Н 42 Недозим, Інна Вікторівна. Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 98 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 88-89. - ISBN 978-617-09-6789-3 : Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Аутизм--Діти з аутизмом--Навчально-методичні посібники Кл.слова (ненормовані): тестування -- програма -- методи навчання -- терапевтична команда -- втручання Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами. Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua Утримувачі документа: Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка України Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
С 50 Смирнова, Тетяна Анатоліївна. Музична педагогіка і психологія вищої школи [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Т. А. Смирнова ; Харківський національний університет мистецтв. - Електронні текстові дані. - Харків : Лідер, 2021. - 180 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7476-53-4 : Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Музична педагогіка--Музична психологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): музична дидактика -- методи навчання -- засоби навчання -- виховна робота -- науково-дослідна робота -- психологічні особливості студента-музиканта -- психологія спілкування -- музично-виконавька діяльність -- концертний виступ -- музичні здібності Анотація: У навчальному посібнику з позицій сучасної методології розкриваються теоретичні засади музичної педагогіки і психології вищої школи, досліджено закономірності, принципи, методи, форми і зміст вищої освіти музиканта, висвітлено специфіку зарубіжної вищої музичної освіти, розглянуто питання психологічних засад підготовки музиканта у закладах вищої освіти мистецького спрямування, зокрема психологію викладача і студента, психологічні особливості підготовки студентів до концертно-виконавської діяльності, засоби діагностування музикальності, особистісних і професійно важливих якостей студентів. Перейти до зовнішнього ресурсу https://repo.num.kharkiv.ua Утримувачі документа: Харківський національний університет мистецтв Дод.точки доступу: Харківський національний університет мистецтв Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |