Т 38 Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів / Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України, Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи ; автор-упорядник: Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтняська ; редактор Д. Д. Романовська. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2019. - 157 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): показники розвитку -- показники адаптації -- показники емоційно-вольової сфери -- корекційно-розвиткові комплекси -- ігрова психотерапія -- ігрова психокорекція -- психологічна підтримка батьків -- психологічна підтримка педагогів Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби. Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua Утримувачі документа: Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Дод.точки доступу: Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\ Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\ Романовська, Д. Д. \редактор.\ Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці) Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |