Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (202)Каталог авторефератів та дисертацій (37)Наукові періодичні видання Університету (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=14.43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Електронні текстові дані. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Бриль, М. М. Проблемні аспекти впровадження інклюзії в мистецькій освіті / М. М. Бриль. - С .12-18
Пахомова, Т. М. Нормативно-правове забезпечення з охорони праці та безпеки життєдіяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Т. М. Пахомова. - С .19-21
Смоленцева, Г. А. Забезпечення рівного доступу до мистецької освіти / Г. А. Смоленцева. - С .22-28
БАЛА, Малгожата. Освіта в музичній школі І ст. ім. майора Г. Г. Барановського в «Центрі незрячих і слабозрячих» в Кракові / Малгожата БАЛА. - С .29-37
Барзишена, В. В. Методика М. Буркхарда «Guitar colour system» як одна із систем інклюзивного навчання / В. В. Барзишена. - С .38-42
Колесник, А. Ю. Впровадження інклюзивної освіти в США / А. Ю. Колесник, Л. П. Сіньковська. - С .43-47
Крупська, І. В. Міжнародний досвід мистецької освіти для людей з особливими освітніми потребами / І. В. Крупська. - С .48-53
Нестеренко, Н. М. Зарубіжний досвід інклюзивної мистецької освіти та можливість його впровадження в Україні / Н. М. Нестеренко. - С .54-59
Панасенко, І. О. Актуальні завдання музичної освіти з урахуванням інклюзії (на прикладі США) / І. О. Панасенко. - С .60-64
Житнік, Т. С. Нові аспекти соціально-культурного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (у рамках реалізації громадського проєкту «Академія сучасного дитячого мистецтва») / Т. С. Житнік. - С .65-72
Безклинська, О. З. Впровадження музикотерапії як інноваційної здоров’язбережувальної технології в мистецькій школі / О. З. Безклинська. - С .73-78
Білявська, О. Д. Запровадження пісочної анімації як арттерапевтичного методу на заняттях з дітьми / О. Д. Білявська, О. Д. Гапончук. - С .85-91
Володіна, Ю. А. Музична терапія як засіб впливу на дітей з особливими освітніми потребами / Ю. А. Володіна. - С .92-97
Рибалова, О. В. Можливості інклюзивної мистецької освіти для дітей з особливими освітніми потребами / О. В. Рибалова, О. А. Дудінська. - С .98-104
Сметаніна, Т. М. Методи роботи в інклюзивній освіті на уроках з образотворчого мистецтва / Т. М. Сметаніна. - С .105-113
Сухобрусова, О. О. Організація інклюзивного освітнього простору в класі загального фортепіано / О. О. Сухобрусова. - С .114-120
Фоміцька, Н. Ю. Створення безбар’єрного середовища для учнів з особливими освітніми потребами в закладах початкової мистецької освіти / Н. Ю. Фоміцька. - С .120-125
Полєвіков, І. О. Особистісно орієнтована технологія як основа освітньої траєкторії навчання дітей з особливими потребами в мистецькій школі / І. О. Полєвіков, К. О. Щедролосєва. - С .126-134
Андрухович, Л. М. Вплив музичного мистецтва на емоційну сферу молодших школярів в умовах інклюзивної освіти / Л. М. Андрухович. - С .135-3-138
Вандишева, О. М. Незвичайні діти в мистецькій школі / О. М. Вандишева. - С .139-145
Воропаєв, Є. П. Дитина з особливими освітніми потребами за фортепіано / Є. П. Воропаєв, І. О. Полєвіков. - С .146-151
Кричковська, Т. Д. Особливості психологічного супроводу в інклюзивній мистецькій освіті / Т. Д. Кричковська. - С .152-156
Маніва, Н. Д. Початкова мистецька освіта як складова соціокультурної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку: практики впровадження інклюзії / Н. Д. Маніва, А. С. Лук’яненко. - С .157-163
Мартинюк, В. В. Деякі особисті роздуми в процесі зайнять з образотворчого мистецтва з учнем із синдромом Дауна / В. В. Мартинюк. - С .164-171
Моцак, Л. П. Впровадження інклюзивного навчання на заняттях з хореографічних дисциплін / Л. П. Моцак. - С .172-175
Назар, Л. Й. Принципи та методи музичної арттерапії як необхідна складова педагогічної діяльності в інклюзивній мистецькій освіті / Л. Й. Назар. - С .176-189
Орел, Л. О. Інклюзивне навчання та педагогічні завдання арттерапії на заняттях з образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва / Л. О. Орел. - С .190-193
Погорєлова, О. В. Професійність та фахова майстерність педагога сучасної мистецької школи в умовах впровадження інклюзивної освіти / О. В. Погорєлова. - С .194-197
Таланчук, Л. Д. Важливість впровадження інклюзивної освіти в школах України / Л. Д. Таланчук. - С .198-200
Чупін, І. М. Самомотивація викладачів мистецьких шкіл в умовах впровадження інклюзивного навчання / І. М. Чупін. - С .201-203
Штирбул, С. А. Навчання грі на фортепіано дітей з порушенням слуху як важливий засіб їх розвитку та подальшої соціалізації / С. А. Штирбул. - С .204-210
Андрєєва, О. В. Особливості роботи з гіперактивними дітьми на уроках з фаху в класі гітари / О. В. Андрєєва. - С .211-215
Бабалян, Ю. В. Впровадження методів артпедагогіки та арттерапії на заняттях з музичної освіти з дітьми з особливими потребами / Ю. В. Бабалян. - С .216-219
Бакшеєв, І. Г. Особливості перших етапів навчання грі на блокфлейті дітей з розладами аутичного спектру / І. Г. Бакшеєв. - С .220-224
Велігура, О. О. Принцип наступності інклюзивного навчання в мистецькій освіті / О. О. Велігура. - С .225-229
Вінокурова, О. В. Вплив занять мистецтвом на дітей з особливими потребами та їх включення до колективного творчого процесу / О. В. Вінокурова. - С .230-234
Задорожко, Сандуца В. Д. Розвиток художнього світогляду в глухих дітей у процесі викладання образотворчого мистецтва / Т. В. Задорожко. - С .235-239
Зоріна, П. Б. Електронний диск-посібник «Історія української музичної культури IX – XVIII століть» з урахуванням освітніх потреб учнів з вадами зору / П. Б. Зоріна, Л. І. Малюга. - С .240-244
Кравцевич, Г. В. Уроки музики за програмою «Музика, що зцілює» / Г. В. Кравцевич, Н. В. Кравцевич. - С .245-248
Кравчук, О. В. Методичні рекомендації щодо організації інклюзивного навчання на фортепіанному відділенні в мистецькій початковій школі / О. В. Кравчук. - С .249-256
Крук, М. В. З досвіду роботи з дітьми, які мають вади зору та навчаються в класі скрипки / М. В. Крук. - С .257-259
Кутняхова, Т. О. Шляхи адаптації особливих дітей в соціумі за допомогою образотворчого мистецтва / Т. О. Кутняхова. - С .260-265
Любенко, Л. І. Методики організації інклюзивного навчання в мистецькій освіті / Л. І. Любенко, І. В. Любенко. - С .266-269
Малаєва, Т. М. Роль музикування в корекційній роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями / Т. М. Малаєва. - С .270-276
Нікітюк, Л. С. Особливі учні в мистецькій освіті / Л. С. Нікітюк. - С .277-283
Павлова, Г. А. Педагогічні інновації в контексті інклюзивного навчання в мистецькій школі / Г. А. Павлова. - С .284-295
Патетюріна, Л. О. Основні методи та форми роботи з дітьми з синдромом Дауна на уроках хореографії / Л. О. Патетюріна. - С .296-302
Переверзєва, О. Є. Використання казу в корекції мовленнєвих порушень у класі сольного співу / О. Є. Переверзєва. - С .303-307
Петруніна, І. Г. Розвиток пізнавальних інтелектуальних і творчих здібностей у дітей з порушенням опорно-рухової системи / І. Г. Петруніна. - С .308-312
Прімакова, А. Н. Від особливого до особистого: досвід викладача мистецької школи / А. Н. Прімакова. - С .313-318
Рєзнік, О. С. Місце та роль методів наукового пізнання в музично-педагогічній та виконавській діяльності / О. С. Рєзнік. - С .319-325
Руппа, Н. Г. Методи роботи з учнями з глибокими порушеннями зору в мистецькій школі / Н. Г. Руппа. - С .326-332
Рябченко, І. М. Практичні складові методики інклюзивного навчання в мистецькій школі / І. М. Рябченко, Н. В. Лук’янова. - С .333-338
Сакали, В. А. Колективне музично-безбар’єрне середовище як складова розвитку творчої особистості учня з особливими потребами / В. А. Сакали. - С .339-345
Сергійчук, О. А. Школа життєтворчості: психолого-педагогічний супровід дітей з особливими потребами / О. А. Сергійчук, Л. О. Римцова. - С .346-351
Скрипак, К. Д. Функціональний розвиток верхніх кінцівок під час гри на скрипці на початковому рівні / К. Д. Скрипак. - С .352-357
Турська, М. В. З досвіду інклюзивного навчання / М. В. Турська. - С .358-363
Фокт, І. Е. Особливості організації освітнього процесу з дітьми із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю в мистецькій школі / І. Е. Фокт. - С .364-368
Шугай, А. О. Розвиток творчих здібностей дітей з особливими освітніми потребами на уроках образотворчого мистецтва / А. О. Шугай. - С .369-373
Бауріна, І. В. Готовність викладачів мистецьких шкіл до використання інформаційно комунікаційних технологій в умовах інклюзивного навчання / І. В. Бауріна. - С .374-377
Підгорнова, О. В. Особливості викладання нотної системи Л. Брайля для дітей, які мають вади зору / О. В. Підгорнова. - С .378-388
Сагалова, Г. В. Музична терапія як засіб формування здорового суспільства в сучасній Україні / Г. В. Сагалова. - С .388-392
Бондар, С. М. Створення сприятливої атмосфери в дитячому колективі інклюзивного класу художнього відділення мистецької школи / С. М. Бондар. - С .393-398
Єсіна, А. Г. Особливі діти на уроках з театральних дисциплін / А. Г. Єсіна. - С .399-404
Ковченко, Л. Є. Підготовка учнів з порушенням зору до вибору мистецької професії / Л. Є. Ковченко. - С .405-409
Рябоконь, О. В. Оптимізація творчих процесів інклюзивного навчання в сучасній мистецькій школі як поклик сьогодення / О. В. Рябоконь, Т. І. Колтунова. - С .410-418
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.264:616.89
Л 97


    Лянна, Ольга Володимирівна.
    Відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.03 - Корекційна педагогіка (016 - Спеціальна освіта) / О. В. Лянна ; науковий керівник В. М. Синьов ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Електронні текстові дані. - Суми, 2018. - 269 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 195-222
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Логопедія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєве спілкування -- констатувальний експеримент -- формувальний експеримент
Анотація: Дисертаційна робота присвячена проблемі відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану. Уперше здійснено комплексне вивчення особливостей порушення мовленнєвого спілкування осіб з післяінсультною афазією з урахуванням складної психологічної структури готовності до мовленнєвого спілкування, механізмів мовлення та особливостей їх порушення при афазії, а також з урахуванням особистісних реакцій на різку зміну мовленнєвого статусу осіб з афазією; розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану; визначено педагогічні умови оптимізації процесу відновлення. мовленнєвого спілкування осіб з післяінсультною афазією.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор Миколайович \науковий керівник.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
364.4(075.8)
А 91


    Астремська, І. В.
    Прикладні методики та основні супервізії в соціальній роботі [Електронний ресурс] : навчальний посібник / І. В. Астремська ; Чорноморський національний університет імені Петра Могили. - Електронні текстові дані. - Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2017. - 396 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-336-369-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
методи соціальної роботи -- технології соціальної роботи -- психоаналітичні концепції -- гуманістична психологія -- трансперсональна психотерапія -- тілесна терапія -- символдрама -- прикладні методики -- психотерапевтичні техніки -- арт-терапія -- види арт-терапії -- ігрова терапія -- зображувальна терапія -- психогімнастика -- танцювальна терапія -- когнітивна терапія -- індивідуальна психологія -- аналітична психотерапія -- гештальт-терапія -- сугестивні методики -- аутогенне тренування -- поведінкова терапія -- саморегуляція -- супервізія -- синдром емоційного вигорання
Анотація: У навчальному посібнику розкрито сутність, загальні засади дисципліни «Прикладні методики та основи супервізії в соціальній роботі». Висвітлено сучасні методи соціальної роботи, серед яких провідну роль відіграють спеціальні (прикладні) психологічні методи соціальної роботи, що являють собою специфічний інструментарій науково-практичних знань з таких психологічних напрямків, як гуманістичний, сихоаналітичний, арт-терапевтичний, когнітивний тощо. Засвоєнню проблематики, виробленню практичних навиків корекційно-розвивальної, відновлювальної та консультативної роботи сприятимуть запропоновані у посібнику прикладні методики. Важливе місце в організації та проведенні сучасної соціальної практики належить супервізії, спрямованій на покращення якості практичної підготовки та профілактику емоційного вигорання соціальних працівників. Визначено сеттінг, стилі, фокуси, форми, моделі супервізії та ролі супервізора в соціальній установі. Розроблено методичне забезпечення для оцінки знань, умінь та навичок з дисципліни «Прикладні методики та основи супервізії в соціальній роботі». Навчальний посібник розрахований на студентів вищих навчальних закладів cоціономічних спеціальностей, викладачів, всіх, хто займається практичною соціальною роботою та психологією.
Перейти до зовнішнього ресурсу dspace.chmnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили

Дод.точки доступу:
Чорноморський національний університет імені Петра Могили


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
37.015.3:159.942
М 74


    Могиляста, Світлана Миколаївна.
    Психолого-педагогічні засоби розвитку емоційного інтелекту старшокласників [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук / С. М. Могиляста ; науковий керівник Н. М. Панасенко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка . - Електронні текстові дані. - Київ, 2021. - 245 арк. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 168-197
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна психологія--Емоційний інтелект--Дисертації

Анотація: Дисертацію присвячено актуальній для педагогічної та вікової психології проблемі психолого-педагогічних засобів розвитку емоційного інтелекту старшокласників. У дисертації теоретично обґрунтовано й експериментально вивчено особливості розвитку емоційного інтелекту старшокласників психолого-педагогічними засобами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://psychology-naes-ua.institute
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Дод.точки доступу:
Панасенко, Наталія Миколаївна \науковий керівник.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
37. 013.42(075.8)
К 59


    Козирєв, Микола Петрович.
    Соціальна педагогіка [Електронний ресурс] : навчальний посібник / М. П. Козирєв ; редактор А. Кузьмич-Походенко ; Львівський державний університет внутрішніх справ. - Електронні текстові дані. - Львів : [б. в.], 2020. - 352 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 339-351 . - Предм. покажчик.: с. 264-271. - ISBN 978-617-511-324-0 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Соціальна педагогіка. --Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
інвалідність -- сім’я -- діти -- молодь -- насильство -- педагогічна культура
Анотація: Розглянуто aктуaльнi проблеми теорiї тa практики соціальної педагогіки, зокремa її об’єкт, предмет, структурні елементи, завдання, методи i функції. Подaно суть, особливості, завдання, принципи, види, ресурси і суб’єкти соціально-педагогічної діяльності. Розкрито зміст, принципи, завдання, особливості діяльності соціального педагога у загальноосвітніх закладах. Через зміст та особливості соціально-педагогічної діяльності висвітлено такі її об’єкти, як люди з інвалідністю, діти і молодь групи ризику, діти-жертви домашнього насилля, неблагополучні сім’ї та ін. Розкрито педагогічну культуру і професійно-моральні якості соціального педагога.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет внутрішніх справ

Дод.точки доступу:
Кузьмич-Походенко, А. \редактор.\
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
37.013.42(075.8)
М 11


    Міхеєва, Оксана Юріївна.
    Соціальна педагогіка [Електронний ресурс] : курс лекцій : для спеціальностей 011 "Освітні, педагогічні науки", 231 "Соціальна робота", 231 Соціальна робота. ОП "Соціальна педагогіка" / О. Ю. Міхеєва ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Факультет соціально-економічної освіти. - Електрон. текстові дан. - Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. - 931 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 393-397. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Соціальна педагогіка--Лекції, доповіді

