Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (8656)Каталог авторефератів та дисертацій (239)Грінченкознавство (2)Рідкісні та цінні видання (11)Наукові періодичні видання Університету (396)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 142
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
373.5.014.6:005(075.8)
Л 84


    Лукіна, Тетяна Олександрівна.
    Управління якістю загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Лукіна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Електрон. текстові дан. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 230 с. : іл., табл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 216-218. - ISBN 978-966-644-533-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальна середня освіта--Менеджмент в освіті--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
доступність -- квалітологія -- принципи управління -- функції управління -- міжнародні стандарти -- квалімерія освіти -- моніторинг -- оцінювання резуьтатів
Анотація: У посібнику викладено історичні аспекти, сучасні наукові підходи та методичні рекомендації щодо вимірювання та управління якістю загальної середньої освіти на національному і регіональному рівнях, а також на рівні закладу освіти. Аналізуються наукові погляди щодо визначення сутності категорії якості освіти як системи, освітнього процесу і як результату функціонування освіти. Розкривається структура і повноваження суб’єктів системи управління якістю загальної середньої освіти в України. Особлива увага приділяється питанням організації та проведення моніторингового дослідження якості освіти, побудови вибірки учасників, формулювання освітньої проблеми та вибору методів збору інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376:616.896(076)
П 27


   
    Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник / Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 101 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 99-100. - Б. ц.
Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України»
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Аутизм--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- стресостійкість -- розуміння поведінки -- отримання послуг -- корекція симптомів -- прикладний аналіз поведінки -- мовленнєва поведінкова терапія -- Денверська модель -- лікування біологічних станів -- метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Утримувачі документа:
ДУ Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України

Дод.точки доступу:
Autism Speaks
Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
76:655.3.066.24(072)
М 54


   
    Методичні рекомендації до виконання самостійної роботи з проєктної графіки (плакат) для здобувачів вищої освіти за першим (бакалаврським) рівнем зі спеціальності 015 Професійна освіта (Дизайн) [Електронний ресурс] / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Художньо-графічний факультет ; укладач: І. С. Артемьєва, В. М. Вершинін, Т. А. Петухова. - Електронні текстові дані. - Одеса : Університет Ушинського, 2021. - 46 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 44-46. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Графіка--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
шрифтовий плакат -- плакат-диптих -- театральний плакат -- цирковий плакат -- плакат-триптих
Анотація: Методичний посівник має на меті забезпечити студентів практичними знаннями щодо застосування творчого інструментарію дизайнера-графіка, закріпленні навичок творчої роботи, полягає у навчанні та вихованні майбутніх висококваліфікованих спеціалістів у графічному дизайні, в оволодінні студентами теоретичних основ композиції плаката та опануванні ними на практиці методики виконання оригіналів плакатних видань.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

Дод.точки доступу:
Артемьєва, І. С. \укладач.\
Вершинін, В. М. \укладач.\
Петухова, Т. А. \укладач.\
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Художньо-графічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
7.01:378.147
Х 98


   
    Художні практики початку ХХІ століття: новації, тенденції, перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць науково-творчого товариства студентів та молодих науковців. Вип. 1 / Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 338 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Розділ I. Мистецтво в освіті: історичний досвід та актуальні проблеми сучасності. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті. Актуальні питання артпедагогіки.
