Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=командний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
376:373.3/.5(075.8)
О-64


   
    Організація інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах нової української школи [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Комунальний вищий навчальний заклад "Вінницька академія неперервної освіти" ; укладач Л. І. Чопик. - Електронні текстові дані. - Вінниця : КВНЗ "ВАНО", 2019. - 41 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 41 . - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Нова українська школа--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
порушення сенсорної сфери -- порушення когнітивної сфери -- порушення емоційно-вольової сфери -- командний підхід -- оцінювання досягнень дітей
Анотація: В навчально-методичному посібнику розкрито організаційні засади функціонування інклюзивних класів, наведено відомості щодо особливостей розвитку та освітніх потреб дітей з порушеннями психофізичного розвитку, надано рекомендації щодо створення інклюзивного освітнього середовища та забезпечення системного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://metodclaster.vn.ua
Утримувачі документа:
Комунальний вищий навчальний заклад "Вінницька академія неперервної освіти"

Дод.точки доступу:
Чопик, Леся Іванівна \укладач.\
Комунальний вищий навчальний заклад "Вінницька академія неперервної освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376:37.064.2
Т 41


    Тимошко, Ганна Миколаївна.
    Розвиток комунікативної компетентності педагогів в умовах інклюзивного освітнього середовища [Електронний ресурс] : монографія / Г. М. Тимошко, В. А. Гладуш ; редактор: В. І. Отрішко, К. М. Ремізовський ; Національна академія педагогічних наук України, ДЗВО "Університет менеджменту освіти", Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Католицький університет (Ружомберк). - Електронні текстові дані. - Ніжин : Лисенко М. М., 2023. - 192 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 181-189. - ISBN 978-617-640-582-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
професійні домінанти -- інноваційні вектори -- адаптивні контенти -- командний підхід
Анотація: У монографії розкрито сутність, зміст та організаційно-педагогічні умови процесу підготовки педагогів до комунікативної діяльності в інклюзивному середовищі; висвітлено широкий спектр особливостей управління розвитком комунікативної компетентності педагогів в інклюзивному середовищі закладів освіти; схарактеризовано адаптивні контенти розвитку комунікативної компетентності педагогів у процесі професійної діяльності в умовах інклюзивного середовища; позиціоновано сучасні тенденції щодо визначення та реалізації пріоритетних векторів розвитку комунікативної компетентності педагогів в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://eprints.zu.edu.ua
Утримувачі документа:
ДЗВО "Університет менеджменту освіти"

Дод.точки доступу:
Гладуш, Віктор Антонович
Отрішко, В. І. \редактор.\
Ремізовський, К. М. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. ДЗВО "Університет менеджменту освіти"
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Католицький університет (Ружомберк)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)