Б 87 Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ; укладач І. В. Струтинська. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Принт-офіс, 2015. - 204 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 201-203. - Б. ц.
Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): імідж -- репутація -- торговий знак -- сильний бренд -- архітектура брендингу -- бренд країни Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики. Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua Утримувачі документа: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Дод.точки доступу: Струтинська, І. В. \укладач.\ Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |