Б 87 Бренд-менеджмент [Електронний ресурс] : конспект лекцій з навчальної дисципліни : для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 028 Менеджмент соціокультурної діяльності галузі знань 02 Культура і мистецтво / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв ; укладач Л. С. Ладонько. - Електронні текстові дані. - Чернігів : НУЧК імені Т. Г. Шевченка, 2023. - 128 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 121-123. - Б. ц.
Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): інтегровані комунікації -- бренд країни Анотація: Конспект лекцій допоможе у засвоєнні теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опануванні головних принципів та механізмів організації бренд-менеджменту під час просування продукту; розширенні знань про інтегрування інструментів комунікацій брендменеджменту; опануванні основ моделювання розвитку бренду; опануванні методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду. Перейти до зовнішнього ресурсу http://erpub.chnpu.edu.ua Утримувачі документа: Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка Дод.точки доступу: Ладонько, Людмила Степанівна \укладач.\ Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка. Факультет дошкільної, початкової освіти і мистецтв Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Б 87 Бренд-менеджмент: теорія і практика [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя ; укладач І. В. Струтинська. - Електронні текстові дані. - Тернопіль : Принт-офіс, 2015. - 204 с. : іл., табл., схеми. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 201-203. - Б. ц.
Рубрики: Мистецтво--Рекламний менеджмент--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): імідж -- репутація -- торговий знак -- сильний бренд -- архітектура брендингу -- бренд країни Анотація: У навчальному посібнику проаналізовано основні теоретичні положення бренд-менеджменту, розкрита суть особливостей розробки сильного бренду його архітектури; висвітлено низку питань стосовно бренду країни, брендингу в сфері культури і політики. Перейти до зовнішнього ресурсу https://elartu.tntu.edu.ua Утримувачі документа: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Дод.точки доступу: Струтинська, І. В. \укладач.\ Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |