Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (261)Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=партнерство<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.
376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Басова, А. С. Використання методів фізичної терапіЇ / А. С. Басова. - С .8
Бахмет, М. Ю. Роль гуманізації в інклюзивній освіті / М. Ю. Бахмет, Ю. В. Жалдакова. - С .11
Бачинська, Н. Г. Команда як стратегія досягнення успіху дітей з ООП на якісну та доступну освіту / Н. Г. Бачинська. - С .13
Безволенко, С. В. Інклюзивна освіта – рівний доступ до якісної освіти / С. В. Безволенко. - С .16
Бершанська, С. М. LEGO-технології у роботі з особливими освітніми потребами / С. М. Бершанська, Л. І. Назінкіна. - С .20
Болтова, Н. І. Включення проти виключення. Розвиток інклюзивних підходів в мистецтві / Н. І. Болтова. - С .22
Борисенко, Л. Л. Антистресова пластична гімнастика як перспективний напрям оздоровчої фізичної культури / Л. Л. Борисенко. - С .24
Боровська, Н. Л. Наступність поглядів В. Бехтєрева про виховання особистості в минулому та сьогоденні в інклюзивній освіті / Н. Л. Боровська. - С .26
Дубограй, О. С. Творчі доробки вчителів Кремінської обласної школи. Формування творчої особистості учня з особливими освітніми потребами / О. С. Дубограй. - С .28
Бутко, О. О. План-конспект корекційного заняття у 5-6 класах. «Нетрадиційні техніки малювання. «Чарівний пензлик» / О. О. Бутко. - С .29
Водолазська, О. С. Організація корекційно-розвиткової роботи з учнями з порушеннями зору в умовах спеціальної школи / О. С. Водолазська, К. В. Сопєльнікова. - С .33
Гай, В. Р. Ідеї В.О. Сухомлинського в сучасній системі інклюзивної освіти / В. Р. Гай. - С .37
Гарбузюк, Т. В. Інклюзивна освіта у світлі проблем гуманізму / Т. В. Гарбузюк, І. А. Мурсамітова. - С .40
Голубнича, Н. В. Роль батьків у процесі інтегрування дитини з особливими потребами. Робота з батьками дітей з ООП / Н. В. Голубнича. - С .42
Горбачова, О. С. Погляд Василя Сухомлинського на особливості інклюзивної освіти / О. С. Горбачова. - С .46
Гордійчук, О. М. Процеси інтеграції у сучасному освітньому просторі та навчання дітей з особливими потребами. / О. М. Гордійчук. - С .48
Григор’єва, І. О. Генеза інклюзивної освіти в Україні / І. О. Григор’єва, О. Л. Караман. - С .51
Єфімова, Н. В. Гуманізація освіти – центральна складова нового педагогічного мислення / Н. В. Єфімова. - С .52
Зуєва, О. П. Заняття з корекційно-розвивальної діяльності (із досвіду роботи) / О. П. Зуєва. - С .57
Ігнатуша, А. Л. Діти з ООП дистаційна освіта / А. Л. Ігнатуша, О. П. Літовка. - С .64
Кабак, Я. М. Основні особливості організації навчання дітей з затримкою психічного розвитку / Я. М. Кабак. - С .67
Калініна, Т. В. Портфоліо як альтернативний спосіб оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з особливими потребами в умовах сучасного закладу освіти / Т. В. Калініна. - С .68
Кальницька, Ю. М. Школа писанкарства – осередок позакласної корекційно пізнавальної роботи / Ю. М. Кальницька. - С .70
Карпенко, О. М. Профілактика захворювань органів дихання за допомогою масажу та лікувальної фізичної культури / О. М. Карпенко. - С .73
Качан, О. А. Ідеї концепції «Спорт заради розвитку» та шляхи їх впровадження в систему інклюзивної освіти / О. А. Качан, В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .77
Колпакова, О. М. Гра як інноваційний метод розвитку дітей в умовах інклюзивної освіти / О. М. Колпакова, О. М. Кичигіна. - С .80
Коломієць, В. С. Роль лікувальної гімнастики та загартовування у житті дитини з інклюзією / В. С. Коломієць. - С .85
Крохмаль, Н. С. Новий світ безмежних можливостей / Н. С. Крохмаль. - С .87
Крошка, С. А. Ресурси для створення безбар’єрного інклюзивного середовища у закладах освіти / С. А. Крошка, Г. М. Мінєнко. - С .91
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Використання форм роботи з учнями в інклюзивного класі» / С. А. Крошка, А. С. Басова, В. О. Смолій. - С .95
Крошка, С. А. Технологічна картка практичного заняття з навчальної дисципліни «Спортивна реабілітація» для студентів спеціальності «Середня освіта (фізична культура)» «Методи роботи із учнями інклюзивного класу» / С. А. Крошка, О. О. Іваннікова. - С .100
Кузьо, О. Інклюзивна освіта в Угорщині: всі діти мають рівні можливості / О. Кузьо. - С .105
Курило, В. С. Сучасне розуміння поняття «інклюзія» / В. С. Курило, С. В. Савченко. - С .105
Леванова, Т. М. Ейдотехніка в корекційній роботі з дітьми, які мають вади в психофізичному та мовленнєвому розвитку / Т. М. Леванова. - С .109
Ляшенко, К. І. Інклюзивна освіта в умовах пандемії / К. І. Ляшенко. - С .113
Малініна, К. Л. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / К. Л. Малініна. - С .115
Матліна, О. В. Мета та принципи роботи інклюзивної школи / О. В. Матліна, Г. М. Мінєнко. - С .119
Матяш, О. Є. Розвиток мовлення дітей молодшого шкільного віку з використанням дидактичного посібника «Конструктор з візуально-мовленнєвого моделювання (аналізу та синтезу) речень» / О. Є. Матяш. - С .124
Мацак, Ю. А. Виховання активної життєвої позиції особистості дитини з особливими освітніми потребами / Ю. А. Мацак, В. Т. Гатченко. - С .129
Мороз, Ю. А. Комплексна підтримка дитини з особливими потребами як умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики / Ю. А. Мороз. - С .132
Муренець, Л. С. Гуманізація – основний принцип в роботі з дітьми з вадами зору в умовах КЗ «Рубіжанська обласна спеціальна школа «Кришталик» / Л. С. Муренець. - С .136
Мухіна, А. Ю. Особливості мовленнєвого розвитку дітей з порушеннями аутистичного спектру: взаємодія та діалог / А. Ю. Мухіна. - С .139
Назінкіна, Л. І. Танграм – гра на площинне моделювання для дітей з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу освіти / Л. І. Назінкіна, С. М. Бершанська. - С .141
Одинока, Н. А. Використання інтерактивної пісочниці SAND GAMES (INTERPRETATION) в роботі з дітьми аутистичного спектру / Н. А. Одинока, І. С. Дибтан. - С .146
Пивоварова, Г. С. Групи самодопомоги в роботі з батьками дітей з особливими потребами / Г. С. Пивоварова. - С .149
Погорєлова, О. М. План-конспект уроку образотворчого мистецтва у 4 класі. / О. М. Погорєлова. - С .152
Попова, І. Е. Анімалотерапія у роботі з дітьми з розладами аутичного спектру / І. Е. Попова, Л. М. Проценко. - С .156
Пристинський, В. М. Особливості інклюзивного навчання елементарним рухам учнів із вадами зору на уроках фізичної культури / В. М. Пристинський, Т. М. Пристинська. - С .165
Приткова, І. А. Логопедична ритміка як один із засобів виховного корекційного впливу / І. А. Приткова. - С .169
Рибальченко, А. В. План-конспект корекційного заняття у 4 класі «Музика навколо нас» / А. В. Рибальченко. - С .176
Руденко, О. М. Гуманізм як мета й засіб формування особистості дитини з особливими освітніми потребами / О. М. Руденко. - С .178
Самойленко, Б. М. Особливості роботи розширеної команди «дім-заклад освіти» для батьків дітей з ООП / Б. М. Самойленко. - С .181
Саприкіна, Т. Г. Ідеї видатних педагогів-класиків в сучасній системі інклюзивної освіти / Т. Г. Саприкіна. - С .186
Сергєєва, І. Ю. Інклюзивна освіта в Україні: проблеми та шляхи їх вирішення / І. Ю. Сергєєва. - С .187
Сергієнко, Н. В. Корекція діяльності учнів початкових класів з особливими освітніми потребами під час організації позакласної роботи з трудового навчання / Н. В. Сергієнко. - С .189
Сидоренко, Н. М. Інклюзивна освіта: українські реалії / Н. М. Сидоренко, Н. Д. Аль-Хамадані. - С .192
Сидоренко, О. О. Танцювально-рухова терапія як метод практичної корекції / О. О. Сидоренко. - С .196
Сич, М. А. Формування моральної самосвідомості дитини з ООП в умовах спеціальної школи як складової її успішної соціальної інтеграції / М. А. Сич. - С .199
Сліпецька, І. П. Психолого-педагогічні засади адаптації до соціокультурного простору осіб з обмеженими можливостями здоров’я засобами адаптивної фізичної культури / І. П. Сліпецька. - С .203
Сліпецький, В. П. Особливості соціально-педагогічної адаптації та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного простору закладу освіти / В. П. Сліпецький. - С .206
Смолій, В. О. Особливості спілкування зі здобувачами освіти з ООП під час дистанційного навчання / В. О. Смолій. - С .209
Сойнова, Н. І. Гуманне середовище для дітей з особливими освітніми потребами / Н. І. Сойнова. - С .212
Соломко, С. В. Проблеми та іновації в інклюзивній музично-мистецькій освіті / С. В. Соломко. - С .213
Станіславова, Л. О. План-конспект уроку трудового навчання у 10 класі «Оздоблення фартуха» / Л. О. Станіславова. - С .216
Ткаченко, Л. Т. Загальні та спеціальні методи роботи із учнями інклюзивного класу / Л. Т. Ткаченко. - С .218
Толмачова, І. Г. Формування медіа-компетентності учнів з особливими освітніми потребами в умовах медіатизації освіти / І. Г. Толмачова. - С .222
Фастов, С. С. Роль та місце гурткової роботи як системи навчання й виховання дітей з особливими освітніми потребами / С. С. Фастов. - С .224
Філінков, В. І. Шляхи оптимізації уроків лікувально-профілактичної фізичної культури для учнів старших класів / В. І. Філінков, О. С. Касьянюк, А. С. Касьянюк. - С .226
Харук, А. В. Організація уроків фізичної культури в інклюзивному класі / А. В. Харук. - С .229
Цвік, О. С. Собака – друг і лікар людини / О. С. Цвік. - С .234
Чепак, О. П. Інклюзивне навчання в практиці і діяльності ЗДО / О. П. Чепак. - С .235
Чередниченко, К. А. План-конспект уроку трудового навчання у 6 класі «Виготовлення різдвяних шкарпеток до свята Святого Миколая з фетру, тканини та фоамірану «Барвисті шкарпетки для Миколая» / К. А. Чередниченко. - С .238
Юрков, В. В. Роль сім'ї в соціалізації дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти / В. В. Юрков. - С .243
Юркова, О. Ф. Вокалотерапія як засіб корекції мовлення дітей з ДЦП / О. Ф. Юркова. - С .246
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
373.3:376(075.8)
М 64


    Миронова, Світлана Петрівна.
    Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. П. Миронова ; Міністерство освіти і науки України, Інститут модернізації змісту освіти. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Астон, 2020. - 177 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 132-138. - Іменний покажчик: с. 142-143. - Предм. покажчик: с. 139-141. - ISBN 978-966-308-801-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Почакова школа--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
партнерство -- психолого-педагогічний супровід -- співпраця з батьками -- індивідуальний підхід -- корекційно-розвитковий компонент -- оцінювання навчальних досягнень
Анотація: Навчально-методичний посібник розкриває підходи Нової української школи до організації освітнього процесу в інклюзивних класах. У посібнику висвітлено теоретичні засади інклюзивного навчання як складової Нової української школи; практичні аспекти психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному закладі; питання змістового та методичного забезпечення інклюзивного навчання в початковій школі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут модернізації змісту освіти

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Інститут модернізації змісту освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
376
І 99


   
    Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики [Електронний ресурс] : тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 18–19 листопада 2020 р.). Ч. 1 / Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна, Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України" ; редактор П. М. Таланчук. - Електронні текстові дані. - Київ : Університет Україна, 2020. - 416 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція 1 : Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід
Miliūnienė, Lina. Out of school activities of students with learning difficulties / L. Miliūnienė, L. Radzevičienė. - С .8
Alifanovienė, Daiva. Анализ преодоления стресса, переживаемого специалистами в области социальной защиты: реконструкция контекста Литвы / D. Alifanovienė, O. Šapelytė. - С .12
Нігородова, С. А. Кращі практики Програми малих грантів, Програми розвитку ООН, Глобального екологічного фонду в Україні: дистанційний курс «Соціальна інклюзія» / С. А. Нігородова [и др.]. - С .18
Інші автори: Кириченко В. М., Дяченко М. О., Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Андреєва, Н. А. Основні підходи до вивчення і вирішення проблем людей з інвалідністю / Н. А. Андреєва. - С .22
Бацман, О. С. Особливості підготовки майбутніх соціальних працівників до роботи зі студентами з функціональними обмеженнями здоров’я у ВНЗ / О. С. Бацман, Р. І. Шаравара. - С .25
Бойко, О. І. Освітня та соціальна інклюзія дітей і молоді з інвалідністю як один із напрямів роботи мережі центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді м. Києва / О. І. Бойко. - С .27
Васіч, В. П. Стипендіальні програми для осіб з інвалідністю за кордоном / В. П. Васіч. - С .30
Горова-Вершиніна, Л. В Допомога соціального працівника у підготовці дитини з інвалідністю до навчання в інклюзивному закладі / Л. В Горова-Вершиніна. - С .33
Гуріна, К. В. Теоретичні підходи до визначення поняття читацької компетентності молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення / К. В. Гуріна. - С .35
Довженко, Т. О. Особливості формування лексики у дітей із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня / Т. О. Довженко. - С .38
Драч, Я. Перспективи інклюзивного принципу у вищій школі / Я. Драч. - С .40
Жмудь, В. С. Реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами щодо здобуття освіти: результати емпіричного дослідження / В. С. Жмудь. - С .43
Заіка, В. М. Психологічні механізми подолання кризових ситуацій життя людини / В. М. Заіка, С. В. Селецька. - С .45
Закусило, О. Ю. Інклюзивно-ресурсні центри у системі освіти / О. Ю. Закусило. - С .48
Іванчук, М. Особливості формування інклюзивного середовища в освітніх закладах / М. Іванчук. - С .51
Ільницька, Л. В. На «дотик світла»: виховання «духовно-естетичної цілісності» / Л. В. Ільницька. - С .53
Кірієнко, О. А. Робота бібліотек на допомогу людям з особливими потребами / О. А. Кірієнко. - С .55
Калита, Є. К. Підходи щодо удосконалення структури нормативно-правової бази у сфері соціальної роботи / Є. К. Калита. - С .57
Кириленко, В. Г. Особливості інтеграції студентів з порушеннями слуху в освітній простір / В. Г. Кириленко, Д. О. Миколюк. - С .60
Киричук, С. О. Інтеграція людей з фізичними особливостями в інклюзивну освіту / С. О. Киричук. - С .63
Ковтун, О. С. Ексклюзія як соціальна детермінанта здоров’я / О. С. Ковтун. - С .66
Козла, О. Засоби соціальної роботи в процесі соціалізації дітей з ментальною інвалідністю / О. Козла. - С .68
Колісник, О. П. Психофізіологічні механізми розвитку психосоматичних недугів та шляхи їх подолання / О. П. Колісник. - С .72
Колодій, М. Соціальна ізоляція як прогресуючий інклюзивний процес / М. Колодій. - С .75
Колодка, О. В. Адаптовані методи навчання музики та образотворчого мистецтва / О. В. Колодка, Д. П. Хав’єр. - С .78
Коперлян, К. В. Функціональні симетрія та асиметрія правопівкульної ієрархії смислів та лівопівкульної «Я-концепції» та їх вплив на психосоматичне здоров’я особистості / К. В. Коперлян. - С .80
Корабльова, О. О. Компоненти індивідуального навчального плану для студентів з особливими освітніми потребами / О. О. Корабльова. - С .84
Коровіцька, А. А. Оцінювання якості надання соціальних послуг сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах / А. А. Коровіцька. - С .87
Кравчук, Л. С. Специфіка роботи в інклюзивному середовищі: командний підхід / Л. С. Кравчук. - С .90
Красножон, В. М. Актуальні проблеми розвитку батьківської компетентності в контексті готовності до інклюзивного навчання / В. М. Красножон. - С .92
Крупа, В. В. Підходи та завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти / В. В. Крупа. - С .95
Крутік, Н. С. Інклюзивна освіта як феномен загальноосвітніх тенденцій / Н. С. Крутік. - С .97
Куторжевська, О. А Індивідуальна програма розвитку здобувачів освіти з особливими освітніми потребами / О. А Куторжевська. - С .100
Куторжевська, Л. І. Інклюзивне навчання в умовах мистецького інтернатного навчального закладу / Л. І. Куторжевська. - С .103
Лаба, Д. Д. Особливості роботи з молоддю з особливими потребами / Д. Д. Лаба. - С .105
Ликов, Є. Е. Вплив дихальної гімнастики О. Стрельнікової на розвиток мовленнєвого дихання дітей з тяжкими порушеннями мовлення / Є. Е. Ликов. - С .108
Литовченко, О. В. Діти з ООП у закладі позашкільної освіти: актуальні питання / О. В. Литовченко. - С .110
Лучко, Ю. І. Соціальна адаптація студентів з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному закладі / Ю. І. Лучко, О. В. Польовик. - С .113
Любенко, Н. В. Управління соціальною інклюзією в об’єднаних територіальних громадах / Н. В. Любенко. - С .117
Ляшенко, В. В. Інклюзивна освіта осіб з інвалідністю у системі навчання фахового молодшого бакалавра / В. В. Ляшенко. - С .120
Мілютіна, К. Л. Психологічна готовність спеціаліста до роботи в інклюзивному середовищі / К. Л. Мілютіна. - С .122
Малоголовка, О. А. Особливості психологічного супроводу в умовах інклюзивного навчання / О. А. Малоголовка. - С .125
Мамедова, Л. Б. Формування соціальної компетентності дітей засобами соціальних історій / Л. Б. Мамедова. - С .128
Мельник, А. Ю. Інформування як чинник у розбудові інклюзивного суспільства / А. Ю. Мельник. - С .130
Мурга, Р. Р. Результати оцінювання рівня задоволеності «правовим забезпеченням соціальної роботи» в Україні / Р. Р. Мурга. - С .132
Онишків, Л. І. Професійне спрямування майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми вразливих категорій / Л. І. Онишків. - С .135
Островська, Н. О. Соціальна робота з сім’ями, які виховують дітей з інвалідністю в діяльності територіальної громади / Н. О. Островська, С. Е. Клик. - С .138
Пітик, Л. І. Особливості удосконалення освітньої та соціальної інклюзії осіб похилого віку в діяльності університетів третього віку / Л. І. Пітик. - С .141
Пертренко, П. Інклюзія в освітній сфері — динамічний метод позитивного реагування суспільства / П. Пертренко. - С .144
Продиус, Т. Уніфікованість термінології стосовно дітей з обмеженими можливостями / Т. Продиус. - С .146
Рєва, І. М. Особливості соціалізованості дітей підліткового віку з інтелектуальними порушеннями / І. М. Рєва, Р. Ф. Скидан. - С .148
Русова, Т. В. Арт-терапевтичні методи в соціально-психологічному супроводі жінок, які зазнали сімейного насильства / Т. В. Русова. - С .151
Рустамова, Е. Г. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю: міждисциплінарний підхід / Е. Г. Рустамова. - С .154
Рябокінь, Н. О. Інклюзивна освіта в Німеччині / Н. О. Рябокінь. - С .156
Савченко, В. Ю. Попередження інвалідизації безхатченків методами соціальної роботи / В. Ю. Савченко. - С .159
Савчук, О. І. Особливості інклюзивного освітнього простору в закладах вищої освіти / О. І. Савчук. - С .161
Соболь, Т. В. Доступність як важлива умова реалізації прав людини з інвалідністю / Т. В. Соболь. - С .162
Стеблянко, В. С. Розвиток інклюзивного освітнього простору - потреба ХХІ століття / В. С. Стеблянко. - С .166
Філоненко, М. М. Підготовка майбутніх фахівців з психічного здоров’я до діяльності в інклюзивному середовищі / М. М. Філоненко, З. М. Шевців. - С .169
Фрундіна, С. Корпоративна культура щодо працюючих людей з інвалідністю / С. Фрундіна. - С .172
Чуйко, О. В. Практики упровадження інклюзивного освітнього середовища в університеті: дослідження закордонного досвіду / О. В. Чуйко. - С .174
Шпілевська, М. М. Особливості мультидисциплінарної команди в контексті інклюзивної освіти / М. М. Шпілевська. - С .177
Шумейко, В. В. Особливості соціально-культурної анімації у соціальній роботі з людьми з інвалідністю / В. В. Шумейко. - С .180
Ярмоленко, В. І. Інклюзивний туризм як засіб соціально-психологічної реабілітації людей з інвалідністю в контексті соціальної роботи / В. І. Ярмоленко. - С .183
Секція 3 : Інклюзивне освітнє середовище нової української школи
Акшенцева, В. Д. Особливості інклюзивного освітнього середовища нової української школи / В. Д. Акшенцева, О. О. Бригінець. - С .186
Антонецька, Н. Б. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання / Н. Б. Антонецька, І. А. Веретко. - С .188
Артеменко, Б. І. Інклюзивна освіта в Україні: нормативно-правовий та організаційний аспекти / Б. І. Артеменко. - С .190
Бабаєва, О. В. Особливі школи Німеччини / О. В. Бабаєва. - С .193
Бусняк, Н. А. Питання інклюзивного навчання в Україні / Н. А. Бусняк. - С .195
Головач, І. В. Рання інтеграція та інклюзивне навчання дітей з особливими потребами / І. В. Головач. - С .199
Гомонова, К. С. Особливості розвитку зв’язного мовлення у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. С. Гомонова. - С .202
Загутіна-Візер, Я. Ю. Роль та можливості асистента вчителя у соціальній адаптації дітей в умовах інклюзивного закладу: результати емпіричного дослідження / Я. Ю. Загутіна-Візер. - С .205
Матвійчук, В. М. Відхилення у психофізичному розвитку дітей і врахування їх під час навчально-виховного процесу в ЗНЗ / В. М. Матвійчук. - С .207
Нагорна, П. Е. До питання про навчання англійської мови людей із особливостями розвитку / П. Е. Нагорна. - С .210
Пупишева, В. Я. Інклюзивно-ресурсні центри і нова українська школа / В. Я. Пупишева. - С .212
Пуча, В. І. Елементи впровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх закладах 1–3 ступенів / В. І. Пуча. - С .215
Рустамова, Е. Г. Розвиток інклюзивного освітнього середовища нової української школи / Е. Г. Рустамова. - С .217
Сєдова, Н. А. Теоретичні основи конструювання цільової моделі процесу навчання старших дошкільників / Н. А. Сєдова. - С .218
Сливинська, І. М. Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Сливинська. - С .221
Іванюк, І. Я. Засади безбар’єрної дидактики інклюзивного навчання / І. Я. Іванюк, О. І. Кушпетюк, Т. В. Іванюк. - С .224
Львович, Є. Теоретико-експериментальне моделювання інклюзивного навчання дітей з особливими потребами / Є. Львович. - С .227
Мазуркевич, О. П. Інклюзивне освітнє середовище в системі вищої освіти в Україні / О. П. Мазуркевич. - С .229
Цимбалюк, А. Р. Дитина з інвалідністю: соціальне партнерство сім’ї та школи / А. Р. Цимбалюк. - С .232
Секція 6 : Правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища
Аванесян, Г. М. Досвід США у сфері забезпечeння прав осіб з інвалідністю та їх значення для України / Г. М. Аванесян. - С .235
Басенко, Р. О. Педагогіка цілісного світорозуміння та розвиток цілісної освіти: інклюзивні аспекти / Р. О. Басенко. - С .237
Бригінець, О. О. Правові проблеми працевлаштування людей з інвалідністю / О. О. Бригінець. - С .246
Грамм, Д. С. Люди з особливими потребами: їх індивідуальні вимоги для життя у соціумі / Д. С. Грамм. - С .249
Гудим, І. М. Організаційно-методичні аспекти проектування розвивального середовища в закладі дошкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами / І. М. Гудим. - С .251
Депутат, Д. О. Особливості інклюзивного навчання в Україні та шляхи його покращення / Д. О. Депутат. - С .254
Доманська, Т. В. Адміністративно-правове регулювання у сфері забезпечення прав інвалідів / Т. В. Доманська. - С .256
Дубенко, Г. В. Правові основи формування та інклюзивного розвитку освітнього середовища / Г. В. Дубенко. - С .259
Журавський, Д. О. Особливості залучення осіб з інвалідністю до надурочних робіт та у нічний час / Д. О. Журавський. - С .261
Журба, І. О. Інклюзивне освітнє середовище в Черкаському державному технологічному університеті / І. О. Журба, О. В. Ядвіга. - С .263
Коваленко, В. Ф. Відбування покарання засуджених осіб із інвалідністю у місцях позбавлення волі / В. Ф. Коваленко. - С .266
Лідіч, Б. В. Правове регулювання інклюзивної освіти в Україні / Б. В. Лідіч. - С .268
Лісний, І. А. Проблеми реалізації державної політики у розвитку інклюзивної освіти / І. А. Лісний, М. А. Лісовець. - С .270
Лісовський, П. М. Диференціально-діагностичний принцип квантової радіочастотної денервації в системі інклюзивної освіти: криптографічний прийом нейроімунної модуляції / П. М. Лісовський. - С .273
Макаров, В. О. Саламанська декларація як парадигма інклюзивного освітнього середовища в Україні / В. О. Макаров. - С .277
Ожема, С. В. Проектна діяльність громадських організацій як елемент освітньої діяльності для дітей з особливими потребами / С. В. Ожема. - С .280
Пікалюк, С. С. Форми соціального захисту осіб з інвалідністю / С. С. Пікалюк. - С .283
Пасічник, Я. С. Питання інклюзивної освіти у міжнародному праві / Я. С. Пасічник. - С .286
Попов, А. А. Інклюзивна вища освіта: питання супроводу / А. А. Попов. - С .288
Ромець, І. В. Нормативні та організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів / І. В. Ромець. - С .291
Рязанцев, О. Деякі аспекти відповідності чинного законодавства України нормам конвенції про права осіб з інвалідністю / О. Рязанцев, Н. Рязанцева. - С .294
Семенюк, Н. А. Організація практики освітньою установою для здобувачів вищої освіти з інвалідністю / Н. А. Семенюк. - С .296
Скрипнікова, М. А. Створення іміджу сучасного інклюзивного закладу освіти / М. А. Скрипнікова. - С .298
Соловйов, Д. В. Організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища / Д. В. Соловйов. - С .301
Стрілко, Д. Л. Проблеми та перспективи розвитку дистанційної форми навчання студентів з обмеженими фізичними можливостями / Д. Л. Стрілко. - С .303
Таценко, Т. Р. Інклюзивна освіта як прояв гуманізації суспільства / Т. Р. Таценко, А. П. Кравченко. - С .305
Товста, С. П. Окремі аспекти французького досвіду інклюзивної освіти / С. П. Товста. - С .308
Фесенко, Н. В. Закордонний досвід працевлаштування людей з особливими потребами / Н. В. Фесенко. - С .311
Фисун, І. В. Роль комунікації та комунікаційно-інформаційних технологій у формуванні інклюзивного освітнього середовища вищої школи / І. В. Фисун, К. М. Самойлік. - С .313
Черкас, В. В. Інклюзія, як присутність, участь та досягнення / В. В. Черкас. - С .316
Чорна, О. В. Компетентнісна парадигма професійної підготовки та розвитку педагогів спеціальної та інклюзивної освіти / О. В. Чорна. - С .319
Якименко, А. А. Соціально-правовий захист осіб з інвалідністю у сфері трудових правовідносин / А. А. Якименко. - С .322
Секція 8 : Інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання
Войціх, І. В. Модульне та програмне забезпечення навчання осіб з інвалідністю за дистанційними технологіями в умовах карантину / І. В. Войціх. - С .325
Клейман, О. О. Роль Мартина Лютера у розвитку німецької мови / О. О. Клейман. - С .328
Колінько, О. О. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у підтримці інклюзивного навчання / О. О. Колінько. - С .329
Мар’янович, Г. О. Сучасний стан та перспективи використання інформаційно комунікаційних технологій інклюзивної освіти / Г. О. Мар’янович. - С .332
Проценко, В. В. Виявлення атак у мобільних радіомережах / В. В. Проценко. - С .335
Проценко, В. В. Дослідження прокладання оптичного кабелю / В. В. Проценко. - С .336
Фіненко, Ю. І. Перспективні напрямок захисту інформаційного простору на основі інтелектуального аналізу / Ю. І. Фіненко, О. О. Шматок. - С .338
Чорнобай, В. Застосування інформаційно-коммунікаційних технологій в інклюзивній освіті / В. Чорнобай. - С .340
Юрченко, А. В. Огляд інформаційних технологій правознавства / А. В. Юрченко. - С .343
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: У збірнику вміщено тези доповідей ХIХ Міжнародної науково-практичної конференції, в яких відображено широке коло нагальних питань, пов’язаних з освітою, правовим статусом, адаптацією в суспільстві, професійною та фізичною реабілітацією людей з інвалідністю. Освітня та соціальна інклюзія людей з інвалідністю, психолого-педагогічні основи професійного становлення та самореалізації молоді в інклюзивному освітньому середовищі, інклюзивне освітнє середовище нової української школи, медична, фізична та спортивна реабілітація людей з інвалідністю, актуальні проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища, теоретичні та практичні засади використання інженерних технологій для розвитку інклюзивного освітнього середовища, інформаційно-комунікаційні технології інклюзивного навчання, наукові напрями дизайну безбар’єрного архітектурного середовища - це тематика доповідей, яка є актуальною для всього людства на шляху розбудови високої світової цивілізації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна

Дод.точки доступу:
Таланчук, П. М. \редактор.\
Позіхайло А. Ю., Волохова О. В., Крижановська О. Т
Відкритий міжнародний університет розвитку людини Україна
Представництво Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні
Всеукраїнське громадське об’єднання "Національна асамблея людей з інвалідністю України"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
316.77:[070.1:061.2](076)
Я 81


    Ясиневич, Я. Я.
    Комунікація громадських ініціатив. Для тих, хто творить зміни [Електронний ресурс] : практичний посібник / Я. Я. Ясиневич ; редактор: О. Романюк, І. Чулівська ; Інститут масової інформації. - Електронні текстові дані. - Київ : Софія-А, 2016. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7031-47-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна комунікація--Практичні посібники

   Громадьскі організації


Кл.слова (ненормовані):
партнерство -- інформаційна кампанія -- стратегія спілкування -- комунікатори -- оперативне планування -- волонтери -- бренд -- внутрішня комунікація -- медіа-комунікація -- якість продукту -- інформаційна присутність -- інформаційний супровід
Анотація: В посібнику комунікації громадських ініціатив розглянуті комплексно — від планування інформаційної кампанії до організації робочого тижня комунікаційної команди. Тож книга насамперед буде доречною для громадських активістів/команд, які починають свою діяльність чи планують нові завдання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://imi.org.ua

Дод.точки доступу:
Романюк, О. \редактор.\
Чулівська, І. \редактор.\
Інститут масової інформації


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
364.4
С 69


   
    Соціальна допомога і соціальна робота: виклики сучасності [Електронний ресурс] : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародної участі (19-20 травня 2022 року) / Луцький національний технічний університет, Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій , Черкаський державний технологічний університет, Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка, Головне управління національної соціальної сервісної служби у Волинській області , Департамент соціальної політики Луцької міської ради . - Електронні текстові дані. - Луцьк : ЛНТУ, 2022. - 272 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Пріоритетні напрями розвитку соціальної сфери в Україні
Артисюк, І. В. Державний моніторинг застосування державних соціальних стандартів / І. В. Артисюк. - С .9-10
Бичук, І. О. Соціальний захист населення як напрям соціальної політики / І. О Бичук. - С .11-12
Білозерова, М. В. Контент-аналіз як науковий метод дослідження напрямів формування поліпрофесійної мобільності фахівців соціальної сфери / М. В. Білозерова. - С .13-16
Дулеба, Н. В. Соціально-економічна політика держави та її взаємозв՚язок з економічною безпекою / Н. В Дулеба. - С .17-19
Запорожець, М. С. Соціальна реклама як складова інформаційного механізму соціального забезпечення / М. С. Запорожець. - С .20-21
Малиновський, В. Я. Роль Кабінету Міністрів України у соціальній сфері / В. Я. Малиновський. - С .22-25
Нікітчук, К. С. Шляхи реалізації соціальної допомоги молоді в Україні / К. С. Нікітчук. - С .26-27
Сушик, І. В. Міжнародні етичні кодекси в роботі соціального працівника / І. В. Сушик, Н. В. Орищин. - С .28-31
Соціальний захист населення в умовах воєнного стану.
Голотюк, Г. В. Діяльність координаційних штабів з питань соціального захисту населення України в умовах воєнного стану / Г. В. Голотюк. - С .32-33
Дзенік, Л. В. Нормативно-правове регулювання статусу вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану / Л. В. Дзенік. - С .34-36
Доротюк, В. О. Соціальний захист дітей в умовах воєнного стану / В. О. Доротюк. - С .37-40
Жук, О. М. Соціальна підтримка населення України в умовах воєнного стану / О. М. Жук, Т. К. Корецька. - С .41-43
Карась, О. Р. Статус вимушено переміщених осіб в умовах воєнного стану / О. Р. Карась. - С .44-46
Карпінчук, Л. П. Соціальний захист безробітних у воєнний час / Л. П. Карпінчук. - С .47-49
Карпюк, А. В. Особливості правового режиму надзвичайного стану / А. В. Карпюк. - С .50-53
Малиновський, В. Я. Особливості надання соціальних послуг в умовах воєнного стану / В. Я. Малиновський, І. С. Касянчук. - С .54-56
Мишковець, С. Є. Соціальні виплати: як отримати в умовах воєнного стану / С. Є. Мишковець. - С .57-60
Оскар, Вальтер. Динаміка чисельності українських біженців у Німеччині (лютий-травень 2022 р.) / В. Оскар, М. П. Костюк. - С .61-62
Пелих, В. В. Хто такі тимчасово переміщенні особи та їх права / В. В. Пелих. - С .63-65
Петрук, В. В. Соціальний захист населення: суть, основні напрями та функції / В. В. Петрук. - С .66-67
Плісік, І. В. Інформування населення про соціальні послуги: особливості в умовах воєнного стану / І. В. Плісік. - С .68-70
Савчук, Ю. Н. Правове регулювання питань соціального захисту громадян України в умовах воєнного стану / Ю. Н. Савчук. - С .71-76
Тернова, Л. Ю. Причини і проблеми повернення біженок і переселенок / Л. Ю. Тернова. - С .77-79
Яковлєва, Д. А. Напрями та особливості волонтерської діяльності в умовах воєнного стану на прикладі Радехівської територіальної громади / Д. А. Яковлєва, О. Ю. Сільвестрова. - С .80-81
Якушев, О. В. Соціальний захист внутрішньо переміщених осіб в Україні / О. В. Якушев, Н. С. Самара. - С .82-84
Державна соціальна політика в контексті євроінтеграції України
Загоровська, Ю. С. Реалізація та розвиток молодіжної політики в Україні та Європі / Ю. С. Загоровська, І. О. Журба. - С .85-86
Семигіна, Т. В. Визнання професійних кваліфікацій у соціальній роботі: дискусійні питання / Т. В. Семигіна. - С .90-92
Ситник, О. І. До поняття міжнародного соціального стандарту / О. І. Ситник. - С .93-94
Сільвестрова, О. Ю. Соціальна політика в контексті реалізації цілей сталого розвитку / О. Ю. Сільвестрова. - С .95-98
Циганкова, О. М. Значення міжнародних і європейських стандартів для реалізації соціального забезпечення громадян України / О. М. Циганкова. - С .99-102
Вдосконалення соціальних послуг в територіальних громадах: зарубіжний та вітчизняний досвід місцевого самоврядування
Сичова, В. В. Комунікативний менеджмент у соціальній сфері Харківської області в умовах війни / В. В. Сичова, Л. М. Хижняк. - С .103-104
Чорномор, С. С. Територіальні громади як запорука розвитку місцевості / С. С. Чорномор. - С .105-107
Соціальна робота і соціальна допомога в системі інструментів регулювання соціальних проблем
Гамчук, М. Г. Соціальна профілактика як технологія соціальної допомоги / М. Г. Гамчук, О. Ю. Сільвестрова. - С .108-110
Гапончук, О. М. Супервізія в соціальній роботі як інструмент регулювання соціальних проблем / О. М. Гапончук. - С .111-112
Гриценя, В. М. Соціальна робота з жінками, які зазнали насильства / В. М. Гриценя. - С .113-114
Гузовата, А. В. Соціальна і психотерапевтична допомога / А. В. Гузовата, Т. Г. Полухтович. - С .115-117
Литвин, В. А. Соціальні проблеми жінок та технології надання допомоги / В. А. Литвин. - С .118-121
Майборода, О. Л. Домашнє насильство як соціальна проблема та шляхи її подолання / О. Л. Майборода. - С .122-124
Малиновський, В. Я. Організація соціальної роботи в умовах децентралізованої держави / В. Я. Малиновський, М. В. Купрійчик. - С .125-129
Мосійчук, Б. В. Нормативно-правове регулювання захисту жінок від насилля / Б. В. Мосійчук. - С .130-133
Пащук, О. Ю. Соціальний захист осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи / О. Ю. Пащук. - С .134-137
Редько, Р. О. Соціально-педагогічна підтримка людей похилого віку / Р. О. Редько, Т. Г. Полухтович. - С .138-139
Сушик, І. В. Етичні дилеми і ціннісні протиріччя в роботі соціального працівника / І. В. Сушик, К. Ю. Корольчук. - С .140-142
Тибор, О. М. Проблеми адаптації та можливості інтеграції українських біженців в Німеччині (на прикладі федеральної землі Північний Рейн Вестфалія) / О. М. Тибор, М. П. Костюк. - С .143-145
Ринок праці, зайнятість та соціальне партнерство
Кулина, Г. М. Пріоритети розвитку соціального партнерства в Україні / Г. М. Кулина. - С .146-148
Кучер, Г. М. Ринок праці в умовах воєнного стану / Г. М. Кучер. - С .149-151
Романюк, Р. В. Як зміниться ринок праці в Україні через війну? / Р. В. Романюк. - С .152-156
Ткачук, М. С. Поняття і ознаки страхового стажу / М. С. Ткачук. - С .157-160
Цифрова трансформація та інноваційні технології у соціальній сфері
Вознюк, М. О. Інноваційні технології у роботі фахівця соціальної сфери / М. О. Вознюк, Т. Г. Полухтович. - С .161-162
Герасимчук, Г. А. Цифрові медіа в системі соціального захисту / Г. А. Герасимчук. - С .163-165
Жадан, Д. В. Цифровізація соціальної сфери на прикладі Луцької територіальної громади / Д. В. Жадан. - С .166-168
Карпук, О. Ю. Цифрові технології у соціальній сфері / О. Ю. Карпук, Т. Г. Полухтович. - С .169-170
Козловська, Х. О. Особливості цифрової трансформації соціальної сфери в Україні / Х. О. Козловська. - С .171-174
Тарасюк, Л. М. Формування інформаційно-комунікативної компетентності студентів закладів вищої освіти засобами змішаного навчання / Л. М. Тарасюк. - С .175-177
Тарануха, Т. П. Перспективи розвитку цифрової трансформації та інноваційних технологій в соціальній сфері України / Т. П. Тарануха. - С .178-180
Реалізація прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві
Гринюк, В. В. Впровадження інформаційно-комунікативних технологій в інклюзивний освітній простір / В. В. Гринюк, С. В. Гринюк. - С .181-183
Гулай, О. І. Проблеми імплементації інклюзії у вищій школі України / О. І. Гулай. - С .184-185
Димарчук, О. В. Реалізація права на освіту людей з порушеннями зору у сучасному суспільстві / О. В. Димарчук. - С .186-189
Ковальчук, О. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі навчання здобувачів з обмеженими можливостями / О. М. Ковальчук. - С .190-191
Корчова, Г. Л. Комплексний підхід до навчання учнів з особливими потребами / Г. Л. Корчова, М. В. Руденко. - С .192-195
Лисовець, Х. І. Особливості підготовки вчителя до навчання дітей з особливими потребами в умовах інклюзивної освіти / Х. І. Лисовець. - С .196-198
Луцюк, А. Л. Особливості технології соціальної допомоги дітям з обмеженими можливостями та сім՚ям, які виховують дітей з обмеженими можливостями / А. Л. Луцюк. - С .199-202
Мартинюк, А. П. Організація інклюзивної освіти на заняттях з іноземної мови у закладах вищої освіти / А. П. Мартинюк. - С .203-204
Мельник, В. В. Психологічні особливості дитячого аутизму / В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. - С .205-207
Панасюк, Є. П. Роль спеціаліста з інклюзивної освіти у процесі адаптації дитини з особливими потребами у соціумі / Є. П. Панасюк, Л. М. Потапюк. - С .208-210
Піменова, О. О. Особливості соціального захисту людей з особливими потребами у сучасному суспільтві / О. О. Піменова. - С .211
Потапюк, Л. М. Особливості організації інклюзивного освітнього простору / Л. М. Потапюк. - С .212-215
Потапюк, Л. М. Булінг у підлітковому віці як проблема психологічного клімату в інклюзивному освітньому середовищі / Л. М. Потапюк, А. І. Здрок. - С .216-218
Приступа, А. С. Частковий аудит доступності міського простору Луцька для маломобільних груп населення / А. С. Приступа. - С .219-222
Савченко, Л. Л. Взаємодія закладу освіти та сім’ї у навчанні та вихованні дітей з особливими освітніми потребами / Л. Л. Савченко, Д. Р. Савченко. - С .223-225
Савченко, Л. Л. Соціально-педагогічна робота з дітьми з особливими потребами / Л. Л. Савченко, А. С. Сініченкова, Г. О. Отич. - С .227-230
Самчук, С. В. Універсальний дизайн для людей з особлими потребами: зарубіжний досвід для адаптації у вітчизняну практику / С. В. Самчук. - С .231-232
Тулашвілі, Ю. Й. Професійна підготовка людей з глибокими порушеннями зору в умовах інформаційного суспільства / Ю. Й. Тулашвілі. - С .233-236
Шкляєва, Н. В. Використання народних дитячі ігор та забав населення Західного Полісся в інклюзивному освітньому просторі / Н. В. Шкляєва, І. О. Шкляєва. - С .237-239
Соціальна психологія. Психологічні прийоми та практики у роботі з клієнтами
Губар, О. Є. Особливості роботи з постравматичним стресовим розладом у військовий період / О. Є. Губар. - С .240-242
Мельник, В. В. Вплив сучасних цифрових технологій на когнітивні здібності молоді / В. В. Мельник, Л. М. Потапюк. - С .243-244
Мичка, Д. М. Психологічна допомога в умовах сьогодення / Д. М. Мичка, Т. Г. Полухтович. - С .245-246
Полухтович, Т. Г. Допомога дітям, які є в часі війни / Т. Г. Полухтович. - С .247-248
Савчук, Н. А. Психологічна підтримка особистості під час війни: інформаційні ресурси / Н. А. Савчук. - С .249-250
Савчук, Ю. В. Посттравматичний стрес: зміна сприйняття травматичної ситуації та робота з тривожними реакціями / Ю. В. Савчук. - С .251-252
Север’янoва, Д.-O. О. Рoбoта з клієнтами у кoнтексті сучаснoсті: психoлoгічні прийoми та практики / Д.-O. О. Север’янoва, Т. Г. Пoлухтoвич. - С .253-255
Організація безпеки праці в умовах воєнного стану
Бондарчук, Л. Ф. Адаптація системи управління БЗР до умов військового стану / Л. Ф. Бондарчук. - С .256-258
Вісин, О. О. Організація безпечних та безаварійних умови праці у суб’єктів господарювання сільського господарства / О. О. Вісин, В. О. Тимочко. - С .259-260
Рудинець, М. В. Аналіз стану безпеки населення при виникненні надзвичайних ситуацій у громадських місцях / М. В. Рудинець, І. В. Андрощук. - С .261-263
Стасюк, В. М. Управління охороною праці, виробнича та техногенна безпека в умовах війни / В. М. Стасюк. - С .264-265
Федорчук-Мороз, В. І. Організація робіт з підвищеною небезпекою в умовах воєнного стану / В. І. Федорчук-Мороз. - С .266-269
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Методологія--Технології--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції присвячені аналізу пріоритетних напрямів розвитку соціальної сфери в Україні, питанням соціального захисту населення в умовах воєнного стану, значення соціальної роботи і соціальної допомоги в системі інструментів регулювання соціальних проблем, удосконаленню соціальних послуг у територіальних громадах, питанням реалізації прав і можливостей людей з особливими потребами у сучасному суспільстві та соціальної інклюзії, особливостям організації безпеки праці в умовах воєнного стану.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.lntu.edu.ua
Утримувачі документа:
Луцький національний технічний університет

Дод.точки доступу:
Луцький національний технічний університет. Факультет цифрових, освітніх та соціальних технологій
Черкаський державний технологічний університет
Кременецька обласна гуманітарно-педагогічна академія імені Тараса Шевченка
Головне управління національної соціальної сервісної служби у Волинській області . Департамент соціальної політики Луцької міської ради


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

6.
352.07(477+478)(072)
Z99


   
    Європейські стратегії для місцевих громад України та Молдови: досвід країн Вишеградської четвірки [Електронний ресурс] : методичний посібник / Р. Шарлея [та ін.] ; Громадська організація "Єврорегіон "Дністер" , Міжнародний Вишеградський фонд, Міністерство закордонних справ Королівства Нідерландів. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 78 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Громада--Розвиток--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
партнерство -- діагностування -- планування -- анкетування -- організація -- моніторинг
Анотація: У методичному посібнику викладені теоретичні аспекти та практичні рекомендації щодо формування стратегій розвитку громад. Матеріали посібника створені тренерами та експертами проекту «Належне управління територіальних громад: досвід стратегічного планування країн Вишеградської четвірки для країн Східного партнерства».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://regional.rpr.org.ua
Утримувачі документа:
Громадська організація "Єврорегіон "Дністер"

Дод.точки доступу:
Шарлея, Р.
Кавунець, А. В.
Безпалько, О. М.
Москалу, М.
Ланова, А. І.
Громадська організація "Єврорегіон "Дністер"
Міжнародний Вишеградський фонд
Міністерство закордонних справ Королівства Нідерландів


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

7.
376:316.6
С 69


   
    Соціальне партнерство в інклюзивній освіті: акмеологічні засади, сучасні реалії [Електронний ресурс] : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції (25 квітня 2019 р.) / Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет ; редактор Я. В. Кічук. - Електронні текстові дані. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2019. - 156 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці праць. - Б. ц.
    Зміст:
Бухнієва, О. А. Потенціал музичної терапії в інклюзивній освіті / О. А. Бухнієва, Л. Д. Банкул. - С .7
Буюклі, К. Соціально-педагогічна робота з дітьми-сиротами / К. Буюклі. - С .11
Гайтанжи, О. Розвиток ІКТ-компетенції педагогів інклюзивної освіти в системі / О. Гайтанжи. - С .13
Грищенко, Г. Партнерська взаємодія як основа ефективного упровадження інклюзивного навчання в Україні / Г. Грищенко. - С .17
Гусячкина, Н. Специфіка соціалізації дитини з вадами мовлення в умовах інклюзії / Н. Гусячкина. - С .20
Дішлі, О. Теоретичні засади формування гуманістичних цінностей у дошкільників / О. Дішлі. - С .23
Дія, І. «Діти вулиці»: основні моделі соціально-педагогічної роботи / І. Дія. - С .25
Дудченко, Т. Ігрова діяльність як засіб соціальної адаптації дошкільників в умовах інклюзивної освіти / Т. Дудченко. - С .28
Дьомкіна, А. Кінезіологія як спосіб розвитку дитини з порушенням мовлення / А. Дьомкіна. - С .30
Єсавелюк, К. Інноваційні технології в навчанні дітей з особливими потребами / К. Єсавелюк. - С .33
Єфременко, Р. Причини правопорушень серед неповнолітніх / Р. Єфременко. - С .36
Замашкіна, О. Використання адаптивної фізичної культури і спорту у соціальній адаптації осіб з обмеженими можливостями здоров‘я / О. Замашкіна. - С .39
Звєкова, В. Інновації в інклюзивній освіті на сучасному етапі / В. Звєкова. - С .41
Івченко, О. Самосвідомість і самооцінка як складова особистості дошкільника в інклюзивній освіти / О. Івченко. - С .45
Ігнатьєва, О. Формування комунікативних навичок у дітей із розладами аутистичного спектру в умовах інклюзивного навчання / О. Ігнатьєва. - С .47
Катриченко, В. Колорит омузичення творів український поетів / В. Катриченко. - С .52
Кірик, І. Інклюзивна освіта в Україні : контекст педагогічних інновації / І. Кірик. - С .54
Кічук, А. Роль емоційної складової психологічного здоров‘я студентської молоді у становленні її інклюзивної культури / А. Кічук. - С .57
Кічук, Н. Проблема здатності майбутнього фахівця до взаємодії з батьками як виду партнерських відносин в інклюзивній освіті / Н. Кічук. - С .60
Ковальчук, О. Використання механізму соціального партнерства для розвитку освітнього простору / О. Ковальчук. - С .64
Корнієнко, С. Використання спортивно-ігрових технологій як засобу фізичного розвитку дітей з особливими потребами / С. Корнієнко. - С .66
Корнієнко, С. Сім‘я – родина як модель соціального партнерства сучасного інклюзивного закладу освіти / С. Корнієнко. - С .69
Криворучко, Р. Позитивна соціалізація дітей з особливими освітніми потребами засобами творів візуального мистецтва / Р. Криворучко. - С .72
Крсек, O. Організація мовної освіти національних меншин в інклюзії в США (англ.) / O. Крсек. - С .74
Лозова, С. Методичні та концептуальні засади впливу кольором на дітей з дефектами звуковимови / С. Лозова. - С .78
Лунгу, Л. Зарубіжний досвід інклюзивної тенденції в освіті / Л. Лунгу. - С .84
Ніколаєв, С. Перспективи мультидисциплінарного партнерства та комунікації соціономістів у процесі педагогічної реабілітації дітей з особливими освітніми потребами / С. Ніколаєв. - С .87
Павленко, І. Соціальна інклюзія як одна з умов соціальної адаптації дітей з особливим потребами / І. Павленко. - С .90
Памбук, В. Особливості формування творчої індивідуальності дитини першокласника в умовах інклюзивної освіти / В. Памбук. - С .93
Пенькова, С. Шляхи вдосконалення підготовки вчителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі / С. Пенькова. - С .95
Пріма, Р. До проблеми спеціальної професійної підготовки педагога інклюзивної освіти / Р. Пріма, Д. Пріма. - С .98
Рафуля, І. Методи вдосконалення спільної роботи батьків і школи в сучасному суспільстві / І. Рафуля. - С .101
Рашидов, С. Правові основи інклюзивної освіти / С. Рашидов, С. Рашидова. - С .104
Рогожа, С. Формування естетичної культури молодших школярів у позакласній виховній роботі / С. Рогожа. - С .107
Рошкан, Р. Полікультурне виховання молодших школярів у закладах початкової освіти / Р. Рошкан, О. Біла. - С .109
Сейрик, К. Внутрішній рівень соціального партнерства в інклюзивної системи освіти / К. Сейрик. - С .112
Сич, Ю. Школа – осередок розвитку ідеї інклюзивної освіти в українському соціумі / Ю. Сич. - С .114
Слободниченко, В. Формування психологічної готовності вихователів до роботи в умовах інклюзивного простору закладу дошкільної освіти / В. Слободниченко, Д. Іванова. - С .118
Таранова, В. Репродуктивне здоров‘я молоді (можливі фактори ризику) – вплив на соціалізацію молоді / В. Таранова. - С .123
Топалова, М. Актуальність спадщини В. О. Сухомлинського в сучасному дошкільному закладі з нахилом інклюзивної освіти / М. Топалова. - С .126
Урсу, А. Виховання толерантних відносин між дітьми з різними можливостями здоров’я в рамках соціальної інклюзії / А. Урсу. - С .128
Фурдуй, С. Конструктивне соціальне партнерство в інклюзивній освіті: зарубіжний досвід / С. Фурдуй. - С .132
Хрістенко, Н. Особливості життєдіяльності та стану здоров'я сучасних дошкільнят / Н. Хрістенко. - С .134
Черевата, Ю. В. Вивчення готовності педагогів до роботи в умовах інтегрованого навчання дітей з обмеженими можливостями здоров‘я / Ю. В. Черевата. - С .137
Чумак, Н. Розвиток креативного потенціалу дошкільників з обмеженими можливостями / Н. Чумак. - С .141
Чупахіна, С. Партнерська діяльність вчителя в інклюзивному інформаційному просторі школи / С. Чупахіна. - С .143
Шевчук, А. Українське традиційне мистецтво як основа спецкурсів для удосконалення крос-культурної комунікації майбутніх вихователів / А. Шевчук. - С .147
Шинкарева, Ж. Виховання міжетничної толерантності дітей дошкільного віку в контексті конструктивного досвіду зарубіжжя / Ж. Шинкарева. - С .152
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Соціальне партнерство--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
ІКТ-компетенція -- інноваційні технології -- соціалізація дітей -- мультидисциплінарне партнерство -- комунікація соціономістів
Анотація: У збірнику розглядаються нові підходи інклюзивної освіти, подані методичні рекомендації педагогічним працівникам інклюзивного навчання щодо співпраці як необхідної передумови забезпечення ефективності корекційної роботи. Висвітлено організаційні питання навчальної команди фахівців. Описана система комплексної корекційно-розвивальної допомоги дітям з особливими потребами в умовах інклюзії, яка передбачає медичну, педагогічну, психологічну та соціальну допомогу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Кічук, Я. В. \редактор.\
Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

8.
364
Р 64


   
    Розвивальний потенціал сучасної соціальної роботи: методологія та технології [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (13 – 14 березня 2020 року / Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Факультет психології, Новіа університет прикладних наук (Турку), Університет Миколаса Ромеріса (Вільнюс), Жешувська політехніка імені Ігнація Лукасевича (Жешув), Громадська організація "Товариство незалежних експертів" ; редактор Ю. М. Швалба. - Електронні текстові дані. - Київ : КНУ ім. Т. Шевченка, 2020. - 132 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Альохін, М. М. Роль тьютора приватної школи у соціальному / М. М. Альохін. - С .6-8
Байдарова, О. О. Розвиток соціального капіталу громади в діяльності фахівця із соціальної роботи / О. О. Байдарова. - С .9-11
Байєр, О. О. Якісна методологія дослідження як перспектива розвитку академічної психології / О. О. Байєр, Д. Ю. Халіпов. - С .12-13
Барчі, Б. В. Формування професійного розвитку соціального працівника / Б. В. Барчі. - С .13-15
Бондар, О. М. Комунікативні стратегії у профілактиці насильства щодо молодих жінок / О. М. Бондар. - С .16-18
Борисова, А. В. Поняття «соціального благополуччя» об’єднаної територіальної громади / А. В. Борисова. - С .18-20
Бутенко, Н. В. Проведення творчих занять з сім’ями, які мають дітей з інвалідністю / Н. В. Бутенко. - С .21-23
Васильєва-Халатникова, М. О. Створення інклюзивного освітнього середовища для дитини з інвалідністю у сучасних реаліях України / М. О. Васильєва-Халатникова. - С .24-25
Вернік, О. Л. Особливості уявлень про особистість фахівця соціальної роботи в студентів першокурсників спеціальності "Соціальна робота" / О. Л. Вернік. - С .26-28
Волинець, Н. В. Психологічна характеристика військовослужбовців Державної прикордонної служби України як клієнтської групи / Н. В. Волинець. - С .28-31
Гніденко, П. В. Соціально-психологічний вплив на становлення цінностей у соціальній роботі / П. В. Гніденко, Л. В. Романюк. - С .31-33
Дейниченко, Л. М. Професійне вигорання соціальних працівників та шляхи його профілактики / Л. М. Дейниченко, Г. М. Свіденська. - С .34-36
Демиденко, Т. М. Розвиток емоційного інтелекту майбутніх соціальних працівників у процесі вивчення курсу "Методи соціокультурної реабілітації" / Т. М. Демиденко. - С .37-39
Дідковський, С. В. Психологічна свобода / С. В. Дідковський. - С .40-42
Dorokhina, А. Online pilot study of the work engagement and general health condition in social workers = Пілотне онлайн-дослідження трудової активності та загального стану здоров’я соціальних працівників / А. Dorokhina, О. Karagodina. - С .43-45
Дружинін, Т. А. Соціальне партнерство та соціальна робота у спільнотах / Т. А. Дружинін. - С .45-47
Іващенко, А. С. Віктимне реагування та селф-саботаж як викривлені форми реалізації самоактуалізаційної тенденції / А. С. Іващенко. - С .47-51
Карагодіна, О. Г. Розвивальний потенціал досліджень у соціальній роботі / О. Г. Карагодіна, Т. В. Семигіна. - С .51-54
Коломієць, О. Г. Соціальне підприємництво як інноваційна форма соціальної роботи / О. Г. Коломієць. - С .54-56
Корнієнко, І. О. Репертуар опанування як джерело розвитку особистості соціального працівника / І. О. Корнієнко. - С .57-58
Кравченко, О. Розвиток лідерських компетентностей у майбутніх соціальних працівників / О. Кравченко. - С .59-61
Литва, Л. А. Соціальна робота в умовах надзвичайних ситуацій та організації захисту об’єктів критичної інфраструктури / Л. А. Литва. - С .62-67
Льовочкіна, А. М. Принципи побудови екологічного життя людей з інвалідністю / А. М. Льовочкіна. - С .67-69
Люта, Л. П. Мережевий принцип організації професійних спільнот / Л. П. Люта. - С .70-71
Максимова, Н. Ю. Специфіка розвитку професійних компетенцій соціального працівника у роботі із засудженими / Н. Ю. Максимова, Ю. М. Красілова. - С .72-74
Мітіна, С. В. Попередження негативних наслідків соціалізації особистості у віртуальному просторі / С. В. Мітіна. - С .75-77
Немаш, Л. І. Супервізія як зовнішній супровід роботи психологів закладів загальної середньої освіти / Л. І. Немаш. - С .78-80
Ничипорук, І. С. Інновації запобігання та протидії домашнього насильства стосовно дітей в Україні / І. С. Ничипорук. - С .80-82
Олександров, Д. О. Розвиток стратегіальних компонентів особистості соціального працівника / Д. О. Олександров. - С .83-85
Оляницька, Ю. Освітня діяльність як спосіб підтримки активної життєвої позиції у похилому віці / Ю. Оляницька. - С .86-88
Охріменко, З. В. Професійна орієнтація як сучасна виховна технологія / З. В. Охріменко. - С .88-91
Павленко, Л. В. Напрямки розвитку інклюзивного освітнього середовища у закладах вищої освіти / Л. В. Павленко. - С .91-94
Пархоменко, І. А. Особливості психологічної готовності суб’єктів освітнього простору до соціальної взаємодії / І. А. Пархоменко. - С .94-96
Піонтківська, О. Г. Потенціал соціальної роботи у розбудові нової парадигми старіння / О. Г. Піонтківська. - С .97-98
Полівко, Л. Ю. Змістовність соціальних послуг у розбудові громадського суспільства / Л. Ю. Полівко, Т. В. Карамушка. - С .98-101
Поліщук, І. П. Законодавчий аспект надання соціальних послуг внутрішньо переміщеним сім’ям / І. П. Поліщук. - С .101-104
Размолодчикова, І. В. Інтерактивний соціально-психологічний театр як технологія консультування вразливих сімей / І. В. Размолодчикова. - С .104-106
Романова, В. С. Гейміфікація освітнього простору в практиці саморозвитку соціальних працівників / В. С. Романова. - С .107-109
Садчікова, О. Г. Теоретичні аспекти особистісної зрілості у жінок / О. Г. Садчікова. - С .110-112
Сингаївська, І. В. Очікування суспільства щодо професійної успішності викладача закладу вищої освіти / І. В. Сингаївська. - С .113-115
Ступаков, М. Д. Сучасний стан і перспективи становлення ринку соціальних послуг в Україні / М. Д. Ступаков. - С .116-117
Сушик, І. В. Емоційна грамотність та емоційна компетентність особистості фахівця соціальної сфери / І. В. Сушик, О. Г. Сушик. - С .117-120
Федоренко, О. С. Правове регулювання проблеми інтеграції внутрішньо переміщених осіб в Україні / О. С. Федоренко. - С .120-123
Хоружий, С. М. Консультативна взаємодія соціального працівника з клієнтами соціальної роботи / С. М. Хоружий. - С .123-126
Чуйко, О. В. Соціальна робота і соціальна педагогіка: площини перетину і розмежування / О. В. Чуйко. - С .126-130
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Методологія--Технології--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
дослідження -- насильство -- благополуччя -- соціальний працівник -- соціальне партнерство -- соціальні послуги
Анотація: У матеріалах міжнародної конференції викладено результати досліджень щодо найбільш актуальних міждисциплінарних проблем теорії і практики соціальної роботи, зокрема їх психологічних, соціологічних та правових аспектів. Представлені наукові розробки дослідників будуть корисні фахівцям соціальної роботи, психологам, юристам, соціологам, адміністративним працівникам соціальної сфери, представникам недержавних громадських організацій, усім, хто цікавиться проблемами сучасної соціальної роботи, її розвивальним потенціалом, управлінням соціальними процесами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://psy.knu.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Швалба, Ю. М. \редактор.\
Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Факультет психології
Новіа університет прикладних наук (Турку)
Університет Миколаса Ромеріса (Вільнюс)
Жешувська політехніка імені Ігнація Лукасевича (Жешув)
Громадська організація "Товариство незалежних експертів"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

9.
364
М 34


   
    Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Життєдіяльність людини в ситуації глобальних викликів 25 березня 2020 року сучасності» [Електронний ресурс] / Луцький національний технічний університет. - Електронні текстові дані. - Луцьк : ЛНТУ, 2020. - 132 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція № 1. Соціальне забезпечення
Артисюк, І. В. Алкоголізм-гостра соціальна проблема / І. В. Артисюк. - С .10
Данилевич, С. В. Сутність, цілі та завдання соціального обслуговування населення / С. В. Данилевич. - С .11-12
Дунець, Н. Ю. Основні проблеми сім’ї в контексті соціальної допомоги / Н. Ю. Дунець. - С .13
Заєць, Ю. В. Основні напрямки соціальної роботи / Ю. В. Заєць. - С .14-15
Козловська, Х. О. Соціальна робота як вид практичної діяльності / Х. О. Козловська. - С .16-17
Комзюк, О. І. Нормативно-правові основи соціальної роботи / О. І. Комзюк. - С .18-19
Кохан, А. М. Становлення теорії соціальної допомоги в Україні: вітчизняна парадигма допомоги / А. М. Кохан. - С .20
Литвин, В. А. Соціальна підтримка малозабезпечених громадян / В. А. Литвин. - С .21
Ліщук, І. В. Держава загального добробуту як одне з ключових понять у розвитку сучасного суспільства / І. В. Ліщук. - С .22-23
Най, Б. В. Становлення і розвиток волонтерського руху в Україні та у світі / Б. В. Най. - С .24-25
Недільська, М. Булінг як соціальне явище / М. Недільська. - С .26
Новосад, А. В. Особливості соціальної роботи з особами без певного місця проживання / А. В. Новосад. - С .27-28
Савчук, К. В. Організація соціальної роботи в громаді на сучасному етапі / К. В. Савчук. - С .29-30
Рубець, С. Г. Поведінка споживачів: перцептивний компонент / С. Г. Рубець. - С .31
Трохимович, В. В. Старіння населення: особливості та перспективи в Україні / В. В. Трохимович. - С .32-33
Яковлєва, Д. А. Методи соціальної роботи: загальна характеристика / Д. А. Яковлєва. - С .34-35
Секція № 2. Філософія
Борейко, Ю. Г. Повсякденність через призму споріднених понять: порівняльний аналіз / Ю. Г. Борейко. - С .36
Гудзенко, О. Г. Вплив християнства на антропологічні ідеї представників Києворуської доби / О. Г. Гудзенко. - С .37
Липська, О. Г. Релігія як особлива форма культури / О. Г. Липська. - С .38
Опейда, Л. М. Цивілізаційні перспективи людства / Л. М. Опейда, А. Р. Опейда. - С .39-40
Романюк, А. О Філософія щастя / А. О Романюк. - С .41-42
Сенюк, Д. О. Проблема свободи людини в сучасному світі / Д. О. Сенюк. - С .43
Столярчук, О. В. Проблема штучного інтелекту в сучасному світі / О. В. Столярчук. - С .44-45
Секція № 3. Політологія
Запорожець, М. С. Концепція громади в політичній філософії М. Драгоманова / М. С. Запорожець. - С .52-53
Коваль, К. Стереотипи про жіночу юридичну практику / К Коваль. - С .54-55
Лисик, Д. Поділ суспільства через релігійні чвари / Д. Лисик. - С .57-58
М’якота, М. Виїзд українців за кордон як проблема сьогодення / М. М’якота. - С .59-60
Фарина, А. С. Мистецтво переконання: зауваги до виступу / А. С. Фарина. - С .61-62
Секція № 4. Соціологія
Адамчук, О. Смартфон – неодмінний супутник сучасної людини / О. Адамчук. - С .63
Булік, С. Партнерство в освітньому процесі / С. Булік. - С .64-66
Butenko, D. Startup Development in Ukraine = Розробка стартапів в Україні / D. Butenko. - С .67
Kitura, B. Ukrainian National Costume as an Ethnoculture Factor in theCcontext of Ukrainian Ethnodesign = Український національний костюм як етнокультурний чинник у контексті українського етнодизайну / B. Kitura. - С .68-69
Коструба, Н. С. Комунікаційні технології у релігійних ЗМІ в часи становлення православної церкви України / Н. С. Коструба. - С .70-71
Любчук, В. В. Соціальна амбівалентність українського суспільства (на прикладі ставлення до коронавірусу) / В. В. Любчук. - С .75-76
Миронюк, О. "Молодіжна" хвороба ІІІ тисячоліття / О. Миронюк. - С .77
Олевський, М. Ю. Гідність особистості – основа для визначення прав та свобод людини / М. Ю. Олевський. - С .78-80
Скопик, К. Значимість жінки на війні / К. Скопик. - С .82-84
Хаймик, Г. Булінг у світі: рекомендації з подолання / Г. Хаймик. - С .85-88
Секція № 6. Право
Назаров, Н. В. Проблематика злочинності неповнолітніх / Н. В. Назаров. - С .129
Янюк, К. В. Проблема війни і миру як глобальна проблема людства / К. В. Янюк. - С .130
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна робота--Соціальна допомога--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
алкоголізм -- проблеми сім’ї -- малозабезпечені громадяни -- волонтерський рух -- булінг
Анотація: У збірнику подані тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Життєдіяльність людини в ситуації глобальних викликів сучасності». Матеріали конференції присвячені аналізу різних аспектів життєдіяльності людини в умовах уніфікації, інтенсифікації та інтеграції соціальних, економічних, політичних та культурних зв’язків.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.lntu.edu.u
Утримувачі документа:
Луцький національний технічний університет

Дод.точки доступу:
Луцький національний технічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)