376:373.3.091(075)
У 92


   
    Учні початкових класів із особливими освітніми потребами: навчання та супровід [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. І. Прохоренко [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка. - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, 2020. - 162 с. : схеми, табл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 158-159. - ISBN 978-617-09-6785-5 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Спеціальна педагогіка--Початкова школа--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
організаційно-методичні засади навчання -- корекційні прийоми навчання -- методичні прийоми навчання -- психолого-педагогічний супровід
Анотація: У навчально-методичному посібнику представлено матеріали щодо сучасних форм організації навчання дітей з особливими освітніми потребами у початковій школі, зокрема в інклюзивних закладах освіти; наведено авторські підходи до вирішення проблем розвитку і соціалізації таких дітей, окреслено теоретико-методологічні засади та запропоновано психолого-педагогічні моделі допомоги особливим дітям у процесі їх навчання. Практичні завдання, що їх містить посібник, спрямовані на оволодіння учнями необхідними вміннями й навичками і стануть у пригоді вчителям під час визначення змісту й умов проведення корекційно-розвивальної роботи, за добору спеціальних методів, способів і форм.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.imzo.gov.ua
Утримувачі документа:
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка

Дод.точки доступу:
Прохоренко, Л. І.
Бабяк, О. О.
Засенко, В. В.
Ярмола, Н. А.
Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376-056.2/.3(076)
П 84


    Прохоренко, Л. І.
    Дитина із труднощами у навчанні [Електронний ресурс] : практичний посібник / Л. І. Прохоренко ; Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти". - Електронні текстові дані. - Харків : Ранок, ВГ Кенгуру, 2018. - 48 с. - (Інклюзивне навчання). - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-09-3798-8 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
порушення когнітивного розвитку -- всиновлена дитина
Анотація: Посібник призначений для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам’ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порушень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини. Посібник містить відповіді на багато питань, а саме: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини. Крім того, автор розповідає, як дорослим слід поводитися із всиновленими дітьми з такими порушеннями.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"

Дод.точки доступу:
Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)