Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (228)Каталог авторефератів та дисертацій (13)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=15.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-11 
1.
159.9:316.6(075.8)
С 22


    Сахно, Парасковія Іванівна.
    Психологія мас [Електронний ресурс] : конспект лекцій / П. І. Сахно, К. С. Сахно ; Сумський державний університет. - Електронні текстові дані. - Суми : Сумський державний університет, 2022. - 117 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 115-116. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Соціологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- свідомість масова -- психічні прояви -- масові настрої -- психологія релігії -- психологія моди -- психологія чуток -- психологія пліток -- психологія масової комунікації -- психологія реклами -- психологія піар-впливу
Анотація: Курс лекцій передбачає ознайомлення студентів із загальними проблемами психології мас, масовими настроями та конкретними масовими психологічними явищами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://essuir.sumdu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний університет

Дод.точки доступу:
Сахно, Крістіна Сергіївна
Сумський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
159.98:364.4(075.8)
О-75


   
    Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 3 / Організація з безпеки та співробітництва в Європі, Міністерство соціальної політики України ; редактор Л. Гридковець. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 240 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 219-235. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Соціальна допомога--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
внутрішньо переміщені особи -- ветерани війни -- полонені -- жертви тортур -- діти з травмівним досвідом
Анотація: У посібнику розглянуто питання організації психологічної допомоги різним верствам населення з метою подолання наслідків кризової ситуації в Україні, представлено основні напрямки соціально-психологічної підтримки постраждалих внаслідок психотравмівних подій. Багато уваги зосереджено на загальних положеннях та принципах психологічної реабілітації, обґрунтовано необхідність використання світових стратегій для створення вітчизняної системи психологічної реабілітації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.osce.org
Утримувачі документа:
Організація з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ)

Дод.точки доступу:
Гридковець, Л. \редактор.\
Організація з безпеки та співробітництва в Європі
Міністерство соціальної політики України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
159.98:364.4(075.8)
О-75


   
    Основи реабілітаційної психології: подолання наслідків кризи [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 2 / Організація з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ), Міністерство соціальної політики України ; редактор Л. Царенко. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 244 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 231-240. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладна психологія--Соціальна допомога--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
стресова ситуація -- надзвичайна ситуація -- травмівна ситуація -- екстремальна ситуація -- горювання -- взаємодопомога -- підтримка
Анотація: У посібнику розглянуто питання організації психологічної допомоги різним верствам населення з метою подолання наслідків кризової ситуації в Україні, представлено основні напрямки соціально-психологічної підтримки постраждалих внаслідок психотравмівних подій. Багато уваги зосереджено на загальних положеннях та принципах психологічної реабілітації, обґрунтовано необхідність використання світових стратегій для створення вітчизняної системи психологічної реабілітації. Для психологів, соціальних працівників, педагогів, волонтерів, капеланів, студентів і викладачів вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.osce.org
Утримувачі документа:
Організація з безпеки та співробітництва в Європі (ОБСЄ)

Дод.точки доступу:
Царенко, Л. \редактор.\
Організація з безпеки та співробітництва в Європі
Міністерство соціальної політики України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
316.6:159.923.2(076)
Б 68


   
    Благополуччя молоді в містах [Електронний ресурс] : практичний посібник / Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA) ; автор передмови О. Ярема. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 107 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Психологія особистості--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
муніципальний індекс -- моніторинг -- досвід
Анотація: Посібник викладає та пояснює методику багатофакторного оцінювання стану благополуччя молодих людей на муніципальному рівні за допомогою інтегрального індексу благополуччя молоді (ІБМ). Методика охоплює аналіз ситуації у семи важливих аспектах життя молоді: освіта, здоров’я, економічні можливості, участь у політичному житті, громадська діяльність, доступність інформаційно-комунікаційних технологій, а також безпека та захист.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ukraine.unfpa.org
Утримувачі документа:
Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA)

Дод.точки доступу:
Ярема, Олександр \автор передмови.\
Фонд ООН в галузі народонаселення (UNFPA)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
316.483:355.321:159.923(076)
Н 41


   
    Негативні психологічні явища у політико-правовій сфері в умовах воєнного конфлікту: шляхи і засоби запобігання [Електронний ресурс] : практичний посібник / Національна академія педагогіічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології ; за наук. ред. В. М. Духневича. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 214 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-520-0 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Конфлікти--Воєнні конфлікти--Запобігання конфліктам--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
воєнні конфлікти -- збройні конфлікти -- соціальний простір -- аномія -- нігілізм -- самовизначення особистості -- наслідки воєнного конфлікту -- патерни -- психологічна діагностика. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Духневич, В. М.
Кочубейник, О. М.
Кравчук, С. Л.
Никоненко, Л. В.
Осадько, О. Ю.
Сіверс, З. Ф.
Духневич, В. М. \редактор.\
Національна академія педагогіічних наук України
Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
316.6
Т 23


    Татенко, В. О.
    Соціальна психологія націєтворення: суб’єктно-вчинковий підхід [Електронний ресурс] : монографія / В. О. Татенко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 140 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-552-1 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Націєтворення--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
мотивація націєтворення -- модель націєтворення -- колективна активність
Анотація: Монографію присвячено проблемі становлення спільноти нацією. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України.\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
    Зміст:
Частина 1. Методологічні координати психологічного вивчення проблеми взаємодії суб’єктів освітнього простору . - С .7-58
Максименко, С. Д. Генетико-креативний метод психологічного вивчення взаємодії учасників освітнього простору / С. Д. Максименко. - С .7-16
Кл.слова: метод Л. С. Виготського, генетико-моделюючий метод, принцип креативності
Максименко, С. Д. Теоретичні проблеми формування свободних дій особистості у навчанні / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .16-40
Кл.слова: погляди Л. С. Виготського, соціоісторична ситуація, особистісна взаємодія
Ткач, Б. М. Сутність особистісної взаємодії учасників освітнього простору в контексті проблеми навчання та розвитку. Нейропсихологічний підхід (Ткач Б.М.) / Б. М. Ткач. - С .41-49
Кл.слова: особистість взаємодії, філогенез людини, нейропсихологічний підхід
Маслюк, А. М. Гуманістичні цінності педагогічної взаємодії в освітньому просторі. Проблеми освітньої взаємодії в доробку української діаспори / А. М. Маслюк. - С .50-58
Кл.слова: українська психологія, бачення Я. Яреми, психографічна схема
Частина 2. Психологічні характеристики взаємодії учасників освітнього простору . - С .59-114
Дзюбко, Л. В. Феномен благополуччя як показник розвитку особистості школяра в контексті взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. В. Дзюбко. - С .59-69
Кл.слова: проблема благополуччя, благополуччя школяра, критерії благополуччя
Каплуненко, Я. Ю. Екзистенційні складові психологічного благополуччя учасників освітнього процесу / Я. Ю. Каплуненко. - С .70-76
Кл.слова: психологічне здоров’я, дослідження Н. Каргіна, психологія благополуччя
Невмержицький, В. М. Морально-психологічна стійкість особистості учасників освітнього простору в умовах морального вибору / В. М. Невмержицький. - С .77-90
Кл.слова: концептуальні положення гуманістичної теорії, моральна стійкість, психолого-педагогічний супровід
Шатирко, Л. О. Проблемне поле психологічного вивчення деструктивної взаємодії суб’єктів освітнього простору / Л. О. Шатирко. - С .91-102
Кл.слова: освітній простір, суб’єктно-діяльнісний підхід, психологчне бачення
Терещенко, Л. А. Невротичні розлади дитини молодшого шкільного віку як психологічна складова деструктивної взаємодії учасників освітнього простору / Л. А. Терещенко. - С .103-114
Кл.слова: дитячий невроз, генетичний вклад, самооцінка
Частина 3. Особливості психолого-педагогічної взаємодії суб’єктів у різних сегментах освітнього простору. . - С .115-169
Кривоконь, Н. І. Супервізія як засіб вдосконалення професійної взаємодії суб’єктів / Н. І. Кривоконь. - С .115-129
Кл.слова: супервіхія, система відносин, регламентація неперервної освіти
Луньо, В. Є. Мультилінгвістична ситуація взаємодії в освітньому просторі як чинник невротизації її учасників / В. Є. Луньо. - С .130-140
Кл.слова: інтеграція української освіти, багатомовність, трилінгвістика
Мар’яненко, Л. В. Можливості міжособистісної взаємодії в системі «вчитель – учень»: гуманістичне і традиційне навчання / Л. В. Мар’яненко. - С .141-154
Кл.слова: проблема сучасної психології, міжособистісна взаємодія, емпатія
Гурова, О. В. Психологічні аспекти особистісної взаємодії суб’єктів неінституалізованого індивідуального освітнього простору в юнацькому віці / О. В. Гурова. - С .155-159
Кл.слова: самореалізація особистості , сучасні медіа, неінституалізована освіта
Литвинчук, Л. М. Психологічні механізми профілактики наркозалежності суб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми / Л. М. Литвинчук, Є. В. Тополов. - С .160-169
Кл.слова: самосвідомість, превентивне виховання, профілактична діяльність
Частина 4. Вікові та індивідуальні аспекти взаємодії суб’єктів освітнього простору в контексті розвитку особистості . - С .170-216
Слободяник, Н. В. Психолого-педагогічна взаємодія як чинник особистісного розвитку учня / Н. В. Слободяник. - С .170-177
Кл.слова: психолого-педагогічна міжособистість, ефективна психолого-педагогічна взаємодія, стиль педагогічного спілкування
Дзюбко, Л. В. Психологічна безпека розвитку особистості учня в освітньому просторі школи / Л. В. Дзюбко, Л. П. Пушкарська. - С .178-185
Кл.слова: безпека, сучасна психологія, безпека освітнього простору
Бучма, В. В. Діалогічне спілкування як форма взаємодії вчителів з учнями підліткового віку / В. В. Бучма. - С .186-195
Кл.слова: суб’єкт-суб’єктна педагогічна взаємодія, емпатія, творчий потенціал
Чудакова, О. М. Особливості й проблеми впливу педагогічної взаємодії на розвиток обдарованості школярів / О. М. Чудакова. - С .196-206
Кл.слова: обдарованність, розвиток творчої особистості, психологічна підтримка
Федько, В. В. Соціальна компетентність молодших школярів. Досвід дослідження в контексті гуманістичної парадигми / В. В. Федько. - С .207-216
Кл.слова: Нова українська школа, соціальна компетентність, молодший шкільний вік
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
159.96/.98+316.613.432+364.2/.62+37.06:614.8
Г 74


   
    Готовність до надзвичайної ситуації: виміри конструктивності [Електронний ресурс] : практичний посібник / В. М. Духневич [та ін.]. ; за заг. ред. В. М. Духневича ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2023. - 395 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-690-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Психологічна допомога--Надзвичайні ситуації--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
стресові ситуації -- шкала Гамільтона -- загальна тривожність -- психічні розлади -- допомога постраждалим
Анотація: Практичний посібник містить матеріали, що допоможуть фахівцям, які опікуються питаннями безпеки та психологічної допомоги постраждалим від різних надзвичайних ситуацій та подій особам, у розробленні та впровадженні відповідних безпекових проєктів, програм та заходів. Представлено зміст компоненти готовності до дій в умовах небезпечних та надзвичайних ситуацій. Запропоновано технологію розвитку готовності громадян і суспільних груп до конструктивної поведінки в надзвичайних ситуаціях. Наведено практичні рекомендації та поради щодо організації і надання психологічної допомоги учасникам освітнього процесу, методики діагностики та роботи зі стресом, психологічні засоби формування готовності до надзвичайної ситуації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy-lpr.at.ua

Дод.точки доступу:
Духневич, В. М.
Поліщук, С. А.
Сіверс, З. Ф.
Цукур, О. Г.
Духневича, В. М. \за заг. ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
316.6:37.02.36
Ч-46


    Череповська, Н.
    Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни [Електронний ресурс] : практичний посібник / Н. Череповська ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2021. - 220 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-607-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Кл.слова (ненормовані):
травми війни -- психологічна підтримка -- візуалізована психоедукація -- емоційні стани -- медіаклуб
Анотація: Актуальність практичного посібника «Медіапсихологічні ресурси подолання травми війни» зумовлена такими реаліями, як воєнний конфлікт на сході України, та нагальною потребою в розширенні практичного інструментарію психологічної підтримки комбатантів, який би стимулював їх до розв’язання власних проблем і підвищував їхню соціальну адаптивність. Зокрема, пропонуються ефективні способи психологічної, ментальної підтримки з подолання травми війни у комбатантів і членів їхніх родин. Висувається ідея ресурсності медіапсихології в процесі психологічного відновлення травмованих. Це широке застосування різноформатного медіаконтенту, а також використання різноманітних технологій: профілактики деструктивних інформаційних впливів медіа; психологічної просвіти, опосередкованої візуальним матеріалом; самовідновлення й підвищення соціальної адаптивності за допомогою методики «Медіаклуб». Особлива увага в роботі з подолання травми приділяється спеціальним формам організації груп як комбатантів, так і членів їхніх родин.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Умеренкова, Н.
Череповська , Н. \укладач.\
Національна академія педагогічних наук України, Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
316.6
О-62


   
    Оптимізація групової взаємодії в малих групах [Електронний ресурс] : посібник / П. П. Горностай [та ін.] ; за науковою редакцією П. П. Горностая ; Національна академія педагогічних наук України ), Інститут соціальної та політичної психології). - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2020. - 126 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-553-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна психологія--Навчальні видання

Анотація: У посібнику висвітлюються актуальні проблеми взаємодії в малих групах, розв’язання яких сприятиме поліпшенню соціально-психологічного клімату в них, гармонізації стосунків між членами групи та успішному досягненню спільної мети діяльності. Описуються методи, методики, технології, які формують соціальні компетентності людини, забезпечують успішність розв’язання різноманітних проблем групової взаємодії. Для практичних психологів системи освіти, педагогів і керівників закладів освіти, а також для всіх, хто цікавиться проблемами малих груп і методами практичної роботи з ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Горностай, П. П.
Чорна, Л. Г.
Коробанова, О. Л.
Плетка, О. Т.
Циганенко, Г. В.
Горностая, П. П. \за науковою редакцією.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут соціальної та політичної психології


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-11 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)