159.923.2(075.8)
Ч-46


    Черезова, Ірина Олександрівна.
    Психологія життєвих криз особистості [Електронний ресурс] : навчальний посібник : для студентів вищих навчальних закладів / І. О. Черезова ; Бердянський державний педагогічний університет, Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв. - Електронні текстові дані. - Бердянськ : БДПУ, 2016. - 195 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 144-146. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія --Особистість--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
конфлікт -- вік -- втрата -- травма -- психологічне консультування
Анотація: У навчальному посібнику визначається сутність, природа, стадії, типи та класифікація життєвих криз собистості, виокремлюється типологія ставлень людини до кризової ситуації, розкриваються завдання, принципи та етичні засади кризового консультування. Акцент ставиться на використанні класичних та новітніх психотехнік з метою конструктивного подолання особистістю життєвих криз.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://umo.edu.ua
Утримувачі документа:
Бердянський державний педагогічний університет

Дод.точки доступу:
Бердянський державний педагогічний університет. Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


159.923(075.8)
К 89


    Кузікова, Світлана Борисівна.
    Теорія і практика вікової психокорекції [Електронний ресурс] : навчальний посібник / С. Б. Кузікова ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - 2-ге вид. перероб. і допов. - Електронні текстові дані. - Суми : Університетська книга, 2020. - 300 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 240-243. - Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психокорекція--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
лікувальна педагогіка -- психоаналіз -- гуманістична психологія -- підліток -- немовля -- ранній вік -- молодший школяр -- гештальтпсихологія -- біхевіористична психологія
Анотація: У посібнику висвітлюються питання психологічної корекції розвитку особистості дітей, підлітків, юнацтва, розглядаються теоретичні основи психокорекційної практики, методи корекції пізнавальної діяльності в дитячо-юнацькому віці.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://repository.sspu.edu.ua
Утримувачі документа:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Дод.точки доступу:
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


373.2.015.3
Р 32


   
    Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини [Електронний ресурс] : монографія / Т. О. Піроженко [та ін.] ;за ред. Т. О. Піроженко. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - 222 с. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-317-8 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Старший дошкільний вік--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
ціннісні орієнтації -- старший шкільний вік -- дошкільний вік -- заклади дошкільної освіти -- особистісний розвиток -- дитяча поіведінка
Анотація: Монографію присвячено висвітленню ролі ціннісних орієнтацій в житті дитини старшого дошкільного віку в умовах зміни соціальної ситуації розвитку (дошкільна освіта – початкова освіта). Зокрема висвітлено соціально-педагогічні та психологічні чинники, які зумовлюють здійснення вибору та прийняття дитиною соціально значущих цінностей, що виступають регуляторами її активності у спілкуванні та суто дитячих видах діяльності: предметно-практичній, ігровій, пізнавальній, образотворчій. Упровадження монографії сприятиме гармонізації системи «людина-світ», подальшому поліпшенню якості дошкільної освіти, психолого-педагогічному супроводу дитини старшого дошкільного віку на етапі кардинальної зміни соціальної ситуації розвитку малюка (дошкільна – початкова освіта) на основі врахування психолого-педагогічних чинників, що сприяють усталенню у структурі особистості старшого дошкільника важливіших психологічних надбань духовного розвитку дитини та збереженню цілісності особистості. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕККСТ

Дод.точки доступу:
Піроженко, Т. О.
Карабаєва, І. І.
Хартман, О. Ю.
Соловйова, Л. І.
Федорчук, О. І.
Токарева, Л. Д.
Піроженко, Т. О. \редактор.\


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)


   159.9
   П 86


   
    Психологічні виміри особистісної взаємодії cуб’єктів освітнього простору в контексті гуманістичної парадигми [Електронний ресурс] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології та соціальної педагогіки ; за науковою редакцією академіка НАПН України . С. Д. Максименка. - Електронні текстові дані. - Київ : Видавничий дім "Слово", 2020. - Назва з титул. екрана. - ISBN 978-966-194-322-2 : Б. ц.
Видання є додатком до документа:
Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України. - Київ : НАПН України, 2021. - 81 с. Шифр 016:37(03)/Н 34
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--Монографії

Анотація: Монографія присвячена вивченню психологічних вимірів взаємодії учнів, учителів, батьків і спрямована на пошук шляхів оптимізації взаємодії усіх учасників освітнього простору як найважливішого чинника психічного розвитку учнів, успішної професійної діяльності педагогів, активної участі батьків і всього суспільства у реалізації освітніх завдань. У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних механізмів зміни ціннісно-смислової сфери особистості, яка проявляє себе в реальному просторі міжособистісної взаємодії у спільній діяльності.Упровадження результатів дослідження сприятиме безпеці освітнього простору, формуванню психологічної культури та психологічної грамотності, оптимізації і гармонізації взаємодії суб’єктів освітнього простору, формуванню їх суб’єктної позиції в учінні, посиленню прагнення до саморозвитку та неперервної освіти; вдосконаленню прийомів учіння та необхідних навичок взаємодії у соціальному середовищі. - Является приложением к Наукова продукція Національної академії педагогічних наук України, рекомендована до впровадження (2020 р.) : збірник анотованого переліку наукової продукції / Національна академія педагогічних наук України\par
Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua

Дод.точки доступу:
Максименка, С. Д. \редактор.\
Національна академія педагогічних наук України
Інститут психології та соціальної педагогіки


Примірників всього: 1
(1)
Вільні:
(1)