7.05:159.942
Н 83


    Норман, Дональд А..
    Емоційний дизайн: Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас [Електронний ресурс] = Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things / Д. А. Норман. - Електронні текстові дані. - Київ : ArtHuss, 2019. - 308 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-97860-7-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Мистецтво--Дизайн--Емоційна сфера

Кл.слова (ненормовані):
інстинктивний дизайн -- поведінковий дизайн -- рефлексійний дизайн -- робот
Анотація: Мета написання цієї книжки - поєднати позірно суперечливі теми в одну систему, засновану на теорії трьох рівнів: афекту, поведінки й пізнання. Розрізнення функцій промислових і графічних дизайнерів, фахівців із юзабіліті, інжинірингу, маркетингу та продажу наразі видається доречним. Кожен із них відіграє свою важливу роль у розробленні продукту, але часто на різних рівнях людського сприйняття і на різних етапах взаємодії людини із продуктом. І запропонована система дає змогу глибше зрозуміти процес дизайну й емоційний вплив продуктів на нас.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://shron1.chtyvo.org.ua
Утримувачі документа:
ArtHuss

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.26:7
І-65


   
    Інклюзія в мистецькій освіті: виклики, практики, перспективи [Електронний ресурс] : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (з міжнарод. участю), 6–7 грудня 2019 р. / Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти ; за загальною редакцією М. М. Бриль. - Електронні текстові дані. - Київ : ДНМЦЗКМО, 2019. - 431 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Мистецька освіта--З’їзди і конференції

Анотація: збірник матеріалів містить тези доповідей, які окреслюють проблемні питання щодо реалізації права на мистецьку освіту для дитини з особливими освітніми потребами. У збірці представлено педагогічний досвід організації навчання таких дітей в мистецьких школах, моделі психологопедагогічної та соціально-педагогічної роботи, а також пропозиції щодо впровадження інклюзії в систему мистецької освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://arts-library.com.ua
Утримувачі документа:
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти

Дод.точки доступу:
Бриль, М. М. \за загальною редакцією.\
Державний науково-методичний центр змісту культурно-мистецької освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


001.891(075.8)
М 42


    Медвідь, В. Ю.
    Методологія та організація наукових досліджень (у структурно-логічних схемах і таблицях) [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. Ю. Медвідь, Ю. І. Данько, І. І. Коблянська ; Сумський аграрний університет. - Електронні текстові дані. - Суми : СНАУ, 2020. - 220 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 218-219. - ISBN 978-966-680-944-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наукове дослідження--Методологія--Організація--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
знання -- пізнання -- наука -- науковий ступінь -- вчене звання -- науковий заклад -- дослідницька робота -- інформаційне забезпечення -- експертна оцінка -- ефективність -- рецензування -- моральна відповідальність
Анотація: Висвітлюється сутність поняття про науку, наукове дослідження, форми науково-дослідної роботи студентів (аспірантів); розглядаються основні методи наукових досліджень, особливості вузівської науки. Значна увага приділена пошуку науково-технічної інформації, визначенню ефективності науково-дослідних робіт.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://agro.snau.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський аграрний університет

Дод.точки доступу:
Данько, Ю. І.
Коблянська, І. І.
Сумський аграрний університет


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


378.09:001.82
Б 33


    Башкір, Ольга Іванівна.
    Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. І. Башкір ; рецензент: Т. В. Рогова, Л. А. Штефан ; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Електронні текстові дані. - Харків : [б. в.], 2020. - 94 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка вищої школи--Методологія--Педагогічні дослідження--Україна--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наука -- метафізика -- наукове пізнання -- наукова діяльність -- педагогічні дослідження -- експерементальні дослідження -- прикладні дослідження -- перспективні дослідження
Анотація: У навчально-методичному посібнику, розробленому за програмою курсу дисципліни «Методологія науково-педагогічного дослідження та презентація його результатів»: для здобувачів освітньо-наукового ступеня «Доктор філософії» у Харківському національному педагогічному університеті імені Г. С. Сковороди, представлено зміст лекцій та розробки семінарсько-практичних занять. Навчально-методичний посібник адресується викладачам, здобувачам другого та третього (освітньо-наукового) рівня підготовки доктора філософії за спеціальністю 011 – Освітні, педагогічні науки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.hnpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди

Дод.точки доступу:
Рогова, Т. В. \рецензент.\
Штефан, Л. А. \рецензент.\
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


001.891(075.8)
З-38


    Зацерковний, Віталій Іванович.
    Методологія наукових досліджень [Електронний ресурс] : навчальний посібник / В. І. Зацерковний, І. В. Тішаєв, В. К. Демидов ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка. - Електронні текстові дані. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - 238 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 235-237 . - ISBN 978-647-527-156-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Наука--Методологія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
класифікація наук -- наукова діяльність -- принципи науки -- наукове пізнання -- інформаційна база -- теоретичні дослідження -- експериментальні дослідження -- дипломна робота -- курсова робота -- магістерська робота
Анотація: У навчальному посібнику наведено необхідні теоретичні матеріали та розкриті питання методики, організації та проведення наукових досліджень, з метою підготовки до самостійного виконання наукової роботи. Проводиться ознайомлення з основними формами звітів із наукової роботи; методикою підготовки повідомлень, доповідей, виступів; специфікою написання статей, курсових і кваліфікаційних робіт.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://isp.kiev.ua
Утримувачі документа:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Дод.точки доступу:
Тішаєв, Іван Васильович
Демидов, Всеволод Кирилович
Київський національний університет імені Тараса Шевченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.9:001.891(075.8)
Т 87


    Туриніна, Олена Леонтіївна.
    Методологія та методи психологічного дослідження [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / О. Л. Туриніна ; Міжрегіональна академія управління персоналом. - Електронні текстові дані. - Київ : Персонал, 2018. - 206 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 199-205. - ISBN 978-617-02-0221-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Психологічні дослідження--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- експериментальні методи -- неекспериментальні методи -- математичні методи -- статистичні методи -- методологічна криза
Анотація: У пропонованому навчально-методичному посібнику розкрито проблеми методології психології як самостійної галузі наукового пізнання, сутності та змісту основних категорій, представлено загальну характеристику методологічних принципів наукового пізнання психології. Розглянуто питання взаємозв'язку методології, методів та методики психологічного дослідження та висвітлено різноманітні класифікації методів психології. У посібнику описано специфіку методологічних проблем у теоретичній, практичній та побутовій психології та представлено характеристику кризового стану методології психологічної науки. Окремий розділ присвячено питанням проведення наукового дослідження, який допоможе читачу при написанні власної наукової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://maup.com.ua
Утримувачі документа:
Міжрегіональна академія управління персоналом

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.925
М 19


    Малкова, Т. М.
    Візуальна психодіагностика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Т. М. Малкова ; Державний університет телекомунікацій. - Електронні текстові дані. - Київ : Державний університет телекомунікацій, 2018. - 132 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Психічні процеси--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
психодіагностика -- невербальні прояви -- ознаки омани -- викриття брехні
Анотація: Досліджено психологічні можливості пізнання людини на відстані. Розглянуто максимальну кількість зовнішніх проявів, які дають змогу зазирнути у внутрішній світ особистості, охарактеризувати її риси та стани. Розкрито психодіагностику омани. Визначено помилки при викритті брехні.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://library.krok.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний університет телекомунікацій

Дод.точки доступу:
Державний університет телекомунікацій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


930.1(075.8)
Л 98


    Лях, Сергій.
    Методологія історії: класика і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Лях. - Електронні текстові дані. - Запоріжжя : ВД Гельветика, 2021. - 130 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-992-745-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методологія історії--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
наукове пізнання -- науково-пізнавальний процес -- історичні дослідження -- історичний процес
Анотація: Системно викладаються теоретичні засади історії як науки, розкривається зміст її категорій, принципів і методів. Ведеться розмова про засадничі компетентності професійних істориків, секрети їх майстерності. На чисельних прикладах з практики сучасного історіописання аналізується структура історичного дослідження, логіка еволюції наукових парадигм, напрямів, підходів, стилів, дослідницьких технологій. Автор розмірковує над природою, парадоксами, можливостями своєї професії, прагне сформувати в молодих істориків потяг до творчості, оригінальності, самостійного пошуку. Для здобувачів третього рівня вищої освіти ступеня доктора філософії спеціальності 032 Історія та археологія, науково-педагогічних, наукових працівників закладів вищої освіти, наукових установ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.znu.edu.ua

Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 1 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 384 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-093-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- когнітивний розвиток -- системне мислення -- когнітивна психологія
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.93/.95(075)
М 17


   
    Психологічна організація модульного формування когнітивних здібностей: генетико-креативний підхід [Електронний ресурс] : навчальний посібник. Т. 2 / С. Д. Максименко [та ін.]. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавництво Людмила, 2023. - 356 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-555-092-2 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія--Когнітивна психологія--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
когнітивна наука -- основні підходи -- когнітологія -- історія конекціонізму
Анотація: Бурхливий інтерес до принципів і механізмів когнітивної науки які керують феноменом людського пізнання, що легко констатується в сучасній українській психології, є закономірним. Він пов’язаний відкриттям численних і змістовних надбань світової науки, що відбувається протягом існування України як самостійної держави, яка рухається до відкритого суспільства. Вагомішою причиною є те, що цей рух поступово призвів до усвідомлення необхідності існування в суспільному просторі пострадянської ментальності постаті практичного психолога, як фахівця, який має вирішувати дуже важливі і унікальні проблеми існування особистості, і вирішувати їх може тільки він. Таким чином, проблема того, як знання представлені в розумі людини, відноситься до найбільш важливих в когнітивній науці. У посібнику представлені проблеми породження знання, його зберігання, обробки і передачі. Ці знання сьогодні можуть бути корисними представникам різних наук: психології, філософії, лінгвістики, дослідниками в галузі штучного інтелекту. Когнітивна наука має ряд невирішених питань. На нашу думку, тільки питання без відповідей – і можливо, на які немає відповіді в принципі – дають нам натхнення і поштовх до дослідження і пізнання всього нового.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименко, С. Д.
Ірхін , Ю. Б.
Деркач, Л. М.
Марусинець, М. М.
Касинець, М. М.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)