376-056.264
Л 69


   
    Логопедично-реабілітаційний супровід дітей із порушеннями психофізичного розвитку [Електронний ресурс] : монографія / А. В. Кравченко [та ін.] ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Суми : ФОП Цьома С. П., 2021. - 286 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 264-279. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Дитяча--Корекційна педагогіка--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні завдання -- комунікативний розвиток -- арттерапія -- дидактичні ігри -- логопедичні ігри -- заїкання -- музично-ритмічна гімнастика -- дихальна гімнастика -- акупресура -- рефлексотерапія -- аутогенне тренування
Анотація: У монографії висвітлено актуальні сучасні питання логокорекційної та корекційно-реабілітаційної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення різної складності та етіології.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.ldufk.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кравченко, Анатолій Іванович
Мороз, Людмила Василівна
Стахова, Лариса Львівна
Ласточкіна, Олена Володимирівна
Зелінська-Любченко, Катерина Олександрівна
Кравченко, Ірина Вікторівна
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376
І-65


   
    Інклюзивна освіта: ідея, стратегія, результат [Електронний ресурс] : матеріали І Всеукраїнської міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, 8 квітня 2021 р.) / Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка ; упорядник З. І. Удич. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : ТНПУ, 2021. - 228 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-595-108-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
моделі підтримки -- сучасні технології -- асистентський супровід -- соціальні інституції
Анотація: У матеріалах висвітлені результати наукових досліджень з проблем впровадження інклюзії у сферу освіти. Розкриті питання складових інклюзивного середовища закладу освіти; інклюзивної компетентності педагогів нового покоління; ресурсного аспекту системи інклюзивної освіти; методики організації навчання в умовах інклюзії; управління закладом освіти з інклюзивною формою навчання; інституційного аудиту та стратегування інклюзивного розвитку закладу освіти; командної роботи з організації інклюзивного едукаційного процесу; взаємодії соціальних та державних інституцій у реалізації інклюзії в освітній сфері; нормативно-правових засад інклюзивного освітнього процесу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.tnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Дод.точки доступу:
Удич, З. І. \упорядник.\
Каліновська, О. І.
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


   159.98
   В 64


    Вознесенська, О. Л.
    Медіа-арттерапія як засіб подолання наслідків і профілактики психотравми [Електронний ресурс] : практичний посібник / О. Л. Вознесенська. - 2-е видання, стереотипне. - Електронні текстові дані. - Київ : ФОП Назаренко Т. В., 2020. - 124 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Терапія--Арт-терапія--Медіа-арттерапія--Психотравма--Практичні посібники

Анотація: У практичному посібнику висвітлено результати дослідження та впровадження в психолого-педагогічну практику медіатворчості. Здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя методу медіа-арттерапії і визначено сутнісні ознаки, особливості та механізми його дії. Виявлено тенденції трансформації визнаних методів допомоги особистості – кінотерапії та фототерапії – в умовах цифрової медіареальності і поєднання їх в медіа-арттерапію під впливом розвитку нових технологій. Проаналізовано особливості сучасних мистецьких напрямів, а саме медіа-арту, і нові можливості використання їх у психокорекційних і психотерапевтичних заходах. Наведено приклади методик і технологій застосування медіа-арттерапії з метою профілактики та подолання наслідків психотравматизації в умовах соціальних трансформацій та гібридної війни. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)