Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Миронова, С. П.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
376(075.8)
М 64


    Миронова, С. П.
    Педагогіка інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. П. Миронова ; Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Електронні текстові дані. - Каменець-Подільский : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. - 128 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 122-127. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний супровід -- корекційно-розвитковий компонент -- оцінювання учнів -- співпраця з батьками -- навчально-методичне забезпечення
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює основні проблеми організаційного, змістового та методичного забезпечення інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elar.kpnu.edu.ua:8081
Утримувачі документа:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка

Дод.точки доступу:
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.26
С 69


   
    Соціальна та освітня інклюзія: історія, сучасність, перспективи розвитку [Електронний ресурс] : колективна монографія : у двох частинах. Ч. 1. Інституційні та особистісні аспекти впровадження в Україні / Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича ; редактор: С. П. Миронова, Л. Б. Платаш. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2021. - 353 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-8034-20-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
кохлеарна імплантація -- порушення зору -- народні ігри -- логопед -- соціальне середовище -- білінгвальне навчання -- особистісний потенціал
Анотація: У колективній монографії проаналізовано теоретичні та прикладні питання організації освітньої та соціальної інклюзії осіб з особливостями розвитку. Співавтори першого розділу доводять про важливість якісної управлінської, організаційної діяльності, забезпечення психологічної безпеки. У наступних трьох розділах окрему увагу приділено технологічному аспекту інклюзії осіб порушеним зором та слухом, питанням розвитку фахового партнерства в інклюзії та особистісного потенціалу людини в умовах інклюзії. Автори презентують власне бачення потенціалу доступного середовища для осіб з особливостями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://archer.chnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

Дод.точки доступу:
Миронова, С. П. \редактор.\
Платаш, Л. Б. \редактор.\
Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)