376-056.2/.3(075)
І-65


   
    Інклюзивне навчання [Електронний ресурс] : інформаційний посібник : для вчителів закладів загальної середньої освіти / ГО Волонтерський Рух "Спільна допомога" ; упорядник: Н. З. Софій, Ю. М. Найда. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2019. - 61 с. : іл. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 59. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спеціальна педагогіка--Інклюзивна освіта--Навчальні видання для середньої школи

Кл.слова (ненормовані):
організація освітнього простору -- супровід -- асистент вчителя -- програма розвитку -- циврові технології
Анотація: Посібник допоможе у створенні інклюзивних класів, організації інклюзивно-ресурсних центрів. Матеріали посібника стануть у нагоді вчителям, які прагнуть вдосконалюватися та підвищувати свій рівень знань задля того, щоб ефективно працювати з усіма дітьми.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://www.jointaid.org.ua
Утримувачі документа:
ГО Волонтерський Рух "Спільна допомога"

Дод.точки доступу:
Софій, Наталія Зіновіївна \упорядник.\
Найда, Юлія Михайлівна \упорядник.\
ГО Волонтерський Рух "Спільна допомога"


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:373.3/.5(076)
І-65


   
    Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти [Електронний ресурс] : керівництво для тренерів / Міжнародний фонд "Відродження", Міністерство освіти і науки України, Міжнародний фонд "Відродження", Всеукраїнський фонд "Крок за кроком", Благодійний фонд Порошенка. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2018. - 174 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 174. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
команда супроводу -- індивідуальна програма розвитку -- універсальний дизайн -- ресурсна кімната -- медіатека -- індивідуалізація виховання -- диференціація виховання -- асистент вчителя -- інклюзивно-ресурсний центр -- булінг
Анотація: Керівництво містить необхідну теоретичну інформацію, опис видів діяльності, які у більшості своїй є інтерактивними, список рекомендованої літератури та он-лайн ресурсів, а також роздавальні матеріали, необхідні для проведення описаних у посібнику видів діяльності. До посібника додаються презентації до кожної теми, що має суттєвим чином допомогти учасникам у їхній подальшій роботі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://posibnyk.nus.org.ua
Утримувачі документа:
Міністерство освіти і науки України

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Міжнародний фонд "Відродження"
Всеукраїнський фонд "Крок за кроком"
Благодійний фонд Порошенка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


376:005.336.3
Д 70


   
    Дослідження якості інклюзивного навчання для дітей з особливими освітніми потребами. Грудень 2020 - січень 2021 [Електронний ресурс] / Державна служба якості освіти України. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2021. - 79 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Інклюзивна освіта--Якість навчання

Кл.слова (ненормовані):
нормативно-правове забезпечення -- освітній простір -- оцінка розвитку -- корекційно-розвиткові заняття -- асистент вчителя -- субвенція
Анотація: Дане дослідження надає комплексну інформацію про наявні практики, досвід впровадження інклюзивного навчання у закладі освіти та вироблення рекомендацій щодо того, які практики потребують змін, перегляду для підвищення якості інклюзивного навчання та більшого задоволення потреб дітей з особливими освітніми потребами (ООП) та інших учасників процесу – батьків, педагогів, адміністрації шкіл та ІРЦ.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://mon.gov.ua
Утримувачі документа:
Державна служба якості освіти України

Дод.точки доступу:
Державна служба якості освіти України


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)