Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (84)Каталог авторефератів та дисертацій (2)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=команда<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
005.342:005.7(075.8)
М 50


   
    Менеджмент стартапів [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для здобувачів вищої освіти денної та заочної форми навчання / Державний біотехнологічний університет, Факультет менеджменту, адміністрування та права ; упорядник С. О. Заїка. - Електронні текстові дані. - Харків : ДБТУ, 2023. - 121 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 116-118 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Організаційний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- інновації -- команда -- бізнес-моделювання -- бізнес-планування -- система оподаткування -- договір -- стратегія розвитку -- маркетинг -- формування попиту -- комунікація -- інвестиції -- екосистема
Анотація: В конспекті лекцій викладено особливості стартапу як об’єкт менеджменту та форми підприємництва, методику розробки стартапу, інституційні аспекти реалізації стартапу, механізми управління розвитком стартапу, специфіку інвестування стартап проєктів та ключові аспекти екосистеми стартапів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repo.btu.kharkov.ua
Утримувачі документа:
Державний біотехнологічний університет

Дод.точки доступу:
Заїка, С. О. \упорядник.\
Державний біотехнологічний університет. Факультет менеджменту, адміністрування та права


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
005.342:005.7(075.8)
У 67


   
    Управління стартапами [Електронний ресурс] : підручник : для здобувачів вищої освіти за економічними спеціальностями / О. А. Гавриш [та ін.] ; редактор О. А. Гавриш ; Національний технічний університет України, Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського. - Електронні текстові дані. - Київ : Політехніка, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. - 716 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Організаційний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
інноваційний проєкт -- бізнес-ідея -- бізнес-моделювання -- маркетинг -- команда -- менторинг -- інвестиції -- бізнес-планування -- масштабування -- стратегування -- півот
Анотація: У підручнику узагальнено найефективніші практики успішних інноваційних підприємців, представлено сучасні теоретичні засади стартапменеджменту, висвітлено світовий та вітчизняний досвід розвитку стартапів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://marketing.kpi.ua
Утримувачі документа:
Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського

Дод.точки доступу:
Гавриш, О. А.
Бояринова, К. О.
Кравченко, М. О.
Копішинська, К. О.
Гавриш, О. А. \редактор.\
Національний технічний університет України. Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
005.342:005.7(076)
К 73


    Котлубай, В. О.
    Інноваційне підприємництво та управління стартап проектами [Електронний ресурс] = Economic evaluation of innovative solution : практикум / В. О. Котлубай, Г. А. Отливанська ; Національний університет "Одеська юридична академія". - Електронні текстові дані. - Одеса : [б. в.], 2021. - 132 с. : табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 90-95. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Організаційний менеджмент--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
екосистема -- команда -- дизайн мислення -- бізнес модель -- клієнт -- життєздатний продукт -- оцінка ринку -- аналіз конкурентів -- маркетинг -- інвестиції -- Пітч-дек
Анотація: Практикум відповідає програмі навчальної дисципліні "Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами". В практикумі представлено завдання, ділові ігри, питання для самоперевірки, питання до екзамену, а також список рекомендованої літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.onua.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Одеська юридична академія"

Дод.точки доступу:
Отливанська, Г. А.
Національний університет "Одеська юридична академія"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376:616.896-053.5(075.8)
Н 42


    Недозим, Інна Вікторівна.
    Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 98 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 88-89. - ISBN 978-617-09-6789-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Аутизм--Діти з аутизмом--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- програма -- методи навчання -- терапевтична команда -- втручання
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376-056.2/.3(072)
С 69


   
    Соціалізація молоді з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : методичний посібник / А. Базиленко [та ін.] ; редактор А. Базиленко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", Інститут соціальних технологій. - Електронні текстові дані. - Київ : Талком, 2020. - 131 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 98-103. - ISBN 978-617-7832-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
супровід навчання -- студент з інвалідністю -- аутизм -- неформальна освіта -- працевлаштування -- мультидисциплінарна команда
Анотація: Посібник створений для поширення кращих практик соціалізації молоді з інвалідністю. Вміщені рекомендації із максимального включення студентів з інвалідністю у різні сфери життя: навчальну, позанавчальну (творчу, спортивну), працевлаштування. Відзначена роль у цьому процесі педагогічних працівників, батьків та інших супроводжуючих молоді з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Дод.точки доступу:
Базиленко, А.
Бояршинова, К.
Гребенюк, А.
Давиденко, Г.
Базиленко, А. \редактор.\
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". Інститут соціальних технологій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
316.77(075.8)
Ю 99


    Ющишина, Лариса Олексіївна.
    Групова динаміка та комунікації (тренінг) [Електронний ресурс] : курс лекцій / Л. О. Ющишина ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. - Електронні текстові дані. - Луцьк : Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. - 170 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 166-169. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Комунікація--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
групові феномени -- психологічна структура особистості -- тайм-менеджмент -- влада -- лідерство -- ухвалення рішень -- соціально-психологічний клімат -- стрес -- команда -- комунікативні мережі -- комунікативні стилі -- наради -- робочі зустрічі -- ділові переговори -- публічний виступ -- презентація -- конфлікт
Анотація: Навчальне видання надає особливі навички особистості з питань: успішної адаптації до нового колективу, вмілого планування та організації робочого часу, управління стресами, запобігання конфліктним ситуаціям, ефективного вирішення завдань між учасниками команди, усвідомлення своєї ролі у житті, відкриття здатностей до самоконтролю і самокорекції своєї особистості, мотивації та теоретичних засад управління.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://evnuir.vnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Волинський національний університет імені Лесі Українки

Дод.точки доступу:
Волинський національний університет імені Лесі Українки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
   316.46(075.8)
   Т 19


    Таранюк, Каріна Вікторівна.
    Лідерство та команда в публічному управлінні [Електронний ресурс] : конспект лекцій / К. В. Таранюк, Я. В. Кобушко ; Сумський державний університет, Навчально-науковий інститут фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького. - Електронні текстові дані. - Суми : Сумський державний університет, 2020. - 176 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 164-174. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Лідерство--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
персональне лідерство -- імідж лідера -- політичне лідерство
Анотація: В посібнику розкривається сутність та поняття лідерства, розповідається про взаємодію лідара і команди в публічній сфері, пояснюється питання сприйняття іміджу лідера, надаються психолого-педагогічні характеристики сучасних політичних лідерів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний університет

Дод.точки доступу:
Кобушко, Яна Володимирівна
Сумський державний університет. Навчально-науковий інститут фінансів, економіки та менеджменту імені Олега Балацького


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
316.45(075)
П 86


   
    Психологія тимбілдингу [Електронний ресурс] : навчальний посібник / О. Г. Романовський [та ін.] ; Національнй технічний університет "Харківський політехнічний інститут" . - Електронні текстові дані. - Харків : Друкарня Мадрид, 2017. - 93 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 90. - ISBN 978-617-7470-63-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
команда -- лідер -- корпоративна культура -- конфлікт -- стрес
Анотація: Публікацію здійснено у межах Проєкту Програми TEMPUS ELITE «Освіта для лідерства, інтелігентності та розвитку таланту». В посібнику описане формування основ професійного досвіду та одержання знань про шляхи формування і розвитку ефективної команди бізнес-лідерів, психологів-лідерів та лідерів у науці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.kpi.kharkov.ua
Утримувачі документа:
Національнй технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дод.точки доступу:
Романовський, Олександр Георгійович
Шаполова, Вікторія Валеріївна
Квасник, Ольга Віталіївна
Гура, Тетяна Віталіївна
Національнй технічний університет "Харківський політехнічний інститут"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
005.32(075.8)
Ю 72


    Юринець, Зорина Володимирівна.
    Самоменеджмент [Електронний ресурс] : навчальний посібник / З. В. Юринець, О. В. Макара ; Львівський національний університет імені Івана Франка . - Електронні текстові дані. - Львів : ЛНУ ім. І. Франка, 2014. - 274 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 260-265. - Предм. покажчик.: с. 266-271. - ISBN 978-966-397-260-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Управління--Самоменеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
менеджер -- тайм-менеджмент -- команда -- діяльність керівника -- наставництво -- навчання -- кар’єра -- стрес
Анотація: У посібнику розглянуто основи самоменеджменту, зокрема теоретичні засади, концепції, методологію та практичні рекомендації з питань самоуправління, самоорганізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://kk.nau.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський національний університет імені Івана Франка

Дод.точки доступу:
Макара, Оксана Володимирівна
Львівський національний університет імені Івана Франка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Басова, А. С. Використання методів фізичної терапіЇ / А. С. Басова. - С .8
Бахмет, М. Ю. Роль гуманізації в інклюзивній освіті / М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. - С .11
Бачинська, Н. Г. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту / Н. Г. Бачинська. - С .13
Безволенко, С. В. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти / С. В. Безволенко. - С .16
Бершанська, С. М. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами / С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. - С .20
Болтова, Н. І. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві / Н. І. Болтова. - С .22
Борисенко, Л. Л. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури / Л. Л. Борисенко. - С .24
Боровська, Н. Л. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті / Н. Л. Боровська. - С .26
Дубограй, О. С. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами / О. С. Дубограй. - С .28
Бутко, О. О. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик» / О. О. Бутко. - С .29
Водолазська, О. С. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи / О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. - С .33
Гай, В. Р. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти / В. Р. Гай. - С .37
Гарбузюк, Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. - С .40
Голубнича, Н. В. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП / Н. В. Голубнича. - С .42
Горбачова, О. С. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти / О. С. Горбачова. - С .46
Гордійчук, О. М. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами. / О. М. Гордійчук. - С .48
Григор’єва, І. О. Генеза інклюзивної освіти в Україні / І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. - С .51
Єфімова, Н. В. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення / Н. В. Єфімова. - С .52
Зуєва, О. П. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи) / О. П. Зуєва. - С .57
Ігнатуша, А. Л. Діти з ООП дистаційна освіта / А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. - С .64
Кабак, Я. М. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку / Я. М. Кабак. - С .67
Калініна, Т. В. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти / Т. В. Калініна. - С .68
Кальницька, Ю. М. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи / Ю. М. Кальницька. - С .70
Карпенко, О. М. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури / О. М. Карпенко. - С .73
Качан, О. А. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти / О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .77
Колпакова, О. М. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти / О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. - С .80
Коломієць, В. С. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією / В. С. Коломієць. - С .85
Крохмаль, Н. С. Новий світ безмежних можливостей / Н. С. Крохмаль. - С .87
Крошка, С. А. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. - С .91
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі» / С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. - С .95
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу» / С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. - С .100
Кузьо, О. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості / О. Кузьо. - С .105
Курило, В. С. Сучасне розуміння поняття «інклюзія» / В. С. Курило, С. В. Савченко. - С .105
Леванова, Т. М. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку / Т. М. Леванова. - С .109
Ляшенко, К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко. - С .113
Малініна, К. Л. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / К. Л. Малініна. - С .115
Матліна, О. В. Мета та принципи роботи інклюзивної школи / О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. - С .119
Матяш, О. Є. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень» / О. Є. Матяш. - С .124
Мацак, Ю. А. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами / Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. - С .129
Мороз, Ю. А. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики / Ю. А. Мороз. - С .132
Муренець, Л. С. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» / Л. С. Муренець. - С .136
Мухіна, А. Ю. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог / А. Ю. Мухіна. - С .139
Назінкіна, Л. І. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти / Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. - С .141
Одинока, Н. А. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру / Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. - С .146
Пивоварова, Г. С. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами / Г. С. Пивоварова. - С .149
Погорєлова, О. М. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. - С .152
Попова, І. Е. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / І. Е. Попова, Л. М. Проценко. - С .156
Пристинський, В. М. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .165
Приткова, І. А. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу / І. А. Приткова. - С .169
Рибальченко, А. В. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас» / А. В. Рибальченко. - С .176
Руденко, О. М. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. М. Руденко. - С .178
Самойленко, Б. М. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП / Б. М. Самойленко. - С .181
Саприкіна, Т. Г. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / Т. Г. Саприкіна. - С .186
Сергєєва, І. Ю. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / І. Ю. Сергєєва. - С .187
Сергієнко, Н. В. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання / Н. В. Сергієнко. - С .189
Сидоренко, Н. М. Інклюзивна освіта: українські реалії / Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. - С .192
Сидоренко, О. О. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції / О. О. Сидоренко. - С .196
Сич, М. А. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції / М. А. Сич. - С .199
Сліпецька, І. П. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури / І. П. Сліпецька. - С .203
Сліпецький, В. П. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти / В. П. Сліпецький. - С .206
Смолій, В. О. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання / В. О. Смолій. - С .209
Сойнова, Н. І. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами / Н. І. Сойнова. - С .212
Соломко, С. В. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті / С. В. Соломко. - С .213
Станіславова, Л. О. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха» / Л. О. Станіславова. - С .216
Ткаченко, Л. Т. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу / Л. Т. Ткаченко. - С .218
Толмачова, І. Г. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти / І. Г. Толмачова. - С .222
Фастов, С. С. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами / С. С. Фастов. - С .224
Філінков, В. І. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів / В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. - С .226
Харук, А. В. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі / А. В. Харук. - С .229
Цвік, О. С. Собака – друг і лікар людини / О. С. Цвік. - С .234
Чепак, О. П. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО / О. П. Чепак. - С .235
Чередниченко, К. А. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая» / К. А. Чередниченко. - С .238
Юрков, В. В. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / В. В. Юрков. - С .243
Юркова, О. Ф. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП / О. Ф. Юркова. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)