К 90 Кулінка, Юлія Сергіївна. Основи айдентики [Електронний ресурс] : матеріали та методичні рекомендації до спецкурсу / Ю. С. Кулінка, Л. П. Романко ; Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет". - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : ДВНЗ КДПУ, 2017. - 95 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 93-94 . - Б. ц.
Рубрики: Мистецтво--Графіка, графічні техніки--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): бренд -- корпоративна марка -- товарна категорія -- фірмовий стиль Анотація: Посібник має спрямованість на практичне оволодіння основними прийомами, методами та навичками створення сучасних графічних проєктів та їх подальшого використання в різних сферах життя. Програма курсу передбачає оволодіння професійними компетентностями: здійснювати пошук креативних ідей; вибір оптимальних дизайнерських засобів для створення арт-об’єктів; розробка авторської айдентики та фірмового стилю; створення візуальних образів айдентики. Перейти до зовнішнього ресурсу http://elibrary.kdpu.edu.ua Утримувачі документа: Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет" Дод.точки доступу: Романко, Любов Павлівна Державний вищий навчальний заклад "Криворізький державний педагогічний університет" Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Б 87 Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій з навчальної дисципліни : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 028 Менеджмент соціокультурної діяльності галузі знань 02 Культура і мистецтво / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв ; укладач Л. С. Ладонько. - Електронні текстові дані. - Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. - 128 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 121-123. - Б. ц.
Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): інтегровані комунікації -- бренд країни Анотація: Конспект лекцій допоможе у засвоєнні теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опануванні головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширенні знань про інтегрування інструментів комунікацій брендменеджменту; опануванні основ моделювання розвитку бренду; опануванні методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду. Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua Утримувачі документа: Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка Дод.точки доступу: Ладонько, Людмила Степанівна \укладач.\ Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Б 87 Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ; укладач І. В. Струтинська. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Принт-офіс, 2015. - 204 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 201-203. - Б. ц.
Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): імідж -- репутація -- торговий знак -- сильний бренд -- архітектура брендингу -- бренд країни Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики. Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua Утримувачі документа: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Дод.точки доступу: Струтинська, І. В. \укладач.\ Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Я 81 Ясиневич, Я. Я. Комунікація громадських ініціатив. Для тих, хто творить зміни [Електронний ресурс] : практичний посібник / Я. Я. Ясиневич ; редактор: О. Романюк, І. Чулівська ; Інститут масової інформації. - Електронні текстові дані. - Київ : Софія-А, 2016. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7031-47-4 : Б. ц.
Рубрики: Соціальна комунікація--Практичні посібники Громадьскі організації Кл.слова (ненормовані): партнерство -- інформаційна кампанія -- стратегія спілкування -- комунікатори -- оперативне планування -- волонтери -- бренд -- внутрішня комунікація -- медіа-комунікація -- якість продукту -- інформаційна присутність -- інформаційний супровід Анотація: В посібнику комунікації громадських ініціатив розглянуті комплексно — від планування інформаційної кампанії до організації робочого тижня комунікаційної команди. Тож книга насамперед буде доречною для громадських активістів/команд, які починають свою діяльність чи планують нові завдання. Перейти до зовнішнього ресурсу https://imi.org.ua Дод.точки доступу: Романюк, О. \редактор.\ Чулівська, І. \редактор.\ Інститут масової інформації Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Б 91 Бурмака, Тетяна Миколаївна. Комунікативний менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій : для студентів бакалаврату всіх форм навчання спеціальності 073 Менеджмент / Т. М. Бурмака, К. О. Великих ; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова). - Електронні текстові дані. - Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2019. - 70 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 68-69. - Б. ц.
Рубрики: Управління--Комунікативні технології--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): засоби -- бар’єри -- внутрішні комунікації -- зовнішні комунікації -- бренд Анотація: У конспекті лекцій наголошується, що комунікативні процеси – це умова функціонування кожної організації, здійснення її місії. Автори посібника переконують в тому, що саме від того, наскільки менеджеру вдасться налагодити взаємодію з підлеглими та колегами, переконати у необхідності виконання прийнятих управлінських рішень, залежить ефективність діяльності організації загалом чи її окремих структурних одиниць. Перейти до зовнішнього ресурсу https://eprints.kname.edu.ua Утримувачі документа: Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова Дод.точки доступу: Великих, Ксенія Олександрівна Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |