Т 38 Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі [Електронний ресурс] : методичний посібник : для практичних психологів, соціальних педагогів / Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці), Національна академія педагогічних наук України, Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи ; автор-упорядник: Д. Д. Романовська, Р. І. Мінтняська ; редактор Д. Д. Романовська. - Електронні текстові дані. - Чернівці : Технодрук, 2019. - 157 с. : іл., табл. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): показники розвитку -- показники адаптації -- показники емоційно-вольової сфери -- корекційно-розвиткові комплекси -- ігрова психотерапія -- ігрова психокорекція -- психологічна підтримка батьків -- психологічна підтримка педагогів Анотація: У посібнику представлені технології діагностики, ігрової психотерапії та психокорекції, корекційно-розвивальні вправи для роботи із дітьми з особливими освітніми потребами. Подано технології психологічної підтримки батьків та педагогів, а також методичні рекомендації для них, щодо особливостей процесу виховання та навчання дітей, які мають особливі освітні потреби. Перейти до зовнішнього ресурсу https://dnmcps.com.ua Утримувачі документа: Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області Дод.точки доступу: Романовська, Д. Д. \автор-упорядник.\ Мінтняська, Р. І. \автор-упорядник.\ Романовська, Д. Д. \редактор.\ Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області (Чернівці) Національна академія педагогічних наук України. Науково-методичний центр практичної психології та соціальної роботи Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
П 86 Психологічний супровід інклюзивної освіти [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Л. Г. Бісікало [та ін.] ; редактор О. Г. Задорожня ; Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи. - Електронні текстові дані. - Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2017. - 93 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 89-90. - Б. ц.
Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Психологічні технології--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): толерантне ставлення -- тренінг для батьків -- тренінг для педагогів -- позитивна взаємодія -- нормативно-правові документи Анотація: В методичних рекомендаціях висвітлюється практичний досвід психологічної підтримки дітей з особливими потребами в адаптаційний період їх входження в освітній простір. Зокрема розкриваються важливі напрямки, методичні прийоми психологічної роботи, які формують толерантність у батьків, педагогів, усвідомлення індивідуальних особливостей розвитку і освітніх потреб дітей, способи налагодження комунікативної взаємодії в колективі однолітків (дошкільній групі, шкільному класі, студентській групі). Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua Утримувачі документа: Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи НАПН України Дод.точки доступу: Бісікало, Л. Г. Задорожня, О. Г. Жук, Т. В. Ілляшенко, Т. Д. Задорожня, О. Г. \редактор.\ Національна академія педагогічних наук України. Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |