376-053.2
Д 11


   
    Діти з особливими потребами в освітньому просторі [Електронний ресурс] : збірник матеріалів V Міжнародного конгресу зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології, 10-11 жовтня 2019 року / Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка, Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Симоненко, 2019. - 254 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--З’їзди і конференції

Анотація: Автори матеріалів конгресу діляться проблемами наукових досліджень з інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка

Дод.точки доступу:
Тьюторство
Національний університет "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:81’234-053.4(075.8)
К 12


    Кабельнікова, Наталія Володимирівна.
    Первинне недорозвинення мовлення у дітей (клінічний, психолінгвістичний та психолого-педагогічний аспекти) [Електронний ресурс] : навчальний посібник / Н. В. Кабельнікова ; Херсонський державний університет, Факультет дошкільної та початкової освіти. - Електронні текстові дані. - Херсон : Борисфен-про, 2017. - 219 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 181-184. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Логопедія--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
фонетико-фонематичне недорозвинення мовлення -- лінгвопатологічна симптоматика -- психолого-педагогічна симптоматика -- загальне недорозвинення мовлення -- лексико-граматичні порушення -- логопедичне обстеження -- логопедична допомога -- корекційно-розвивальна робота
Анотація: У навчальному посібнику подано загальні знання про етіологію, патогенез, клінічну, лінгвопатологічну та психолого-педагогічну симптоматику первинного недорозвинення мовлення у дітей; висвітлено питання щодо комплексного підходу до діагностики та організації корекційно-розвивального навчання дітей із мовленнєвим недорозвиненням.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://dspace.ksu.ks.ua
Утримувачі документа:
Херсонський державний університет

Дод.точки доступу:
Херсонський державний університет. Факультет дошкільної та початкової освіти


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)