Макарчук, О. Арт-педагогіка як інноваційна технологія особистісно орієнтованого навчання та виховання / О. Макарчук. - С .6
Панкратова, К. Мистецька освіта в контексті новітніх художніх практик / К. Панкратова. - С .12
Андрущенко, І. Сучасні інформаційні технології та інновації в мистецтві та їх впровадження в заклади вищої мистецької освіти / І. Андрущенко. - С .15
Косточка, В. Етнокультурні складові сучасної реклами / В. Косточка. - С .22
Березенська, О. Дизайн і технології: перспективи розвитку / О. Березенська. - С .26
Пустильник, Я. Українська традиційна іграшка та її вплив на образні уподобання дитини / Я. Пустильник. - С .33
Куриш, Г. Перспективи розвитку художньої культури у ХХІ столітті / Г. Куриш. - С .36
Головський, О. Інноваційні методи у сфері моделювання на прикладі ландшафтного проекту / О. Головський. - С .40
Кутова, В. Тенденції і новації розвитку плаката в художніх практиках ХХІ століття / В. Кутова. - С .43
Подзігун, О. Сучасна бібліотека як мультисервісний простір / О. Подзігун. - С .49
Пасенко, Д. Сучасні тенденції виготовлення ужиткового посуду в Україні / Д. Пасенко. - С .58
Водоп'янова, Д. Мистецтво та дизайн в сучасній освіті: проблеми, тенденції, перспективи / Д. Водоп'янова. - С .58
Гапончук, Т. Сучасні технології та інновації у мистецькій освіті / Т. Гапончук. - С .63
Розділ II. Теорія та практика декоративно-прикладного мистецтва і дизайну
Хмарський, Ю. «Козак Мамай» у сучасному образотворчому мистецтві / Ю. Хмарський, О. Босий
Малік, Т. Житлове середовище для людей з ІТ-мисленням / Т. Малік, О. Руднєва. - С .77
Пащенко, Г. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України / Г. Пащенко. - С .85
Ковальова, А. Популяризація сучасної художньої кераміки як мистецтва: інтерактивна кераміка / А. Ковальова. - С .89
Патій, А. Фірмові константи як засоби ідентифікації корпоративного / А. Патій. - С .99
Тимченко, М. Естетика у каліграфії від ХХ ст. до сучасного етапу / М. Тимченко. - С .105
Хананова, Н. Сучасна кераміка та інтерактивне мистецтво / Н. Хананова. - С .111
Худолій, К. Особливості формування інтер’єрів готельних комплексів в Закарпатті з використанням національної стилістики / К. Худолій. - С .116
Петрушевський, В. Організація робочого простору для сучасної креативної молоді / В. Петрушевський. - С .129
Кириченко, Д. Аналіз сучасного стану та перспектив екологічного плакату як цілісного явища в графічному дизайні / Д. Кириченко. - С .129
Ясіньковська, А. Особливості дизайну веб-сторінок засобами анімації / А. Ясіньковська. - С .135
Малік, Т. Специфіка та тенденції розвитку українського авторського килима (на прикладі експонатів Харківського художнього музею) / Т. Малік, С. Будник. - С .140
Макаренко, Г. Специфіка орієнтації і переміщення користувача всередині електронного видання / Г. Макаренко. - С .144
Бригинець, О. Використання трипільських знаків в сучасному мистецтві / О. Бригинець. - С .150
Пугаченко, М. Дизайн біжутерії із скла: методи і засоби / М. Пугаченко, О. Кардаш. - С .156
Шилова, П. Основні функції рекламних звернень та способи їхнього впливу на споживача / П. Шилова. - С .162
Завгородня, В. Особливості організації приватного простору в житловому середовищі / В. Завгородня. - С .170
Копа, О. Антропоморфний образ в керамічних творах давніх культур та сьогодення / О. Копа. - С .177
Пустильник, Я. Декор у сучасному посуді: традиції та інновації / Я. Пустильник. - С .183
Соя, А. Особливості побудови літер у зразках української писемності як джерело самобутності українського шрифту / А. Соя. - С .188
Костюченко, О. Тенденції освітлення в приміщеннях громадського та житлового призначення / О. Костюченко. - С .194
Чурілкіна, Є. Основи дизайнерського вирішення «розумної вулиці» в місті / Є. Чурілкіна, Т. Малік. - С .199
Бичкова, Д. Авторська інтерпретація традицій української рушникової вишивки в творах Надії Бабенко / Д. Бичкова. - С .207
Циркалюк, М. Особливості проектування зінів як виду періодичного видання / М. Циркалюк. - С .213
Костюк, Ю. Особливості формування інтер’єрів багатофункціональних центрів дозвілля для молоді / Ю. Костюк. - С .219
Пащенко, А. Благоустрій та озеленення сучасних жилих комплексів в містах України / А. Пащенко. - С .224
Камінська, А. Критичний дизайн як важлива складова дизайну футболки / А. Камінська. - С .229
Кобенко, А. Комікс як особлива візуальна мова / А. Кобенко. - С .236
Марус, Д. Соціокультурна відповідальність реклами / Д. Марус. - С .238
Третініченко, Т. Благоустрій парку ім. Генерала Потапова у м. Києві / Т. Третініченко. - С .241
Кулеба, М. Архітектурні та функціональні аспекти організації навчально-реабілітаційного центру для дітей / М. Кулеба. - С .248
Клачун, А. Створення медіа-арт простору на території ВДНГ в Києві / А. Клачун. - С .255
Баташова, Д. Принципи реконструкції набережних на прикладі історичної зони Русанівської набережної / Д. Баташова. - С .258
Шевченко, А. Історія виникнення перших у світі бібліотек / А. Шевченко. - С .267
Гусєв, О. Тенденції розвитку дизайну вогнепальної зброї / О. Гусєв. - С .274
Рибак, С. Особливості використання Led-освітлення в дизайні середовища / С. Рибак. - С .276
Руднєва, О. Сучасні технології в житловому середовищі / О. Руднєва. - С .283
Мокринцева, М. Особливості дизайну автономної плавучої станції з пошуковим дроном / М. Мокринцева. - С .290
Собко, Н. Світло, як формоутворюючий засіб навколишнього середовища / Н. Собко. - С .295
Місюна, В. Організація берегової лінії / В. Місюна. - С .301
Кузьменко, М. Теорія і практика образотворчого мистецтва: кераміка Пікассо / М. Кузьменко. - С .305
Савчук, О. Формування ландшафтного дизайну та благоустрою спортивно-оздоровчого табору в м. Житомир / О. Савчук, Г. Пащенко. - С .312
Недашківська, О. Система модульних елементів для підсилення вогневих точок та фортифікаційних споруд / О. Недашківська. - С .317
Костиренко, М. Особливості дизайну трансформованого медичного комплексу / М. Костиренко. - С .319
Трегуб, Є. Виставковий драйв-центр робототехніки / Є. Трегуб. - С .324
Стеценко, О. Свідома мода по-українськи / О. Стеценко. - С .330
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Мистецтвознавство--Дизайн--Етнодизайн

Анотація: У збірнику наукових праць представлено публікації, що відображають результати наукових досліджень з проблем мистецької освіти, мистецтвознавства, дизайну, етнодизайну, культурології. Виокремлено інноваційний зміст, напрями, історію розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kdidpmid.edu.ua
Утримувачі документа:
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука

Дод.точки доступу:
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Електронні текстові дані. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бриль, М. М. Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті / М. М. Бриль. - С .12-18
Пахомова, Т. М. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Т. М. Пахомова. - С .19-21
Смоленцева, Г. А. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти / Г. А. Смоленцева. - С .22-28
БАЛА, Малгожата. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові / Малгожата БАЛА. - С .29-37
Барзишена, В. В. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання / В. В. Барзишена. - С .38-42
Колесник, А. Ю. Впровадження інклюзивної освіти в США / А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. - С .43-47
Крупська, І. В. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами / І. В. Крупська. - С .48-53
Нестеренко, Н. М. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні / Н. М. Нестеренко. - С .54-59
Панасенко, І. О. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США) / І. О. Панасенко. - С .60-64
Житнік, Т. С. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва») / Т. С. Житнік. - С .65-72
Безклинська, О. З. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі / О. З. Безклинська. - С .73-78
Білявська, О. Д. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми / О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. - С .85-91
Володіна, Ю. А. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Ю. А. Володіна. - С .92-97
Рибалова, О. В. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. - С .98-104
Сметаніна, Т. М. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва / Т. М. Сметаніна. - С .105-113
Сухобрусова, О. О. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано / О. О. Сухобрусова. - С .114-120
Фоміцька, Н. Ю. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти / Н. Ю. Фоміцька. - С .120-125
Полєвіков, І. О. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі / І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. - С .126-134
Андрухович, Л. М. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Андрухович. - С .135-3-138
Вандишева, О. М. Незвичайні діти в мистецькій школі / О. М. Вандишева. - С .139-145
Воропаєв, Є. П. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано / Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. - С .146-151
Кричковська, Т. Д. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті / Т. Д. Кричковська. - С .152-156
Маніва, Н. Д. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії / Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. - С .157-163
Мартинюк, В. В. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна / В. В. Мартинюк. - С .164-171
Моцак, Л. П. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін / Л. П. Моцак. - С .172-175
Назар, Л. Й. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Л. Й. Назар. - С .176-189
Орел, Л. О. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва / Л. О. Орел. - С .190-193
Погорєлова, О. В. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти / О. В. Погорєлова. - С .194-197
Таланчук, Л. Д. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України / Л. Д. Таланчук. - С .198-200
Чупін, І. М. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання / І. М. Чупін. - С .201-203
Штирбул, С. А. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації / С. А. Штирбул. - С .204-210
Андрєєва, О. В. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари / О. В. Андрєєва. - С .211-215
Бабалян, Ю. В. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами / Ю. В. Бабалян. - С .216-219
Бакшеєв, І. Г. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру / І. Г. Бакшеєв. - С .220-224
Велігура, О. О. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті / О. О. Велігура. - С .225-229
Вінокурова, О. В. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу / О. В. Вінокурова. - С .230-234
Задорожко, Сандуца В. Д. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва / Т. В. Задорожко. - С .235-239
Зоріна, П. Б. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору / П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. - С .240-244
Кравцевич, Г. В. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює» / Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. - С .245-248
Кравчук, О. В. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. - С .249-256
Крук, М. В. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки / М. В. Крук. - С .257-259
Кутняхова, Т. О. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва / Т. О. Кутняхова. - С .260-265
Любенко, Л. І. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті / Л. І. Любенко, І. В. Любенко. - С .266-269
Малаєва, Т. М. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями / Т. М. Малаєва. - С .270-276
Нікітюк, Л. С. Особливі учні в мистецькій освіті / Л. С. Нікітюк. - С .277-283
Павлова, Г. А. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі / Г. А. Павлова. - С .284-295
Патетюріна, Л. О. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії / Л. О. Патетюріна. - С .296-302
Переверзєва, О. Є. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу / О. Є. Переверзєва. - С .303-307
Петруніна, І. Г. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи / І. Г. Петруніна. - С .308-312
Прімакова, А. Н. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи / А. Н. Прімакова. - С .313-318
Рєзнік, О. С. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності / О. С. Рєзнік. - С .319-325
Руппа, Н. Г. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі / Н. Г. Руппа. - С .326-332
Рябченко, І. М. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. - С .333-338
Сакали, В. А. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами / В. А. Сакали. - С .339-345
Сергійчук, О. А. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами / О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. - С .346-351
Скрипак, К. Д. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні / К. Д. Скрипак. - С .352-357
Турська, М. В. З досвіду інклюзивного навчання / М. В. Турська. - С .358-363
Фокт, І. Е. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі / І. Е. Фокт. - С .364-368
Шугай, А. О. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва / А. О. Шугай. - С .369-373
Бауріна, І. В. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання / І. В. Бауріна. - С .374-377
Підгорнова, О. В. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору / О. В. Підгорнова. - С .378-388
Сагалова, Г. В. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні / Г. В. Сагалова. - С .388-392
Бондар, С. М. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи / С. М. Бондар. - С .393-398
Єсіна, А. Г. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін / А. Г. Єсіна. - С .399-404
Ковченко, Л. Є. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії / Л. Є. Ковченко. - С .405-409
Рябоконь, О. В. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення / О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова. - С .410-418
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
373.2:376
А 43


   
    Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти [Електронний ресурс] = Actual Problems of Preschool and Special Education : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. / Рівненський державний гуманітарний університет. - Електронні текстові дані. - Рівне : Видавець О. Зень, 2021. - 191 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-601-392-1 : Б. ц.
    Зміст:
Войтович, Оксана. Особливості психолого-педагогічної діагностики в спеціальній освіті / О. Войтович. - С .10
Врочинська, Людмила. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до організації методичного супроводу освітньої діяльності в ЗДО / Л. Врочинська. - С .12
В’юнник, Вікторія. Освітнє середовище як умова для самовираження дітей п’ятого року життя / В. В’юнник. - С .14-15
Гаєвська, Анастасія. Інноваційна технологія «сінквейн» у корекційно-розвивальній роботі з дітьми із ЗНМ / А. Гаєвська. - С .16-17
Горопаха, Наталія. Формування інтересу до книги у дітей дошкільного віку / Н. Горопаха, М. Данилюк. - С .18-19
Горопаха, Наталія. Можливості розвитку самостійності дітей молодшого дошкільного віку у самообслуговуванні / Н. Горопаха, О. Дякова. - С .20-21
Горопаха, Наталія. Гра як засіб формування ціннісного ставлення до природи у дітей дошкільного віку / Н. Горопаха, Н. Євгейчук. - С .22-23
Горопаха, Наталія. Конструювання дітей дошкільного віку засобами LEGO-DUPLO / Н. Горопаха, О. Зух. - С .24
Горопаха, Наталія. Взаємозв’язок екологічного та патріотичного виховання / Н. Горопаха, В. Литман. - С .25-28
Горопаха, Наталія. Формування у старших дошкільників працелюбності як базової якості особистості / Н. Горопаха, І. Московчик. - С .29
Горопаха, Наталія. Експериментальне вивчення рівня екологічної культури старших дошкільників / Н. Горопаха, Н. Хомич. - С .30-32
Джеджера, Клавдія. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання гуманної поведінки дітей старшого дошкільного віку / К. Джеджера, Н. Лантух. - С .33-34
Джеджера, Клавдія. Театрально-ігрова діяльність як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / К. Джеджера, І. Піддубна. - С .35-36
Джеджера, Клавдія. Виховання гуманних взаємин у групі дітей середнього дошкільного віку в процесі ігрової діяльності / К. Джеджера, Я. Фесюк. - С .37-39
Дичківська, Ілона. Особливості толерантності у дітей старшого дошкільного віку / І. Дичківська, Ю. Бринскіх. - С .40-41
Дичківська, Ілона. Специфіка корекційного навчання дітей із ЗПР зв’язного мовлення / І. Дичківська, А. Мазур. - С .42-44
Дичківська, Ілона. Психогімнастика як засіб корекції диспраксії у дітей із загальним недорозвитком мовлення / І. Дичківська, І. Сакалош. - С .45-46
Дичківська, Ілона. Методологічні засади концепції виховання дітей Софії Русової / І. Дичківська, І. Улюкаєва. - С .47-49
Загородня, Людмила. Підготовка майбутніх магістрів до забезпечення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти на платформі ZOOM / Л. Загородня. - С .50-51
Козак, Людмила. Формування соціально-громадянської компетентності дітей старшого дошкільного віку в комунікативній діяльності / Л. Козак, С. Федорова. - С .52-53
Козлюк, Ольга. Формування початкових навичок дослідницької діяльності здобувачів вищої освіти в процесі викладання курсу «Основи наукових досліджень» / О. Козлюк. - С .54-56
Козлюк, Ольга. Виховання гуманних почуттів дошкільників в процесі спілкування з вихователем / О. Козлюк, І. Беднарчук. - С .57-58
Козлюк, Ольга. Роль і місце дидактичних ігор з LEGO у розумовому вихованні дошкільників / О. Козлюк, І. Вишневська. - С .59-61
Козлюк, Ольга. Виховання моральних почуттів дітей дошкільного віку засобами мультиплікаційних фільмів / О. Козлюк, О. Гаврилюк. - С .62-63
Козлюк, Ольга. Взаємодія ЗДО і сім’ї у формуванні моральної поведінки дошкільників / О. Козлюк, З. Грипич. - С .64-65
Козлюк, Ольга. Музикотерапія як засіб корекції мовлення у дітей дошкільного віку / О. Козлюк, Ю. Грицай. - С .66-68
Козлюк, Ольга. Педагогічні умови використання ігрових технологій у моральному вихованні дітей старшого дошкільного віку / О. Козлюк, Н. Лозян. - С .69
Козлюк, Ольга. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами музейної педагогіки / О. Козлюк, К. Мощук. - С .70-72
Кондратець, Інна. Рефлексійна культура як необхідна компонента професійної підготовки сучасних фахівців дошкільної освіти / І. Кондратець. - С .73-74
Косарєва, Галина. Особливості відновлення мовлення при семантичній афазії / Г. Косарєва. - С .75-76
Косарєва, Галина. Особливості ігрової діяльності дітей дошкільного віку з заїканням / Г. Косарєва, Н. Ворощук. - С .77-78
Косарєва, Галина. Особистісноорієнтований підхід в корекційно-логопедичній роботі з дітьми дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення / Г. Косарєва, Л. Заморська. - С .79-80
Косарєва, Галина. Психологопедагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ в умовах навчально-реабілітаційного центру / Г. Косарєва, С. Серикина. - С .81-82
Косарєва, Галина. Формування звукоскладової структури слова у дітей з моторною алалією / Г. Косарєва, О. Сива. - С .83-84
Косарєва, Галина. Стратегії розвитку психолого-педагогічного супроводу дитини з тяжкими порушеннями мовлення та її сім’ї / Г. Косарєва, С. Хлистік. - С .85-86
Косарєва, Оксана. Формування емпатії у дошкільників з агресивними проявами / О. Косарєва, Д. Баранчук. - С .87-88
Косарєва, Оксана. До проблеми розвитку емоційного інтелекту в дітей із затримкою психічного розвитку в умовах інклюзивної групи / О. Косарєва, К. Варейчук. - С .89-90
Косарєва, Оксана. Формування емоційної чутливості у дітей дошкільного віку / О. Косарєва, С. Мельничук. - С .91-92
Косарєва, Оксана. Психологопедагогічна характеристика розладів аутистичного спектру / О. Косарєва, Г. Тертична. - С .93
Косарєва, Оксана. Вплив стилю сімейного виховання на адаптацію дітей раннього віку до ЗДО / О. Косарєва, А. Степанець. - С .94-95
Косарєва, Оксана. Виявлення рівнів культури спілкування старших дошкільників засобами сюжетно-рольової гри / О. Косарєва, Б. Тимошок. - С .96-97
Кравець, Любов. Виховання «Мислення вищого порядку» / Л. Кравець. - С .98-100
Маліновська, Наталія. Методика розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників у просторі сучасної дитячої книги / Н. Маліновська, О. Голуб. - С .101
Маліновська, Наталія. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами музики в різних видах музичної діяльності / Н. Маліновська, Т. Кондратюк. - С .102-103
Маліновська, Наталія. Розвиток зв’язного мовлення дітей передшкільного віку засобами LEGO-конструювання / Н. Маліновська, І. Крючкова. - С .104-105
Маліновська, Наталія. Оздоровлювальний потенціал дихальних вправ / Н. Маліновська, С. Лічна. - С .106-107
Маліновська, Наталія. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя / Н. Маліновська, А. Макарець. - С .106-107
Маліновська, Наталія. Мнемотехніка в освітньо-мовленнєвій діяльності закладу дошкільної освіти / Н. Маліновська, Т. Музичук. - С .109-110
Маліновська, Наталія. Українська народна казка як засіб розвитку образного мовлення старших дошкільників / Н. Маліновська, Х. Мурдза. - С .111-112
Марєєва, Тетяна. Використання ігор в роботі з дітьми дошкільного віку з порушеннями мовлення / Т. Марєєва. - С .113-114
Машовець, Марина. Роль української казки в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / М. Машовець, А. Карнаухова. - С .118-119
Павлюк, Тетяна. До проблеми виховання інформаційної культури осіб з особливими освітніми потребами / Т. Павлюк. - С .120
Павлюк, Тетяна. Практичні аспекти проблеми формування уявлень у дітей старшого дошкільного віку про форму і геометричні фігури / Т. Павлюк, С. Кутянська. - С .121-123
Павлюк, Тетяна. Можливості формування математичних понять у дошкільників на заняттях з образотворчої діяльності / Т. Павлюк, Д. Мельничук. - С .124-125
Павлюк, Тетяна. Розвиток мовлення у дітей старшого дошкільного віку з дизартрією із використанням комплексу «Живий звук» / Т. Павлюк, Ю. Музичук. - С .126-127
Павлюк, Тетяна. Небилиці як сучасний засіб навчання старших дошкільників елементів математики / Т. Павлюк, Н. Петришина. - С .128
Павлюк, Тетяна. Особливості розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку в процесі проведення дидактичних ігор з цікавим математичним матеріалом / Т. Павлюк, О. Сидорчук. - С .129-130
Павлюк, Тетяна. Особливості використання казкотерапії у розвитку зв’язного мовлення у дітей із ЗНМ / Т. Павлюк, В. Тишкун. - С .131-133
Павлюк, Тетяна. Особливості формування уявлень у дітей раннього віку про множину із використанням технологій сенсорної інтеграції / Т. Павлюк, І. Чучман. - С .134-136
Павлюк, Тетяна. До проблеми розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку з дизартрією засобами малих фольклорних жанрів / Т. Павлюк, В. Швед. - С .134-136
Павлюк, Тетяна. Роль сюжетно-рольової гри у вихованні дружніх відносин між старшими дошкільниками / Т. Павлюк, О. Штокало. - С .138-139
Павлюк, Тетяна. До проблеми розвитку пам’яті у дітей дошкільного віку / Т. Павлюк, Л. Ярмолюк. - С .139
Половіна, Олена. Інтенсифікація розвитку дітей раннього віку: виклики й ризики / О. Половіна. - С .140-141
Руденко, Наталія. Формування творчого потенціалу у дітей дошкільного віку засобами нетрадиційних технік малювання / Н. Руденко, М. Баландюк. - С .142-144
Руденко, Наталія. Формування зв’язного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з ЗНМ ІІІ рівня засобами технології лепбук / Н. Руденко, М. Винар. - С .145
Руденко, Наталія. Особливості просодичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку з поліморфною дислалією / Н. Руденко, Д. Заїка. - С .146-147
Руденко, Наталія. Корекція звуковимови у дітей дошкільного віку з дизартрією засобами логоритміки / Н. Руденко, І. Крутяк. - С .148-149
Руденко, Наталія. Використання усної народної творчості у роботі з дітьми із загальним недорозвиненням мовлення / Н. Руденко, Х. Мурдза. - С .150-152
Руденко, Наталія. Відновлення мовленнєвого спілкування при дитячій афазії / Н. Руденко, Т. Скляревська. - С .153-154
Руденко, Наталія. Результати експериментального впровадження творчих ігор як засобу виховання людяності у дітей старшого дошкільного віку / Н. Руденко, Л. Шевцова. - С .155-156
Сторож, Олена. Розвитот уяви дітей за допомогою творчої гри / О. Сторож, М. Попик. - С .157
Трачук, Марина. Зміст професійної діяльності логопеда в умовах інклюзивного освітнього простору / М. Трачук. - С .158-160
Фасолько, Тетяна. Формування образотворчої компетенції дітей старшого дошкільного віку засобами новітніх технологій / Т. Фасолько. - С .161-162
Федорова, Федорова. Гуманістична парадигма у підготовці майбутніх логопедів як вимога сучасної української спеціальної освіти / Н. Федорова. - С .163-164
Федорова, Наталія. Ігри з кольором як засіб корекції мовленнєвих порушень / Н. Федорова, М. Щавінська-Тихомирова. - С .165-166
Ферт, Ольга. Розвиток комунікативних навичок у дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра засобами АВА-терапії / О. Ферт, Н. Воробей. - С .167-168
Ферт, Ольга. Корекція заїкання у дітей дошкільного віку засобами логоритміки / О. Ферт, А. Гатауліна. - С .169-171
Шадюк, Ольга. Особливості формування у дітей старшого дошкільного віку любові до малої батьківщини в сучасному освітньому просторі / О. Шадюк, О. Солодуха. - С .174-175
Шостак, Ольга. Корекція ЗНМ у молодших школярів засобами логоритміки / О. Шостак, І. Вахнюк. - С .176-177
Шостак, Ольга. Специфіка розвитку мовленнєвих умінь у дітей старшого дошкільного віку в процесі спілкування / О. Шостак, А. Солоненко. - С .178-180
Шостак, Ольга. Формування граматичної компетенції в дітей дошкільного віку / О. Шостак, К. Хондока. - С .181-182
Юрчук, Олексій. Рівень рухової активності дітей дошкільного віку та сучасні підходи до її підвищення / О. Юрчук, Я. Тишинська. - С .183-185
Янцур, Любов. Формування технічних умінь і навичок у дітей п’ятого року життя в різних видах зображувальної діяльності / Л. Янцур, О. Столярчук. - С .186-187
Янцур, Любов. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників на заняттях з аплікації / Л. Янцур, А. Іваненко. - С .188-190
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка --Спеціальна освіта--З’їзди і конференції

Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
376-056.264:616.89
Л 97


    Лянна, Ольга Володимирівна.
    Відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.03 - Корекційна педагогіка (016 - Спеціальна освіта) / О. В. Лянна ; науковий керівник В. М. Синьов ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Електронні текстові дані. - Суми, 2018. - 269 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 195-222
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Логопедія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєве спілкування -- констатувальний експеримент -- формувальний експеримент
Анотація: Дисертаційна робота присвячена проблемі відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану. Уперше здійснено комплексне вивчення особливостей порушення мовленнєвого спілкування осіб з післяінсультною афазією з урахуванням складної психологічної структури готовності до мовленнєвого спілкування, механізмів мовлення та особливостей їх порушення при афазії, а також з урахуванням особистісних реакцій на різку зміну мовленнєвого статусу осіб з афазією; розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану; визначено педагогічні умови оптимізації процесу відновлення. мовленнєвого спілкування осіб з післяінсультною афазією.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор Миколайович \науковий керівник.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
376.091
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи [Електронний ресурс] : матеріали Інтернет-конференції / Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради" ; укладач: І. М. Литвин, Т. Л. Гавриленко. - Електронні текстові дані. - Черкаси : [б. в.], 2021. - 76 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Розділ І. Особливості педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
Кохно, Т. Л. Основні принципи організації психолого-педагогічного супроводу дітей у системі інклюзивної освіти / Т. Л. Кохно. - С .6
Мозгова, В. І. Психолого-педагогічний супровід учнів з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії / В. І. Мозгова. - С .11
Пришлюк, А. В. Рівні можливості для кожного / А. В. Пришлюк. - С .16
Романець, Ю. В. Інклюзивна освіта від «А» до «Я» / Ю. В. Романець. - С .20
Розділ ІІ. Корекційно-розвиткові послуги як умова інтеграції дитини в соціальне середовище
Багач, Д. Б. Особливості організації логопедичного супроводу у закладі дошкільної освіти з інклюзивним навчанням / Д. Б. Багач. - С .26
Горьова, І. М. Дивотвір. Дидактичний матеріал для творчих робіт з текстами на уроках розвитку мовлення / І. М. Горьова. - С .32
Підвальна, І. О. Значення корекційних занять з ритміки та лікувальної фізкультури для дітей з особливими освітніми потребами / І. О. Підвальна. - С .37
Смаголь, Н. В. Біосугестивна терапія у роботі з сім’ями дітей з особливими освітніми потребами / Н. В. Смаголь. - С .42
Розділ ІІІ. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини
Дем’яненко, Л. В. Батьки як ключові партнери у вихованні дитини / Л. В. Дем’яненко, М. М. Дем’яненко. - С .47
Зеленська, В. А. Специфіка роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / В. А. Зеленська, А. В. Нечипоренко. - С .53
Панчук, Є. С. Роль команди психолого-педагогічного супроводу в соціалізації та адаптації дітей з особливими освітніми потребами / Є. С. Панчук. - С .56
Глазунова, Т. М. Сучасний підхід до організації навчання особливих дітей / Т. М. Глазунова. - С .61
Ситник, Л. І. Співпраця учасників команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами як необхідна складова успішної адаптації та соціалізації дитини / Л. І. Ситник. - С .66
Стеценко, Л. А. Командна співпраця учасників освітнього процесу щодо успішної адаптації та соціалізації дитини / Л. А. Стеценко. - С .72
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: В матеріалах конференції розглянуто досвід організації як спеціальної, так і інклюзивної форми навчання дітей із психофізичними порушеннями, презентовано авторські розробки корекційно-розвиткових програм. Представлений досвід роботи з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua
Утримувачі документа:
Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"

Дод.точки доступу:
Литвин, І. М. \укладач.\
Гавриленко, Т. Л. \укладач.\
Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
376-056.2/.3(072)
О-64


   
    Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі [Електронний ресурс] : методичний посібник / Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ; укладач: О. В. Коган [и др.]. - Електронні текстові дані. - Харків : Друкарня Мадрид, 2019. - 110 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 107-109. - ISBN 978-617-7845-11-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правові засади -- планування -- адаптація -- модифікація -- спільне викладання -- робота з батьками
Анотація: Посібник присвячений веденню документації та посадовим обов’язкам асистента вчителя в інклюзивному класі. Проаналізовані нормативно-правові документи, що регламентують діяльність асистента вчителя, оптимізований матеріал та окреслені основні вектори діяльності асистента вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua
Утримувачі документа:
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Коган, О. В. \укладач.\
Манукян, О. А. \укладач.\
Юдіна, І. О. \укладач.\
Гаврилюк, С. М. \укладач.\
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
376:159.922.76(072)
Т 38


   
    Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів / Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України, Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи ; автор-упорядник: Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтняська ; редактор Д. Д. Романовська. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2019. - 157 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
показники розвитку -- показники адаптації -- показники емоційно-вольової сфери -- корекційно-розвиткові комплекси -- ігрова психотерапія -- ігрова психокорекція -- психологічна підтримка батьків -- психологічна підтримка педагогів
Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua
Утримувачі документа:
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Дод.точки доступу:
Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\
Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\
Романовська, Д. Д. \редактор.\
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці)
Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)