811.161.2(075.8) (076.5)
К 61


    Колоїз, Жанна.
    Основи академічного письма [Електронний ресурс] : практикум / Ж. Колоїз ; Криворізький державний педагогічний університет. - Електронні текстові дані. - Кривий ріг : [б. в.], 2019. - 180 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Основи академічного письма--Практичні посібники -- Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
академічне мовлення -- єдність надфразна -- академічний текст -- писемне мовлення -- написання тексту -- конструкція -- контекст
Анотація: У практикумі подано ряд практичних завдань (відповідно до навчальної плану та робочої програми), скерованих на вивчення українськомовного академічного письма як різновиду наукового (академічного) спілкування. До кожного заняття запропоновано ті чи ті проблемні питання, що потребують осмислення, теоретичний довідник, що репрезентує потрактування найосновніших понять, які повинні розуміти студенти. Основні теоретичні відомості узагальнені й представлені у вигляді таблиць. Практична частина містить завдання, виконання яких допоможе студентам сформувати вміння й практичні навички комунікативно виправдано користуватися засобами мови для створення відповідних зразків академічного письма, зокрема й академічного есе. Актуалізовано інформацію щодо інтерпретації академічного тексту, психологічних, логічних та мовностилістичних засад його редагування. Окремий акцент зроблено на організації й редагуванні власного академічного есе.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Криворізький державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Гаманюк, В. А. \рецензент.\
Гурко, О. В. \рецензент.\
Мішеніна, Т. М. \рецензент.\
Криворізький державний педагогічний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376
А 43


   
    Актуальні питання корекційної та інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; редактор Ю. Д. Бойчук. - Електронні текстові дані. - Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2020. - 377 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Корекційна педагогіка--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєвий розвиток -- просторові уявлення -- логоритмічні заняття -- комплексна корекція -- дизартричні порушення -- дитячий церебральний параліч (ДЦП) -- синдром дефіциту уваги -- гіперактивність -- корекційні засоби навчання -- казкотерапія -- піктограма -- корекція поведінкових порушень
Анотація: Збірник містить наукові праці, які присвячені висвітленню проблеми організації комплексного психолого-педагогічного супроводу інтегрованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розглянуто широке коло нагальних питань, пов’язаних з організацією інклюзивного освітнього середовища, наданням освітніх та корекційно-розвиткових послуг дітям з порушеннями психофізичного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Бойчук, Ю. Д. \редактор.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


378
В 55


   
    Вища освіта у міждисциплінарному вимірі: від традицій до інновацій [Електронний ресурс] : збірник наукових праць / Ізмаїльський державний гуманітарний університет, Педагогічний факультет ; редактор Я. В. Кічук. - Електронні текстові дані. - Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2020. - 115 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Інновації--Збірники

Анотація: Доповіді висвітлюють питання музичних інновацій в сучасному світі, теоретичні засади підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виконавської діяльності, прилучення особистості до музичної культури засобами музичного мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://idgu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ізмаїльський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Кічук, Я. В. \редактор.\
Ізмаїльський державний гуманітарний університет. Педагогічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


373.2.016:78(075.8)
Т 33


   
    Теорія та методика музичного виховання дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; укладач С. І. Матвієнко. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 300 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 262-270. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта і виховання--Музичне виховання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
музично-дидактичні ігри -- іноваційні технології -- музичні здібності -- музичний фольклор -- слухання музики -- спів -- музична ритміка -- гра на музичних інструментах -- музичні заняття -- музично-театралізовані свята -- музичні розваги
Анотація: Зміст посібника укладено за сучасними вимогами підготовки фахівців дошкільної освіти до роботи з дітьми у галузі музичного виховання. Розкрито науково-теоретичні засади музичного виховання з урахуванням національної складової даного процесу; визначено методичні основи навчання дошкільників різним видам музичної діяльності, проаналізовано форми організації музичного виховання дітей. Розглянуто окремі питання щодо організації процесу музичного виховання у дошкільному навчальному закладі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.ndu.edu.ua
Утримувачі документа:
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Дод.точки доступу:
Матвієнко, С. І. \укладач.\
Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264(075.8)
Л 69


   
    Логопедичний масаж [Електронний ресурс] : конспект лекцій з дисципліни "Логопедичний масаж" : для здобувачів спеціальності 016.01 "Спеціальна освіта. Логопедії". Ч. 1 / Мукачівський державний університет ; укладач: О. І. Чекан, Н. Ю. Юрса, І. В. Гутій. - Електронні текстові дані. - Мукачево : МДУ, 2022. - 43 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 39-41. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Масаж--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
голова -- шия -- порожнина рота
Анотація: Перша частина конспекту лекцій містить теми з дисципліни "Логопедичний масаж", вивчення яких надасть здобувачам освіти ґрунтовний аналіз знань стосовно анатомо-фізіологічних основ логопедичного масажу. У виданні представлено лекційні заняття згідно плану, ключові слова, систему проблемних запитань і ситуацій, завдання для самостійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace-s.msu.edu.ua
Утримувачі документа:
Мукачівський державний університет

Дод.точки доступу:
Чекан, О. І. \укладач.\
Юрса, Н. Ю. \укладач.\
Гутій, І. В. \укладач.\
Мукачівський державний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3
С 40


   
    Система надання освіти дітям з особливими освітніми потребами в умовах сучасного закладу [Електронний ресурс] : збірник за матеріалами VІІІ Всеукр. науково-практичної конференції з міжнародною участю (09 грудня 2020 року) / Луганський національний університет імені Тараса Шевченка, Лисичанський педагогічний коледж ; редактор: О. П. Літовка [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Лисичанськ : ФОП Єгорова О. Є., 2020. - 257 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали збірника обгрунтовують реалії та перспективи надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами в умовах модернізації змісту освіти в Україні та на міжнародному рівні; висвітлюють актуальні питания теорії та практики, проблеми навчання і виховання, розвитку і формування особистості дитини з ООП; знайомлять з формами, методами, прийомами роботи з дітьми з ООП в умовах сім’ї, закладу дошкільної освіти, закладу загальної середньої освіти та спеціалізованого закладу освіти; розкривають партнерство з організаціями, які працюють у соціальній і медичній галузях щодо задоволення потреб дітей з ООП; висвітлюють питання підготовки фахівців для роботи з особами, які мають особливі освітні потреби на всіх рівнях освіти. Особлива цінність – розробки корекційно-розвиткових занять для дітей з ООП, ігри, практичні заняття зі студентами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.luguniv.edu.ua
Утримувачі документа:
Лисичанський педагогічний коледж

Дод.точки доступу:
Літовка, О. П. \редактор.\
Пристинський, В. М. \редактор.\
Ігнатуша, А. Л. \редактор.\
Крошка, С. А. \редактор.\
Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. Лисичанський педагогічний коледж


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:005.336.3
Д 70


   
    Дослідження якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Грудень 2020 - січень 2021 [Електронний ресурс] / Державна служба якості освіти України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2021. - 79 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Якість навчання

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правове забезпечення -- освітній простір -- оцінка розвитку -- корекційно-розвиткові заняття -- асистент вчителя -- субвенція
Анотація: Дане дослідження надає комплексну інформацію про наявні практики, досвід впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти та вироблення рекомендацій щодо того, які практики потребують змін, перегляду для підвищення якості інклюзивного навчання та більшого задоволення потреб дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та інших учасників процесу – батьків, педагогів, адміністрації шкіл та ІРЦ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mon.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна служба якості освіти України

Дод.точки доступу:
Державна служба якості освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.98
П 86


   
    Психічне здоров’я особистості у кризовому суспільстві [Електронний ресурс] : збірник матеріалів IV Всеукраїнської науково-практичної конференції (23 жовтня 2020 року) / Львівський державний університет внутрішніх справ ; укладач З. Р. Кісіль. - Електронні текстові дані. - Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2020. - 256 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Прикладана психологія--З’їзди і конференції

Анотація: У публікаціях українських учених та молодих науковців розкрито актуальні проблеми психічного здоров’я особистості сьогодення, а також задіяння й реалізації інноваційних методів та технологій щодо його збереження у кризовому суспільстві.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.lvduvs.edu.ua
Утримувачі документа:
Львівський державний університет внутрішніх справ

Дод.точки доступу:
Кісіль, З. Р. \укладач.\
Львівський державний університет внутрішніх справ


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.923.2
О-75


   
    Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя [Електронний ресурс] : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (28 лютого – 1 березня 2019 року, м. Суми) / Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України, Сумський державний університет, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків), Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата), Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Навчально-методичний центр психологічної служби, Академія наук вищої освіти України ; редактор: С. Б. Кузікова [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2019. - 477 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції висвітлюють теоретичні та практичні результати досліджень проблем особистості в контексті її життєвого шляху, в умовах особистісних, міжособистісних і суспільних криз. Особливу увагу приділено питанням збереження психічного здоров’я та надання психологічної допомоги людині в консультативно-терапевтичній практиці
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Кузікова, Світлана Борисівна \редактор.\
Абрамцьов, Рафал \редактор.\
Вертель, Антон Вікторович \редактор.\
Єрмакова, Наталія Олександрівна \редактор.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут психології імені Г. С. Костюка
Сумський державний університет
Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Державний педагогічний університет імені Національної комісії з питань освіти (Краків)
Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Алма-Ата)
Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Навчально-методичний центр психологічної служби
Академія наук вищої освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


373.3.016:7](072)
В 68


    Волошенюк, О. В.
    Методика формування умінь з медіаграмотності на заняттях з інтегрованого курсу "Мистецтво" в НУШ [Електронний ресурс] : навч. - методич. посіб. / О. В. Волошенюк, О. В. Чорний. - Електронні текстові дані. - Київ : Академія української преси, Центр Вільної Преси, 2020. - 54 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7370-18-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Методика викладання--Інтегрований курс "Мистецтво"--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
медіаосвіта -- медіаграмотність -- декодування рухомих зображень -- звук і зображення -- відстеження кадру
Анотація: Найважливіше досягнення реформування змісту початкової освіти - введення в шкільну практику інтегрованого навчання, що базується на компетентнісному підході. Методичний посібник має на меті допомогти вчителям опанувати підходи до інтеграції медіаграмотності до курсу «Мистецтво» в початковій освіті. Перша частина посібника містить основи медіаграмотності, а друга - методики та практичні завдання в сфері екранних мистецтв та візуальної грамотності. Книжка розрахована на вчительок та вчителів, які прагнуть урізноманітнити свої заняття, зробити їх більш цікавими для учнів, розвиваючи медіаграмотність і і візуальну культуру. Для вчителів початкової школи, студентів педагогічних навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.aup.com.ua

Дод.точки доступу:
Чорний, О. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


37.02
О-72


   
    Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди [Електронний ресурс] : навч. посіб. / О. Волошенюк, (розділ 2, 3, 5), Г. Дегтярьова, (розділ 2), Р. Шаламов, (розділ 1) ; за ред.: О. Волошенюк [и др.]. - Електронні текстові дані. - Київ : АУП, Інтерньюз-Україна, ЦВП, 2020. - 68 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7370-11-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальні питання дидактики і методики--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
педагогіка -- освітні практики -- заняття -- медіаграмотність -- вірусна інформація -- запобігання інфодемії
Анотація: Посібник «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди» містить серію моделей занять із біології, громадянської освіти / історії, української мови та сценарій позакласного заходу, в які інтегрована медіаграмотність. Контент формує навички критичної оцінки медіаповідомлень, розуміння власної ролі у запобіганні інфодемії та відповідальне ставлення щодо поширення «вірусної» інформації. Посібник може бути використаний під час навчального процесу в закладах загальної середньої освіти, післядипломної педагогічної освіти та педагогічних вищих навчальних закладів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua

Дод.точки доступу:
Волошенюк, О.
Дегтярьова, Г.
Шаламов, Р.
Волошенюк, О. \за ред.\
Євтушенко, Р. \за ред.\
Іванова, В. \за ред.\
Кулакова, А. \за ред.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


378.091.12.011.3-051:005.336.5-043.86]"364/366"(075)
Л 13


    Лавріненко, О. А.
    Розвиток педагогічної майстерності викладачів закладів вищої освіти в цифровому освітньому середовищі у повоєнний час [Електронний ресурс] / О. А. Лавріненко. - Електронні текстові дані. - Київ : Вид-во ТОВ «Юрка Любченка», 2024. - 125 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7221-97-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Розвиток педагогічної майстерності--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- воєнний стан -- підготовка викладачів -- цифрове осітнє середовище -- вдосконалення педагогічної дії -- практичні поради
Анотація: Практичний порадник вміщує передмову, п’ять параграфів, у яких: схарактеризовано виклики, що стоять перед викладачами ЗВО в умовах воєнного і післявоєнного стану; розкрито суть організації ефективної взаємодії викладача зі студентами в умовах війни; висвітлено принципи побудови педагогічного діалогу в цифровому освітньому середовищі; представлено стилі професійно-педагогічного спілкування викладача зі студентами; обґрунтовано стилі професійно-педагогічного спілкування зі студентами; визначено сутність творчого задуму лекційного і практичного заняття. Окремим розділом автором сформульовано сім порад для викладачів стосовно розвитку педагогічної майстерності, які працюють в цифровому освітньому середовищі в умовах війни та в післявоєнний час. Практичний порадник спрямований на методичну та практичну допомогу викладачам ЗВО, які створюють цифровий освітній простір, прагнуть до самовдосконалення професійного рівня і складників педагогічної майстерності в цифровому освітньому середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Мозговий, В. Л. \рецензент.\
Зузяк, Т. П. \рецензент.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)