Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Мережеві ресурси- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>A=Сухіна, І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.
376-056.36-053.2
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмченка НАПН України, 2018. - 123 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні технології навчання -- варіативність -- розвиток мовлення -- альтернативні методи комунікації -- методика ТАН-Содерберг -- сенсорний розвиток -- природничі уявлення -- математичні уявлення -- трудова діяльність дітей -- соціально-побутові навички -- статево-рольова поведінка -- здоров’яорієнтовані педагогічні технології -- супровід родин дітей
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Гладченко, І. В.
Трикоз, С. В.
Сухіна, І. В.
Ярмола, Н. А
Чеботарьова, О. В. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

2.
376-056.3(075.8)
К 66


   
    Корекційно-розвивальні технології навчання дітей з комплексними порушеннями розвитку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова [та ін.] ; редактор: О. В. Чеботарьова, О. І. Мякушко ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 11 від 24 грудня 2020 р.). - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020. - 558 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 482-487. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
навчання грамоти -- математичні уявлення -- ознайомлення з довкіллям -- адаптивна фізична культура -- мистецтво -- сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- альтернативна комунікація -- соціальна адаптація -- ритміка -- статеве виховання -- психологічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості навчання та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з комплексними порушеннями у освітньому просторі: питання організаційно-методичного забезпечення, інноваційні педагогічні технології та рекомендації стосовно їх впрвадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених питанням навчання і виховання учнів, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу школярів із комплексними порушеннями. Представлені матеріали базуються на компетентнісному та особистісноорієнтованому підходах до дитини, враховуючи провідні види діяльності на основі удосконалення пізнавальної, комунікативно-мовленнєвої, психомоторної, особистісної сфер розвитку дитини.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Гладченко, І. В.
Бобренко, І. В.
Мякушко, О. І.
Сухіна, І. В.
Трикоз, С. В.
Чеботарьова, О. В. \редактор.\
Мякушко, О. І. \редактор.\
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (протокол № 11 від 24 грудня 2020 р.)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

3.
   376-056.36(075.8)
   С 91


   
    Сучасні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з порушеннями інтелектуального розвитку в умовах кризових викликів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова [та ін.] ; редактор О. В. Чеботарьова ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2023. - 664 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-педагогічні технології -- освітній процес -- дистанційне навчання
Анотація: В навчально-методичному посібнику висвітлено широкий спектр технологій психолого-педагогічного супроводу, навчальні матеріали, сучасні практики дистанційного навчання, які стануть у нагоді фахівцям, батькам дітей з особливими освітніми потребами в умовах сьогодення.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Бобренко, І. В.
Гладченко, І. В.
Трикоз, С. В.
Мякушко, О. І.
Сухіна, І. В.
Чеботарьова, О. В. \редактор.\
Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

4.
159.922.76:616.896(075)
С 91


    Сухіна, І.
    Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : посібник / І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 197 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 183-197. - ISBN 978-966-399-930-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Анотація: Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обгрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні собливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра. Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Риндер, І.
Скрипник, Т.
Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

5.
376-056
І 66


   
    Інноваційні підходи в освіті та реабілітації дітей із особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : матеріали ІV Всеукраїнської науково-практичної конференції 14-15 травня 2020 р. : до 15-річчя ВГО Українська асоціація корекційних педагогів / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, ВГО Українська асоціація корекційних педагогів . - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2020. - 158 on-line. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
    Зміст:
Секція "Актуальні питання підготовки фахівців в галузі спеціальної та інклюзивної освіти"
Шеремет, М. К. Професійна підготовка фахівців спеціальної освіти в умовах сьогодення / М. К. Шеремет, Д. М. Супрун, С. В. Кондукова. - С .6
Григоренко, Т. В. Особливості компетентнісного підходу у системі професійної підготовки психологів (спеціальних, клінічних) / Т. В. Григоренко. - С .10
Качалова, Т. В. Інклюзивна освіта у вищій школі України та зарубіжжя / Т. В. Качалова. - С .13
Никоненко, Н. В. Особливості організації спеціальної освіти в Україні та за кордоном під час карантину Covid-19 / Н. В. Никоненко. - С .17
Супрун, М. О. Актуальні питання підготовки фахівців спеціальної та інклюзивної освіти до реабілітаційної діяльності / М. О. Супрун, З. В. Галєта. - С .21
Секція "Сучасні підходи в корекційно-розвивальній роботі з дітьми з особливими освітніми потребами"
Афузова, Г. В. Використання ігрових комп’ютерних технологій у психолого-педагогічній діяльносі / Г. В. Афузова. - С .25
Бобренко, І. В. Здоров’язберігаючі технології в освіті молодших школярів із порушеннями інтелектуального розвитку / І. В. Бобренко. - С .28
Гноєвська, О. Ю. Роль іграшки в засвоєнні словника дітей дошкільного віку / О. Ю. Гноєвська. - С .32
Горлачов, О. С. Розвиток лексики міміко-жестового мовлення / О. С. Горлачов. - С .39
Губар, С. Ю. Теоретичні підходи до проблеми засвоєння граматичних понять учнями з порушеннями слуху / С. Ю. Губар. - С .41
Дрозд, Л. В. Організація корекційного навчально-виховного процесу з учнями із розумовою відсталістю в умовах інклюзивного навчання / Л. В. Дрозд. - С .43
Дубовик, О. М. Використання методу спостереження (відеоаналізу) у дітей з патологією нервової системи / О. М. Дубовик. - С .46
Ільїна, О. В. Психолого-педагогогічна допомога дитині з синдромом гіперактивності та дефіциту уваги в школі / О. В. Ільїна. - С .49
Козлова, О. М. Єдність мовлення і мислення в розвитку дитини у нормі онтогенезу та дизонтогенезі / О. М. Козлова. - С .52
Константинів, О. В. Клуб вихідного дня як інноваційна форма організації виховного процесу у спеціальній школі-інтернат / О. В. Константинів. - С .54
Круглик, О. П. Психолого-педагогічні умови діагностики міжособистісних відносин осіб з порушеннями слуху / О. П. Круглик. - С .58
Кузьмінська, Є. О. Шляхи формування граматичної будови усного мовлення дошкільників з інтелектуальними порушеннями / Є. О. Кузьмінська. - С .60
Малина, Л. О. Літературний розвиток учнів з порушенням слуху / Л. О. Малина. - С .65
Мілевська, О. П. Логопедична гімнастика: систематизація поняття / О. П. Мілевська. - С .67
Омельянович, І. М. Особливості економічного виховання учнів початкових класів з особливими освітніми потребами / І. М. Омельянович. - С .71
Пахомова, Н. Г. Комплексна допомога особам із зубощелепними порушеннями / Н. Г. Пахомова. - С .73
Сасіна, І. О. Педагогічний супровід соціально-педагогічної адаптації учнів зі зниженим зором молодшого шкільного віку в заклади загальної середньої освіти / І. О. Сасіна, М. Я. Беспалько. - С .76
Серпутько, Г. П. Взаємодія та розподіл функцій між учителем, асистентом учителя та батьками в організації дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Г. П. Серпутько. - С .81
Стахова, Л. Л. Використання Lego-конструктору у корекційній роботі зі збагачення та активізації словника дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення / Л. Л. Стахова. - С .83
Сухіна, І. В. Підвищення якості навчальної діяльності у школярів з грду: рекомендації для педагогів / І. В. Сухіна. - С .86
Тимофієнко, Н. В. Психологічні особливості стилів спілкування студентів-сурдопедагогів / Н. В. Тимофієнко. - С .90
Федоренко, М. В. Розуміння чинників формування девіантної поведінки для організації ранньої психологічної діагностики та корекції підлітків з акцентуаціями характеру / М. В. Федоренко, М. І. Федоренко. - С .94
Фомічова, Л. І. Психологічні засади дистанційного навчання дітей з порушенням слуху в умовах карантину, як фактор нового професійного мислення / Л. І. Фомічова. - С .99
Ханзерук, Л. О. Інклюзивна освіта у Швеції / Л. О. Ханзерук. - С .100
Чеботарьова, О. В. Сучасні технології навчання дітей з інтелектуальними порушеннями в Новій Українській Школі / О. В. Чеботарьова. - С .104
Чередніченко, Н. В. Місце та роль граматики в системі навчання рідної мови молодших школярів із порушеннями мовленнєвого розвитку / Н. В. Чередніченко. - С .109
Швалюк, Т. М. Проблема формування словесної творчості у дітей старшого дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення / Т. М. Швалюк. - С .113
Секція "Актуальні питання реабілітації осіб з особливими потребами"
Гренюк, Л. С. Особливості реабілітації дітей з порушенням слуху / Л. С. Гренюк. - С .119
Заплатинська, А. Б. Укладання індивідуальної програми реабілітації з урахуванням SMART-цілей / А. Б. Заплатинська. - С .122
Кротенко, В. І. Використання метафор у консультативній роботі з батьками / В. І. Кротенко. - С .126
Олефір, О. І. Напрямки використання дидактичних ігор при корекції лексичної сторони мовлення у дітей дошкільного віку із моторною алалією / О. І. Олефір. - С .130
Бондар, Н. В. Використання інноваційних технологій в трудовому навчанні учнів з інтелектуальними порушеннями / Н. В. Бондар. - С .133
Погребняк, В. О. Сурдопедагогічні теорії видатних вчених / В. О. Погребняк. - С .137
Хворова, Г. Компетентна взаємодія фахівців з батьками дітей з аутизмом та комбінованими порушеннями: створення та реалізація індивідуальної програми розвитку / Г. Хворова. - С .141
Ачкевич, С. А. Діагностика комунікативних здібностей у дітей з порушеннями функцій опорно-рухового апарату / С. А. Ачкевич. - С .145
Вакуленко, Ю. В. Досвід адаптації методики SENSE AND SELF-REGULATION CHECKLIST (шкала відчуттів та саморегуляції) на вибірці дітей з розладами аутистичного спектра / Ю. В. Вакуленко. - С .149
Чупахіна, С. В. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів до використання іт в інклюзивному навчанні молодших школярів з інтелектуальними порушеннями / С. В. Чупахіна. - С .153
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--З’їзди і конференції

Перейти до зовнішнього ресурсу https://enpuir.npu.edu.ua

Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ВГО Українська асоціація корекційних педагогів


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)