Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (28)Каталог авторефератів та дисертацій (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=159.923.2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.
159.923.2
О-75


   
    Особистість в екстремальних умовах [Електронний ресурс] : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (21 травня 2021 р., м. Львів) / Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності, Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту ; редактор: Р. І. Сірко [та ін.] ; упорядник С. М. Вдович. - Електронні текстові дані. - Львів : [б. в.], 2021. - 217 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Розділ 1. Психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах
Вавринів, Олена. Експериментальне дослідження професійних страхів майбутніх рятувальників / О. Вавринів. - С .9-11
Вінтюк, Юрій. Найпоширеніші надзвичайні ситуації у повсякденності та типові способи реагування населення на них / Ю. Вінтюк. - С .12-15
Віхляєва, Яна. Особливості використання психологічного дебрифінгу в екстремальних умовах / Я. Віхляєва. - С .16-19
Галабурда, Мар’яна. Соціальний інтерес у формуванні життєвого стилю / М. Галабурда, О. Кривопишина. - С .20-22
Гурський, Віктор. Психологічна готовність правоохоронця до служби в екстремальних умовах праці / В. Гурський, С. Тесленко. - С .23-24
Зарічанський, Олег. Використання досвіду США в підвищенні психологічної стресостійкості військовослужбовців підрозділів сухопутних військ Збройних Сил України / О. Зарічанський, М. Лелюк. - С .25-28
Казанчук, Ірина. Організаційно-правові форми протидії дитячому булінгу в освітньому процесі в Україні / І. Казанчук, А. Котклевець. - С .29-32
Костючков, Сергій. Нейрокогнітивний хакінг як психологічний чинник розвитку беллумафобії в населених пунктах України, близьких до зони бойових дій / С. Костючков. - С .33-36
Кривопишина, Олена. Феномен пробачення як психологічний ресурс подолання життєвих ускладнень / О. Кривопишина, Є. Порядін. - С .37-40
Подольна, Руслана. Шляхи подолання явища торгівлі людьми в Україні / Р. Подольна ; науковий керівник О. Золотько. - С .41-42
Пономаренко, Станіслав. Ризик як необхідний елемент професійної діяльності рятувальників / С. Пономаренко ; науковий керівник С. Совгіра. - С .43-46
Пурас, Тетяна. Особистість і проблема насильства в Україні / Т. Пурас ; науковий керівник О. Золотько. - С .47-50
Ромашенко, Вікторія. Психічна стійкість працівника поліції як основа готовності до службової діяльності в екстремальних ситуаціях / В. Ромашенко, Р. Яковлев. - С .51-53
Слободяник, Володимир. Теоретичний аналіз наукового поняття самозбережувальна поведінка майбутніх фахівців ризиконебезпечних професій / В. Слободяник, Р. Сірко, Ю. Шевелєва. - С .54-56
Чміль, Каріна. Соціально-психологічні передумови формування віктимної поведінки у жінок / К. Чміль, О. Стельмах. - С .57-60
Яремко, Роман. Емпіричне дослідження мотивації вибору професії майбутніми рятувальниками / Р. Яремко. - С .61-62
Розділ 2. Психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності
Бєліков, Ілля. Компоненти організаційної компетентності фахівців із фізичної культури і спорту Збройних Сил України / І. Бєліков ; науковий керівник В. Ягупов. - С .63-66
Боднарчук, Вікторія. До проблеми формування професійно і соціально важливих якостей майбутніх фахівців цивільного захисту / В. Боднарчук ; науковий керівник Л. Руденко. - С .67-69
Бойчук, Петро. Наукова та професійна активність педагогічного працівника в нормативно-правовій площині закладу вищої освіти / П. Бойчук. - С .70-73
Борбич, Наталія. Науково-дослідна робота студентів як засіб формування конкурентоспроможного фахівця на ринку освітніх послуг / Н. Борбич. - С .74-76
Ваврик, Руслана. Морально-психологічна підготовка майбутнього військового диригента / Р. Ваврик. - С .77-80
Вдович, Світлана. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів / С. Вдович. - С .81-82
Вінтюк, Юрій. Формування навичок професійного спілкування у майбутніх психологів / Ю. Вінтюк. - С .83-86
Горіла, Катерина. Мотиваційна складова професійної підготовки курсанток – майбутніх офіцерів Державної служби України з надзвичайних ситуацій / К. Горіла, Н. Вовк. - С .87-92
Заверуха, Ольга. Соціально-психологічний аналіз проблеми професійної самореалізації в науковій літературі / О. Заверуха. - С .93-94
Коваленко, Віктор. Методи підвищення стресостійкості під час вогневого контакту в працівників Національної поліції України / В. Коваленко, О. Буракова. - С .95-97
Коваль, Мирослав. Компоненти інформаційно-освітнього середовища Львівського державного університету безпеки життєдіяльності / М. Коваль. - С .98-102
Конівіцька, Тетяна. Риторична складова професійної підготовки студентів-психологів у закладі вищої освіти / Т. Конівіцька. - С .103-105
Литвин, Андрій. Формування психологічної готовності майбутніх фахівців ДСНС / А. Литвин. - С .106-109
Люта, Христина. Актуалізація дослідження мотивації до професійної діяльності жінок-військовослужбовців / Х. Люта ; науковий керівник Л. Руденко. - С .110-111
Мартинів, Олег. Використання технологічного підходу в навчально-виховному процесі з фізичного виховання закладів вищої освіти / О. Мартинів, О. Шукатка. - С .112-113
Марчук, Сергій. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх учителів засобами педагогічного гуртка / С. Марчук, І. Ковальчук. - С .114-117
Марчук, Сергій. Формування соціально-педагогічної компетентності майбутніх учителів початкових класів / С. Марчук, І. Чемерис. - С .118-121
Матвійчук, Тетяна. Особливості використання методу аналізу ситуацій у підготовці фахівців до професійної діяльності / Т. Матвійчук. - С .122-125
Мілютіна, Дар’я. Психологічні особливості когнітивної гнучкості та стресостійкості курсантів / Д. Мілютіна, К. Березяк. - С .126-128
Пуш, Олена. Організація практичної підготовки студентів педагогічного коледжу в дистанційному режимі / О. Пуш. - С .129-132
Фомич, Микола. Психологічні особливості розвитку мотиваційного компонента пізнавальної активності пожежних-рятувальників / М. Фомич, А. Григоренко. - С .133-135
Розділ 3. Сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах
Бабич, Оксана. Психологічні особливості морально-психологічного стану особового складу під час дій підрозділу в оточенні / О. Бабич ; науковий керівник А. Неурова. - С .136-139
Бабіч, Оксана. Підхід до оцінювання характеристик особистості з урахуванням типів емоційного реагування / О. Бабіч [и др.]. - С .140-142
Інші автори: Коршевнюк Д., Сасько Є., Гараздовська В.
Гачак-Величко, Лілія. Проблеми девіантної поведінки неповнолітніх в Україні / Л. Гачак-Величко. - С .143-144
Калька, Наталія. Основні підходи до роботи зі сновидіннями осіб, що пережили травматичні події / Н. Калька, Г. Одинцова. - С .145-147
Куций, Олександр. Організаційна (корпоративна) культура у відомствах України із завданнями в екстремальних умовах діяльності / О. Куций. - С .148-152
Неурова, Алла. Організація психологічної допомоги військовослужбовцям щодо збереження психічного здоров’я: досвід США, Ізраїлю, Грузії (аналітичний огляд літератури) / А. Неурова, Є. Віднічук. - С .153-156
Неурова, Алла. Психологічний супровід військовослужбовців у екстремальних умовах служби / А. Неурова, В. Ляшенко. - С .157-159
Романишин, Андрій. Вплив участі військовослужбовців у бойових діях на їх сім’ї / А. Романишин, Ю. Сусол. - С .160-163
Ромашенко, Вікторія. Особливості протидії негативним психоемоційним станам у працівників правоохоронних органів / В. Ромашенко, О. Боярченко. - С .164-166
Руденко, Лариса. До проблеми модернізації професійної підготовки психологів у закладах вищої освіти / Л. Руденко. - С .167-170
Соха, Антонія-Юлія. Теоретичний аналіз проблеми алекситимії у студентів / А. -Ю. Соха, А. Литвин. - С .171-175
Розділ 4. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах
Афанасьєва, Наталя. Особливості копінг-стратегій рятувальників з різними типами акцентуацій характеру / Н. Афанасьєва. - С .176-178
Березяк, Ксенія. Особливості резилентності та життєстійкості в юнацькому віці / К. Березяк, Г. Солдат. - С .179-182
Бужанська, Маріанна. Роль навчальної дисципліни "Безпека життєдіяльності й охорона праці" у формуванні життєво необхідних компетентностей особистості / М. Бужанська. - С .183-184
Горностаєва, Ольга. Міждисциплінарні гуманітарні аспекти особистісно-професійного розвитку компетентності інженерів-педагогів автотранспортного профілю / О. Горностаєва ; науковий керівник Г. Кравченко. - С .185-187
Приходько, Юрій. Трансформація особистості як системи: еволюція, дисипація / Ю. Приходько. - С .188-192
Сайчук, Руслана. Ґендерні стереотипи та їх вплив на професійну самореалізацію працівників органів і підрозділів ДСНС України / Р. Сайчук, Н. Вовк. - С .193-197
Татарінов, Євген. Психологічний зміст професійного розвитку фахівців екстремального профілю / Є. Татарінов. - С .198-201
Усов, Дмитро. Проблеми формування толерантних відносин у глобальному інформаційному суспільстві / Д. Усов. - С .202-204
Хоменко, Анастасія. Особливості впливу мікросоціального середовища на розвиток здібностей молодшого школяра в умовах карантину / А. Хоменко, Н. Партико. - С .205-208
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
професійні страхи -- дебрифінг -- психологічна стійкість -- булінг -- нейрокогнітивний хакінг -- феномен пробачення -- насильство -- віктимна поведінка у жінок
Анотація: У збірнику матеріалів науково-практичної конференції розглядаються психологічні особливості діяльності особистості в екстремальних умовах, психолого-педагогічні аспекти підготовки фахівців до професійної діяльності, сучасний стан і перспективи психологічного супроводу особистості, яка перебуває в екстремальних умовах, міждисциплінарні гуманітарні аспекти підготовки та діяльності особистості в екстремальних умовах.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ldubgd.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Дод.точки доступу:
Сірко, Р. І. \редактор.\
Козяр, М. М. \редактор.\
Литвин, А. В. \редактор.\
Руденко, Л. А. \редактор.\
Вдович, С. М. \упорядник.\
Гараздовська, В.
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. Навчально-науковий інститут психології та соціального захисту


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.923.2
О-75


   
    Особистість як суб’єкт подолання кризових ситуацій: психологічна теорія і практика [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; редактор: С. Д. Максименко, С. Б. Кузікова, В. Л. Зливкова. - Електронні текстові дані. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2017. - 540 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-698-23801-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--Монографії

Анотація: Колективна монографія присвячена сучасним проблемам психології особистості. У книзі висвітлюються теоретичні та прикладні аспекти дослідження особистості у кризових умовах і критичних ситуаціях життя. Розглядаються особливості переживання персонологічних, вікових, професійних і соціокультурних криз; умови адаптації, ресоціалізації та розвитку особистості в ускладнених умовах життя. Особливу увагу в представленому науковому доробку приділено проблемам збереження психічного здоров’я людини та надання їй психологічної допомоги в консультативно-терапевтичній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д. \редактор.\
Кузікова, С. Б. \редактор.\
Зливкова, В. Л. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.923.2
Ж 74


   
    Життєвий світ і психологічна безпека людини в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : реферативний опис роботи / М. М. Слюсаревський [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Київ : Талком, 2020. - 318 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 292-317. - ISBN 978-617-7832-61-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість

Кл.слова (ненормовані):
психологічна убезпеченість -- психологічне здоров’я -- проблемна молодь -- війна -- інтимне життя -- когнітивне спілкування -- медіапсихологічні основи
Анотація: У книзі в реферативному викладі відображено основні результати роботи, за яку Указом Президента України № 4/2020 від 13 січня 2020 р. авторам присуджено Державну премію України в галузі науки і техніки. Висвітлюються питання демократизації суспільного життя та становлення громадянського суспільства, упровадження суспільних інновацій, рольової взаємодії і продуктивності в групах, розвитку наукового і позанаукового соціальнопсихологічного мислення, налагодження соціальних діалогів, коригування соціальної напруженості, протидії соціальним патологіям і деструктивним соціальним впливам, подолання наслідків тривалої травматизації постраждалих від воєнного конфлікту.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://gorn.kiev.ua
Утримувачі документа:
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України

Дод.точки доступу:
Слюсаревський, М. М.
Найдьонова, Л. А.
Титаренко, Т. М.
Татенко, В. О.
Горностай, П. П.
Кочубейник, О. М.
Лазоренко, Б. П.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.923.2
П 86


   
    Психологія переживання подій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; редактор М. В. Папуча. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 191 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-527-235-0 : Б. ц.
    Зміст:
Папуча, М. В. До проблеми переживання і вираження в психології / М. В. Папуча. - С .4
Папуча, М. В. Переживання кризи в системі міжособистісних відносин / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .19
Гетьман, Т. О. Ставлення до кризи та власного здоров’я у юнацькому віці / Т. О. Гетьман. - С .28
Гуляєва, А. С. Аналіз ефективності проведення тренінгової програми психологічної підтримки вимушених переселенців у процесі переживання кризи / А. С. Гуляєва. - С .42
Здоровець, Т. Г. Психологічні особливості депресивних переживань у підлітковому віці / Т. Г. Здоровець. - С .59
Кошова, І. В. Посттравматичний ріст: немає лиха без добра / І. В. Кошова. - С .77
Кресан, О. Д. Переживання та усвідомлення людиною травматичних і кризових подій / О. Д. Кресан. - С .86
Левченко, І. М. Особливості усвідомлення травматичної події в дорослому віці / І. М. Левченко. - С .110
Литовченко, Н. Ф. Особистість у складних життєвих обставинах: інтерпретація / Н. Ф. Литовченко. - С .120
Михайлова, О. І. Особливості кризи дорослості в контексті розгляду відхилених життєвих альтернатив / О. І. Михайлова. - С .130
Новік, Д. А. Егоцентризм – загальний огляд / Д. А. Новік, К. А. Новік. - С .153
Тимошенко, О. А. Топологічна теорія Курта Левіна в контекті переживання особистістю подій / О. А. Тимошенко. - С .172
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість

Кл.слова (ненормовані):
переживання -- вираження -- криза -- тренінгова програма -- посттравматичний ріст -- інтерпретація -- егоцентризм
Анотація: Збірник наукових праць представляє широкий спектр наукових тем, які належать до проблематики психології переживання подій людиною. Основними логічними осередками збірника є, по-перше, специфіка психології переживання, по-друге, психологічні особливості подій в житті особистості та, по-третє, аналіз критичних та кризових ситуацій з психологічної перспективи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Папуча, М. В. \редактор.\
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1. Теоретико-методологічні дослідження особистості у кризових умовах та критичних ситуаціях життя
Блинова, О. Є. Інтелектуальна міграція в сучасній Україні: соціально-психологічний вимір / О. Є. Блинова. - С .9-11
Богуца, Ю. М. Профілактика виникнення стресів у педагогічній діяльності / Ю. М. Богуца, І. О. Войтенко. - С .12-15
Болотова, О. М. Резільєнтність як риса, резільєнтність як процес: третій шлях / О. М/ Болотова. - С .16-19
Венгер, Г. С. Теоретико-методологічні засади дослідження стресостійкості у особистості / Г. С. Венгер, М. О. Шагай. - С .20-22
Вертель, А. В. Р. Ґенон VS З. Фрейд: криза модерністської психології / А. В. Вертель. - С .23-25
Вертель, А. В. Едипів комплекс як передумова появи свідомості / А. В. Вертель, С. Е. Михайличенко. - С .26-28
Видолоб, Н. О. Психосоматичні реакції особистості на кризові життєві ситуації / Н. О. Видолоб. - С .29-31
Вовк, Н. П. Проблема ставлення до смерті у працівників аварійно-рятувальних служб ДСНС України / Н. П. Вовк, С. І. Головченко. - С .32-34
Воронкевич, О. М. Особливості психоемоційного розвитку дітей, потерпілих від шкільного насильства / О. М. Воронкевич. - С .35-38
Галата, О. С. Цілеспрямованість як один з компонентів навчальної завзятості у студентів та школярів / О. С. Галата. - С .39-41
Галян, І. М. Психологічні особливості особистості, що перебуває в кризовому стані / І. М. Галян. - С .42-43
Гресько, І. М. Роль я-концепції особистості в переживанні кризових ситуацій / І. М. Гресько. - С .44-47
Григорчук, Л. В. Життєстійкість як адаптаційний ресурс особистості / Л. В. Григорчук, С. Б. Кузікова. - С .48-50
Дворніченко, Л. Л. Криза професійної освіти в Україні та світі як прояв кризи буття людини у транзитивних суспільствах / Л. Л. Дворніченко, В. В. Чернявська. - С .51-52
Зливков, В. Л. Феномен після правди у кризових життєвих ситуаціях / В. Л. Зливков. - С .53-56
Котух, О. В. Криза довіри в міжособистісних стосунках / О. В. Котух. - С .57-59
Лозова, О. М. Професійні компетенції психолога-практика у кризовому суспільстві / О. М. Лозова. - С .60-61
Лугова, М. С. Методологія подолання кризових станів за роботами Віктора Франкла / М. С. Лугова. - С .62-65
Меженна, Н. Ю. Особливості сприйняття новацій в архітектурі та дизайні як стресова ситуація щодо особистості / Н. Ю. Меженна. - С .66-68
Мирошник, О. Г. Рефлексивність як модератор впливу на копінг-стратегії юнаків в ситуації стресу / О. Г. Мирошник. - С .69-71
Ніколаєв, Л. О. Психологічні чинники емоційного вигоряння практикуючих психологів / Л. О. Ніколаєв. - С .72-74
Ніколаєнко, С. О. Шляхи розвитку політичної свідомості представників різних поколінь / С. О. Ніколаєнко, І. А. Овсієнко. - С .75-78
Обухова, Н. О. Стратегії подолання студентами криз у навчанні / Н. О. Обухова. - С .79-81
Панок, В. Г. Варіативність як якість особистості / В. Г. Панок. - С .82-83
Пасько, К. М. Особистісна криза в сучасних умовах трансформації суспільства / К. М. Пасько. - С .84-87
Пєша, І. В. Проблеми розвитку сім’ї р ракурсі державної сімейної політики / І. В. Пєша, Т. М. Яблонська. - С .88-91
Пілецька, Л. С. Психологічний аналіз гендерної ідентичності особистості / Л. С. Пілецька. - С .92-95
Пілецька, Л. С. Вплив ціннісних орієнтацій на формування гендерної толерантності студентської молоді / Л. С. Пілецька, В. І. Добровольська. - С .96-99
Попович, А. О. Психолого-педагогічні особливості створення еколого-розвивального простору для дітей дошкільного віку / А. О. Попович, І. С. Попович. - С .100-102
Самойлова, Ю. О. Психологічні особливості творчої кризи особистості / Ю. О. Самойлова, Т. І. Щербак. - С .103-105
Українець, Л. П. Особливості самообмеження особистості у критичних ситуаціях життя / Л. П. Українець. - С .106
Філіппова, Д. І. Досягнення гармонії між світом людей та будівель шляхом впливу на формування внутрішніх цінностей, уникаючи кризового стану / Д. І. Філіппова, Н. Ю. Меженна. - С .106-107
Шевченко, А. І. Теорії копінг-поведінки в сучасній українській психології / А. І. Шевченко. - С .108-111
Шевченко, Н. Ф. Упевненість у собі як умова подолання життєвої кризи / Н. Ф. Шевченко. - С .112-118
Яремчук, В. В. Мотивація до влади студентської молоді / В. В. Яремчук. - С .119-122
Секція 2. Вікові та соціокультурні життєві кризи особистості: адаптація, ресоціалізація, розвиток
Акімова, Л. Н. Вікові особливості сепарації дочки від матері / Л. Н. Акімова. - С .123-125
Аркатова, О. С. Напрями дослідження життєвих стратегій особистості в сучасній психології / О. С. Аркатова. - С .126-128
Бедлінська, В. М. Пролонгування кризових вікових періодів у підлітковому віці / В. М. Бедлінська, О. І. Бедлінський. - С .129-131
Брагіна, К. І. Роль губристичної мотивації у протіканні кризи середнього віку / К. І. Брагіна, Ж. П. Вірна. - С .135-138
Бурейко, Н. О. Особливості розвитку когнітивної сфери студентів-білінгвів / Н. О. Бурейко. - С .139-140
Вікторенко, С. О. Швидкочитання як засіб розвитку студентів в умовах соціокультурних життєвих криз / С. О. Вікторенко. - С .141-144
Вишницька-Докукіна, М. В. Конфліктна поведінка педагогів в контексті кризи підліткового віку / М. В. Вишницька-Докукіна, Т. Б. Тарасова. - С .145-148
Гаврилюк, І. О. Особистісна зрілість як результат розв’язання кризи юнацького самовизначення / І. О. Гаврилюк. - С .149-152
Галушко, С. М. Адаптація до школи як криза становлення особистості учня / С. М. Галушко. - С .157-158
Горова, І. М. Криза трьох років: безпідставний бунт чи правомірний протест? / І. М. Горова. - С .159-161
Дереча, А. А. Чинники, що впливають на психологічне здоров’я дітей дошкільного віку / А. А. Дереча. - С .162-164
Долусова, Н. М. Тривожність як феномен кризи підліткового віку / Н. М. Долусова, Т. Б. Тарасова. - С .165-168
Дяченко, А. О. Проблема розвитку уяви дошкільника у психологічних дослідженнях / А. О. Дяченко, Д. Б. Усик. - С .169-170
Завгородня, О. В. Психологічна підтримка здорового способу життя особи в контексті формування її індивідуального життєвого стилю / О. В. Завгородня. - С .171-174
Ідріс, Н. О. Відчуття самотності як прояв кризового стану особистості у підлітковому віці / Н. О. Ідріс. - С .175-177
Кириченко, Т. В. Самоствердження особистості підлітка в умовах соціокультурних трансформації / Т. В. Кириченко. - С .181-183
Коляда, Н. В. Особливості функціональної асиметрії мозку студентів внз з різним ступенем впевненості у собі / Н. В. Коляда, В. Матвієнко. - С .184-186
Копилов, С. О. До побудови психологічної моделі вікової кризи як феномену культури / С. О. Копилов. - С .187-190
Кузнєцов, М. А. Структура почуття цінності власного життя у студентів / М. А. Кузнєцов, Діаб Набіл. - С .191-195
Lytvynenko, I. Psychological features of immigrants' feeling of loneliness = Психологічні особливості відчуття самотності в іммігрантів / I. Lytvynenko, T. Shcherbak. - С .196-197
Лисенко, Л. М. Психологічні особливості соціально-психологічної адаптації у підлітків з проявами агресивної поведінки / Л. М. Лисенко. - С .198-201
Мартіросян, М. В. Готовність до ризику в ситуаціях невизначеності юриста / М. В. Мартіросян. - С .202-204
Меднікова, Г. І. Роль кризи юності в розвитку ставлення особистості до власної зовнішності / Г. І. Меднікова, Н. М. Даниленко. - С .205-207
Мотрук, Т. О. Вплив ціннісних орієнтацій на професійний вибір сучасної молоді / Т. О. Мотрук, Н. М. Сема. - С .208-209
Ніколаєнко, С. О. Психологічні особливості механізмів психологічного захисту особистості в кризових ситуаціях / С. О. Ніколаєнко, І. О. Терещеня. - С .210-212
Олефір, В. О. Сприйманий стрес та фізичні вправи як предиктори задоволеності життям студентами / В. О. Олефір, М. А. Кузнєцов, В. В. Плохіх. - С .213-216
Пасько, К. М. Проблема підліткової кризи / К. М. Пасько, Т. В. Малайчук. - С .217-219
Пейков, Н. В. Мотивація до навчання як чинник соціально-психологічної адаптації іноземних студентів закладів вищої освіти України / Н. В. Пейков, С. В. Пухно. - С .220-222
Підчасов, Є. В. Розвиток людини у світлі кризових явищ / Є. В. Підчасов. - С .223-224
Пухно, С. В. Криза юнацького віку як чинник соціально-психологічної адаптації першокурсників закладів вищої освіти / С. В. Пухно. - С .225-228
Пухно, С. В. Креативність як ресурс кризового періоду життя людини / С. В. Пухно, І. В. Скринник. - С .229-231
Тимченко, К. В. Теоретичні аспекти вивчення страхів та їх особливостей у молодшому шкільному віці / К. В. Тимченко, О. І. Василевська. - С .232-234
Теслик, Н. М. Взаємозв’язки соціального інтелекту та спрямованості особистості / Н. М. Теслик, Д. В. Бережна, К. С. Кузьміна. - С .235-236
Туркова, Д. М. Психологічний компонент гестаційної домінанти як предиктор психосоматичної кризи / Д. М. Туркова. - С .237-240
Фролова, Л. Б. До проблеми визначення критеріїв успішности соціальної адаптації молодших школярів / Л. Б. Фролова. - С .241-242
Яворська-Вєтрова, І. В. Адаптивні ресурси рефлексивності особистості: особливості та тенденції / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .243-246
Секція 3. Психологічне здоров’я та психологічна допомога особистості у кризових, посткризових умовах та критичних ситуаціях життя
Анопрієн, О. В. Перша психологічна допомога при повідомленні діагнозу та «несприятливих» новин у клініці дитячої онкогематології / О. В. Анопрієн, А. І. Меркотан. - С .247-259
Біловол, Л. В. Збереження психологічного здоров’я шляхом відновлення та розвитку почуття власної гідності / Л. В. Біловол. - С .250-252
Білодід, С. О. Ревнощі та техніки їх подолання / С. О. Білодід, Г. Є. Улунова. - С .253-254
Бондарук, Ю. С. Основні напрями роботи психолога освітнього закладу із дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах внаслідок військових дій / Ю. С. Бондарук. - С .255-258
Василевська, О. І. Сучасна «тілоцентрована» культура і психічне здоров’я особистості / О. І. Василевська. - С .259-261
Галян, О. І. Двосуб’єктність освітнього процесу як простір забезпечення психічного здоров’я педагога та учнів / О. І. Галян. - С .262-264
Герасіна, С. В. Специфіка психоемоційних переживань військовослужбовців в умовах лікувально-реабілітаційного закладу / С. В. Герасіна. - С .265-268
Даниленко, Н. В. Щодо проблеми поводження особистості із власним здоров’ям / Н. В. Даниленко. - С .269-271
Дзюбенко, А. А. Особливості психологічної адаптації дітей ВІЛ-інфекцією за умов отримання антиретровірусної терапії (АРТ) / А. А. Дзюбенко. - С .272-274
Єрмакова, Н. О. Асертивність та шляхи її оптимізації у сучасної молоді / Н. О. Єрмакова, А. Ю. Томіна. - С .275-277
Звоновська, О. І. Заняття з елементами тренінгу: "Торгівля людьми. Як не стати жертвою?" / О. І. Звоновська. - С .278-281
Іванова, Т. В. Фобії у хворих терапевтичного профілю / Т. В. Іванова, Т. М. Коробкова. - С .282-284
Кучманич, І. М. Психологічний супровід подружньої підсистеми сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами / І. М. Кучманич. - С .285-287
Лукомська, С. О. Особливості математичної тривожності сучасних школярів / С. О. Лукомська. - С .291-292
Малес, В. Г. Соціально-психологічні проблеми соціалізації учнів з інтенлектуальними вадами / В. Г. Малес. - С .293-297
Матеюк, О. А. Психологічні аспекти профілактики суїцидальної поведінки у прикордонників - учасників бойових дій засобами душпастирської діяльності військових капеланів / О. А. Матеюк, А. О. Маковський. - С .298-231
Михайлова, Н. О. Психологічна допомога сім’ям у кризовій ситуації / Н. О. Михайлова, С. О. Малікова, Н. О. Мусієнко. - С .302-304
Моргун, В. Ф. Опитувальник бюджету часу людини як засіб подолання кризових станів та формування здорового способу життя / В. Ф. Моргун. - С .305-308
Мотрук, Т. О. Особливості консультування клієнтів з депресивними проявами / Т. О. Мотрук. - С .309-311
Ніколаєнко, С. О. До питання про основні стадії курсу психотерапії ПТСР / С. О. Ніколаєнко. - С .317-319
Нестеренко, М. О. Вторинна травматизація фахівців: психологічна підтримка у подоланні наслідків / М. О. Нестеренко. - С .320-322
Панок, В. Г. Алгоритми діяльності практичного психолога як інструмент психологічної допомоги особистості у закладах освіти / В. Г. Панок. - С .323-326
Папуча, М. В. Інтерсуб’єктність як психологічний засіб подолання кризи / М. В. Папуча, М. М. Наконечна. - С .327-329
Петренко, Т. В. Психологічна допомога підліткам в конструктивному подоланні кризових ситуацій / Т. В. Петренко, О. В. Острівна. - С .334-337
Пузь, І. В. Роль психологічних чинників у виникненні безпліддя у жінок / І. В. Пузь. - С .337-339
Руденко, О. В. Специфіка соціально-психологічної допомоги учасникам операції об’єднаних сил в умовах військово-медичних реабілітаційних центрів / О. В. Руденко. - С .340-342
Сахно, П. І. Мнемотехніка як технологія попередження стресу при засвоєнні інформації в умовах сучасної освіти / П. І. Сахно, А. Ю. Перепелиця. - С .343-346
Скрипник, Н. Г. Здатність до емоційної саморегуляції як чинник ефективної діяльності майбутнього психолога / Н. Г. Скрипник. - С .347-348
Тараскіна, Л. В. Розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей вимушених переселенців / Л. В. Тараскіна. - С .349-352
Усик, Д. Б. Особливості суїцидальної поведінки у підлітковому та юнацькому віці / Д. Б. Усик. - С .353-354
Ушакова, І. М. Проблема стресових розладів у працівників ДСНС / І. М. Ушакова. - С .355-357
Хенкіна, Т. Д. Особливості скринінг-психологодіагностичного обстеження УБД при проходженні обов’язкового психіатричного огляду в центрі ПД та ППВ ДУ "ТМО МВС України по м. Києву" / Т. Д. Хенкіна. - С .358-360
Хомуленко, Т. Б. Тілесний локус контролю як копінг / Т. Б. Хомуленко, В. О. Крамченкова, Д. М. Туркова. - С .361-362
Шебанова, В. І. Метафоричні асоціативні карти як інструмент психологічної допомоги особистості у кризових та критичних ситуаціях життя / В. І. Шебанова. - С .363-366
Секція 4. Особистість в особливих умовах життєдіяльності і в спорті
Бабич, В. Г. Проблема синдрому емоційного вигорання серед медичних працівників / В. Г. Бабич, К. М. Пасько. - С .367-369
Біла, І. М. Особливості аксіогенезу в умовах сім’ї / І. М. Біла. - С .370-373
Бударіна, А. А. Плавання як засіб загартовування дітей дошкільного віку / А. А. Бударіна. - С .374-376
Вагабова, А. О. Змістоутворювальні фактори почуття любові у кризових життєвих ситуаціях особистості / А. О. Вагабова. - С .377-380
Важинський, С. Е. Копінгова поведінка у стресових ситуаціях життя / С. Е. Важинський, Т. М. Демура. - С .381-384
Варій, М. Й. Вплив псі-програм підсвідомості на свідомість фахівців з надзвичайних ситуацій в екстремальних умовах / М. Й. Варій. - С .385-388
Василенко, О. О. Деякі особливості динаміки міжособистісних стосунків військовослужбовців під час виконання службово-бойових завдань в зоні проведення ООС / О. О. Василенко, С. О. Ніколаєнко. - С .389-391
Вахоцька, І. О. Психологічна травма та руйнівні тенденції психіки студента / І. О. Вахоцька. - С .392-395
Древаль, Ю. Д. Проблематика значущості основних напрямів мотивації у сфері безпеки і гігєни праці / Ю. Д. Древаль, Є. М. Приймак. - С .396-398
Жванія, Т. В. Розвиток емоційної готовності майбутніх психологів до професійної діяльності / Т. В. Жванія. - С .399-402
Крученко, С. І. Розвиток витривалості як необхідної фізичної якості особистості під час занять спортом / С. І. Крученко. - С .407-409
Кузікова, С. Б. Атрибутивний стиль як чинник стресостійкості особистості у кризових ситуаціях життя / С. Б. Кузікова, О. А. Богород. - С .410-411
Кузьменко, Т. М. Дослідження процесу самореалізації особистості з проявами емоційної нестабільності у напружених ситуаціях життєдіяльності / Т. М. Кузьменко. - С .412-415
Кучер, І. В. Вплив фізичних навантажень на психологічну підготовку спортсменів та їх значення у процесі тренування / І. В. Кучер, С. М. Гаркавина. - С .416-418
Оверчук, В. А. Проблема мобінгу у робочому середовищі України / В. А. Оверчук. - С .429-432
Pashchenko, Y. Y. Research on satisfaction with corporate social responsibility provided by chinese private enterprises from the employees’ perspective = Дослідження задоволеності корпоративною соціальною відповідальністю, проведене китайськими приватними підприємствами з точки зору працівників / Y. Y. Pashchenko, Hui Li. - С .433-435
Попович, І. С. Дослідження соціально-психологічної адаптації військовослужбовців до військової служби / І. С. Попович, К. А. Ярмуратій. - С .436-438
Радчук, Г. К. Проблема розвитку стресостійкості у військовослужбовців / Г. К. Радчук. - С .439-441
Caфiн, O. Д. Мeтoдoлoгiчнi зacaди викoриcтaння дiaлeктичниx cтрaтeгiй пcиxoлoгiчнoгo впливу у кoнтeктci гaрмoнiзaцiї cмиcлoвoї cфeри вeтeрaнiв бoйoвиx дiй / O. Д. Caфiн. - С .445-448
Сіроха, Л. В. Щодо питання професійного вигорання працівників правоохоронних органів / Л. В. Сіроха. - С .449-451
Скиба, О. О. Використання методів донозологічної діагностики в оцінці функціонального стану організму юних спортсменів / О. О. Скиба. - С .452-454
Теслик, Н. М. Термінальні ціннісні орієнтації спортсменів / Н. М. Теслик, О. В. Пархоменко. - С .455-457
Ткачова, Н. М. Туристично-краєзнавча робота з дітьми дошкільного віку як один із аспектів патріотичного виховання / Н. М. Ткачова, В. Л. Гайдукова. - С .458-460
Харченко, Т. Г. Психологічна підтримка старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня у становленні самоцінки / Г. ХарченкоТ. - С .461-463
Хомич, Г. О. Соціалізація особистості в складних умовах життя / Г. О. Хомич, О. В. Войтенко. - С .464-467
Черкаська, Є. Ф. Розвиток емоційної стійкості педагога в період проведення модернізації освіти / Є. Ф. Черкаська, В. Л. Зливков. - С .468-472
Луценко, Ю. А. Профілактика професійного вигорання у надавачів психосоціальних послуг населенню, що постраждало внаслідок військових дій на сході України / Ю. А. Луценко. - С .473-477
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
159.923.2
Ф 95


    Фурман, Анатолій Анатолійович.
    Психологія смисложиттєвого розвитку особистості [Електронний ресурс] : монографія / А. А. Фурман ; Тернопільський національний економічний університет. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : ТНЕУ, 2017. - 508 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 451-491 . - Іменний покажчик.: с. 492-503. - ISBN 978-966-654-479-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
психологічна рефлексія -- особистісний світ -- сенсожиттєва сфера -- миследіяльність -- епісистемна організація
Анотація: Монографію присвячено теоретико-методологічному обґрунтуванню смисложиттєвої сфери особистості як системи свідомісних організованостейжиттєактивності, що впорядковує її інтенційні та потенційнізапити, засвідчує повномірне осягнення себе і дійсності, становить екзистенційне осереддя її персоніфікованого буття.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.wunu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний економічний університе

Дод.точки доступу:
Тернопільський національний економічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
159.923.2
Ц 11


   
    Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики [Електронний ресурс] : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції (25 лютого 2022 року) : збірник тез / Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум, Вища лінгвістична школа (Ченстохова), Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience, Креативна школа університету Райєрсон (Торонто), Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі, Бухарський державний університет ; редактор: Л. В. Клочек, Є. В. Гейко. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : ЦДПУ, 2022. - 209 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Яценко, Т. Перспективи реалізації холістичного підходу в глибинному пізнанні психіки / Т. Яценко [и др.]. - С .9-13
Інші автори: Євтушенко І., Лапченко І., Митник О.
Климишин, О. Герменевтика особистості в контексті духовної парадигми психології / О. Климишин. - С .14-18
Шебанова, В. Застосування методу аутогенного тренування у психологічній допомозі особистості в кризових ситуаціях / В. Шебанова. - С .19-22
Гейко, Є. Соціально-психологічні особливості формування цілісності особистості засобами гіпнотерапії / Є. Гейко. - С .23-25
Паркулаб, О. Арт-терапевтичні методи вивчення людської екзистенції / О. Паркулаб. - С .27-30
Секція 1. Ґенеза розвитку психологічних теорій особистості
Мазяр, О. Вчинок як осередок психічного у системі наукових поглядів І. О. Сікорський / О. Мазяр. - С .31-34
Клочек, Л. Генеза уявлень особистості про справедливість / Л. Клочек. - С .35-36
Москаленко, В. Особливості динаміки ідентичності особистості в умовах сучасної соціокультурної системи / В. Москаленко. - С .37-40
Мельничук, К. Початки української етнопсихології: романтизм Миколи Костомарова / К. Мельничук. - С .42-45
Секція 2. Холістичний підхід у психології: пріоритетні напрямки досліджень цілісності особистості
Галушко, Л. Архаїчна та онтогенетична сутність домінантної мотивації у глибинному пізнанні / Л. Галушко. - С .46-48
Васецька, Т. Холістичний підхід у контексті аналізу професійної підготовки майбутніх психологів / Т. Васецька. - С .49-52
Мельничук, І. Особливості застосування принципу надії у позитивній психотерапії для гармонізації розвитку особистості / І. Мельничук. - С .53-56
Амурова, Я. Почуття вини суб’єкта як провідний чинник тенденції до самопокарання / Я. Амурова. - С .57-59
Олішевець, Г. Домінуючі стратегії подолання стресу у жінок з порушенням харчової поведінки / Г. Олішевець. - С .60-64
Ткаченко, К. Прояв пралогічного мислення в психомалюнках / К. Ткаченко. - С .65-68
Соціально-психологічні чинники та закономірності формування і розвитку особистості в онтогенезі
Бутузова, Л. Психологічні засади роботи вчителя з новачком у класі / Л. Бутузова, Я. Гунько. - С .69-73
Ржевська-Штефан, З. Особливості професійного самовизначення студентів педагогічного вишу в умовах сьогодення / З. Ржевська-Штефан. - С .74-76
Міненко, О. Формування образу світу особистості в умовах цифровізації суспільства / О. Міненко. - С .77-78
Мамчур, І. Психологічні особливості гендерного сприйняття зовнішності у підлітковому віці / І. Мамчур. - С .79-83
Мартинюк, О. Соціально-психологічні аспекти формування етнонаціональної самосвідомості українців другої половини ХІХ-початку ХХ ст. / О. Мартинюк. - С .84-88
Крупник, Г. Кореляційне аналізування особливостей взаємин первістка із членами нуклеарної сім’ї / Г. Крупник. - С .89-91
Горобець, А. Віктимологічні особливості неповнолітніх / А. Горобець. - С .92-95
Тодосійчук, Ю. Огляд клініко-психолого-педагогічних уявлень щодо дітей із порушеннями психічного розвитку / Ю. Тодосійчук. - С .92-95
Кудрявцева, О. Психологічні особливості розвитку самоактуалізації особистості на різних етапах онтогенезу / О. Кудрявцева. - С .101-105
Петінов, Я. Дотримання психологічних принципів в каністерапевтичній практиці як основа цілісності 6 психологічної допомоги особам похилого віку в умовах геріатричного пансіонату / Я. Петінов. - С .106-108
Секція 4. Аспекти психологічної допомоги особистості в кризових ситуаціях
Горська, Г. Ментальна репрезентація психологічної проблеми особистості / Г. Горська. - С .110-113
Радул, І. Психологічне насильство: поняття, алгоритм виникнення, допомога / І. Радул. - С .114-117
Педченко, О. Психологічна допомога родинам учасників бойових дій / О. Педченко. - С .118-119
Дзюба, Т. Проблема демотивації педагогів в умовах пандемії COVID-19 / Т. Дзюба. - С .120-122
Сірик, І. Психологічна допомога підліткам з суіцидальною поведінкою / І. Сірик. - С .123-127
Радул, С. Ефективні методи подолання аерофобії: терапія, експозиція віртуальної реальності, гіпноз, НЛП, КПТ, медикаментозне лікування, особистісно-орієнтований підхід / С. Радул. - С .128-133
Цумарєва, Н. Можливості психокорекції та психотерапії у зниженні рівня емоційної депривації у дітей молодшого шкільного віку / Н. Цумарєва. - С .134-137
Черкасов, М. Бесіда як основний засіб спілкування практичного психолога з клієнтом / М. Черкасов. - С .138-141
Дем’янчук, Ю. Особливості психологічної допомоги особистості в кризових станах / Ю. Дем’янчук. - С .142-147
Секція 5. Саморозвиток і самореалізація особистості у процесі життєдіяльності
Біла-Тюріна, Ю. Психологічні особливості особистості державного службовця / Ю. Біла-Тюріна. - С .148-152
Войтків, С. Саморозвиток інженера на початковому етапі професійної діяльності / С. Войтків. - С .153-157
Мельничук, С. Формування асертивності як умови ефективної самореалізації в юнацькому віці / С. Мельничук. - С .158-162
Зозуля, А. Саморозвиток студентської молоді шляхом актуалізації внутрішньої мотивації до навчання / А. Зозуля, Ю. Німчук. - С .163-165
Скальська, Л. Творча особистість та її особливості / Л. Скальська, В. Горбачов. - С .166-167
Нікодон, О. Поняття та специфіка соціально-психологічного тренінгу / О. Нікодон. - С .168-171
Рукіна, Д. Чоловіча та жіноча логіка з точки зору філософсько-психологічних доктрин / Д. Рукіна. - С .172-174
Blyznyukov, A. The psychology behind emerging markets: strategies, appetites, trumps = Психологія ринків, що розвиваються: стратегії, апетити, переваги / A. Blyznyukov. - С .175-179
Гейко, Є. Особливості формування саморегуляції та вплив життєстійкості на подолання складних життєвих ситуацій працівниками правоохоронних органів як чинники їхнього професійного становлення / Є. Гейко, В. Мошняга. - С .180-184
Секція 6. Психологічне забезпечення інноваційних технологій в освіті
Blyzniukova, O. Improving relevance of teaching and learning in higher education institutions as a current issue of psychological science and practice = Підвищення актуальності викладання та навчання у вищих навчальних закладах як актуальна проблема психологічної науки і практики / O. Blyzniukova. - С .186-187
Поклад, І. Вплив соціокультурних чинників на формування та розвиток творчої особистості / І. Поклад. - С .188-193
Молчанова, О. Можливості арттерапії для розвитку педагогіки партнерства / О. Молчанова. - С .194-197
Котлова, Л. Психологічна мотивація майбутніх педагогів-логопедів до професійної діяльності / Л. Котлова, О. Желтова. - С .198-199
Присяжнюк, О. Врахування психофізіологічних особливостей сприйняття інформації користувачами при розробці інтерфейсів веб продуктів / О. Присяжнюк. - С .200-201
Калашникова, Л. Діалогічна взаємодія як ефективна інноваційна технологія професійної підготовки майбутніх психологів / Л. Калашникова. - С .202-206
Мудрик, О. Використання набору з шести цеглинок LEGO для реалізації підходу "Навчання через гру" / О. Мудрик. - С .207-209
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Розвиток особистості--З’їзди і конференції

Анотація: У збірці представлені тези доповідей учасників ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн конференції «Цілісний підхід у психології особистості: особливості теорії та практики». Висвітлюються актуальні проблеми теорії, методики та практики психології становлення особистості в сучасному суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.cuspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Дод.точки доступу:
Клочек, Л. В. \редактор.\
Гейко, Є. В. \редактор.\
Митник, О.
Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
ТОВ Вищий навчальний заклад Міленіум
Вища лінгвістична школа (Ченстохова)
Collège International de Techniques d'Activation de la Conscience
Креативна школа університету Райєрсон (Торонто)
Ташкентський державний педагогічний університет ім. Нізамі
Бухарський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)