Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (60)Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=доступність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
373.5.014.6:005(075.8)
Л 84


    Лукіна, Тетяна Олександрівна.
    Управління якістю загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Лукіна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Електрон. текстові дан. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 230 с. : іл., табл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 216-218. - ISBN 978-966-644-533-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальна середня освіта--Менеджмент в освіті--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
доступність -- квалітологія -- принципи управління -- функції управління -- міжнародні стандарти -- квалімерія освіти -- моніторинг -- оцінювання резуьтатів
Анотація: У посібнику викладено історичні аспекти, сучасні наукові підходи та методичні рекомендації щодо вимірювання та управління якістю загальної середньої освіти на національному і регіональному рівнях, а також на рівні закладу освіти. Аналізуються наукові погляди щодо визначення сутності категорії якості освіти як системи, освітнього процесу і як результату функціонування освіти. Розкривається структура і повноваження суб’єктів системи управління якістю загальної середньої освіти в України. Особлива увага приділяється питанням організації та проведення моніторингового дослідження якості освіти, побудови вибірки учасників, формулювання освітньої проблеми та вибору методів збору інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
37.091.6:376(076)
Н 59


    Нечепорчук, Анатолій.
    Новий освітній простір. Безбар’єрність [Електронний ресурс] : інформаційний посібник / А. Нечепорчук ; редактор А. Седоченко ; Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Проєкт "Новий освітній простір". - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 151 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правові акти -- архітектурна доступність -- ресурсна кімната -- інклюзивно-ресурсний центр
Анотація: Інформаційний посібник підготовлено за підтримки Європейського Союзу та його держав-членів Данії, Естонії, Німеччини, Польщі та Швеції. Його метою є надання нформаційної підтримки органам місцевого самоврядування в реалізації Нового освітнього простору в закладах освіти. Посібник також буде в нагоді директорам шкіл, педагогічним працівникам, батькам, проєктним організаціям, архітектурним та дизайнерським бюро, які залучені до створення проєктів Нового освітнього простору.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mon.gov.ua
Утримувачі документа:
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України

Дод.точки доступу:
Седоченко, Алевтина \редактор.\
Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
Проєкт "Новий освітній простір"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.97(075)
В 38


    Вестбрук, Дейвід.
    Вступ у когнітивно-поведінкову терапію [Електронний ресурс] = An Introduction to Cognive Behavioral Therapy : підручник / Д. Вестбрук, Г. Кеннерлі, Д. Кірк ; перекладач Я. Камінська ; редактор: К. Явна, О. Романчук ; автор передмови О. Романчук ; Український католицький університет, Інститут психічного здоров’я, Український інститут когнітивно-поведінкової терапії. - Електронні текстові дані. - Львів : Свічадо, 2014. - 51 с. : схеми, табл. - (Психологія. Психіатрія. Психотерапія). - Назва з титул. екрана. - Переклад з англійської. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-395-735-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
когнітивний принцип -- поведінковий принцип -- принцип континууму -- принцип "тут і тепер" -- принцип інтерактивної системи -- емпіричний принцип -- негативні автоматичні думки -- глибинні переконання -- дисфункційні припущення -- депресія -- тривожні розлади -- злість -- співпраця -- активне залучення -- емпіричний підхід -- кероване відкриття
Анотація: Сучасний підручник із когнітивно-поведінкової терапії (КПТ), провідного, сучасного методу психотерапевтичної допомоги, який написали фахівці з Оксфордського центру когнітивної терапії. Доступність і водночас науковість викладу, аналіз сучасних досліджень, велика кількість клінічних демонстрацій, ілюстративних матеріалів, навчальні вправи роблять цей підручник безсумнівним лідером серед підручників з КПТ. Ця книжка – перше видання книги з КПТ українською мовою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://i-cbt.org.ua
Утримувачі документа:
Український інститут когнітивно-поведінкової терапії

Дод.точки доступу:
Кеннерлі, Гелен
Кірк, Джоан
Камінська, Яна \перекладач.\
Явна, Катерина \редактор.\
Романчук, Олег \редактор.\
Романчук, Олег \автор передмови.\
Український католицький університет. Інститут психічного здоров’я
Український інститут когнітивно-поведінкової терапії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376
С 71


