Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (17)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=наукове пізнання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
378.09:001.82
Б 33


    Башкір, Ольга Іванівна.
    Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. І. Башкір ; рецензент: Т. В. Рогова, Л. А. Штефан ; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Електронні текстові дані. - Харків : [б. в.], 2020. - 94 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Методологія--Педагогічні дослідження--Україна--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наука -- метафізика -- наукове пізнання -- наукова діяльність -- педагогічні дослідження -- експерементальні дослідження -- прикладні дослідження -- перспективні дослідження
Анотація: У навчально-методичному посібнику, розробленому за програмою курсу дисципліни «Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів»: для здобувачів освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, представлено зміст лекцій та розробки семінарсько-практичних занять. Навчально-методичний посібник адресується викладачам, здобувачам другого та третього (освітньо-наукового) рівня підготовки доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Рогова, Т. В. \рецензент.\
Штефан, Л. А. \рецензент.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
001.891(075.8)
З-38


    Зацерковний, Віталій Іванович.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. І. Зацерковний, І. В. Тішаєв, В. К. Демидов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 238 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 235-237 . - ISBN 978-647-527-156-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наука--Методологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
класифікація наук -- наукова діяльність -- принципи науки -- наукове пізнання -- інформаційна база -- теоретичні дослідження -- експериментальні дослідження -- дипломна робота -- курсова робота -- магістерська робота
Анотація: У навчальному посібнику наведено необхідні теоретичні матеріали та розкриті питання методики, організації та проведення наукових досліджень, з метою підготовки до самостійного виконання наукової роботи. Проводиться ознайомлення з основними формами звітів із наукової роботи; методикою підготовки повідомлень, доповідей, виступів; специфікою написання статей, курсових і кваліфікаційних робіт.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://isp.kiev.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Тішаєв, Іван Васильович
Демидов, Всеволод Кирилович
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.9:001.891(075.8)
Т 87


    Туриніна, Олена Леонтіївна.
    Методологія та методи психологічного дослідження [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. Л. Туриніна ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Електронні текстові дані. - Київ : Персонал, 2018. - 206 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 199-205. - ISBN 978-617-02-0221-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічні дослідження--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- експериментальні методи -- неекспериментальні методи -- математичні методи -- статистичні методи -- методологічна криза
Анотація: У пропонованому навчально-методичному посібнику розкрито проблеми методології психології як самостійної галузі наукового пізнання, сутності та змісту основних категорій, представлено загальну характеристику методологічних принципів наукового пізнання психології. Розглянуто питання взаємозв'язку методології, методів та методики психологічного дослідження та висвітлено різноманітні класифікації методів психології. У посібнику описано специфіку методологічних проблем у теоретичній, практичній та побутовій психології та представлено характеристику кризового стану методології психологічної науки. Окремий розділ присвячено питанням проведення наукового дослідження, який допоможе читачу при написанні власної наукової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://maup.com.ua
Утримувачі документа:
Міжрегіональна академія управління персоналом

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
930.1(075.8)
Л 98


    Лях, Сергій.
    Методологія історії: класика і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Лях. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : ВД Гельветика, 2021. - 130 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-992-745-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія історії--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- науково-пізнавальний процес -- історичні дослідження -- історичний процес
Анотація: Системно викладаються теоретичні засади історії як науки, розкривається зміст її категорій, принципів і методів. Ведеться розмова про засадничі компетентності професійних істориків, секрети їх майстерності. На чисельних прикладах з практики сучасного історіописання аналізується структура історичного дослідження, логіка еволюції наукових парадигм, напрямів, підходів, стилів, дослідницьких технологій. Автор розмірковує над природою, парадоксами, можливостями своєї професії, прагне сформувати в молодих істориків потяг до творчості, оригінальності, самостійного пошуку. Для здобувачів третього рівня вищої освіти ступеня доктора філософії спеціальності 032 Історія та археологія, науково-педагогічних, наукових працівників закладів вищої освіти, наукових установ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.znu.edu.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)