Кл.слова (ненормовані):
волонтерство -- сім’я -- військовослужбовці -- інвалідність -- діти-сироти -- насильство -- територіальна громада
Анотація: У посібнику розкривається зміст та подано основні теоретичні положення соціальної педагогіки. Охарактеризовано специфіку соціальної педагогіки як навчальної дисципліни та практичної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. Факультет соціально-економічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
37.015.3:364-43(075.8)
Б 20


    Балахтар, Валентина Візіторівна.
    Педагогіка і психологія в соціальній роботі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / В. В. Балахтар ; Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича. - Електрон. текстові дан. - Київ : Талком, 2017. - 444 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 421-433. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Педагогічна психологія--Соціальна робота--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- соціальний працівник -- дидактика -- інноваційні технології -- ділове спілкування -- конфліктна ситуація -- соціально-психологічний клімат
Анотація: У посібнику розкриваються науково-методологічні основи педагогіки, теоретичні засади освіти, навчання і виховання, особливості психології особистості і практичної діяльності фахівця соціальної сфери. До кожної теми запропоновано навчальні і практичні завдання, перелік завдань для науково-дослідної роботи студентів, список використаної та рекомендованої літератури.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.nau.edu.ua
Утримувачі документа:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Дод.точки доступу:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
37.013.42+364(030)
Т 49


   
    Тлумачний словник-мінімум із соціальної педагогіки та соціальної роботи [Електронний ресурс] / Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди ; упорядник Л. В. Лохвицька. - 2-ге вид. оновлене. - Електрон. текстові дан. - Тернопіль : Мандрівець, 2017. - 232 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Соціальна педагогіка--Соціальна робота--Довідники

Анотація: У словнику подано зміст основних понять і термінів із соціальної педагогіки та соціальної роботи як українського, так й іншомовного походження. Їх тлумачення відповідає сучасним вимогам і може бути використано як довідковий матеріал. Словник також стане в пригоді тим, хто опановує англійську мову, оскільки всі терміни наведено українською й англійською мовами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://ephsheir.phdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди

Дод.точки доступу:
Лохвицька, Л. В. \упорядник.\
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
37.013.72(075)
Р 83


    Рудкевич, Наталія Ігорівна.
    Методика соціально-педагогічної роботи [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. Рудкевич ; Львівський національний університет імені Івана Франка. - Електронні текстові дані. - Львів : Растр-7, 2021. - 324 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 318-322. - ISBN 978-617-7997-13-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціально-педагогічна робота--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
адиктивна поведінка -- діагностика -- профілактика -- корекція -- експертиза -- реабілітація
Анотація: У навчально-методичному посібнику розглядаються основні теоретико-методичні засади щодо характеристики методики соціально-педагогічної діяльності, методів соціальної роботи та методології роботи фахівця соціальної сфери (соціальний педагог/соціальний працівник). Висвітлено форми роботи фахівця соціальної сфери у конкретних соціальних інституціях. Розкрито методи роботи з різними категоріями населення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedcollege.lnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський національний університет імені Івана Франка

Дод.точки доступу:
Львівський національний університет імені Івана Франка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

10.
37.013.42:005.8(072)
С 30


    Семез, Андрій Анатолійович.
    Соціально-педагогічне проектування [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник : для студентів вищих педагогічних закладів спеціальності 6.010106 Соціальна педагогіка / А. А. Семез ; Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка. - Електронні текстові дані. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2012. - 132 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 130-131. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Соціальна робота--Менеджмент--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
соціальна діагностика -- соціальний показник -- соціальне прогнозування -- соціальна експертиза -- контроль -- ліквідація
Анотація: У навчально-методичному посібнику розкрито теоретичні та практичні підходи організації соціально-педагогічного проєктування. Розглянуті питання щодо теоретичних основ соціального та педагогічного проєктування, основ текстового опису проєкту, методів колективної роботи над проєктом, визначено поняття соціальної діагностики, соціального прогнозування та соціальної експертизи як факторів та методів оцінки соціально-педагогічного проєкту, а також показано особливості реалізації проєкту як заключного етапу проєктної діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedagogy.lnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

Дод.точки доступу:
Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)