   
    Спеціальна освіта: проблеми та перспективи [Електронний ресурс] : матеріали ХІV Міжнародної науковопрактичної конференції 15-16 квітня 2021 р. / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської , Католицький університет , Інститут Юрая Палеша , Херсонський державний університет, Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського ; редактор О. В. Гаврилов. - Електронні текстові дані. - Кам’янець-Подільський : Ковальчук О. В., 2021. - 197 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-95084-4-8 : Б. ц.
    Зміст:
Афузова, Г. Доступність інформації для осіб з інвалідністю як ознака рівноправного суспільства / Г. Афузова. - С .7
Білогаш, О. Ф. Здоров’язбережувальні технології у створенні оптимальних умов навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами / О. Ф. Білогаш. - С .10
Бабаніна, І. О. Діагностика та корекція нерізко вираженого загального недорозвинення мовлення у дітей / І. О. Бабаніна. - С .15
Барна, Х. Особливості корекції фонетико-фонематичних порушень у дітей із заїканням / Х. Барна. - С .17
Бацура, Г. Робота з батьками – дзеркало роботи педагога / Г. Бацура. - С .21
Бойчук, Ю. Особливості формування емоційно-вольової сфери у дітей із затримкою психічного розвитку / Ю. Бойчук, О. Казачінер, А. Галій. - С .24
Боловіна, Н. Навчання в закладі музичного мистецтва як елемент соціалізації молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / Н. Боловіна, О. Байєр. - С .28
Бугера, Ю. Ю. Особливості використання різних видів арт-терапії в роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами / Ю. Ю. Бугера, О. С. Брикова. - С .31
Бура, А. Технологія «створення ситуації успіху» у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / А. Бура. - С .34
Валько, Т. Вплив батьків на формування уявлень про сім’ю у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Т. Валько. - С .38
Веселовська, А. Роль музикотерапії в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / А. Веселовська. - С .40
Гаврилов, О. В. Сучасні аспекти організації роботи з дітьми з порушеннями інтелектуального розвитку / О. В. Гаврилов, Л. М. Акменс. - С .43
Гаврилова, Н. С До питання дослідження рівня розвитку навички спілкування у дітей з розладами спектру аутизму / Н. С Гаврилова, О. В Константинів, О. В Гаврилов. - С .46
Галецька, Ю. В. Особливості розвитку зв’язного мовлення учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями / Ю. В. Галецька. - С .50
Галущенко, В. Особливості сприймання музичного матеріалу дітьми дошкільного віку з порушеннями розвитку / В. Галущенко. - С .54
Галущенко, В. Стимулювання мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку / В. Галущенко, М. Іванова. - С .57
Гевчук, Н. С. Дослідження особливостей соціально-реабілітаційної роботи з сім’ями, які виховують дитину з особливими освітніми потребами / Н. С. Гевчук, Н. М. Дідик. - С .60
Гладченко, І. Започаткування та розвиток в Україні системи підготовки науково-педагогічних кадрів спеціальних педагогів / І. Гладченко, Д. Супрун, М. Супрун. - С .63
Глушенко, К. О. Психологічні труднощі батьків при народженні дитини із порушенням розвитку / К. О. Глушенко. - С .68
Голдобрей, Л. Сутність впровадження методики «розвиваючого руху» Вероніки Шерборн / Л. Голдобрей. - С .71
Гудзенко, Н. Г. Традиційні та інноваційні методи формування та розвитку усного мовлення у дітей з порушенням слуху / Н. Г. Гудзенко. - С .75
Гупаловська, В. Психокорекційна робота та соціальна реабілітація за методом короткотермінової терапії, сконцентрованої на вирішенні проблеми (BSFT) / В. Гупаловська. - С .80
Дмитрієва, І. Особливості формування правописної компетенції в учнів спеціальної школи / І. Дмитрієва, Л. Одинченко, А. Іваненко. - С .83
Єфименко, М. Голосові акустичні комунікації у фізичному розвитку дошкільників із порушеннями опорно-рухового апарату / М. Єфименко. - С .86
Івашура, Н. С. Напрямки роботи з батьками підлітків з інвалідністю / Н. С. Івашура. - С .90
Кабельнікова, Н. Прогностичне значення неврологічної симптоматики у діагностиці стертої дизартрії в ранньому віці / Н. Кабельнікова. - С .93
Кантаржи, В. К. Принципи трудотерапії у фізичній реабілітації дошкільників з порушеннями опорно-рухового апарату / В. К. Кантаржи. - С .97
Карсканова, С. Особливості психологічного консультування батьків дитини з особливими освітніми потребами / С. Карсканова. - С .101
Кирковська, В. Робота із слухопротезованими та імплантованими дітьми на індивідуальних заняттях з розвитку слухо-зорово-тактильного сприймання / В. Кирковська. - С .104
Кисличенко, В. Актуальні питання логопедичного супроводу у сучасних умовах / В. Кисличенко. - С .109
Коваленко, В. Психолого-педагогічні умови соціалізації та розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в гуртках художньо-естетичного напряму / В. Коваленко. - С .112
Косовська, А. Командна робота в професійній діяльності корекційного педагога / А. Косовська. - С .116
Литв’яков, М. Можливі напрями гідрокорекції в оптимізації психічного стану дітей із психомоторними порушеннями / М. Литв’яков. - С .119
Ляшко, В. В. Педагогічна реабілітація в системі комплексної реабілітації дітей з атиповим розвитком: концептуальні аспекти / В. В. Ляшко. - С .122
Манчуленко, Л. Гуманістична спрямованість як основа професійної підготовки фахівця інклюзивної освіти / Л. Манчуленко. - С .126
Марціновська, І. П. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами в умовах позашкільного закладу освіти / І. П. Марціновська. - С .129
Матвеєва, Н. Використання новітніх технологій у роботі з учнями з порушеннями писемного мовлення / Н. Матвеєва. - С .131
Пінчук, Ю. В. Організація логопедичної служби в інклюзивно-ресурсних центрах України / Ю. В. Пінчук. - С .135
Притиковська, С. Історичний аспект вивчення оперативної пам’яті / С. Притиковська, М. Вікол. - С .139
Прядко, Л. Актуальні питання дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Прядко. - С .142
Савінова, Н. В. Кейс-технології як сучасний інноваційний засіб формування професійного світогляду вчителів-логопедів / Н. В. Савінова, К. М. Кутержинська. - С .145
Сімко, А. В. Альтернативна комунікація в системі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями / А. В. Сімко. - С .148
Співак, В. І. Особливості психічного розвитку дітей з ДЦП / В. І. Співак, Н. С. Боршуляк. - С .151
Ткач, О. М. Вивчення особливостей голосових та поведінкових реакцій дітей раннього немовлячого віку / О. М. Ткач. - С .154
Товстоган, В. Інтерактивні технології в системі підготовки фахівців зі спеціальної освіти / В. Товстоган. - С .158
Хомик, Т. В. Шляхи подолання фонологічних труднощів у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / Т. В. Хомик. - С .161
Швалюк, Т. Практичне засвоєння граматичних явищ мови дітьми старшого дошкільного віку із тяжкими порушеннями мовлення на лексико-граматичних заняттях / Т. Швалюк. - С .164
Шевченко, В. Розвиток освіти для дітей з порушеннями слуху в Україні (початок ХІХ – початок ХХІ) / В. Шевченко. - С .169
Шевченко, С. Ключові вимоги до організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (2011-2017 рр.) / С. Шевченко. - С .171
Шевченко, Ю. Загальні закономірності формування соціальних компетенцій у дітей із синдромом Дауна / Ю. Шевченко. - С .173
Шпачинський, Д. В. Методичні засади щодо оволодіння програмним матеріалом закладу загальної середньої освіти учнямиз дитячим церебральним паралічем / Д. В. Шпачинський. - С .177
Шульженко, Д. І. Інтернальність як чинник психологічної готовності вчителів до інклюзивної форми навчання учнів із особливими освітніми потребами / Д. І. Шульженко. - С .181
Яковлева, С. Д. Особливості розвитку творчих здібностей в дітей з порушеним інтелектом / С. Д. Яковлева. - С .184
Сербалюк, Ю. В. Роль правових знань у формуванні професійних компетентностей майбутніх фахівців спеціальної та інклюзивної освіти / Ю. В. Сербалюк. - С .188
Тарасун, В. В. Майбутнє логопедичної освіти: удосконалення та розвиток / В. В. Тарасун. - С .191
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: У електронному збірнику пропонуються тези доповідей, в яких представлено широкий спектр наукових пошуків та практичних досліджень вітчизняних та закордонних науковців у напрямку організації роботи з особами з особливими освітніми потребами різних вікових груп та нозологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://logo.kpnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Гаврилов, О. В. \редактор.\
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської
Католицький університет
Інститут Юрая Палеша
Херсонський державний університет
Миколаївський національний університет іменi В. О. Сухомлинського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376:004
Д 13


    Давиденко, Ганна.
    Цифрова інклюзія та доступність: соціальна діджиталізація [Електронний ресурс] : монографія / Г. Давиденко ; Вінницький соціально-економічний інститут, Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна. - Електронні текстові дані. - Вінниця : Твори, 2023. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 217-238. - ISBN 978-617-552-348-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Цифрові технології--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
інноватика -- цифрові права -- цифрові потреби -- цифрові можливості -- вебдоступність
Анотація: Видання розкриває теоретико-методичні засади організації цифрової інклюзії. Проаналізовано державну політику та розроблено методичні рекомендації доступності інформації, представленої в електронно-цифровій формі, для осіб найбільш чутливих соціальних груп.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://vsei.vn.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна

Дод.точки доступу:
Вінницький соціально-економічний інститут. Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
376
І 99


   
    Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1 / Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" ; редактор П. М. Таланчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Університет Україна, 2020. - 416 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1 : Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід
Miliūnienė, Lina. Out of school activities of students with learning difficulties / L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. - С .8
Alifanovienė, Daiva. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы / D. Alifanovienė, O. Šapelytė. - С .12
Нігородова, С. А. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія» / С. А. Нігородова [и др.]. - С .18
Інші автори: Кириченко В. М., Дяченко М. О., Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Андреєва, Н. А. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю / Н. А. Андреєва. - С .22
Бацман, О. С. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ / О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. - С .25
Бойко, О. І. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва / О. І. Бойко. - С .27
Васіч, В. П. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном / В. П. Васіч. - С .30
Горова-Вершиніна, Л. В Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі / Л. В Горова-Вершиніна. - С .33
Гуріна, К. В. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / К. В. Гуріна. - С .35
Довженко, Т. О. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня / Т. О. Довженко. - С .38
Драч, Я. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі / Я. Драч. - С .40
Жмудь, В. С. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження / В. С. Жмудь. - С .43
Заіка, В. М. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини / В. М. Заіка, С. В. Селецька. - С .45
Закусило, О. Ю. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти / О. Ю. Закусило. - С .48
Іванчук, М. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах / М. Іванчук. - С .51
Ільницька, Л. В. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності» / Л. В. Ільницька. - С .53
Кірієнко, О. А. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами / О. А. Кірієнко. - С .55
Калита, Є. К. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи / Є. К. Калита. - С .57
Кириленко, В. Г. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір / В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. - С .60
Киричук, С. О. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту / С. О. Киричук. - С .63
Ковтун, О. С. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я / О. С. Ковтун. - С .66
Козла, О. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю / О. Козла. - С .68
Колісник, О. П. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання / О. П. Колісник. - С .72
Колодій, М. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес / М. Колодій. - С .75
Колодка, О. В. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва / О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. - С .78
Коперлян, К. В. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості / К. В. Коперлян. - С .80
Корабльова, О. О. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. - С .84
Коровіцька, А. А. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах / А. А. Коровіцька. - С .87
Кравчук, Л. С. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід / Л. С. Кравчук. - С .90
Красножон, В. М. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання / В. М. Красножон. - С .92
Крупа, В. В. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти / В. В. Крупа. - С .95
Крутік, Н. С. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій / Н. С. Крутік. - С .97
Куторжевська, О. А Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами / О. А Куторжевська. - С .100
Куторжевська, Л. І. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу / Л. І. Куторжевська. - С .103
Лаба, Д. Д. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами / Д. Д. Лаба. - С .105
Ликов, Є. Е. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Є. Е. Ликов. - С .108
Литовченко, О. В. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання / О. В. Литовченко. - С .110
Лучко, Ю. І. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі / Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. - С .113
Любенко, Н. В. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах / Н. В. Любенко. - С .117
Ляшенко, В. В. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра / В. В. Ляшенко. - С .120
Мілютіна, К. Л. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі / К. Л. Мілютіна. - С .122
Малоголовка, О. А. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання / О. А. Малоголовка. - С .125
Мамедова, Л. Б. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій / Л. Б. Мамедова. - С .128
Мельник, А. Ю. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства / А. Ю. Мельник. - С .130
Мурга, Р. Р. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні / Р. Р. Мурга. - С .132
Онишків, Л. І. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій / Л. І. Онишків. - С .135
Островська, Н. О. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади / Н. О. Островська, С. Е. Клик. - С .138
Пітик, Л. І. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку / Л. І. Пітик. - С .141
Пертренко, П. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства / П. Пертренко. - С .144
Продиус, Т. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями / Т. Продиус. - С .146
Рєва, І. М. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями / І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. - С .148
Русова, Т. В. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства / Т. В. Русова. - С .151
Рустамова, Е. Г. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід / Е. Г. Рустамова. - С .154
Рябокінь, Н. О. Інклюзивна освіта в Німеччині / Н. О. Рябокінь. - С .156
Савченко, В. Ю. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи / В. Ю. Савченко. - С .159
