373.5.014.6:005(075.8)
Л 84


    Лукіна, Тетяна Олександрівна.
    Управління якістю загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Т. О. Лукіна ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки. - Електрон. текстові дан. - Київ : Педагогічна думка, 2020. - 230 с. : іл., табл. - Загол. з титул. екрану. - Бібліогр.: с. 216-218. - ISBN 978-966-644-533-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Загальна середня освіта--Менеджмент в освіті--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
доступність -- квалітологія -- принципи управління -- функції управління -- міжнародні стандарти -- квалімерія освіти -- моніторинг -- оцінювання резуьтатів
Анотація: У посібнику викладено історичні аспекти, сучасні наукові підходи та методичні рекомендації щодо вимірювання та управління якістю загальної середньої освіти на національному і регіональному рівнях, а також на рівні закладу освіти. Аналізуються наукові погляди щодо визначення сутності категорії якості освіти як системи, освітнього процесу і як результату функціонування освіти. Розкривається структура і повноваження суб’єктів системи управління якістю загальної середньої освіти в України. Особлива увага приділяється питанням організації та проведення моніторингового дослідження якості освіти, побудови вибірки учасників, формулювання освітньої проблеми та вибору методів збору інформації.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:616.896(076)
П 27


   
    Перші сто днів для родин, діти яких отримали діагноз аутизм [Електронний ресурс] : посібник / Autism Speaks, Міністерство охорони здоров’я України, ДУ Науководослідний інститут психіатрії. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 101 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 99-100. - Б. ц.
Рекомендовано до видання в якості навчального посібника для батьків дітей з розладами загального розвитку Вченою радою ДУ «Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України»
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Аутизм--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- стресостійкість -- розуміння поведінки -- отримання послуг -- корекція симптомів -- прикладний аналіз поведінки -- мовленнєва поведінкова терапія -- Денверська модель -- лікування біологічних станів -- метод втручання
Анотація: Даний посібник - це збірка рекомендацій, які можуть зорієнтувати в повсякденному житті. Він містить інформацію про діагностику, типи втручання, лікування супутніх розладів та поради для родини, які опинилася в нових умовах. Такі рекомендації допоможуть батькам швидко організувати своє життя та знайти найкращий шлях для розвитку дітей з РАС.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://child.ua
Утримувачі документа:
ДУ Науководослідний інститут психіатрії МОЗ України

Дод.точки доступу:
Autism Speaks
Міністерство охорони здоров’я України. ДУ Науководослідний інститут психіатрії


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


7.01:378.147
Х 98


   
    Художні практики початку ХХІ століття: новації, тенденції, перспективи [Електронний ресурс] : збірник наукових праць науково-творчого товариства студентів та молодих науковців. Вип. 1 / Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 338 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Мистецтвознавство--Дизайн--Етнодизайн

Анотація: У збірнику наукових праць представлено публікації, що відображають результати наукових досліджень з проблем мистецької освіти, мистецтвознавства, дизайну, етнодизайну, культурології. Виокремлено інноваційний зміст, напрями, історію розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://kdidpmid.edu.ua
Утримувачі документа:
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука

Дод.точки доступу:
Київська державна академія декоративно-прикладного мистецтва та дизайну імені Михайла Бойчука


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


378:373.3/.5.011-051:74
П 84


   
    Професійна підготовка майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: теоретичний аспект [Електронний ресурс] : колективна монографія / М. О. Пічкур [та ін.] ; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. - Електронні текстові дані. - Умань : [б. в.], 2017. - 390 с. : табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 373-390. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Підготовка вчителя--Образотворче мистецтво--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
професійна культура -- художньо-творча компетентність -- професійна готовність вчителя
Анотація: У монографії представлено теоретичні результати наукових досліджень, які стосуються низки питань культуро-центристської парадигми, творчо-компетентнісних та розвивальних основ професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва, а також формування його готовності до виконання функцій фахової діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

Дод.точки доступу:
Пічкур, М. О.
Сотська, Г. І.
Семенова, О. В.
Музика, О. Я.
Побірченко, О. М.
Базильчук, Л. В.
Сирота, В. М.
Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


378.016:7(075.8)
Т 48


    Ткачук, О. В.
    Методика художнього навчання [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для здобувачів освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр, художньо-графічних факультетів, педагогічних закладів освіти / О. В. Ткачук ; Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Художньо-графічний факультет. - Електронні текстові дані. - Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2019. - 144 с. : табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Мистецька педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
дидактика -- художньо-образне сприйняття -- візуальне мислення -- художні матеріали -- художні техніки -- інструменти
Анотація: Навчальний посібник з позицій філософії, педагогіки, психології розкриває дидактичні основи методики художнього навчання школярів у процесі формування професійної компетентності майбутніх фахівців образотворчого мистецтва.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.pdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

Дод.точки доступу:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. Художньо-графічний факультет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Електронні текстові дані. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


373.2:376
А 43


   
    Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти [Електронний ресурс] = Actual Problems of Preschool and Special Education : матеріали ІV Міжнародних педагогічних читань пам’яті професора Т. І. Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. / Рівненський державний гуманітарний університет. - Електронні текстові дані. - Рівне : Видавець О. Зень, 2021. - 191 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-601-392-1 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна педагогіка --Спеціальна освіта--З’їзди і конференції

Перейти до зовнішнього ресурсу http://rshu.edu.ua
Утримувачі документа:
Рівненський державний гуманітарний університет

Дод.точки доступу:
Рівненський державний гуманітарний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:616.896-053.5(075.8)
Н 42


    Недозим, Інна Вікторівна.
    Учні початкових класів із розладами аутистичного спектра: навчання та розвиток [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / І. В. Недозим ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 98 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 88-89. - ISBN 978-617-09-6789-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Аутизм--Діти з аутизмом--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
тестування -- програма -- методи навчання -- терапевтична команда -- втручання
Анотація: Навчально-методичний посібник висвітлює сучасний погляд на питання навчання і розвитку дітей з аутизмом згідно з міжнародними стандартами та науковими методами, що вже довели свою ефективність. Рекомендації та запропоновані методики можуть стати цінним орієнтиром для педагогів і науковців у процесі розбудови відповідного сучасного освітнього середовища, а також стануть у пригоді студентам профільних навчальних закладів і батькам дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка України

Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


377.3:7.012.071.1
А 45


    Алєксєєва, Світлана.
    Підготовка майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри: теорія і практика [Електронний ресурс] : монографія / С. В. Алєксєєва ; редактор В. О. Радкевич ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут професійно-технічної освіти. - Електронні текстові дані. - Київ : Міленіум, 2018. - 484 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 435-438. - ISBN 978-966-8063-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професійна підготовка--Дизайнери--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
новаторство -- прагматизм -- методологічний підхід -- модель підготовки -- інноваційні технології
Анотація: У монографії розкрито проблему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри, проаналізовано досвід підготовки майбутніх дизайнерів в країнах світу. Викладено авторську концепцію, методичні засади, обґрунтовано модель і методичну систему підготовки майбутніх дизайнерів до розвитку професійної кар’єри.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут професійно-технічної освіти НАПН України

Дод.точки доступу:
Радкевич, В. О. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут професійно-технічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264:616.89
Л 97


    Лянна, Ольга Володимирівна.
    Відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.03 - Корекційна педагогіка (016 - Спеціальна освіта) / О. В. Лянна ; науковий керівник В. М. Синьов ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Електронні текстові дані. - Суми, 2018. - 269 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 195-222
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Логопедія--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєве спілкування -- констатувальний експеримент -- формувальний експеримент
Анотація: Дисертаційна робота присвячена проблемі відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану. Уперше здійснено комплексне вивчення особливостей порушення мовленнєвого спілкування осіб з післяінсультною афазією з урахуванням складної психологічної структури готовності до мовленнєвого спілкування, механізмів мовлення та особливостей їх порушення при афазії, а також з урахуванням особистісних реакцій на різку зміну мовленнєвого статусу осіб з афазією; розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено методику відновлення мовленнєвого спілкування при афазії у осіб післяінсультного стану; визначено педагогічні умови оптимізації процесу відновлення. мовленнєвого спілкування осіб з післяінсультною афазією.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://npu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор Миколайович \науковий керівник.\
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376.091
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи [Електронний ресурс] : матеріали Інтернет-конференції / Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради" ; укладач: І. М. Литвин, Т. Л. Гавриленко. - Електронні текстові дані. - Черкаси : [б. в.], 2021. - 76 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--З’їзди і конференції

Анотація: В матеріалах конференції розглянуто досвід організації як спеціальної, так і інклюзивної форми навчання дітей із психофізичними порушеннями, презентовано авторські розробки корекційно-розвиткових програм. Представлений досвід роботи з батьками, які виховують дітей з особливими освітніми потребами.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://library.ippro.com.ua
Утримувачі документа:
Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"

Дод.точки доступу:
Литвин, І. М. \укладач.\
Гавриленко, Т. Л. \укладач.\
Комунальний навчальний заклад "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:373.3.091(075)
У 92


   
    Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. І. Прохоренко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 162 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 158-159. - ISBN 978-617-09-6785-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні засади навчання -- корекційні прийоми навчання -- методичні прийоми навчання -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено матеріали щодо сучасних форм організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі, зокрема в інклюзивних закладах освіти; наведено авторські підходи до вирішення проблем розвитку і соціалізації таких дітей, окреслено теоретико-методологічні засади та запропоновано психолого-педагогічні моделі допомоги особливим дітям у процесі їх навчання. Практичні завдання, що їх містить посібник, спрямовані на оволодіння учнями необхідними вміннями й навичками і стануть у пригоді вчителям під час визначення змісту й умов проведення корекційно-розвивальної роботи, за добору спеціальних методів, способів і форм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка

Дод.точки доступу:
Прохоренко, Л. І.
Бабяк, О. О.
Засенко, В. В.
Ярмола, Н. А.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.36-053.2
П 86


   
    Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. В. Чеботарьова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмченка НАПН України, 2018. - 123 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні технології навчання -- варіативність -- розвиток мовлення -- альтернативні методи комунікації -- методика ТАН-Содерберг -- сенсорний розвиток -- природничі уявлення -- математичні уявлення -- трудова діяльність дітей -- соціально-побутові навички -- статево-рольова поведінка -- здоров’яорієнтовані педагогічні технології -- супровід родин дітей
Анотація: У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з інтелектуальними порушеннями. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Чеботарьова, О. В.
Блеч, Г. О.
Гладченко, І. В.
Трикоз, С. В.
Сухіна, І. В.
Ярмола, Н. А
Чеботарьова, О. В. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(072)
О-64


   
    Організаційні засади діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі [Електронний ресурс] : методичний посібник / Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ; укладач: О. В. Коган [и др.]. - Електронні текстові дані. - Харків : Друкарня Мадрид, 2019. - 110 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 107-109. - ISBN 978-617-7845-11-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правові засади -- планування -- адаптація -- модифікація -- спільне викладання -- робота з батьками
Анотація: Посібник присвячений веденню документації та посадовим обов’язкам асистента вчителя в інклюзивному класі. Проаналізовані нормативно-правові документи, що регламентують діяльність асистента вчителя, оптимізований матеріал та окреслені основні вектори діяльності асистента вчителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://nus.org.ua
Утримувачі документа:
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Дод.точки доступу:
Коган, О. В. \укладач.\
Манукян, О. А. \укладач.\
Юдіна, І. О. \укладач.\
Гаврилюк, С. М. \укладач.\
Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:159.922.76(072)
Т 38


   
    Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів / Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України, Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи ; автор-упорядник: Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтняська ; редактор Д. Д. Романовська. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2019. - 157 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
показники розвитку -- показники адаптації -- показники емоційно-вольової сфери -- корекційно-розвиткові комплекси -- ігрова психотерапія -- ігрова психокорекція -- психологічна підтримка батьків -- психологічна підтримка педагогів
Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua
Утримувачі документа:
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області

Дод.точки доступу:
Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\
Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\
Романовська, Д. Д. \редактор.\
Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці)
Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.264-053.4
Б 24


    Баранець, Інна Володимирівна.
    Формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією [Електронний ресурс] : дисертація на здобуття наукового ступеня доктора філософії за спеціальністю 016 - Спеціальна освіта / І. В. Баранець ; науковий керівник Н. Г. Пахомова ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ, 2022. - 309 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 205-231
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Логопедія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
науково-теоретичні засади -- методичні основи -- експериментальна методика
Анотація: В дослідженні вперше створено діагностичний інструментарій та методику, спрямовану на визначення сучасного стану сформованості комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією з врахуванням його критеріїв, показників та рівнів; розроблено програмно-методичний комплекс корекційно-виховної роботи з формування комунікативної компетентності у означеної категорії дітей; науково обґрунтовано та апробовано методику формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією з урахуванням виявлених диференційованих нейрофізіологічних і психолінгвістичних механізмів. недорозвинення комунікативно-мовленнєвої діяльності, що передбачає розвиток міжпівкульної взаємодії, шляхом застосування технік нейролінгвістичного програмування мовленнєвого висловлювання; визначено послідовні етапи та педагогічні умови формування комунікативної компетентності у дітей старшого дошкільного віку із моторною алалією, що базуються на інтегративному підході до подолання проблеми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://ispukr.org.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Пахомова, Наталія Георгіївна \науковий керівник.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(076)
П 84


    Прохоренко, Л. І.
    Дитина із труднощами у навчанні [Електронний ресурс] : практичний посібник / Л. І. Прохоренко ; Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти". - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, ВГ Кенгуру, 2018. - 48 с. - (Інклюзивне навчання). - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-09-3798-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення когнітивного розвитку -- всиновлена дитина
Анотація: Посібник призначений для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам’ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порушень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини. Посібник містить відповіді на багато питань, а саме: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини. Крім того, автор розповідає, як дорослим слід поводитися із всиновленими дітьми з такими порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"

Дод.точки доступу:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(075.8)
Т 33


   
    Теорія і практика інклюзивної освіти. Проект "Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг" [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Криворізький державний педагогічний університет, Дніпропетровська академія неперервної освіти ; укладач: О. П. Шестопалова [та ін.] ; редактор Ж. М. Свірська. - 2-ге вид. допов. - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : [б. в.], 2019. - 170 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7784-23-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база -- етика інклюзії -- філософія інклюзії -- супровід інклюзивної освіти -- компетенції вчителя -- поведінкові технології
Анотація: У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Криворізький державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Шестопалова, О. П. \укладач.\
Бондар, К. М. \укладач.\
Склянська, О. В. \укладач.\
Дорошенко, Л. В. \укладач.\
Свірська, Ж. М. \редактор.\
Криворізький державний педагогічний університет
Дніпропетровська академія неперервної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.36(075)
Д 11


   
    Діти з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. А. Ярмола [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : ІСПП імені Миколи Ярмаченка, 2020. - 208 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 111-113. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Діти з особливими потребами--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правові засади -- визначення особливих освітніх потреб -- фізична сфера -- когнітивна сфера -- мовленнєва сфера -- емоційно-вольова сфера -- соціальна сфера
Анотація: У посібнику розглянуто основні теоретичні засади загальних та специфічних закономірностей розвитку дітей з порушеннями, висвітлено особливі освітні потреби за сферами розвитку, розкрито особливості корекційного супроводу цих дітей в закладах освіти. Описано особливості функціонально-компетентнісного підходу до визначення особливих освітніх потреб дитини в умовах інклюзивного навчання, подані практичні рекомендації для роботи з дітьми з ООП як для учителів так і для асистентів учителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.u
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України

Дод.точки доступу:
Ярмола, Н. А.
Коваль-Бардаш, Л. С.
Компанець, Н. М.
Квітка, Н. О.
Лапін, А. В.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(072)
С 69


   
    Соціалізація молоді з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : методичний посібник / А. Базиленко [та ін.] ; редактор А. Базиленко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", Інститут соціальних технологій. - Електронні текстові дані. - Київ : Талком, 2020. - 131 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 98-103. - ISBN 978-617-7832-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
супровід навчання -- студент з інвалідністю -- аутизм -- неформальна освіта -- працевлаштування -- мультидисциплінарна команда
Анотація: Посібник створений для поширення кращих практик соціалізації молоді з інвалідністю. Вміщені рекомендації із максимального включення студентів з інвалідністю у різні сфери життя: навчальну, позанавчальну (творчу, спортивну), працевлаштування. Відзначена роль у цьому процесі педагогічних працівників, батьків та інших супроводжуючих молоді з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Дод.точки доступу:
Базиленко, А.
Бояршинова, К.
Гребенюк, А.
Давиденко, Г.
Базиленко, А. \редактор.\
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". Інститут соціальних технологій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)