376-056.2/.3(076)
П 84


    Прохоренко, Л. І.
    Дитина із труднощами у навчанні [Електронний ресурс] : практичний посібник / Л. І. Прохоренко ; Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти". - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, ВГ Кенгуру, 2018. - 48 с. - (Інклюзивне навчання). - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-09-3798-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення когнітивного розвитку -- всиновлена дитина
Анотація: Посібник призначений для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам’ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порушень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини. Посібник містить відповіді на багато питань, а саме: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини. Крім того, автор розповідає, як дорослим слід поводитися із всиновленими дітьми з такими порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"

Дод.точки доступу:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(075.8)
Т 33


   
    Теорія і практика інклюзивної освіти. Проект "Підтримка інклюзивної освіти у м. Кривий Ріг" [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Криворізький державний педагогічний університет, Дніпропетровська академія неперервної освіти ; укладач: О. П. Шестопалова [та ін.] ; редактор Ж. М. Свірська. - 2-ге вид. допов. - Електронні текстові дані. - Кривий Ріг : [б. в.], 2019. - 170 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7784-23-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правова база -- етика інклюзії -- філософія інклюзії -- супровід інклюзивної освіти -- компетенції вчителя -- поведінкові технології
Анотація: У навчально-методичному посібнику проаналізовано нормативно-законодавчу базу інклюзивної освіти, розкрито особливості філософії інклюзивної освіти та етики спілкування з особами з інвалідністю, описано рекомендації щодо розумного пристосування та універсального дизайну освітнього закладу, відображено структуру команди супроводу та кроків реалізації індивідуального освітнього маршруту дітей із особливими освітніми потребами, розглянуто специфіку складання індивідуального плану розвитку дитини та надано рекомендації щодо методики викладання в інклюзивному класі початкової ланки навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://elibrary.kdpu.edu.ua
Утримувачі документа:
Криворізький державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Шестопалова, О. П. \укладач.\
Бондар, К. М. \укладач.\
Склянська, О. В. \укладач.\
Дорошенко, Л. В. \укладач.\
Свірська, Ж. М. \редактор.\
Криворізький державний педагогічний університет
Дніпропетровська академія неперервної освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(072)
С 69


   
    Соціалізація молоді з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] : методичний посібник / А. Базиленко [та ін.] ; редактор А. Базиленко ; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна", Інститут соціальних технологій. - Електронні текстові дані. - Київ : Талком, 2020. - 131 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 98-103. - ISBN 978-617-7832-82-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
супровід навчання -- студент з інвалідністю -- аутизм -- неформальна освіта -- працевлаштування -- мультидисциплінарна команда
Анотація: Посібник створений для поширення кращих практик соціалізації молоді з інвалідністю. Вміщені рекомендації із максимального включення студентів з інвалідністю у різні сфери життя: навчальну, позанавчальну (творчу, спортивну), працевлаштування. Відзначена роль у цьому процесі педагогічних працівників, батьків та інших супроводжуючих молоді з інвалідністю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://uu.edu.ua
Утримувачі документа:
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"

Дод.точки доступу:
Базиленко, А.
Бояршинова, К.
Гребенюк, А.
Давиденко, Г.
Базиленко, А. \редактор.\
Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". Інститут соціальних технологій


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(075)
І-65


   
    Інклюзивне навчання [Електронний ресурс] : інформаційний посібник : для вчителів закладів загальної середньої освіти / ГО Волонтерський Рух "Спільна допомога" ; упорядник: Н. З. Софій, Ю. М. Найда. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 61 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 59. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
організація освітнього простору -- супровід -- асистент вчителя -- програма розвитку -- циврові технології
Анотація: Посібник допоможе у створенні інклюзивних класів, організації інклюзивно-ресурсних центрів. Матеріали посібника стануть у нагоді вчителям, які прагнуть вдосконалюватися та підвищувати свій рівень знань задля того, щоб ефективно працювати з усіма дітьми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.jointaid.org.ua
Утримувачі документа:
ГО Волонтерський Рух "Спільна допомога"

Дод.точки доступу:
Софій, Наталія Зіновіївна \упорядник.\
Найда, Юлія Михайлівна \упорядник.\
ГО Волонтерський Рух "Спільна допомога"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376(076)
В 80


   
    Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти [Електронний ресурс] : посібник / Державна служба якості освіти України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2023. - 86 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
культура інклюзивності -- менеджмент -- персонал -- інформаційна база -- матеріально-технічна база -- фінансування -- інклюзивне навчання -- індивідуальна програма
Анотація: Посібник має на меті допомогти керівникам шкіл у творенні інклюзивного освітнього середовища для дітей з особливими освітніми потребами у найширшому розумінні цього терміну. Надані покрокові інструкції з відкриття інклюзивних класів та забезпечення всієї екосистеми управлінських рішень для функціонування системи інклюзивного навчання. Є відповіді на основні питання щодо забезпечення якості організації інклюзивного навчання, а також рекомендації щодо того, як керівнику та колективу школи зробити заклад комфортним і відкритим для кожного і кожної.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://sqe.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна служба якості освіти України

Дод.точки доступу:
Державна служба якості освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376.091(075)
Т 33


   
    Теорія та методика інклюзивного навчання. Модулі 1-3 [Електронний ресурс] : навчальний курикулум з інклюзивної освіти / Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника ; укладач Л. М. Сидорів ; редактор Л. М. Сидорів. - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : [б. в.], 2020. - 235 с. : іл. - (Підтримка інклюзивної освітньої спільноти. Досвід українсько-американської співпраці). - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-2343-95-3 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
законодавче забезпечення -- нормативно-правове забезпечення -- міжнародний досвід -- генеза -- програма раннього втручання -- інклюзія в закладах дошкільної освіти -- інклюзія в закладах загальної середньої освіти -- особи з особливими освітніми потребами
Анотація: Курикулум для підготовки фахівців з інклюзивної освіти створений в співпрацюючих навчальних закладах Всеукраїнського консорціуму з інклюзивної освіти. Буде корисним вчителям та фахівцям у сферах загальної та корекційної/спеціальної освіти, викладачам університетів, студентам, учням, батькам дітей і молоді з особливими освітніми потребами та інвалідністю, освітнім управлінцям, представникам громадських організацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://inclusion.org.ua
Утримувачі документа:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

Дод.точки доступу:
Сидорів, Л. М. \укладач.\
Сидорів, Л. М. \редактор.\
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376(03)
Т 35


   
    Термінологічний довідник інклюзія [Електронний ресурс] / Донецька обласна державна адміністрація, Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості ; укладач: О. М. Гриненко, О. М. Канзюба. - Електронні текстові дані. - Слов’янськ : Б. І. Маторіна, 2020. - 38 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Довідники

Анотація: Термінологічний довідник побудовано за довідково-тлумачним принципом, що дає змогу педагогу у стислій формі і водночас грунтовно ознайомитись з термінами й поняттями, які стосуються навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами. У пропонованому термінологічному довіднику зроблено спробу максимально повно, з урахуванням сучасних тенденцій в освіті, відобразити термінологію, що розкриває особливості організації освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами у закладах позашкільної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://donopdut.org.ua
Утримувачі документа:
Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості

Дод.точки доступу:
Гриненко, Олена Миколаївна \укладач.\
Канзюба, Ольга Михайлівна \укладач.\
Донецька обласна державна адміністрація. Донецький обласний палац дитячої та юнацької творчості


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376(075.8)
Ч-92


    Чупахіна, Світлана.
    Основи інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / С. Чупахіна ; Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника". - Електронні текстові дані. - Івано-Франківськ : Кушнір Г. М., 2020. - 96 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 67-76. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення аналізаторів -- порушення мовлення -- затримка психічного розвитку -- порушення інтелектуального розвитку -- порушення опорно-рухового апарату -- аутизм -- інклюзивне освітнє середовище -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: Посібник допомагає у формуванні у студентів професійних компетентностей щодо концептуальних засад інклюзивної освіти, системи її державногромадського управління; уявлення про особливості розвитку дитини з ООП; розуміння основних принципів і технологій організації освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://lib.pnu.edu.ua
Утримувачі документа:
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"

Дод.точки доступу:
Державний вищий навчальний заклад "Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3 (477)
І-65


   
    Інклюзивне навчання в Новій українській школі [Електронний ресурс] : матеріали міжнародної науково-практичної конференції (26-27 березня 2018 р., м. Теребовля) : у 2-х частинах / Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки, Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти, Теребовлянська районна державна адміністрація, Комунальна установа "Теребовлянський районний методичний кабінет", Центр підвищення кваліфікації педагогів "PCKK" (Єлена Гура) ; упорядник: А. В. Лапін, Л. О. Сурмай, О. І. Щуцька. - Електронні текстові дані. - Київ : Інтерсервіс, 2018. - 231 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Матеріали конференції присвячені розкриттю сутності інклюзивного навчання, трансформації суспільних поглядів щодо проблемних питань нормативно-правового регулювання, розгляду нових викликів та тенденцій явища з гуманістичних позицій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України

Дод.точки доступу:
Лапін, А. В. \упорядник.\
Сурмай, Л. О. \упорядник.\
Щуцька, О. І. \упорядник.\
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки
Тернопільський обласний комунальний інститут післядипломної педагогічної освіти
Теребовлянська районна державна адміністрація. Комунальна установа "Теребовлянський районний методичний кабінет"
Центр підвищення кваліфікації педагогів "PCKK" (Єлена Гура)


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.263
Т 38


    Адамюк, Н. Б.
    Технології білінгвального навчання глухих та слабкочуючих [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Н. Б. Адамюк, О. А. Дробот, А. В. Замша. - Електронні текстові дані. - Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. - 337 on-line. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-189-592-7 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчально-методичні посібники

Анотація: У посібнику представлено системний опис білінгвального (жестово-словесного) підходу до навчання здобувачів освіти з порушеннями слуху. Запропоновано періодизацію генезису ідей білінгвального підходу в сурдопедагогіці. Представлено результати порівняльного аналізу монолінгвального та білінгвального підходів до організації освітнього середовища осіб із порушеннями слуху. Обґрунтовано розмежування термінів «бімодальний білінгвізм», «жестовий білінгвізм», «мономодальний білінгвізм» і т.ін. Описано особливості проєктування бімодально-білінгвального освітнього середовища як найбільш доступного для здобувачів освіти з порушеннями слуху. Представлено класифікацію білінгвальних технологій двох груп – комунікативно-адаптуальних і бімодально-білінгвальних. Охарактеризовано завдання та специфіку реалізації навчальної та корекційно-розвиткової роботи для кожної з цих технологій залежно від типу комунікативних потреб, актуального і потенційного рівня сформованості комунікативної компетентності здобувачів із порушеннями слуху. Упровадження в практичну діяльність технологій білінгвального навчання, що запропоновано в посібнику, сприятиме підвищенню ефективності освітнього процесу глухих та напівглухих здобувачів освіти через врахування специфіки їхніх комунікативних потреб. Посібник адресовано педагогічним працівникам закладів, в яких здобувають освіту глухі та напівглухі особи, викладачам закладів вищої освіти педагогічного профілю, вченим у галузі спеціальної освіти, а також усім, кого цікавить питання жестово-словесного навчання глухих та напівглухих здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Дробот, О. А.
Замша, А. В.


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)