Савчук, О. І. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти / О. І. Савчук. - С .161
Соболь, Т. В. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю / Т. В. Соболь. - С .162
Стеблянко, В. С. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття / В. С. Стеблянко. - С .166
Філоненко, М. М. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі / М. М. Філоненко, З. М. Шевців. - С .169
Фрундіна, С. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю / С. Фрундіна. - С .172
Чуйко, О. В. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду / О. В. Чуйко. - С .174
Шпілевська, М. М. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти / М. М. Шпілевська. - С .177
Шумейко, В. В. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю / В. В. Шумейко. - С .180
Ярмоленко, В. І. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи / В. І. Ярмоленко. - С .183
Секція 3 : Інклюзивне освітнє середовище нової української школи
Акшенцева, В. Д. Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи / В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. - С .186
Антонецька, Н. Б. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання / Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. - С .188
Артеменко, Б. І. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти / Б. І. Артеменко. - С .190
Бабаєва, О. В. Особливі школи Німеччини / О. В. Бабаєва. - С .193
Бусняк, Н. А. Питання інклюзивного навчання в Україні / Н. А. Бусняк. - С .195
Головач, І. В. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами / І. В. Головач. - С .199
Гомонова, К. С. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. С. Гомонова. - С .202
Загутіна-Візер, Я. Ю. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження / Я. Ю. Загутіна-Візер. - С .205
Матвійчук, В. М. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / В. М. Матвійчук. - С .207
Нагорна, П. Е. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку / П. Е. Нагорна. - С .210
Пупишева, В. Я. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа / В. Я. Пупишева. - С .212
Пуча, В. І. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів / В. І. Пуча. - С .215
Рустамова, Е. Г. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи / Е. Г. Рустамова. - С .217
Сєдова, Н. А. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників / Н. А. Сєдова. - С .218
Сливинська, І. М. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Сливинська. - С .221
Іванюк, І. Я. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання / І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. - С .224
Львович, Є. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами / Є. Львович. - С .227
Мазуркевич, О. П. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні / О. П. Мазуркевич. - С .229
Цимбалюк, А. Р. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи / А. Р. Цимбалюк. - С .232
Секція 6 : Правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища
Аванесян, Г. М. Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України / Г. М. Аванесян. - С .235
Басенко, Р. О. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти / Р. О. Басенко. - С .237
Бригінець, О. О. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю / О. О. Бригінець. - С .246
Грамм, Д. С. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі / Д. С. Грамм. - С .249
Гудим, І. М. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Гудим. - С .251
Депутат, Д. О. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення / Д. О. Депутат. - С .254
Доманська, Т. В. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів / Т. В. Доманська. - С .256
Дубенко, Г. В. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища / Г. В. Дубенко. - С .259
Журавський, Д. О. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час / Д. О. Журавський. - С .261
Журба, І. О. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті / І. О. Журба, О. В. Ядвіга. - С .263
Коваленко, В. Ф. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі / В. Ф. Коваленко. - С .266
Лідіч, Б. В. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні / Б. В. Лідіч. - С .268
Лісний, І. А. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти / І. А. Лісний, М. А. Лісовець. - С .270
Лісовський, П. М. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції / П. М. Лісовський. - С .273
Макаров, В. О. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні / В. О. Макаров. - С .277
Ожема, С. В. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. - С .280
Пікалюк, С. С. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю / С. С. Пікалюк. - С .283
Пасічник, Я. С. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві / Я. С. Пасічник. - С .286
Попов, А. А. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу / А. А. Попов. - С .288
Ромець, І. В. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів / І. В. Ромець. - С .291
Рязанцев, О. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю / О. Рязанцев, Н. Рязанцева. - С .294
Семенюк, Н. А. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю / Н. А. Семенюк. - С .296
Скрипнікова, М. А. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти / М. А. Скрипнікова. - С .298
Соловйов, Д. В. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища / Д. В. Соловйов. - С .301
Стрілко, Д. Л. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями / Д. Л. Стрілко. - С .303
Таценко, Т. Р. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства / Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. - С .305
Товста, С. П. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти / С. П. Товста. - С .308
Фесенко, Н. В. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами / Н. В. Фесенко. - С .311
Фисун, І. В. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи / І. В. Фисун, К. М. Самойлік. - С .313
Черкас, В. В. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення / В. В. Черкас. - С .316
Чорна, О. В. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти / О. В. Чорна. - С .319
Якименко, А. А. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин / А. А. Якименко. - С .322
Секція 8 : Інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання
Войціх, І. В. Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину / І. В. Войціх. - С .325
Клейман, О. О. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови / О. О. Клейман. - С .328
Колінько, О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання / О. О. Колінько. - С .329
Мар’янович, Г. О. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти / Г. О. Мар’янович. - С .332
Проценко, В. В. Виявлення атак у мобільних радіомережах / В. В. Проценко. - С .335
Проценко, В. В. Дослідження прокладання оптичного кабелю / В. В. Проценко. - С .336
Фіненко, Ю. І. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу / Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. - С .338
Чорнобай, В. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті / В. Чорнобай. - С .340
Юрченко, А. В. Огляд інформаційних технологій правознавства / А. В. Юрченко. - С .343
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна

Дод.точки доступу:
Таланчук, П. М. \редактор.\
Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна
Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
316.6:159.923.2(076)
Б 68


   
    Благополуччя молоді в містах [Електронний ресурс] : практичний посібник / Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA) ; автор передмови О. Ярема. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 107 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Психологія особистості--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
муніципальний індекс -- моніторинг -- досвід
Анотація: Посібник викладає та пояснює методику багатофакторного оцінювання стану благополуччя молодих людей на муніципальному рівні за допомогою інтегрального індексу благополуччя молоді (ІБМ). Методика охоплює аналіз ситуації у семи важливих аспектах життя молоді: освіта, здоров’я, економічні можливості, участь у політичному житті, громадська діяльність, доступність інформаційно-комунікаційних технологій, а також безпека та захист.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ukraine.unfpa.org
Утримувачі документа:
Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA)

Дод.точки доступу:
Ярема, Олександр \автор передмови.\
Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
376
І-65


   
    Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.) / Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ; упорядник З. І. Удич. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : ТНПУ, 2021. - 228 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-595-108-8 : Б. ц.
    Зміст:
Барабаш, Ю. В. Особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку дітей із аутичними порушеннями / Ю. В. Барабаш. - С .11-13
Бармак, М. В. Створюємо власну систему дистанційного навчання для здобувачів освіти із особливими освітніми потребами / М. В. Бармак. - С .14-15
Бирко, Н. М. Архітектурна доступність закладів освіти – один із шляхів реалізації універсального дизайну / Н. М. Бирко. - С .16-19
Бойчук, Ю. Д. Зошит на друкованій основі "Сонячна» дитина" як засіб підготовки майбутніх фахівців до корекційної роботи з дітьми з синдромом Дауна / Ю. Д. Бойчук, О. С. Казачінер. - С .20-23
Вальчук, Ю. М. Cистема підготовки учителів до роботи в умовах інклюзивного навчання / Ю. М. Вальчук. - С .24-26
Васильєва, С. О. Артпедагогіка і арттерапія у спеціальній та інклюзивній освіті / С. О. Васильєва, Н. О. Агаркова. - С .27-29
Василюк, А. В. Моделі підтримки інклюзивної освіти в різних країнах ЄС / А. В. Василюк. - С .30-33
Вив’юрка, Н. В. Формування інклюзивного середовища у закладах загальної середньої освіти України / Н. В. Вив’юрка. - С .34-36
Винничук, О. Т. Особливості інклюзивної освіти: досвід Фінляндії / О. Т. Винничук. - С .37-39
Гаврилюк, О. В. Проблеми ефективності реалізації ІПР учня із особливими освітніми потребами / О. В Гаврилюк. - С .40-42
Гапон, Л. О. Створення толерантного мовного середовища інклюзивного профілю педагогіки / Л. О. Гапон. - С .43-45
Главацька, О. Л. Професійне самовиховання як фактор профілактики професійної деформації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів / О. Л. Главацька. - С .46-48
Головатюк, І. Г. Арт-терапія в інклюзивній освіті / І. Г. Головатюк. - С .49-51
Гончаровська, Г. Ф. Особливості використання сучасних технологій в інклюзивному середовищі / Г. Ф. Гончаровська, О. Р. Мартиняк, У. І. Цимбала. - С .52-56
Гордійчук, О. Є. "Технологія інклюзивного навчання у початковій школі" в системі формування інклюзивної компетентності майбутнього педагога / О. Є. Гордійчук. - С .57-59
Громяк, О. С. Інклюзія: від ідеї до реалізації (з досвіду роботи ІРЦ Шумської міської ради) / О. С. Громяк. - С .60-62
Груць, Г. М. Інклюзивна культура як фактор розвитку полікультурної освіти в Україні / Г. М. Груць. - С .63-65
Давидюк, М. О. Формування культури розумової праці студентів педагогічних закладів вищої освіти у процесі вивчення дисципліни "Інклюзивна освіта" / М. О. Давидюк. - С .66-70
Заказнов, В. Ф. / В. Ф. Заказнов, В. О. Бабенко, В. М. Чернета ; Організація освітнього процесу студентів-медиків в умовах пандемії. - С .71-74
Захарова, Л. Г. Роль інклюзивно-ресурсних центрів в реалізації корекційно-розвиткової складової інклюзивного навчання / Л. Г. Захарова. - С .75-79
Калаур, С. М. Реалії та перспективи формування інклюзивної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників у системі післядипломної освіти / С. М. Калаур. - С .80-83
Калініна, Л. А. Досвід роботи громадської організації "Діалог" у сфері мистецької інклюзії: здобутки проблеми та перспективи / Л. А. Калініна, О. В. Орлова. - С .84-87
Кобильченко, В. В. Концептосфера та зміст підручника "Спеціальна психологія" для закладів вищої освіти / В. В. Кобильченко, І. М. Омельченко. - С .88-91
Коваленко, Н. О. Особливості сімейного виховання дітей з розладами аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання / Н. О. Коваленко. - С .92-96
Ковалівська, Л. В. Моделі спільного викладання у класі з інклюзивною формою навчання / Л. В. Ковалівська. - С .97-99
Костюк, С. В. Інклюзивний проект "Назустріч" Тернопільського обласного краєзнавчого музею: напрацювання 2018 – 2020 років / С. В. Костюк. - С .100-101
Кравцова, І. А. Реалії інклюзивної освіти в контексті проблем, суперечностей та перспектив / І. А. Кравцова, А. О. Кравцова. - С .102-104
Лагунець, А. В. Інклюзивне середовище закладу дошкільної освіти / А. В. Лагунець. - С .105-107
Лазуренко, В. В. Інклюзія – сучасний напрямок навчання акушерству та гінекології англомовних студентів / В. В. Лазуренко [и др.]. - С .108-110
Інші автори: Старкова І. В., Лященко О. А., Каліновська О. І.
Лемішка, Д. М. Принципи взаємодії із батьками у команді психолого-педагогічного супроводу / Д. М. Лемішка. - С .111-114
Липова, Я. В. Соціально-психологічні особливості проявів тривожності у підлітків з ДЦП / Я. В. Липова, Т. С. Акименко. - С .115-116
Мельничук, Н. В. Асистентський супровід інклюзивної освіти / Н. В. Мельничук. - С .117-121
Мешко, Г. М. Формування психотерапевтичної позиції майбутніх учителів як основи педагогічної взаємодії в інклюзивному освітньому середовищі / Г. М. Мешко, О. І. Мешко. - С .122-124
Муравська, Ю. В. Модель соціальної інклюзії з організацією супроводу родин, які виховують дитину з особливими освітніми потребами / Ю. В. Муравська. - С .125-126
Нестайко, І. М. Культура школи в системі польської інклюзивної освіти / І. М. Нестайко. - С .127-130
Новосьолова, С. Ю. Формування навичок у дітей з особливими освітніми потребами (ООП) / С. Ю. Новосьолова. - С .131-134
Обухівська, А. Г. Інклюзивна освіта дітей з особливими освітніми потребами в Україні: здобутки, втрати, перспективи / А. Г. Обухівська, Т. Г. Ілляшенко, Г. В. Якимчук. - С .135-140
Омельчук, О. В. Особливості викладання трудового навчання в інклюзивних класах за допомогою проєктного методу / О. В. Омельчук, В. І. Омельчук. - С .141-144
Опанасенко, Л. А. Взаємодія соціальних інституцій в розбудові інклюзивного простору: від проблемних питань до реальних зрушень / Л. А. Опанасенко, А. А. Васильєв. - С .145-147
Патлань, Ю. В. Особистий досвід та погляди О.М. Щербини (1874 –1934) на спільне навчання сліпих зі зрячими: спроба аналізу / Ю. В. Патлань. - С .148-153
Радченко, О. Я. Аналіз готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного середовища / О. Я. Радченко, С. Т. Вихор. - С .154-156
Рейда, К. В. Роль вчителя в інклюзивній освіті / К. В. Рейда. - С .157-159
Сеньовська, Н. Л. Інклюзивне навчання у закладах вищої освіти під час карантину / Н. Л. Сеньовська. - С .160-162
Степанович, К. М. Історичні аспекти інклюзії в онлайн-проєкті педагогічного музею України "З історії спецпедагогіки" / К. М. Степанович. - С .163-165
Степанович, П. В. Формування інклюзивної компетентності педагогів початкової мистецької освіти. Досвід ДМШ №9 м. Києва / П. В. Степанович. - С .166-167
Ткаченко, М. Ю. Робота з батьками дітей з особливими освітніми потребами під час корекційно-реаблітаційного супроводу / М. Ю. Ткаченко. - С .168-170
Трут, Н. В. Складові інклюзивного середовища закладу освіти / Н. В. Трут. - С .171-173
Удич, З. І. Проблема комплексного супроводу сім’ї дитини із особливими освітніми потребами / З. І. Удич. - С .174-178
Удич, М. О. Генезис міжнародної нормативно-правової бази інклюзивної освіти / М. О. Удич. - С .179-183
Фесина, У. Т. Роль громадських організацій у впровадженні інклюзії в освіту / У. Т. Фесина. - С .184-187
Філіпчук, Н. О. Взаємодія музейного працівника з відвідувачами в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. О. Філіпчук. - С .189-190
Хоміцька, А. Б. Функціональні можливості ресурсної кімнати у закладі загальної середньої освіти / А. Б. Хоміцька. - С .191-194
Чеканова, Н. Б. Принцип рівності та толерантності в діяльності тернопільського обласного краєзнавчого музею / Н. Б. Чеканова. - С .195-198
Чупіна, К. О. Інклюзивне навчання в умовах закладу вищої освіти: з досвіду центру соціально-освітньої інтеграції та інклюзивного реабілітаційно-соціального туризму "Без бар’єрів" / К. О. Чупіна. - С .199-200
Шевчук, І. П. Взаємодія із батьками в умовах інклюзивної освіти / І. П. Шевчук. - С .201-205
Шпак, М. М. Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / М. М. Шпак. - С .206-208
Якимова, І. О. Проблема врахування особистісного потенціалу обдарованих учнів у закладах спеціалізованої освіти наукового спрямування / І. О. Якимова. - С .209-210
Яцишина, О. В. Управління закладом загальної середньої освіти в умовах інклюзії / О. В. Яцишина. - С .211-213
Bodnar, Oksana. Change management in an inclusive environment = Управління змінами в інклюзивному середовищі / O. Bodnar, О. Horishna. - С .214-217
Datskiv, Olha. Training pre-service english teachers to develop health saving competence of learners with special educational needs = Підготовка вчителів англійської мови для формування здоров’язбережувальної компетентності учнів з особливими освітніми потребами / O. Datskiv. - С .218-220
Kosovych, Olga. Inclusive education development as one of the clearest examples of effective system innovation = Розвиток інклюзивної освіти як один із яскравих прикладів ефективних системних інновацій / O. Kosovych. - С .221-223
Shulha, Iryna. Preparing future teachers to the formation of a non-discriminatory inclusive environment in general secondary education institutions = Підготовка майбутніх учителів до формування недискримінаційного інклюзивного середовища в закладах загаль / I. Shulha. - С .224-228
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
моделі підтримки -- сучасні технології -- асистентський супровід -- соціальні інституції
Анотація: У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативно-правових засад інклюзивного освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.tnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Дод.точки доступу:
Удич, З. І. \упорядник.\
Каліновська, О. І.
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
364(075)
О-64


   
    Організації громадянського суспільства як надавачі соціальних послуг [Електронний ресурс] : посібник / United Nations Population Fund (UNFA) Україна ; укладач: Г. Скіпальська [и др.]. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2022. - 43 с. - (Прямуємо разом). - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальні послуги--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
взаїмодія -- доступність -- правила безпеки
Анотація: Посібник підготовлено для інформаційної допомоги організаціям громадянського суспільства, які бажають стати надавачами соціальних послуг в територіальних громадах та претендувати на соціальне замовлення з місцевого бюджету. Посібник має у собі специфічну інформацію, яка буде корисна організаціям громадянського суспільства, сфера діяльності яких є протидія гендерно зумовленому та домашньому насильству.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ukraine.unfpa.org
Утримувачі документа:
United Nations Population Fund (UNFA) Україна

Дод.точки доступу:
Скіпальська, Галина \укладач.\
Королюк, Наталія \укладач.\
Малько, Юлія \укладач.\
Рябушенко, Наталя \укладач.\
United Nations Population Fund (UNFA) Україна


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)