П 78 Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (Корекція мовлення) [Електронний ресурс] / Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2016. - 90 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 86-90. - Б. ц.
Рубрики: Логопедія--Програми Кл.слова (ненормовані): фонетична сторона мовлення -- фонематичні процеси -- темпо-ритмічна сторона мовлення -- ритміко-інтонаційна сторона мовлення -- лексична сторона мовлення -- граматична сторона мовлення -- зв’язне мовлення -- дислексії -- дисграфії -- дизорфографії Анотація: Програма з корекційно-розвиткової роботи для підготовчого, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (Корекція мовлення) є корекційною програмою, в якій представлено роботу з подолання порушень мовленнєвої системи в учнів молодших класів в умовах шкільного навчання. Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua Утримувачі документа: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Т 76 Трофименко, Л. І. Діагностика та корекція загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Л. І. Трофименко ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педагогіки. - Електронні текстові дані. - Київ : [б. в.], 2014. - 72 с. - Назва з титул. екрана. - Бібліогр.: с. 71-72. - Б. ц.
Рубрики: Логопедія--Діти з вадами мовлення--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): фонетико-фонематична сторона мовлення -- лексична сторона мовлення -- граматична сторона мовлення -- зв’язне мовлення Анотація: Зміст розділів посібника розроблено на засадах, які базуються на теоретичних положеннях про мовленнєву діяльність та психолінгвістичну структуру, розвиток мовлення в онтогенезі. Реалізовано системний, комплексний і послідовний підхід до формування усіх компонентів мовлення у дошкільників, метою якого є подолання загального недорозвитку мовлення з урахуванням мовленнєвих психологічних механізмів, які лежать в основі системного порушення. Перейти до зовнішнього ресурсу https://lib.iitta.gov.ua Утримувачі документа: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |
Р 22 Рання логопедична корекція [Електронний ресурс] : навчально-методичний посібник / Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини ; укладач Л. А. Черніченко. - Електронні текстові дані. - Умань : Візаві, 2020. - 150 с. - Назва з титул. екрана. - Б. ц.
Рубрики: Логопедія--Корекція--Порушення мови--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): мовленнєві порушення -- мовленнєвий розвиток -- логопедична допомога -- фонетико-фонематична сторона мовлення -- лексична сторона мовлення -- граматична сторона мовлення -- зв’язне мовлення -- психомоторний розвиток дітей Анотація: У посібнику детально представлений аналіз дитячого психомоторного та мовленнєво розвитку. Пропонуються методи діагностики домовного розвитку дітей з перинатальною енцефалопатією і дитячим церебральним паралічем, а також різні методи обстеження дітей першого, другого і третього року життя. Визначено особливості психомоторного розвитку дітей перших трьох років життя в онтогенезі. Детально описана корекційно-логопедична робота з дітьми з органічним ураженням центральної нервової системи від народження до трьох років. Перейти до зовнішнього ресурсу https://dspace.udpu.edu.ua Утримувачі документа: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Дод.точки доступу: Черніченко, Л. А. \укладач.\ Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Примірників всього: 1 (1) Вільні: (1) |