-95-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
законодавче забезпечення -- нормативно-правове забезпечення -- міжнародний досвід -- генеза -- програма раннього втручання -- інклюзія в закладах дошкільної освіти -- інклюзія в закладах загальної середньої освіти -- особи з особливими освітніми потребами
Анотація: Курикулум для підготовки фахівців з інклюзивної освіти створений в співпрацюючих навчальних закладах Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти. Буде корисним вчителям та фахівцям у сферах загальної та корекційної/спеціальної освіти, викладачам університетів, студентам, учням, батькам дітей і молоді з особливими освітніми потребами та інвалідністю, освітнім управлінцям, представникам громадських організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://inclusion.org.ua
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Дод.точки доступу:
Сидорів, Л. М. \укладач.\
Сидорів, Л. М. \редактор.\
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
005.8(076)
П 61


   
    Посібник з підготовки проектів [Електронний ресурс] : додатки : підготовлено на основі практичних посібників "Розробка Концептуальної ноти" та "Розробка Повної форми заявки", створених в рамках першого конкурсу проектів / Європейський Союз. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 95 с. - (Проект Європейського Союзу. Підтримка політики регіонального розвитку в Україні). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Управління проєктами--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
форма заявки -- бюджет проєкту -- джерела фінансування -- кошторисний розрахунок -- логіко-структурна матриця проєкту
Анотація: Програма „Підтримка політики регіонального розвитку в Україні”, яка фінансується ЄС, спрямована на підтримку створення більш сприятливого середовища для ефективної політики реґіонального розвитку, що надасть кращі можливості для розвитку районів та областей в Україні. Додатки, які містить посібник, будуть корисні розробникам проєктів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enefcities.org.ua
Утримувачі документа:
Європейський Союз

Дод.точки доступу:
Європейський Союз


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
005.8(076)
Р 65


   
    Розробка Концептуальної Ноти проекту [Електронний ресурс] : практичний посібник / Європейський Союз. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 33 с. - (Проект Європейського Союзу. Підтримка політики регіонального розвитку в Україні). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Управління проєктами--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
проблема -- ціль -- стратегія проєкту -- бюджет проєкту
Анотація: Концептуальна Нота містить короткий опис ідеї чи концепції; наступним кроком, після первісної оцінки, подається повна форма заявки. Концептуальні Ноти будуть оцінені, а прийнятність організацій-подавачів буде перевірена. За умови, що організація-подавач є прийнятною, будуть відібрані кращі концептуальні ноти, й подавачі-переможці цього етапу будуть запрошені підготувати та подати повну форму заявки. Дуже важливим є забезпечити високу якість концептуальної ноти. Завдання цього посібника допомогти це зробити.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://regionet.org.ua
Утримувачі документа:
Європейський Союз

Дод.точки доступу:
Європейський Союз


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
005.8(076)
Р 65


   
    Розробка Повної форми заявки [Електронний ресурс] : практичний посібник / Європейський Союз. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 35 с. - (Проект Європейського Союзу. Підтримка політики регіонального розвитку України). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Менеджмент--Управління проєктами--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
дизайн проєкту -- час для реалізації -- ресурси для реалізації -- система реалізації -- система мониторингу -- система оцінки проєкту -- проєкт бюджету
Анотація: В посібнику надаються практичні поради щодо подачі Повної Форми заявки. Відповідно до посібника слід надати обґрунтування необхідності виступати у ролі подавача неурядової організації. До того ж слід залучити місцеві органи влади в якості співподавача та призначити їм відповідні обов'язки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://regionet.org.ua
Утримувачі документа:
Європейський Союз

Дод.точки доступу:
Європейський Союз


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Басова, А. С. Використання методів фізичної терапіЇ / А. С. Басова. - С .8
Бахмет, М. Ю. Роль гуманізації в інклюзивній освіті / М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. - С .11
Бачинська, Н. Г. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту / Н. Г. Бачинська. - С .13
Безволенко, С. В. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти / С. В. Безволенко. - С .16
Бершанська, С. М. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами / С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. - С .20
Болтова, Н. І. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві / Н. І. Болтова. - С .22
Борисенко, Л. Л. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури / Л. Л. Борисенко. - С .24
Боровська, Н. Л. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті / Н. Л. Боровська. - С .26
Дубограй, О. С. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами / О. С. Дубограй. - С .28
Бутко, О. О. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик» / О. О. Бутко. - С .29
Водолазська, О. С. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи / О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. - С .33
Гай, В. Р. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти / В. Р. Гай. - С .37
Гарбузюк, Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. - С .40
Голубнича, Н. В. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП / Н. В. Голубнича. - С .42
Горбачова, О. С. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти / О. С. Горбачова. - С .46
Гордійчук, О. М. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами. / О. М. Гордійчук. - С .48
Григор’єва, І. О. Генеза інклюзивної освіти в Україні / І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. - С .51
Єфімова, Н. В. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення / Н. В. Єфімова. - С .52
Зуєва, О. П. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи) / О. П. Зуєва. - С .57
Ігнатуша, А. Л. Діти з ООП дистаційна освіта / А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. - С .64
Кабак, Я. М. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку / Я. М. Кабак. - С .67
Калініна, Т. В. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти / Т. В. Калініна. - С .68
Кальницька, Ю. М. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи / Ю. М. Кальницька. - С .70
Карпенко, О. М. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури / О. М. Карпенко. - С .73
Качан, О. А. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти / О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .77
Колпакова, О. М. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти / О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. - С .80
Коломієць, В. С. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією / В. С. Коломієць. - С .85
Крохмаль, Н. С. Новий світ безмежних можливостей / Н. С. Крохмаль. - С .87
Крошка, С. А. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. - С .91
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі» / С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. - С .95
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу» / С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. - С .100
Кузьо, О. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості / О. Кузьо. - С .105
Курило, В. С. Сучасне розуміння поняття «інклюзія» / В. С. Курило, С. В. Савченко. - С .105
Леванова, Т. М. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку / Т. М. Леванова. - С .109
Ляшенко, К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко. - С .113
Малініна, К. Л. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / К. Л. Малініна. - С .115
Матліна, О. В. Мета та принципи роботи інклюзивної школи / О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. - С .119
Матяш, О. Є. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень» / О. Є. Матяш. - С .124
Мацак, Ю. А. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами / Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. - С .129
Мороз, Ю. А. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики / Ю. А. Мороз. - С .132
Муренець, Л. С. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» / Л. С. Муренець. - С .136
Мухіна, А. Ю. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог / А. Ю. Мухіна. - С .139
Назінкіна, Л. І. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти / Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. - С .141
Одинока, Н. А. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру / Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. - С .146
Пивоварова, Г. С. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами / Г. С. Пивоварова. - С .149
Погорєлова, О. М. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. - С .152
Попова, І. Е. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / І. Е. Попова, Л. М. Проценко. - С .156
Пристинський, В. М. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .165
Приткова, І. А. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу / І. А. Приткова. - С .169
Рибальченко, А. В. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас» / А. В. Рибальченко. - С .176
Руденко, О. М. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. М. Руденко. - С .178
Самойленко, Б. М. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП / Б. М. Самойленко. - С .181
Саприкіна, Т. Г. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / Т. Г. Саприкіна. - С .186
Сергєєва, І. Ю. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / І. Ю. Сергєєва. - С .187
Сергієнко, Н. В. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання / Н. В. Сергієнко. - С .189
Сидоренко, Н. М. Інклюзивна освіта: українські реалії / Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. - С .192
Сидоренко, О. О. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції / О. О. Сидоренко. - С .196
Сич, М. А. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції / М. А. Сич. - С .199
Сліпецька, І. П. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури / І. П. Сліпецька. - С .203
Сліпецький, В. П. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти / В. П. Сліпецький. - С .206
Смолій, В. О. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання / В. О. Смолій. - С .209
Сойнова, Н. І. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами / Н. І. Сойнова. - С .212
Соломко, С. В. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті / С. В. Соломко. - С .213
Станіславова, Л. О. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха» / Л. О. Станіславова. - С .216
Ткаченко, Л. Т. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу / Л. Т. Ткаченко. - С .218
Толмачова, І. Г. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти / І. Г. Толмачова. - С .222
Фастов, С. С. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами / С. С. Фастов. - С .224
Філінков, В. І. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів / В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. - С .226
Харук, А. В. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі / А. В. Харук. - С .229
Цвік, О. С. Собака – друг і лікар людини / О. С. Цвік. - С .234
Чепак, О. П. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО / О. П. Чепак. - С .235
Чередниченко, К. А. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая» / К. А. Чередниченко. - С .238
Юрков, В. В. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / В. В. Юрков. - С .243
Юркова, О. Ф. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП / О. Ф. Юркова. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя
Блинова, О. Є. Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір / О. Є. Блинова. - С .9-11
Богуца, Ю. М. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності / Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. - С .12-15
Болотова, О. М. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях / О. М/ Болотова. - С .16-19
Венгер, Г. С. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості / Г. С. Венгер, М. О. Шагай. - С .20-22
Вертель, А. В. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології / А. В. Вертель. - С .23-25
Вертель, А. В. Едипів комплекс як передумова появи свідомості / А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. - С .26-28
Видолоб, Н. О. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації / Н. О. Видолоб. - С .29-31
Вовк, Н. П. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України / Н. П. Вовк, С. І. Головченко. - С .32-34
Воронкевич, О. М. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства / О. М. Воронкевич. - С .35-38
Галата, О. С. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів / О. С. Галата. - С .39-41
Галян, І. М. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані / І. М. Галян. - С .42-43
Гресько, І. М. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій / І. М. Гресько. - С .44-47
Григорчук, Л. В. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості / Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. - С .48-50
Дворніченко, Л. Л. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах / Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. - С .51-52
Зливков, В. Л. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях / В. Л. Зливков. - С .53-56
Котух, О. В. Криза довіри в міжособистісних стосунках / О. В. Котух. - С .57-59
Лозова, О. М. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві / О. М. Лозова. - С .60-61
Лугова, М. С. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла / М. С. Лугова. - С .62-65
Меженна, Н. Ю. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості / Н. Ю. Меженна. - С .66-68
Мирошник, О. Г. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу / О. Г. Мирошник. - С .69-71
Ніколаєв, Л. О. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів / Л. О. Ніколаєв. - С .72-74
Ніколаєнко, С. О. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь / С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. - С .75-78
Обухова, Н. О. Стратегії подолання студентами криз у навчанні / Н. О. Обухова. - С .79-81
Панок, В. Г. Варіативність як якість особистості / В. Г. Панок. - С .82-83
Пасько, К. М. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства / К. М. Пасько. - С .84-87
Пєша, І. В. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики / І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. - С .88-91
Пілецька, Л. С. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості / Л. С. Пілецька. - С .92-95
Пілецька, Л. С. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді / Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. - С .96-99
Попович, А. О. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку / А. О. Попович, І. С. Попович. - С .100-102
Самойлова, Ю. О. Психологічні особливості творчої кризи особистості / Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. - С .103-105
Українець, Л. П. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя / Л. П. Українець. - С .106
Філіппова, Д. І. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану / Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. - С .106-107
Шевченко, А. І. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології / А. І. Шевченко. - С .108-111
Шевченко, Н. Ф. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. - С .112-118
Яремчук, В. В. Мотивація до влади студентської молоді / В. В. Яремчук. - С .119-122
Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток
Акімова, Л. Н. Вікові особливості сепарації дочки від матері / Л. Н. Акімова. - С .123-125
Аркатова, О. С. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології / О. С. Аркатова. - С .126-128
Бедлінська, В. М. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці / В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. - С .129-131
Брагіна, К. І. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку / К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. - С .135-138
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .139-140
Вікторенко, С. О. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз / С. О. Вікторенко. - С .141-144
Вишницька-Докукіна, М. В. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку / М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. - С .145-148
Гаврилюк, І. О. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення / І. О. Гаврилюк. - С .149-152
Галушко, С. М. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня / С. М. Галушко. - С .157-158
Горова, І. М. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест? / І. М. Горова. - С .159-161
Дереча, А. А. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку / А. А. Дереча. - С .162-164
Долусова, Н. М. Тривожність як феномен кризи підліткового віку / Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. - С .165-168
Дяченко, А. О. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях / А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. - С .169-170
Завгородня, О. В. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю / О. В. Завгородня. - С .171-174
Ідріс, Н. О. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці / Н. О. Ідріс. - С .175-177
Кириченко, Т. В. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. - С .181-183
Коляда, Н. В. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі / Н. В. Коляда, В. Матвієнко. - С .184-186
Копилов, С. О. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури / С. О. Копилов. - С .187-190
Кузнєцов, М. А. Структура почуття цінності власного життя у студентів / М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. - С .191-195
Lytvynenko, I. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness = Психологічні особливості відчуття самотності в іммігрантів / I. Lytvynenko, T. Shcherbak. - С .196-197
Лисенко, Л. М. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки / Л. М. Лисенко. - С .198-201
Мартіросян, М. В. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста / М. В. Мартіросян. - С .202-204
Меднікова, Г. І. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності / Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. - С .205-207
Мотрук, Т. О. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді / Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. - С .208-209
Ніколаєнко, С. О. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях / С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. - С .210-212
Олефір, В. О. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами / В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. - С .213-216
Пасько, К. М. Проблема підліткової кризи / К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. - С .217-219
Пейков, Н. В. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України / Н. В. Пейков, С. В. Пухно. - С .220-222
Підчасов, Є. В. Розвиток людини у світлі кризових явищ / Є. В. Підчасов. - С .223-224
Пухно, С. В. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти / С. В. Пухно. - С .225-228
Пухно, С. В. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини / С. В. Пухно, І. В. Скринник. - С .229-231
Тимченко, К. В. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. - С .232-234
Теслик, Н. М. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. - С .235-236
Туркова, Д. М. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи / Д. М. Туркова. - С .237-240
Фролова, Л. Б. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів / Л. Б. Фролова. - С .241-242
Яворська-Вєтрова, І. В. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .243-246
Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя
Анопрієн, О. В. Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології / О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. - С .247-259
Біловол, Л. В. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. - С .250-252
Білодід, С. О. Ревнощі та техніки їх подолання / С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. - С .253-254
Бондарук, Ю. С. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / Ю. С. Бондарук. - С .255-258
Василевська, О. І. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. - С .259-261
Галян, О. І. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів / О. І. Галян. - С .262-264
Герасіна, С. В. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. - С .265-268
Даниленко, Н. В. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям / Н. В. Даниленко. - С .269-271
Дзюбенко, А. А. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ) / А. А. Дзюбенко. - С .272-274
Єрмакова, Н. О. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді / Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. - С .275-277
Звоновська, О. І. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?" / О. І. Звоновська. - С .278-281
Іванова, Т. В. Фобії у хворих терапевтичного профілю / Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. - С .282-284
Кучманич, І. М. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами / І. М. Кучманич. - С .285-287
Лукомська, С. О. Особливості математичної тривожності сучасних школярів / С. О. Лукомська. - С .291-292
Малес, В. Г. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами / В. Г. Малес. - С .293-297
Матеюк, О. А. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів / О. А. Матеюк, А. О. Маковський. - С .298-231
Михайлова, Н. О. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації / Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. - С .302-304
Моргун, В. Ф. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя / В. Ф. Моргун. - С .305-308
Мотрук, Т. О. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами / Т. О. Мотрук. - С .309-311
Ніколаєнко, С. О. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР / С. О. Ніколаєнко. - С .317-319
Нестеренко, М. О. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків / М. О. Нестеренко. - С .320-322
Панок, В. Г. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти / В. Г. Панок. - С .323-326
Папуча, М. В. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .327-329
Петренко, Т. В. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій / Т. В. Петренко, О. В. Острівна. - С .334-337
Пузь, І. В. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок / І. В. Пузь. - С .337-339
Руденко, О. В. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів / О. В. Руденко. - С .340-342
Сахно, П. І. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти / П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. - С .343-346
Скрипник, Н. Г. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога / Н. Г. Скрипник. - С .347-348
Тараскіна, Л. В. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців / Л. В. Тараскіна. - С .349-352
Усик, Д. Б. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Д. Б. Усик. - С .353-354
Ушакова, І. М. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС / І. М. Ушакова. - С .355-357
Хенкіна, Т. Д. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву" / Т. Д. Хенкіна. - С .358-360
Хомуленко, Т. Б. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. - С .361-362
Шебанова, В. І. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя / В. І. Шебанова. - С .363-366
Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті
Бабич, В. Г. Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників / В. Г. Бабич, К. М. Пасько. - С .367-369
Біла, І. М. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї / І. М. Біла. - С .370-373
Бударіна, А. А. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку / А. А. Бударіна. - С .374-376
Вагабова, А. О. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості / А. О. Вагабова. - С .377-380
Важинський, С. Е. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя / С. Е. Важинський, Т. М. Демура. - С .381-384
Варій, М. Й. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах / М. Й. Варій. - С .385-388
Василенко, О. О. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС / О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. - С .389-391
Вахоцька, І. О. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента / І. О. Вахоцька. - С .392-395
Древаль, Ю. Д. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці / Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. - С .396-398
Жванія, Т. В. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності / Т. В. Жванія. - С .399-402
Крученко, С. І. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом / С. І. Крученко. - С .407-409
Кузікова, С. Б. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя / С. Б. Кузікова, О. А. Богород. - С .410-411
Кузьменко, Т. М. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності / Т. М. Кузьменко. - С .412-415
Кучер, І. В. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування / І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. - С .416-418
Оверчук, В. А. Проблема мобінгу у робочому середовищі України / В. А. Оверчук. - С .429-432
Pashchenko, Y. Y. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective = Дослідження задоволеності корпоративною соціальною відповідальністю, проведене китайськими приватними підприємствами з точки зору працівників / Y. Y. Pashchenko, Hui Li. - С .433-435
Попович, І. С. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби / І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. - С .436-438
Радчук, Г. К. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців / Г. К. Радчук. - С .439-441
Caфiн, O. Д. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй / O. Д. Caфiн. - С .445-448
Сіроха, Л. В. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів / Л. В. Сіроха. - С .449-451
Скиба, О. О. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів / О. О. Скиба. - С .452-454
Теслик, Н. М. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів / Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. - С .455-457
Ткачова, Н. М. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання / Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. - С .458-460
Харченко, Т. Г. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки / Г. ХарченкоТ. - С .461-463
Хомич, Г. О. Соціалізація особистості в складних умовах життя / Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. - С .464-467
Черкаська, Є. Ф. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти / Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. - С .468-472
Луценко, Ю. А. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України / Ю. А. Луценко. - С .473-477
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
364-78
Т 33


   
    Теоретичні, методичні та практичні проблеми соціальної роботи [Електронний ресурс] : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (19 квітня 2018 р., Івано-Франківськ) / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, Педагогічний факультет. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : НАІР, 2018. - 212 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2716-85-6 : Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Державно-суспільна парадигма соціальної роботи в Україні: історія та сучасність
Березовська, Л. Законодавство України щодо протидії торгівлі дітьми / Л. Березовська, А. Довгалюк. - С .3-5
Верхоляк, М. Використання виховної системи Яна-Амоса Коменського у діяльності гувернера / М. Верхоляк. - С .6-9
Мисак, Б. Соціальне виховання молоді на взірці людини - патріота Павла Платоновича Чубинського / Б. Мисак. - С .10-13
Петришин, Р. Дитяча праця в Україні: соціально-педагогічний аспект / Р. Петришин. - С .14-19
Сміх, С. Соціальний аспект змісту букваря Івана Боднарука / С. Сміх. - С .20-22
Коваль, М. Технологія та методика викладання дисципліни «Охорона праці» та «Безпека життєдіяльності» у навчальних закладах / М. Коваль. - С .23-24
Пахолок, А. Українське шкільництво Лемківщини в роки німецької окупації / А. Пахолок. - С .25-26
Сабат, І. Соціальні аспекти діяльності нижчої лісової школи в Болехові / І. Сабат. - С .27
Секція 2. Державні та громадські соціальні служби: особливості роботи та їх взаємодія
Зозуляк-Случик, Р. В. Діяльність центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді: нормативно-законодавчий аспект / Р. В. Зозуляк-Случик, І. Васько. - С .33-35
Протас, О. Ведення випадку як ефективна технологія роботи з дітьми в умовах центру соціально-психологічної реабілітації / О. Протас, Л. Михнюк. - С .36-39
Секція 3. Методика і технологія соціально-педагогічної діяльності
Ковбас, Б. Особливості взаємовідносин молодого подружжя / Б. Ковбас, Н. Катрій. - С .40-42
Березовська, Л. Особливості соціально-педагогічної роботи в літніх оздоровчих таборах / Л. Березовська, Т. Кіселик. - С .43-45
Зозуляк-Случик, Р. В. Теоретичні аспекти формування здорового способу життя / Р. В. Зозуляк-Случик, Р. Червак. - С .46-49
Кулик, І. Психологічні особливості особистості неповнолітнього крадія / І. Кулик, І. Возняк. - С .50-52
Кулик, І. Неформальні об’єднання як фактор соціальнопедагогічного впливу на особистість підлітка / І. Кулик, М. Корчинська. - С .53-55
Мисак, Б. Соціалізація учнів початкових класів у процесі взаємодії сім’ї та школи / Б. Мисак, Н. Байдюк. - С .56-58
Мисак, Б. Аналіз особливостей емоційно-вольової сфери як критерій соціалізації у дітей дошкільного віку / Б. Мисак, Н. Глов’як. - С .59-60
Петришин, Р. Соціально-педагогічні основи формування толерантності в учнівської молоді / Р. Петришин, Н. Мартинець. - С .61-64
Петришин, Р. Соціально-педагогічна профілактика інформаційного насильства з боку змі в молодіжному середовищі / Р. Петришин, Х. Павлище. - С .65-67
Кудла, Л. Технології соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва / Л. Кудла. - С .68-71
Шматок, Н. Взаємозв’язок агресії та самооцінки у дітей молодшого шкільного віку / Н. Шматок. - С .72-74
Секція 4. Соціальна робота із соціально вразливими групами осіб
Михайлишин, Г. Соціально-педагогічна підтримка дітей внутрішньо переміщених осіб як напрям діяльності соціального педагога / Г. Михайлишин, Н. Сабат. - С .77-82
Рассказова, О. Правозахисний просвітницький квест-новела у соціальному вихованні неповнолітніх правопорушників у системі пробації / О. Рассказова, М. Ткаченко, О. Бенца. - С .83-85
Ковбас, Б. Психолого-педагогічні особливості соціалізації молодших школярів із вадами слуху / Б. Ковбас, Т. Романів. - С .86-88
Ковбас, Б. Соціальна адаптація дітей з особливими потребами в загальноосвітній школі / Б. Ковбас, М. Шашкова. - С .89-90
Ворощук, О. Виховання дитини з особливими освітніми потребами у сім’ї / О. Ворощук, Н. Мадар. - С .91-94
Ворощук, О. Соціально-психологічний супровід дітей із особливими освітніми потребами / О. Ворощук, І. Плекан. - С .95-98
Ворощук, О. Небажана вагітність у підлітковому віці / О. Ворощук, З. Побігуща. - С .99-101
Корнят, В. Професійна орієнтація дітей з особливостями психофізичного розвитку як складова діяльності соціального педагога / В. Корнят. - С .102-104
Лемко, Г. Забезпечення процесу інтеграції молоді з особливими потребами в сучасне суспільство / Г. Лемко, О. Джоголик. - С .105-108
Лемко, Г. Арт-терапія як ефективний засіб соціалізації дітей з вадами у розвитку / Г. Лемко, А. Досінчук. - С .109-111
Мисак, Б. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в шкільному середовищі / Б. Мисак, А. Балан. - С .112-114
Мисак, Б. Девіантна поведінка молоді як соціальнопедагогічна проблема / Б. Мисак, Н. Пилипів. - С .115-116
Мисак, Б. Суїцидальна поведінка людей похилого віку в умовах терористичних загроз / Б. Мисак, В. Скавуляк. - С .117-118
Петришин, Р. Адаптація молоді з особливими освітніми потребами як соціально-педагогічна проблема / Р. Петришин, А. Токар. - С .119-122
Протас, О. Умови попередження фізичного насильства стосовно дітей у сучасній сім’ї / О. Протас, О. Афтаназів. - С .123-124
Протас, О. Соціально-педагогічний супровід молодших школярів у сім’ях із порушеною структурою / О. Протас, О. Луштва. - С .125-128
Сабат, Н. Актуальність питання підготовки до сімейного життя дітей, позбавлених батьківського піклування / Н. Сабат, М. Магдич. - С .129-132
Сабат, Н. Соціально-педагогічна адаптація дітей із тимчасово окупованих територій україни у новому шкільному середовищі / Н. Сабат, Х. Онуфрейчук. - С .133-134
Сабат, Н. Профілактика фізичного насильства щодо дітей у сім’ї / Н. Сабат, В. Семків. - С .135-139
Сабат, Н. Соціальна робота з мігрантами в рамках інтеграції їх в український соціум / Н. Сабат, І. Барановська. - С .140-145
Сабат, Н. Діяльність соціального працівника з попередження девіантних проявів у міжетнічних відносинах / Н. Сабат, І. Дутчак. - С .146-148
Сабат, Н. Сучасні аспекти соціальної підтримки внутрішньо переміщених осіб / Н. Сабат, Л. Стрілецька. - С .149-152
Секція 5. Ґендерні аспекти в соціальній роботі
Кулик, І. Роль гендерного виховання у формуванні особистості дошкільника / І. Кулик, А. Мякенко. - С .153-155
Кулик, І. Сім’я як основне джерело статево-рольового виховання особистості молодшого школяра / І. Кулик, В. Тацяк. - С .156-158
Онипченко, О. Підготовка до усвідомленого материнства як складова статевого виховання / О. Онипченко. - С .159-162
Секція 6. Зарубіжний досвід соціальної роботи
Курляк, І. В’язнична субкультура як деструктивний чинник ефективності пенітенціарної ресоціалізації (на матеріалах польщі) / І. Курляк. - С .163-171
Wolter, E. Terapeutyczna funkcja wychowania dzieci do harmonijnych relacji z przyrodą / E. Wolter. - С .172-184
Секція 7. Основні напрями підготовки фахівця в умовах суспільних реформ
Березовська, Л. Характеристика поняття толерантності як особистісної та професійної якості працівника соціальної сфери / Л. Березовська, Н. Мартинюк. - С .185-187
Ворощук, О. Підготовка соціальних педагогів до організації волонтерської діяльності / О. Ворощук, В. Жураківський. - С .188-193
Зозуляк-Случик, Р. В. Професійна етика майбутніх соціальних працівників: акмеологічний підхід / Р. В. Зозуляк-Случик. - С .194-197
Мисак, Б. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики дезадаптації дітей молодшого шкільного віку з сімей переселенців із зони ато засобами гри / Б. Мисак, Х. Угриновська. - С .198-201
Сабат, Н. Тестові технології в системі контролю якості знань студентів / Н. Сабат. - С .202
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальні послуги--З’їзди і конференції

Анотація: Тези доповідей висвітлюють державно-суспільну парадигму соціальної роботи в Україні, описують особливості роботи державних та громадських соціальних служб, стосуються соціальної роботи із соціально вразливими групами осіб, описують ґендерні аспекти в соціальній роботі, діляться зарубіжним досвідом соціальної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ksptsr.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
159.98:364.4(075.8)
О-75


   
    Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 2 / Організація з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ), Міністерство соціальної політики України ; редактор Л. Царенко. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 244 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 231-240. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Соціальна допомога--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
стресова ситуація -- надзвичайна ситуація -- травмівна ситуація -- екстремальна ситуація -- горювання -- взаємодопомога -- підтримка
Анотація: У посібнику розглянуто питання організації психологічної допомоги різним верствам населення з метою подолання наслідків кризової ситуації в Україні, представлено основні напрямки соціально-психологічної підтримки постраждалих внаслідок психотравмівних подій. Багато уваги зосереджено на загальних положеннях та принципах психологічної реабілітації, обґрунтовано необхідність використання світових стратегій для створення вітчизняної системи психологічної реабілітації. Для психологів, соціальних працівників, педагогів, волонтерів, капеланів, студентів і викладачів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.osce.org
Утримувачі документа:
Організація з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ)

Дод.точки доступу:
Царенко, Л. \редактор.\
Організація з безпеки та співробітництва в Європі
Міністерство соціальної політики України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)