373.3.016:811.161.2](072)
П 56


    Пономарьова, К. І.
    Формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови [Електронний ресурс] : методичний посібник / К. І. Пономарьова ; Інститут педагогіки НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. - 88 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7724-62-8 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Початкова освіта--Навчання молодших школярів--Методичні посібники

   Методика навчання української мови


Анотація: В посібнику систематизовані відомі й широко застосовуються авторські методики активізації, розвитку та діагностики творчих здібностей дітей і молоді. В. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


373.3.016:811.161.2’35-028.31](072)
М 29


    Мартиненко, В. О.
    Індивідуальний підхід до формування і розвитку навички читання молодших школярів [Електронний ресурс] : методичний посібник / В. О. Мартиненко ; Інститут педагогіки НАПН України. - Електронні текстові дані. - Київ : КОНВІ ПРІНТ, 2020. - 104 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-617-7724-63-5 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Почтакова освіта--Індивідуальне навчання--Методичні посібники

   Методика навчання читання


Анотація: У посібнику розкрито психолого-педагогічні аспекти становлення й розвитку навички читання молодших школярів на різних етапах навчання у початковій школі. Проаналізовано типові та індивідуальні труднощі навчання читання учнів, пов’язані з функціональною незрілістю у дітей пізнавальних процесів та окремими соціальними чинниками. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки НАПН України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)