Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Інклюзивна освіта -- Загальна середня освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.
376-056.2/.3:373.3/.5(075)
В 80


   
    Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти [Електронний ресурс] : посібник / Л. Шевчук [та ін.] ; Рекомендовано до друку в межах ініціативи "Збереження доступу до шкільної освіти" проєкту "Супровід урядових реформ в Україні" (SURGe), що фінансується Урядом Канади та впроваджується компанією Alinea International, Державна служба якості освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 86 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Загальна середня освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
культура інклюзивності -- менеджмент -- планування -- фінансування -- матеріально-технічна база -- персонал -- батьки -- дистанційне навчання -- індивідуальна програма розвитку -- моніторинг якості
Анотація: Посібник має на меті допомогти керівникам шкіл у творенні інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у найширшому розумінні цього терміну. Він включає покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї екосистеми управлінських рішень для функціонування системи інклюзивного навчання. Тут є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості організації інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://sqe.gov.ua

Дод.точки доступу:
Шевчук, Л.
Заплотинська, Л.
Дроздик, І.
Войцехівська, І.
Рекомендовано до друку в межах ініціативи "Збереження доступу до шкільної освіти" проєкту "Супровід урядових реформ в Україні" (SURGe), що фінансується Урядом Канади та впроваджується компанією Alinea International
Державна служба якості освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.2/.3(075)
І 65


   
    Інклюзивне навчання: організація індивідуальної освітньої траєкторії в закладі освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Рекомендовано до друку вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ; рецензент: В. М. Шевченко, В. О. Калінін. - Електронні текстові дані. - Житомир : КЗ Житомирський ОІППО, 2023. - 152 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Загальна середня освіта--Навчально-методичні посібники

Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд низки обов’язкових кроків, необхідних для організації індивідуального освітнього маршруту дитини з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти. Адресовано педагогічним працівникам, які є учасниками команд психолого-педагогічного супроводу, а також фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів для здійснення інформаційно-просвітницької діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com

Дод.точки доступу:
Шевченко, В. М. \рецензент.\
Калінін, В. О. \рецензент.\
Рекомендовано до друку вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376-056.2/.3:373.3/.5(075)
О-64


   
    Організація першого рівня підтримки для дитини в закладі загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" ; редактор О. С. Голентовська ; рецензент: В. М. Шевченко, В. О. Калінін. - Електронні текстові дані. - Житомир : КЗ Житомирський ОІППО, 2022. - 127 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Загальна середня освіта--Навчально-методичні посібники

Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено огляд низки обов’язкових кроків, необхідних для організації першого рівня підтримки в закладі загальної середньої освіти для осіб, які мають поодинокі, епізодичні освітні труднощі. Адресовано педагогічним працівникам, а також фахівцям інклюзивно-ресурсних центрів для здійснення інформаційно-просвітницької діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://drive.google.com

Дод.точки доступу:
Голентовська, О. С. \редактор.\
Шевченко, В. М. \рецензент.\
Калінін, В. О. \рецензент.\
Рекомендовано до друку Вченою радою комунального закладу "Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
376-056.2/.3(076)
Я 44


   
    Як зробити онлайн-уроки інклюзивними: практичні рекомендації [Електронний ресурс] : за результатами проєкту Всеукраїнської школи / Український інститут розвитку освіти, публікацію здійснено за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНIСЕФ) в Україні ; упорядник: Н. З. Софій, О. Ф. Федоренко. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2021. - 16 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Загальна середня освіта--Практичні посібники

Анотація: Публікація містить практичні поради, які допоможуть педагогам, учням, батькам і розробникам освітніх ресурсів забезпечити інклюзивність в освітньому середовищі, зокрема під час онлайн-навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uied.org.ua

Дод.точки доступу:
Софій, Наталія Зіновіївна \упорядник.\
Федоренко, Оксана Филимонівна \упорядник.\
Український інститут розвитку освіти
публікацію здійснено за підтримки Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНIСЕФ) в Україні


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)