П 27 Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник / Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 101 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 99-100. - Б. ц. Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України»
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Аутизм--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): комунікація -- стресостійкість -- розуміння поведінки -- отримання послуг -- корекція симптомів -- прикладний аналіз поведінки -- мовленнєва поведінкова терапія -- Денверська модель -- лікування біологічних станів -- метод втручання Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС. Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua Утримувачі документа: ДУ Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України Дод.точки доступу: Autism Speaks Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Н 42 Недозим, Інна Вікторівна. Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 98 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 88-89. - ISBN 978-617-09-6789-3 : Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Аутизм--Діти з аутизмом--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): тестування -- програма -- методи навчання -- терапевтична команда -- втручання Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами. Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua Утримувачі документа: Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка України Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Т 33 Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3 [Електронний ресурс] : навчальний курикулум з інклюзивної освіти / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника ; укладач Л. М. Сидорів ; редактор Л. М. Сидорів. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : [б. в.], 2020. - 235 с. : іл. - (Підтримка інклюзивної освітньої спільноти. Досвід українсько-американської співпраці). - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2343-95-3 : Б. ц.
Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): законодавче забезпечення -- нормативно-правове забезпечення -- міжнародний досвід -- генеза -- програма раннього втручання -- інклюзія в закладах дошкільної освіти -- інклюзія в закладах загальної середньої освіти -- особи з особливими освітніми потребами Анотація: Курикулум для підготовки фахівців з інклюзивної освіти створений в співпрацюючих навчальних закладах Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти. Буде корисним вчителям та фахівцям у сферах загальної та корекційної/спеціальної освіти, викладачам університетів, студентам, учням, батькам дітей і молоді з особливими освітніми потребами та інвалідністю, освітнім управлінцям, представникам громадських організацій. Перейти до зовнішнього ресурсу http://inclusion.org.ua Утримувачі документа: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Дод.точки доступу: Сидорів, Л. М. \укладач.\ Сидорів, Л. М. \редактор.\ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Д 11 Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Симоненко, 2019. - 254 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua Утримувачі документа: Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка Дод.точки доступу: Тьюторство Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
К 72 Костенко, Т. М. Сучасні технології психологічного супроводу дитини з порушеннями зору дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. М. Костенко, К. С. Довгопола, М. О. Топузов ; Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 113 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 111-113. - Б. ц.
Рубрики: Інклюзивна освіта--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): раннє втручання -- розвиток моторики -- виховання незрячої дитини Анотація: Сучасні технології психологічного супроводу дітей з порушеннями зору дошкільного віку проявляється в урахуванні специфічних особливостей розвитку, опорі на збережені аналізатори та можливості у використанні спеціальних форм і методів у роботі, використанні спеціальних методів і прийомів роботи, тифлоприладів тощо. Посібник буде корисний як практикам, так і науковцям, а також здобувачам першого, другого та третього рівнів вищої освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua Дод.точки доступу: Довгопола, К. С. Топузов, М. О. Рекомендовано до друку Вченою радою Інституту спеціальної педагогіки та психології імені Миколи Ярмаченка Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
С 91 Сухіна, І. Психологічна модель раннього втручання для дітей з аутизмом [Електронний ресурс] : посібник / І. Сухіна, І. Риндер, Т. Скрипник ; Національна академія педагогіічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ ; Чернівці : Букрек, 2017. - 197 on-line. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 183-197. - ISBN 978-966-399-930-2 : Б. ц.
Рубрики: Психологія--Інклюзивна освіта--Навчальні видання Анотація: Посібник присвячено вирішенню питання ранньої психологічної допомоги дітям з розладами аутистичного спектра. У ньому обгрунтовано актуальність даної проблематики, проаналізовано досвід становлення системи раннього втручання в інших країнах, а також вітчизняний. Окреслено психологічні собливості дітей раннього віку з аутизмом та намічено шляхи допомоги. Розглянуто вплив родини на виховання дитини раннього віку з аутизмом. Запропоновано психологічну модель раннього втручання для дітей з аутизмом. Наведено стандарти надання ранньої допомоги дітям раннього віку з розладами аутистичного спектра. Посібник стане у нагоді фахівцям психолого-педагогічного профілю, науковцям і практикам. Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Риндер, І. Скрипник, Т. Національна академія педагогіічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |